Wacht maar tot je ooit op een motor gezeten hebt, dan is autorijden saaiquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:34 schreef attieboy het volgende:
Vanochtend mijn 3e rijles gehad van 11:00 tot 12:00. Ging uitstekend. Zojuist mijn rij-instructeur gebeld dat ik morgen nog 2 uurtjes wil rijden.
Kan er geen genoeg van krijgen.![]()
Auto rijden is fun
Ik ookquote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:35 schreef MaddoxX het volgende:
ik begon rijden saai te vinden na 20 rijlessen
Waar zakte je de vorige keren op?quote:Op maandag 14 januari 2008 00:45 schreef Jodelaar het volgende:
Dinsdag me rijbewijs "proberen" te halen voor de 4e keerIemand nog tips?
quote:Op maandag 14 januari 2008 00:45 schreef Jodelaar het volgende:
Heb gehoord dat je sneller slaagd vroeg in het jaar?
Gewoon geen TTT, is bijna net zo duur als een examen dus dan kan je net zo goed meteen examen doen en wie weet slaag je dan wel.quote:Op maandag 14 januari 2008 09:33 schreef Nashje het volgende:
[..]
![]()
Wat doen jullie trouwens met die TTT? Werd gevraagd of ik die wilde doen, en ze raadde 't mij wel aan, maarja hun hebben makkelijk praten. Snel cashen op die manier. M'n moeder vind het onzin en weggegooid geld.
ik betaal ook zoiets, 30 euries voor 60 min, Volkswagen Bora TDI, DI rood ..te snelle autoquote:Op zondag 13 januari 2008 20:49 schreef Luco het volgende:
Dure lessen allemaal jullie... Ik betaal 31 ¤ p/u, en rij in een Totyota Corolla Verso, over een maand een nieuwe auto, Toyota Auris Verso... prima wagens, prima lessen ook!
1. kijkenquote:Op maandag 14 januari 2008 00:51 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Waar zakte je de vorige keren op?
Volgende les ga ik een examenroute rijden en aan de hand daarvan gaat de instructeur kijken hoeveel lessen ik nog nodig heb. Op dit moment dacht hij ongeveer 12 a 15 lessen. Bij ons is de wachttijd op dit moment 8 weken, maar ik ben met 12 a 15 lessen binnen 4 a 5 weken klaarquote:Op maandag 14 januari 2008 14:25 schreef CasB het volgende:
Heb je al een datum wanneer je moet Nad-ja?
Rijswijk is druk, lange wachttijden voor examens. Dus wijken (vooral kleinere) rijscholen vaak uit naar bijv. Gouda of Spijkenisse.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |