Wat kan hij ervan zeggen? Hij is nog iets optimistischer ingesteld dan ik, denk ik. Alhoewel, ik denk dat het eerder is om mij niet helemaal in de put te laten zitten.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Goedkomen ja.
T is wel een ongelofelijk rot situatie waar jullie nu inzitten. Wat zegt Phille ervan ?
Schadevergoeding van schoonouders?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:49 schreef marcb1974 het volgende:
Daarom denk ik echt dat je het op papier moet gaan zetten. Dan kan je desnoods schadevergoeding gaan eisen als ze hun eigen termijnen niet halen (want het gaat wel om veel geld). Alleen de relatie met je schoonouders zal er niet beter op worden.
Ququote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:53 schreef qu63 het volgende:
Weer zo'n blauwe die door een slotje heen post
Ik zou gerust iets willen huren (een flatje ofzo) want de afwerking wil ik daarvoor gerust wat uitstellen. Alleen zal dat totaal in het verkeerde keelgat schieten.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:51 schreef Frutsel het volgende:
Lijkt me ook erg verrot![]()
Moet er nu al niet aan denken om zo dan weer onder dak van (schoon)ouders te leven![]()
hoe goed ze het ook bedoelen (of ook niet)
Neem ook aan dat alles al overwogen is... zoals het huren van een camper/bungalow en het opslaan van alle spulletjes. Kan natuurlijk niet in het financiele plaatje kijken
Kutblauwuuuhhquote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:53 schreef qu63 het volgende:
Weer zo'n blauwe die door een slotje heen post
Weet je, ik had het gewoon anders verwacht. Ik had gedacht dat ze er alles zouden voor doen om onze droom op tijd waar te maken want het gaat toch om de droom van jouw eigen zoon...quote:
Ja, godverdomme. Hoe is 't nou?? Jullie moeten ook verder met je leven, daar zal men op een goed moment eindelijk maar eens begrip voor moeten opbrengen. Als het maar uitgesteld en uitgesteld wordt, jezusquote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:56 schreef leonieke het volgende:
Ik zou gerust iets willen huren (een flatje ofzo) want de afwerking wil ik daarvoor gerust wat uitstellen. Alleen zal dat totaal in het verkeerde keelgat schieten.
Op 1 oktober 2007 hebben we aangegeven dat het op 1 juli 2008 genoeg zal geweest zijn en toen kwam er direct een geshockeerde reactie van: "is het hier niet goed genoeg misschien??" Dan weet je jammergenoeg genoeg... Nee, dit is echt geen optie.
één van dequote:
Mjah, ik neem toch aan dat je schoonouder ook wel beseffen dat jullie ze niet tot last willen zijn (al zullen ze zeggen dat jullie dat noooooit zijn) en ook behoefte hebben aan privacy. Maar ook dat dit gewoon een erg moeilijke situatie is. Maar ja, als je idd zon verwijt krijgt van "is het hier niet goed genoeg dan?", dan word je gelijk in een hoek gedruktquote:
Maar we overleggen vaak, ik kan heel vaak mijn hart luchten en hij ook. Het probleem is dat we er verder niets kunnen aandoen, behalve afwachten.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:58 schreef marcb1974 het volgende:
Toch maar eens goed overleggen met P dan. Jullie worden er zo niet gelukkiger van.
Kortgezegd? Het gaat niet vooruitquote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, godverdomme. Hoe is 't nou?? Jullie moeten ook verder met je leven, daar zal men op een goed moment eindelijk maar eens begrip voor moeten opbrengen. Als het maar uitgesteld en uitgesteld wordt, jezus
Duidelijk in de hoop dat ze je zo zat worden dat ze zeer snel afbouwenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:05 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar we overleggen vaak, ik kan heel vaak mijn hart luchten en hij ook. Het probleem is dat we er verder niets kunnen aandoen, behalve afwachten.
Momenteel zit ik wel in een fase dat ik elke dag ga vragen of ze bij ons gaan werken
Ze snappen niet dat het voor ons moeilijk is, want we moeten toch niet koken of kuisen?? We zitten op hotel (hoe vaak hebben we dit al niet mogen horen van kennissenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mjah, ik neem toch aan dat je schoonouder ook wel beseffen dat jullie ze niet tot last willen zijn (al zullen ze zeggen dat jullie dat noooooit zijn) en ook behoefte hebben aan privacy. Maar ook dat dit gewoon een erg moeilijke situatie is. Maar ja, als je idd zon verwijt krijgt van "is het hier niet goed genoeg dan?", dan word je gelijk in een hoek gedrukt![]()
Damn
Iddquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Duidelijk in de hoop dat ze je zo zat worden dat ze zeer snel afbouwen
Ik vind Kuukske héél lief, maar er lopen nog andere lieve users rond hoorquote:
Heb je die mensen al eens gevraagd hoe zij het zouden vinden zo lang in een hotel te zittenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:07 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ze snappen niet dat het voor ons moeilijk is, want we moeten toch niet koken of kuisen?? We zitten op hotel (hoe vaak hebben we dit al niet mogen horen van kennissen) Neenee, we kunnen het eigenlijk niet beter hebben. Want "ik zal wel nog zien wat dat is om een heel huishouden te regelen
"
Die ga ik onthouden!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je die mensen al eens gevraagd hoe zij het zouden vinden zo lang in een hotel te zitten
Sjeezusquote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:34 schreef leonieke het volgende:
Niet zo denderdend, maar dat komt hierdoor (+ beetje verder lezen over de gevolgen)
Het schijnt dat elke bouw zijn probleempjes oplevert. Ik hoop dat we van andere gespaard zullen blijvenquote:
Kan die ploeg niet gewoon helpen metselen?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:20 schreef marcb1974 het volgende:
We willen wel met een loungeknokploeg langskomen en je schoonvader eens wat onder druk zetten?
Mja, maar dit is geen probleempje, dit is een probleem. Door het niet goed plannen van de aannemer zit jij nu in de stress omdat je nog steeds niet weet wanneer de woning echt bewoonbaar is.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:13 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het schijnt dat elke bouw zijn probleempjes oplevert. Ik hoop dat we van andere gespaard zullen blijven
Ja ik heb gehoord dat we er dit jaar wel zullen in zitten, dus nog max 361 dagen te gaan..quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:23 schreef Frutsel het volgende:
177 dagen
nog 361 dagen dan is het weer oud en nieuw
Bwa, ik denk dat het zoals gepland verloopt voor onze aannemer hoor. Hij heeft ons gewoon dingen wijsgemaakt om ons te doen stoppen met zeuren (zoals akkoord gaan met verhuis op 1 juli)quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:22 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mja, maar dit is geen probleempje, dit is een probleem. Door het niet goed plannen van de aannemer zit jij nu in de stress omdat je nog steeds niet weet wanneer de woning echt bewoonbaar is.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:25 schreef Frutsel het volgende:
rainbow in the skyyy lalalallalaaa
Ik weet helemaal niets af van regels, maar is het dan geen idee om eens een juridisch iemand in de hand te nemen om eens te kijken wat je er aan kan doen? Ik neem aan dat jullie zwart op wit (middels contract) een plan hebben opgesteld samen met de aannemer over de voortgang, uitloop, eventueel resitutie van een deel van het aanbetaalde bedrag etc?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:24 schreef leonieke het volgende:
[..]
Bwa, ik denk dat het zoals gepland verloopt voor onze aannemer hoor. Hij heeft ons gewoon dingen wijsgemaakt om ons te doen stoppen met zeuren (zoals akkoord gaan met verhuis op 1 juli)
Het is mijn schoonvader... de pa van phille... dat is een heel andere zaak dan een vreemde aannemer.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik weet helemaal niets af van regels, maar is het dan geen idee om eens een juridisch iemand in de hand te nemen om eens te kijken wat je er aan kan doen? Ik neem aan dat jullie zwart op wit (middels contract) een plan hebben opgesteld samen met de aannemer over de voortgang, uitloop, eventueel resitutie van een deel van het aanbetaalde bedrag etc?
ja maar niet in GCquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:28 schreef leonieke het volgende:
[..]
btw, dat mag niet![]()
Jij bent toch mod?
ik vind jou ook liefquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:29 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
![]()
Kap es met je valse gezing
Dit is niet [ afbeelding ] -waardig
wat niet? Een naam niet?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:37 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het mag dus niet om kliekjesvorming tegen te gaan.
Dat meen ik me er toch van te herinneren
Zo heb ik het toch begrepen, hoorquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wat niet? Een naam niet?
Als de KSC alleen KSC 520 heet, komt Heatwave langs met een opmerking dat er een naam in moet
Wanneer begint het staken? Dat kan ook nog hequote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:23 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja ik heb gehoord dat we er dit jaar wel zullen in zitten, dus nog max 361 dagen te gaan..
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wanneer begint het staken? Dat kan ook nog he
ja maar dat is de KSCquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:39 schreef Frutsel het volgende:
wat niet? Een naam niet?
Als de KSC alleen KSC 520 heet, komt Heatwave langs met een opmerking dat er een naam in moet
het worden pas kliekjes nadat er meetings zijn geweestquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:43 schreef marcb1974 het volgende:
hier schijnt het niet te mogen. Heeft ook voordelen, nite van die rare titels.
En daarbij, alle sc zijn kliekjes, dus het is nog een kutreden ook.
Nee, dat is met nueckenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
het worden pas kliekjes nadat er meetings zijn geweest
Jij kwam niet hequote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
het worden pas kliekjes nadat er meetings zijn geweest
lolquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Nieke, moet je niet trouwens ergens op een Belgische site om onze landgenoten lachen?
Hier : http://www.nu.nl/news/137(...)oof_aangehouden.html
Was er een meet dan?quote:
Ahjahquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het is mijn schoonvader... de pa van phille... dat is een heel andere zaak dan een vreemde aannemer.
We hebben zelfs nog steeds geen definitieve prijsopgave gekregen, laat staan dat er een voortgang zou uitgestippeld worden
Heb ik hier al niet eens gezegd dat het beter is om niet met familie te werken als dat mogelijk is![]()
Klopt inderdaad helemaal. En daarom houden we ons lief aan de regels.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:40 schreef leonieke het volgende:
[..]
Zo heb ik het toch begrepen, hoor![]()
Toen we overschakelden van GCSC naar The Lounge mochten er geen 'funny' titels meer zijn.
Het wordt wel moeilijk want de broer van phille is een schilderquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:49 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
AhjahHelemaal vergeten
.
En ja, hier heb je dus ook zélf weer van geleerd. Mocht de woning klaar zijn, en jullie willen wat extra's; géén familie!
Ja, die was er, en dat weet je want heb ik je verteldquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Was er een meet dan?![]()
En ik ben nog nooit op een fokmeet geweest, dus what else is new
![]()
ja en? ik zeg nie dat het een kliekje is hier hoor
Ja, dat vraag ik me dus ook af. Maar doorverkopen blijkbaar?quote:
Zo zijn we idd.. lief enzoquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:50 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Klopt inderdaad helemaal. En daarom houden we ons lief aan de regels. [ afbeelding ]
Enige voorwaarden daarvoor was trouwens dat er "[SC]" in moest en er moest "Lounge" inquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Anders lopen Qu zijn scriptjes ook in de soep trouwens
Mja, hoe kun je nu zo'n afzetmarkt vindenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik me dus ook af. Maar doorverkopen blijkbaar?
Kut met peren wat een schijtsite ook hequote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:55 schreef qu63 het volgende:
Alleen fok heeft lopen klooien, dus nu werkt mn script niet meer
Nee, ik kan er ook met de pet niet bijquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:56 schreef leonieke het volgende:
Mja, hoe kun je nu zo'n afzetmarkt vinden
Soit, ik denk waarschijnlijk niet crimineel genoeg
ow was dat toenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, die was er, en dat weet je want heb ik je verteld
Volgende keer kom je er niet zo makkelijk vanaf mannetjequote:
jaquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kut met peren wat een schijtsite ook he![]()
Bwa, zal wel meevallen zekerquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Volgende keer kom je er niet zo makkelijk vanaf mannetje![]()
![]()
Is daar eigenlijk al een datum voor?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Volgende keer kom je er niet zo makkelijk vanaf mannetje![]()
![]()
1 Aprilquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is daar eigenlijk al een datum voor?
Ja, qua Lounge, maar qua Fok nietquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:08 schreef qu63 het volgende:
Ik heb ook nog nooit een Liunge/GCSC-meet meegemaakt
Ik heb wel fles, es en m-m gemeet!
en dat was het wel qua lounge
uit de wfl slowchat heb ik er mee gemeet jaquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, qua Lounge, maar qua Fok niet
Ik dus andersomquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:08 schreef qu63 het volgende:
Ik heb ook nog nooit een Lounge/GCSC-meet meegemaakt
Ik heb wel fles, es en m-m gemeet!
en dat was het wel qua lounge
Ja, en uit de PTA RNL reeksquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:11 schreef qu63 het volgende:
uit de wfl slowchat heb ik er mee gemeet ja
huhquote:
3 ofzoquote:
Wel een lounge meet,quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:17 schreef qu63 het volgende:
[..]
huh
je heb wel een lounge/gcsc-meet meegemaakt?
en iedereen behalve fles, es en m-m gemeet
en dat was het dan nog niet quoa lounge
ja, net zo veel als bij die Lounge meet gekkehuisquote:
Ik ben nog niet bij een Loungemeet geweestquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, net zo veel als bij die Lounge meet gekkehuis
ja die bedoel ikquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:21 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik ben nog niet bij een Loungemeet geweest
Behalve de BBQ bij Es
achsoquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wel een lounge meet,
maar was niet bij de bbq bedoel ik
Welke fles?quote:
Ik heb Es al een keer of 4-5 gemeet!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb Es al 2 keer gemeet trouwens![]()
En Stuart ook nog zelfs
en marc, frutsel, kuuk, jd, pheno, sjowhanquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Van de Lounge moet ik eigenlijk alleen Leonieke en Bengeltje nog
ik ga ze nu bekijkenquote:
Je hebt iig foto's mogen nemen dusquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik ga ze nu bekijken
t is echt een schat
Moet je mij nog?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Van de Lounge moet ik eigenlijk alleen Leonieke en Bengeltje nog
Meeten, jaquote:
Ja eigenlijk, gewoon iets drinken heeft er nog altijd niet in gezeten voor onsquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meeten, ja
Afgezien van al die sekspartijen in het fietsenhok dan he
Afgezien van allerlei wederzijdse lichaamssappen, neequote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:51 schreef leonieke het volgende:
Ja eigenlijk, gewoon iets drinken heeft er nog altijd niet in gezeten voor ons
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Afgezien van allerlei wederzijdse lichaamssappen, nee
Doe nou eens een foto danquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:56 schreef leonieke het volgende:
Eventjes wat tv kijken
Mijn ma vindt het trouwens niet te diep gedecolleteerd.. weer een teleurstelling rijker
Dit klinkt ranzigquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Afgezien van allerlei wederzijdse lichaamssappen, nee
Welk plan? Je zou toch geen km plan hebben dit jaar?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee, ik moet morgen dus meteen de baan op als ik wakker word. Want het standaardplan haalt de 500 k nog niet eens
Nee, geen target dit jaar. En dus geen kansloze traprondjes. Maar als ik met iemand een rondje ga maken heeft dat zinquote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:55 schreef Pheno het volgende:
Welk plan? Je zou toch geen km plan hebben dit jaar?
Trans-Siberie ftwquote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, geen target dit jaar. En dus geen kansloze traprondjes. Maar als ik met iemand een rondje ga maken heeft dat zinen dan wil ik er wel wat van maken ook
want voor 2006 en 2007 heb ik al mooie 5cijferige scores staan. 2008 inmiddels al 34 hele kilometers..... wil eigenlijk wel zo snel mogelijk over de 1000 km
Mss dat ik er nogeens werk van maak als ik tijd en geld ZAT heb. 50.000 km is al echt een heleboel in een jaarquote:
maar ja, dat is met alles.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:45 schreef Pheno het volgende:
Het is zo te halen, gok ik zo. ALleen geld en tijd, dat is het grootste probleem.
De wet is er ook nogquote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
maar ja, dat is met alles.
Als tijd en geld geen probleem waren had ik nu 9 huizen, 48 vrouwen en 200 kinderen.
Wet? Ik mag niet 9 huizen hebben, of zo?quote:
Dat nog net wel. 200 kinderen is ook geen probleemquote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wet? Ik mag niet 9 huizen hebben, of zo?
Dat weet je toch zo langzamerhand, the root of all evilquote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
het probleem zal ook eens niet *vrouwen* zijn he
godver
Totdat DRose weer gaan spammenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, ik ben trouwens vanavond doorgefietst naar plek 6. De hoogste notering ooit
40 is mijn hoogstequote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Neuh, en dan nog, dan spam ik wel mee, en dan zijn we zo Qyroz voorbij, die staat al jaren geparkeerd namelijkquote:
Daar gaat ook niets meer mee gebeuren.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh, en dan nog, dan spam ik wel mee, en dan zijn we zo Qyroz voorbij, die staat al jaren geparkeerd namelijk
Mossels mossels mosselsquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:27 schreef leonieke het volgende:
hmz net mosselen gegeten
Feestjequote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
haiquote:
Hoi.quote:
Niet in de stad geweest vandaag?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:33 schreef Ynske het volgende:
zoooo
nog ffkes in t limburgs land
en dan moeten we de auto weer in
nee moest nog boodschappen halen. op de heerlerbaanquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
hai![]()
[..]
Hoi.
[..]
Niet in de stad geweest vandaag?
Oke, jammer, ik moest de hele dag werken.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee moest nog boodschappen halen. op de heerlerbaan
daarna foto;s maken
Ga jij ook stoppen op de 120.000?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
mossels zijn ook niet om te eten, meer om een beetje te oefenenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:30 schreef leonieke het volgende:
Mja, ik heb er wel serieus wat gegeten, maar dat vult niet zo erg he
120.000 spoorkilometers in een jaar, dat lijkt me wel wat.quote:
Wat oefen jij met mossels?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mossels zijn ook niet om te eten, meer om een beetje te oefenen![]()
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:32 schreef mcDavid het volgende:
Tering ga es niet zo snel jullie!
het likken van glibberige lipjes, Belg. Dat kon je niet echt zelf bedenken hmm?quote:
Ik wou het je zien zeggenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
het likken van glibberige lipjes, Belg. Dat kon je niet echt zelf bedenken hmm?
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wist ik, ik denk, laten we twee uur touwtrekken even overslaanquote:
Ja, dat maakt het direct wel wat handiger. We weten toch waar het zal eindigenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wist ik, ik denk, laten we twee uur touwtrekken even overslaan
O gatver, wat ranzig om dat te oefenen met mosselen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, vind ik ook, maar als iedereen maar zomaar met iemand anders gaat trouwen...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:48 schreef Bengeltje het volgende:
O gatver, wat ranzig om dat te oefenen met mosselen.
Waar oefen jij dat eigenlijk mee dan?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O gatver, wat ranzig om dat te oefenen met mosselen.
Weet je wat ik trouwens onlangs beseft heb? Phille en ik hebben helemaal niet gekust op ons kerkelijk huwelijk. Alé toch niet tijdens de plechtigheidquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, vind ik ook, maar als iedereen maar zomaar met iemand anders gaat trouwen...je moet toch WAT hmm?
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:52 schreef leonieke het volgende:
Weet je wat ik trouwens onlangs beseft heb? Phille en ik hebben helemaal niet gekust op ons kerkelijk huwelijk. Alé toch niet tijdens de plechtigheidMaar dat terzijde
Iedereen nog wel.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, vind ik ook, maar als iedereen maar zomaar met iemand anders gaat trouwen...je moet toch WAT hmm?
Gelukkig hoef ik geen likoefeningen te doen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar oefen jij dat eigenlijk mee dan?
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan zijn jullie niet echt getrouwd he, de plechtigheid eindigt altijd met "u mag de bruid kussen."quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:52 schreef leonieke het volgende:
[..]
Weet je wat ik trouwens onlangs beseft heb? Phille en ik hebben helemaal niet gekust op ons kerkelijk huwelijk. Alé toch niet tijdens de plechtigheidMaar dat terzijde
Waarschijnlijk zijn ze niet zo tof als wijquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Iedereen nog wel.![]()
Zijn er geen vrijgezelligen meer?
Oh neeeee!!!!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan zijn jullie niet echt getrouwd he, de plechtigheid eindigt altijd met "u mag de bruid kussen."
Nee.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:53 schreef Bengeltje het volgende:
Zijn er geen vrijgezelligen meer?
nou danquote:Gelukkig hoef ik geen likoefeningen te doen.
Je tikt hem op de kop.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:55 schreef leonieke het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn ze niet zo tof als wij
Gemeentehuis naar binnen, vent bij de oren nemen, die zegt" u mag de bruid kussen" en kussen dan maar?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:56 schreef leonieke het volgende:
[..]
Oh neeeee!!!!![]()
Zo'n feest kunnen we niet nog eens betalen hoor![]()
Maar dat betekent natuurlijk dat Fles weer kans maakt![]()
*hema rookworst toeschuift.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik geen likoefeningen te doen.
quote:
Wel warm?quote:
Ah ow.. op het gemeentehuis hebben we gekust in 2006quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je tikt hem op de kop.
[..]
Gemeentehuis naar binnen, vent bij de oren nemen, die zegt" u mag de bruid kussen" en kussen dan maar?
Je mag niet kussend bij hem voor de deur staan? Wat boeit die vent ook.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:05 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ah ow.. op het gemeentehuis hebben we gekust in 2006![]()
maar stel u voor dat we zo eens aan de deur van de pastoor staan
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je mag niet kussend voor de deur bij hem staan? Wat boeit die vent ook.
Whehe ik hou van jouw soort vrouwenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Er staat toch echt geen likoefeningen.
* Bengeltje flinke hap van hema rookworst neemt.
Onlangs? Waarom zou je dat nog een keer doen?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:08 schreef leonieke het volgende:
[..]
![]()
Ah, het was eigenlijk best een brave pastoor hoor. We mochten alle teksten en liedjes zelf uitkiezen![]()
Onlangs nog eens heel de mis doorgenomen..![]()
Ik vind jou ook heel lief.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Whehe ik hou van jouw soort vrouwen
Gewoon, net zoals je nog eens terugkijkt naar de foto'squote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Onlangs? Waarom zou je dat nog een keer doen?
uhm, dat heb ik ook al jaren niet meer gedaan.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:17 schreef leonieke het volgende:
[..]
Gewoon, net zoals je nog eens terugkijkt naar de foto's![]()
Ik had heel de mis zelf ineengestoken en het was wel leuk om ze nog eens opnieuw te 'beleven'
Het was een beetje mijn pronkstukquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
uhm, dat heb ik ook al jaren niet meer gedaan.Naar de foto's gekeken.
Je had er echt veel werk van gemaak he.
beter naakt voor het altaar, dan gekleed, zonder mis. Ben ik het mee eenschquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:29 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het was een beetje mijn pronkstukIk vond (en hoe onvrouwelijk klinkt het ook) de mis belangrijker dan mijn kleed
Da's wat ambetant met de familie en de collega's erbijquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
beter naakt voor het altaar, dan gekleed, zonder mis. Ben ik het mee eensch![]()
Mij hoor je niet klagen hoorquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:40 schreef leonieke het volgende:
[..]
Da's wat ambetant met de familie en de collega's erbij
maar ik krijg een herkansing begrijp ik?quote:
Bengeltje zei opeens dat het op het stadhuis moest en daar hebben we wel gekustquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
maar ik krijg een herkansing begrijp ik?
nee. voordat *wij* gaan kussen zal het toch minstens op een station moeten zijnquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:44 schreef leonieke het volgende:
Bengeltje zei opeens dat het op het stadhuis moest en daar hebben we wel gekust
Onder een stationsnaambordjequote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee. voordat *wij* gaan kussen zal het toch minstens op een station moeten zijn
't zou nochtans tof zijnquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:47 schreef leonieke het volgende:
Onder een stationsnaambordjeen daar een foto van
Mocht er ergens in Frankrijk een station Léonie - Ste. Bouteille zijn, dan moeten we daar heenquote:
en zoenen, ookquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mocht er ergens in Frankrijk een station Léonie - Ste. Bouteille zijn, dan moeten we daar heen![]()
Echt welquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:38 schreef leonieke het volgende:
Nee, je hebt niet altijd gelijk, marc
En nu weer lijnenquote:
nee ben nu 200 km verderopquote:
Naar je ouders gegaanquote:
terug gekomen, moet morgen weer werkenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Naar je ouders gegaan. Ik heb nu 's een keer niet teruggelezen
.
Oh, bummer welquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
terug gekomen, moet morgen weer werken
Ik weet niet of ik het nog durfquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:55 schreef marcb1974 het volgende:
Leuk toch even schaatsen?
Niksquote:
vallen is ook leukquote:
Zeg dat danquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Niks![]()
. Mijn lijf is zo'n beetje uit elkaar gedonderd een aantal jaar geleden, gaat nu net weer een beetje lekker... Vandaar dat 'durven'.
Denk dat mijn baas minder de lol van een eventuele ziekmelding in zou zienquote:
Ik zie morgen wel even of ik het lef heb, en anders doe ik het idd gewoon nietquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zeg dat dan
Niet doen dan? Of eerst te voet het ijs op?
je kan altijd nog zeggen dat je schrok van een hond ofzoquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Denk dat mijn baas minder de lol van een eventuele ziekmelding in zou zien.
Niet leukquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:20 schreef qu63 het volgende:
[..]
je kan altijd nog zeggen dat je schrok van een hond ofzo
Hey Buzzerquote:
Als je maar wel lol blijft hebben in het spelquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:21 schreef Sjowhan het volgende:
Terug
Weer verloren. Achja, ik maak me er niet meer echt druk om. Ipv 7de klasse, de 6de klasse ingedeeld.
en af en toe wat kwartetquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
Als je maar wel lol blijft hebben in het spel
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
Als je maar wel lol blijft hebben in het spel
quote:
zo kan je wel wat lerenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
[..]![]()
Spel is ook (gezien de hogere klasse) wat lastiger. Ik merk gewoon dat ik er moeite mee heb, iig iemand die ik wel aan kan, maar dat mijn tegenstander qua verdediging er dichterop zit.
T lijkt me vooral niet lekkerquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:37 schreef qu63 het volgende:
[..]
zo kan je wel wat leren
als je alles met 2 vingers in je neus wint is het ook niet meer leuk
true, maar dat deden we ook niet in de 7de klassequote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:37 schreef qu63 het volgende:
[..]
zo kan je wel wat leren
als je alles met 2 vingers in je neus wint is het ook niet meer leuk
waarom dan door naar de 6e? promotie/degradatie is toch alleen voor de uitersten?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
true, maar dat deden we ook niet in de 7de klasse. Winnen, gelijk, verliezen met 1-2 punten verschil enzo.
Veel leuker als ik heel eerlijk ben.
Kort gezegd: de bond. Deze hadden ons in eerste instantie zelfs in de 5de klasse gezet.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:51 schreef qu63 het volgende:
[..]
waarom dan door naar de 6e? promotie/degradatie is toch alleen voor de uitersten?
grappigquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:57 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Kort gezegd: de bond. Deze hadden ons in eerste instantie zelfs in de 5de klasse gezet.
De vereniging is hierin tegen beroep gegaan, en toen gingen we naar de 6de klasse. Ook weer beroep aangetekend, maar nu zonder succes.
Leuk en aardig, maar hierin kan de vereniging en wij dus geen invloed op uitoefenen. Het is even niet dat je wel of niet degradeerd/promoveert, dit is enkel in de hoofdklasse en volgens mij ook de eerste (maar dat weet ik niet precies).
In theorie zou dat zo maar kunnenquote:Op zondag 6 januari 2008 00:01 schreef qu63 het volgende:
[..]
grappig
Dus je zou in theorie zomaar ineens van 10e klasse (gaan ze zo laag) naar de 2e kunnen gaan en daar eigenlijk niks tegen doen
voor jou misschien niet, voor mij welquote:
sinds 9 uur jahquote:Op zondag 6 januari 2008 11:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
Weeral aan het werk?
Voel je je al wat beter ondertussen?
volgens mij is het de hele week al moeilijk voor je!quote:Op zondag 6 januari 2008 11:54 schreef marcb1974 het volgende:
Wakker blijven is best moeilijk vandaag
* Sjowhan snort's Qu's posthistory op.quote:Op zondag 6 januari 2008 12:08 schreef qu63 het volgende:
Even een vraag voor de mensen die mij al wat langer zien posten..
Is mijn 'postgedrag' ook anders geworden
In vergelijking tot ruim een jaar geleden dus he
Vraag het me al een tijdje af
Ik geloof dat mn posts nu toch duidelijker zijn danquote:Op zondag 6 januari 2008 12:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
* Sjowhan snort's Qu's posthistory op.
* Sjowhan kan er weinig wijs uit worden.
Géén idee dus
* Ynske stampt in t rondquote:
Halloquote:Op zondag 6 januari 2008 14:35 schreef Pheno het volgende:
Hallo
huhquote:Op zondag 6 januari 2008 17:10 schreef Ynske het volgende:
hutvolkuffie
zit al vanaf 4 uur niets meer te doen, en laat er nu ook nog niets meer komen
kanik tot 22 uur gaan zitten neuspeuteren
heb je dat standaard op zondag ofzo?quote:Op zondag 6 januari 2008 17:14 schreef Pheno het volgende:
Al sik me over een uur nog zo voel dan ga ik naar spoed.
ZOnder tussenkomst van huisarts or whatever. Kutzooi.
quote:Op zondag 6 januari 2008 17:14 schreef Pheno het volgende:
Al sik me over een uur nog zo voel dan ga ik naar spoed.
ZOnder tussenkomst van huisarts or whatever. Kutzooi.
Iddquote:Op zondag 6 januari 2008 17:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Als je dit nu zegt is fout, je zou eigenlijk nu meteen moeten gaan.
Of verwacht je opeens een verandering.
Dit duurt gewoon VEEL te lang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |