Wat kan hij ervan zeggen? Hij is nog iets optimistischer ingesteld dan ik, denk ik. Alhoewel, ik denk dat het eerder is om mij niet helemaal in de put te laten zitten.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Goedkomen ja.
T is wel een ongelofelijk rot situatie waar jullie nu inzitten. Wat zegt Phille ervan ?
Schadevergoeding van schoonouders?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:49 schreef marcb1974 het volgende:
Daarom denk ik echt dat je het op papier moet gaan zetten. Dan kan je desnoods schadevergoeding gaan eisen als ze hun eigen termijnen niet halen (want het gaat wel om veel geld). Alleen de relatie met je schoonouders zal er niet beter op worden.
Ququote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:53 schreef qu63 het volgende:
Weer zo'n blauwe die door een slotje heen post
Ik zou gerust iets willen huren (een flatje ofzo) want de afwerking wil ik daarvoor gerust wat uitstellen. Alleen zal dat totaal in het verkeerde keelgat schieten.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:51 schreef Frutsel het volgende:
Lijkt me ook erg verrot![]()
Moet er nu al niet aan denken om zo dan weer onder dak van (schoon)ouders te leven![]()
hoe goed ze het ook bedoelen (of ook niet)
Neem ook aan dat alles al overwogen is... zoals het huren van een camper/bungalow en het opslaan van alle spulletjes. Kan natuurlijk niet in het financiele plaatje kijken
Kutblauwuuuhhquote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:53 schreef qu63 het volgende:
Weer zo'n blauwe die door een slotje heen post
Weet je, ik had het gewoon anders verwacht. Ik had gedacht dat ze er alles zouden voor doen om onze droom op tijd waar te maken want het gaat toch om de droom van jouw eigen zoon...quote:
Ja, godverdomme. Hoe is 't nou?? Jullie moeten ook verder met je leven, daar zal men op een goed moment eindelijk maar eens begrip voor moeten opbrengen. Als het maar uitgesteld en uitgesteld wordt, jezusquote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:56 schreef leonieke het volgende:
Ik zou gerust iets willen huren (een flatje ofzo) want de afwerking wil ik daarvoor gerust wat uitstellen. Alleen zal dat totaal in het verkeerde keelgat schieten.
Op 1 oktober 2007 hebben we aangegeven dat het op 1 juli 2008 genoeg zal geweest zijn en toen kwam er direct een geshockeerde reactie van: "is het hier niet goed genoeg misschien??" Dan weet je jammergenoeg genoeg... Nee, dit is echt geen optie.
één van dequote:
Mjah, ik neem toch aan dat je schoonouder ook wel beseffen dat jullie ze niet tot last willen zijn (al zullen ze zeggen dat jullie dat noooooit zijn) en ook behoefte hebben aan privacy. Maar ook dat dit gewoon een erg moeilijke situatie is. Maar ja, als je idd zon verwijt krijgt van "is het hier niet goed genoeg dan?", dan word je gelijk in een hoek gedruktquote:
Maar we overleggen vaak, ik kan heel vaak mijn hart luchten en hij ook. Het probleem is dat we er verder niets kunnen aandoen, behalve afwachten.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:58 schreef marcb1974 het volgende:
Toch maar eens goed overleggen met P dan. Jullie worden er zo niet gelukkiger van.
Kortgezegd? Het gaat niet vooruitquote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, godverdomme. Hoe is 't nou?? Jullie moeten ook verder met je leven, daar zal men op een goed moment eindelijk maar eens begrip voor moeten opbrengen. Als het maar uitgesteld en uitgesteld wordt, jezus
Duidelijk in de hoop dat ze je zo zat worden dat ze zeer snel afbouwenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:05 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar we overleggen vaak, ik kan heel vaak mijn hart luchten en hij ook. Het probleem is dat we er verder niets kunnen aandoen, behalve afwachten.
Momenteel zit ik wel in een fase dat ik elke dag ga vragen of ze bij ons gaan werken
Ze snappen niet dat het voor ons moeilijk is, want we moeten toch niet koken of kuisen?? We zitten op hotel (hoe vaak hebben we dit al niet mogen horen van kennissenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mjah, ik neem toch aan dat je schoonouder ook wel beseffen dat jullie ze niet tot last willen zijn (al zullen ze zeggen dat jullie dat noooooit zijn) en ook behoefte hebben aan privacy. Maar ook dat dit gewoon een erg moeilijke situatie is. Maar ja, als je idd zon verwijt krijgt van "is het hier niet goed genoeg dan?", dan word je gelijk in een hoek gedrukt![]()
Damn
Iddquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Duidelijk in de hoop dat ze je zo zat worden dat ze zeer snel afbouwen
Ik vind Kuukske héél lief, maar er lopen nog andere lieve users rond hoorquote:
Heb je die mensen al eens gevraagd hoe zij het zouden vinden zo lang in een hotel te zittenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:07 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ze snappen niet dat het voor ons moeilijk is, want we moeten toch niet koken of kuisen?? We zitten op hotel (hoe vaak hebben we dit al niet mogen horen van kennissen) Neenee, we kunnen het eigenlijk niet beter hebben. Want "ik zal wel nog zien wat dat is om een heel huishouden te regelen
"
Die ga ik onthouden!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je die mensen al eens gevraagd hoe zij het zouden vinden zo lang in een hotel te zitten
Sjeezusquote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:34 schreef leonieke het volgende:
Niet zo denderdend, maar dat komt hierdoor (+ beetje verder lezen over de gevolgen)
Het schijnt dat elke bouw zijn probleempjes oplevert. Ik hoop dat we van andere gespaard zullen blijvenquote:
Kan die ploeg niet gewoon helpen metselen?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:20 schreef marcb1974 het volgende:
We willen wel met een loungeknokploeg langskomen en je schoonvader eens wat onder druk zetten?
Mja, maar dit is geen probleempje, dit is een probleem. Door het niet goed plannen van de aannemer zit jij nu in de stress omdat je nog steeds niet weet wanneer de woning echt bewoonbaar is.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:13 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het schijnt dat elke bouw zijn probleempjes oplevert. Ik hoop dat we van andere gespaard zullen blijven
Ja ik heb gehoord dat we er dit jaar wel zullen in zitten, dus nog max 361 dagen te gaan..quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:23 schreef Frutsel het volgende:
177 dagen
nog 361 dagen dan is het weer oud en nieuw
Bwa, ik denk dat het zoals gepland verloopt voor onze aannemer hoor. Hij heeft ons gewoon dingen wijsgemaakt om ons te doen stoppen met zeuren (zoals akkoord gaan met verhuis op 1 juli)quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:22 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mja, maar dit is geen probleempje, dit is een probleem. Door het niet goed plannen van de aannemer zit jij nu in de stress omdat je nog steeds niet weet wanneer de woning echt bewoonbaar is.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:25 schreef Frutsel het volgende:
rainbow in the skyyy lalalallalaaa
Ik weet helemaal niets af van regels, maar is het dan geen idee om eens een juridisch iemand in de hand te nemen om eens te kijken wat je er aan kan doen? Ik neem aan dat jullie zwart op wit (middels contract) een plan hebben opgesteld samen met de aannemer over de voortgang, uitloop, eventueel resitutie van een deel van het aanbetaalde bedrag etc?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:24 schreef leonieke het volgende:
[..]
Bwa, ik denk dat het zoals gepland verloopt voor onze aannemer hoor. Hij heeft ons gewoon dingen wijsgemaakt om ons te doen stoppen met zeuren (zoals akkoord gaan met verhuis op 1 juli)
Het is mijn schoonvader... de pa van phille... dat is een heel andere zaak dan een vreemde aannemer.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik weet helemaal niets af van regels, maar is het dan geen idee om eens een juridisch iemand in de hand te nemen om eens te kijken wat je er aan kan doen? Ik neem aan dat jullie zwart op wit (middels contract) een plan hebben opgesteld samen met de aannemer over de voortgang, uitloop, eventueel resitutie van een deel van het aanbetaalde bedrag etc?
ja maar niet in GCquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:28 schreef leonieke het volgende:
[..]
btw, dat mag niet![]()
Jij bent toch mod?
ik vind jou ook liefquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:29 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
![]()
Kap es met je valse gezing
Dit is niet [ afbeelding ] -waardig
wat niet? Een naam niet?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:37 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het mag dus niet om kliekjesvorming tegen te gaan.
Dat meen ik me er toch van te herinneren
Zo heb ik het toch begrepen, hoorquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wat niet? Een naam niet?
Als de KSC alleen KSC 520 heet, komt Heatwave langs met een opmerking dat er een naam in moet
Wanneer begint het staken? Dat kan ook nog hequote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:23 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja ik heb gehoord dat we er dit jaar wel zullen in zitten, dus nog max 361 dagen te gaan..
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wanneer begint het staken? Dat kan ook nog he
ja maar dat is de KSCquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:39 schreef Frutsel het volgende:
wat niet? Een naam niet?
Als de KSC alleen KSC 520 heet, komt Heatwave langs met een opmerking dat er een naam in moet
het worden pas kliekjes nadat er meetings zijn geweestquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:43 schreef marcb1974 het volgende:
hier schijnt het niet te mogen. Heeft ook voordelen, nite van die rare titels.
En daarbij, alle sc zijn kliekjes, dus het is nog een kutreden ook.
Nee, dat is met nueckenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
het worden pas kliekjes nadat er meetings zijn geweest
Jij kwam niet hequote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
het worden pas kliekjes nadat er meetings zijn geweest
lolquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Nieke, moet je niet trouwens ergens op een Belgische site om onze landgenoten lachen?
Hier : http://www.nu.nl/news/137(...)oof_aangehouden.html
Was er een meet dan?quote:
Ahjahquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het is mijn schoonvader... de pa van phille... dat is een heel andere zaak dan een vreemde aannemer.
We hebben zelfs nog steeds geen definitieve prijsopgave gekregen, laat staan dat er een voortgang zou uitgestippeld worden
Heb ik hier al niet eens gezegd dat het beter is om niet met familie te werken als dat mogelijk is![]()
Klopt inderdaad helemaal. En daarom houden we ons lief aan de regels.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:40 schreef leonieke het volgende:
[..]
Zo heb ik het toch begrepen, hoor![]()
Toen we overschakelden van GCSC naar The Lounge mochten er geen 'funny' titels meer zijn.
Het wordt wel moeilijk want de broer van phille is een schilderquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:49 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
AhjahHelemaal vergeten
.
En ja, hier heb je dus ook zélf weer van geleerd. Mocht de woning klaar zijn, en jullie willen wat extra's; géén familie!
Ja, die was er, en dat weet je want heb ik je verteldquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Was er een meet dan?![]()
En ik ben nog nooit op een fokmeet geweest, dus what else is new
![]()
ja en? ik zeg nie dat het een kliekje is hier hoor
Ja, dat vraag ik me dus ook af. Maar doorverkopen blijkbaar?quote:
Zo zijn we idd.. lief enzoquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:50 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Klopt inderdaad helemaal. En daarom houden we ons lief aan de regels. [ afbeelding ]
Enige voorwaarden daarvoor was trouwens dat er "[SC]" in moest en er moest "Lounge" inquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Anders lopen Qu zijn scriptjes ook in de soep trouwens
Mja, hoe kun je nu zo'n afzetmarkt vindenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik me dus ook af. Maar doorverkopen blijkbaar?
Kut met peren wat een schijtsite ook hequote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:55 schreef qu63 het volgende:
Alleen fok heeft lopen klooien, dus nu werkt mn script niet meer
Nee, ik kan er ook met de pet niet bijquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:56 schreef leonieke het volgende:
Mja, hoe kun je nu zo'n afzetmarkt vinden
Soit, ik denk waarschijnlijk niet crimineel genoeg
ow was dat toenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, die was er, en dat weet je want heb ik je verteld
Volgende keer kom je er niet zo makkelijk vanaf mannetjequote:
jaquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kut met peren wat een schijtsite ook he![]()
Bwa, zal wel meevallen zekerquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Volgende keer kom je er niet zo makkelijk vanaf mannetje![]()
![]()
Is daar eigenlijk al een datum voor?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Volgende keer kom je er niet zo makkelijk vanaf mannetje![]()
![]()
1 Aprilquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is daar eigenlijk al een datum voor?
Ja, qua Lounge, maar qua Fok nietquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:08 schreef qu63 het volgende:
Ik heb ook nog nooit een Liunge/GCSC-meet meegemaakt
Ik heb wel fles, es en m-m gemeet!
en dat was het wel qua lounge
uit de wfl slowchat heb ik er mee gemeet jaquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, qua Lounge, maar qua Fok niet
Ik dus andersomquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:08 schreef qu63 het volgende:
Ik heb ook nog nooit een Lounge/GCSC-meet meegemaakt
Ik heb wel fles, es en m-m gemeet!
en dat was het wel qua lounge
Ja, en uit de PTA RNL reeksquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:11 schreef qu63 het volgende:
uit de wfl slowchat heb ik er mee gemeet ja
huhquote:
3 ofzoquote:
Wel een lounge meet,quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:17 schreef qu63 het volgende:
[..]
huh
je heb wel een lounge/gcsc-meet meegemaakt?
en iedereen behalve fles, es en m-m gemeet
en dat was het dan nog niet quoa lounge
ja, net zo veel als bij die Lounge meet gekkehuisquote:
Ik ben nog niet bij een Loungemeet geweestquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, net zo veel als bij die Lounge meet gekkehuis
ja die bedoel ikquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:21 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik ben nog niet bij een Loungemeet geweest
Behalve de BBQ bij Es
achsoquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wel een lounge meet,
maar was niet bij de bbq bedoel ik
Welke fles?quote:
Ik heb Es al een keer of 4-5 gemeet!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb Es al 2 keer gemeet trouwens![]()
En Stuart ook nog zelfs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |