abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 januari 2008 @ 01:31:45 #76
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_55814852
quote:
Op zondag 6 januari 2008 01:22 schreef Terecht het volgende:

[..]

Debunken is geen sport. Debunkers proberen de stroom aan walgelijke, ongefundeerde en leugenachtige claims van de "truth" beweging in perspectief te plaatsen voor zichzelf, de "truthers" en voornamelijk voor de toevallige passant die geinteresseerd is in 9/11.

Na 6 jaar en 4 maanden hebben de complotters niets meer bereikt dan het ontkennen van een hypothese (de officiele lezing), maar ze hebben in al die jaren geen alternatief kunnen bieden.

Na meer dan 6 jaar zijn de "waarheidszoekers" er nog steeds niet in geslaagd hun argumenten in een context te plaatsen die een verhaal oplevert die beter aansluit bij de feiten dan de énige cohorente hypothese die er nu is, namelijk de officiele lezing.
Dat is allemaal zo niet coherent. Niks klopt met tijdslijnen. Alles en iedereen heeft zijn uitspraken terug genomen. zodat het wat beter past. Theorien worden omgegooid. Alles is berust op distortion omissions en obstructie

Officiele lezing is gestoeld op bullshit. Bel anders maar met de FBI dat jy het wel weet. Dan kunnen ze de OBL wanted pagina aanpassen. Want zij kunnen het niet. Maar zo te horen weet jy het dus wel. Dus bel ze op.

Het enige wat er gelinkt kan worden aan OBL is dat wat BUsh heeft verkondigd in de speech. Maar een paar speeches later is het niet meer van belang .. en is opeens meneer Saddam de badguy.

Jy moet toch echt je feiten is op een rijtje krijgen.
quote:
Het vermogen om kritisch te kijken naar welke argumenten ze hanteren ontbreekt volledig. De complotter is een schil van wensdenken, ongefundeerde aannames en anti-Amerikanisme, maar van binnen hol en angstaanjagend leeg.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 6 januari 2008 @ 01:36:49 #77
52357 Lambiekje
pi_55814979
quote:
Op zondag 6 januari 2008 01:25 schreef ATuin-hek het volgende:

Hoe kom je er toch op dat dat vuur zo klein was. Dat blijft me een raadsel.
[..]
[..]
Ik kan me geen moment herinneren dat er geel uitslaande vlammen waren. Alleen de eerst minuut met de vuurbal waar alle kerozine in eenkeer opgemaakt is.

Wat ik alleen gezien heb is zeer zwarte rook en dat betekend weinig zuurstof een zeer lage verbrandingstemperatuur. is dat er gewoon mensen in de opening konden staan en zwaaien.. Kennelijk was de inferno zo gigantisch heet dat je gewoon met je blote handen de staal kon aanraken.

Brandweer die zegt dat het bijna uit is. Er was gewoon geen grote brand.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 6 januari 2008 @ 01:38:27 #78
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_55815017
quote:
Op zondag 6 januari 2008 01:36 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ik kan me geen moment herinneren dat er geel uitslaande vlammen waren. Alleen de eerst minuut met de vuurbal waar alle kerozine in eenkeer opgemaakt is.

Wat ik alleen gezien heb is zeer zwarte rook en dat betekend weinig zuurstof een zeer lage verbrandingstemperatuur. is dat er gewoon mensen in de opening konden staan en zwaaien.. Kennelijk was de inferno zo gigantisch heet dat je gewoon met je blote handen de staal kon aanraken.

Brandweer die zegt dat het bijna uit is. Er was gewoon geen grote brand.
Onzin. Het verhaal over de opening is ondertussen ook pas 20 keer langsgekomen zeg...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 6 januari 2008 @ 01:49:18 #79
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_55815307
quote:
Op zondag 6 januari 2008 01:31 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat is allemaal zo niet coherent. Niks klopt met tijdslijnen. Alles en iedereen heeft zijn uitspraken terug genomen. zodat het wat beter past. Theorien worden omgegooid. Alles is berust op distortion omissions en obstructie

Officiele lezing is gestoeld op bullshit. Bel anders maar met de FBI dat jy het wel weet. Dan kunnen ze de OBL wanted pagina aanpassen. Want zij kunnen het niet. Maar zo te horen weet jy het dus wel. Dus bel ze op.

Het enige wat er gelinkt kan worden aan OBL is dat wat BUsh heeft verkondigd in de speech. Maar een paar speeches later is het niet meer van belang .. en is opeens meneer Saddam de badguy.

Jy moet toch echt je feiten is op een rijtje krijgen.
[..]
Strawman to the rescue!

Dat de FBI Bin Laden niet zoekt voor de aanslagen van 9/11 is al zooo vaak uitgelegd, maar dat gaat er bij jou het ene oor in (of misschien zelfs dat nog niet eens) en het andere oor weer uit.

Zoals ik al eerder zei kun jij geen rationale afwegingen maken en het ontbeert je aan feitenkennis. Het enige wat je naar mijn bescheiden mening in deze topics doet is laten zien dat er een steekje los zit in jouw bovenkamer.
pi_55816411
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 15:50 schreef Terecht het volgende:

[..]

Waarom blijf je de feiten negeren? Je begint aardig op een troll te lijken als je op deze manier verder gaat in de discussie. Ga je stellingen eens onderbouwen ipv maar te blijven roepen dat de afstanden waar puin is gevonden te ver zijn.

Leesvoer:
http://wtc7lies.googlepages.com/flight93page1

Goede site, staat zo'n beetje alles op wat bekend is over flight 93.
Ik kan op die site niets vinden over de aard van het puin op die 3 mijl afstand . Ook op deze site debunkt men vooral het idee dat er helemaal geen vliegtuig zou zijn neergestort.
Bovendien waarom zouden we de informatie van de amerikaanse overheid vertrouwen, ze hebben al bewezen in staat te zijn aanwijzingen uit de duim te zuigen om zo de publieke opinie te beïnvloeden. Sterker nog ze hebben mensen in dienst die zich hier professioneel mee bezig houden.

Jouw op mijn persoon gerichte opmerkingen negeer ik overigens maar gewoon , kan ik niks mee.
pi_55816472
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 16:53 schreef wormwood het volgende:
En dan blijft het weer stil. Dit verhaal is niet meer logisch te verklaren. Even wachten tot het volgende verhaal naar voren komt.
stemmingmakerij , noem ik dit

Ik zit 24 uur per dag op deze site , nou goed ??
pi_55816956
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 18:51 schreef wormwood het volgende:

[..]

Waar basseer je toch al deze "wijsheden" op?
Waarom zou een aparte explosie een ander effect hebben dan de explosie van kerosinetanks?
Het detoneren van high explosives is iets heel anders als het exploderen van kerosine tanks . De snelheid waarmee high explosives detoneren ligt veel hoger dan de snelheid waarmee kerosine met zuurstof uit de lucht defragleert. Er komt dus veel meer energie in een kortere tijd vrij bij high explosives.
Het één is een detonatie en het andere een defraglatie, dat zegt genoeg .

kenmerk
DETONATIE : de reactie wordt voortgezet door druk (drukgolf) . Deze veroorzaakt het rechtstreeks uit elkaar slaan (ontleden) van de moleculen.

DEFRAGLATIE : de reactie word voortgezet door warmte/hitte . nog een voorbeeld van een defraglatie : de ontbranding van buskruit
quote:
Ow het zal zeker wel een deel van de kracht absorberen. Zonder twijfel. Maar er blijft ook altijd een boel kracht dat teruggekaatst wordt.
Precies. Om te zorgen dat niet alle brokstukken van de bom kilometers ver weg gaan!

En als je dan gaat kijken wat er overblijft zie je bijv. een gat van een meter of 2 terwijl het zand dat erboven lag tijdens de explosie 6 meter de lucht ging.
Natuurlijk ,want de zandlaag die bovenop de bom lag is veel dunner en kan de vrije ruimte in worden geblazen zonder te worden tegengehouden door nog meer zand.

Ik verbaas mij over het vertrouwen dat sommigen hier hebben in bepaalde berichtgeving en hoe sterk ze dingen zeker weten . Zelf neem ik een bepaalde stelling in zonder iets zeker te weten, en dan kijk ik wat voor info er naar boven komt.
In beide kampen worden waarheden en onwaarheden verkondigd ,dat weet ik in ieder geval wel zeker.

[ Bericht 4% gewijzigd door atmosphere2 op 06-01-2008 04:12:55 ]
pi_55818061
quote:
Op zondag 6 januari 2008 03:09 schreef atmosphere2 het volgende:

[..]

Geen idee. Maar als je consequent de getuigenverslagen negeert die zeggen dat het vliegtuig in zijn geheel in de grond crashte krijg ik niet het idee dat je wilt accepteren dat je verhaal niet klopt. Voor de rest is jouw selectiviteit en ontwijkgedrag ook verbazingwekkend.

Volgens mij loop je gewoon de boel te zieken.
Ik laat je voorlopig dan ook even "links liggen" totdat je eens uitlegd waarom je zo selectief reageert, nergens duidelijke bronnen voor gebruikt en wat je op deze manier denkt te bereiken.

[ Bericht 5% gewijzigd door wormwood op 06-01-2008 10:15:56 ]
pi_55818202
Feiten Lambiekje, doe je voordeel hiermee. Het is al veel langer bekend dat dit gaande is.

Ik zal verder dit draadje op gepaste afstand blijven volgen en op gepaste wijze deze feiten opnieuw onder de aandacht komen brengen .... in lengte van jaren
pi_55818296
quote:
Op zondag 6 januari 2008 10:28 schreef ron1872 het volgende:
Feiten Lambiekje, doe je voordeel hiermee. Het is al veel langer bekend dat dit gaande is.

Ik zal verder dit draadje op gepaste afstand blijven volgen en op gepaste wijze deze feiten opnieuw onder de aandacht komen brengen .... in lengte van jaren
En wat doe je dan met de feiten die anderen aan jou laten zien?
pi_55818394
Die zijn totaal niet relevant en leiden slechts af van de ware en onder liggende achtergronden.

Ik heb nog een laatste alinea aan mijn betoog toegevoegd om het belang voor onszelf te onderstrepen.
pi_55818435
quote:
Op zondag 6 januari 2008 10:45 schreef ron1872 het volgende:
Die zijn totaal niet relevant en leiden slechts af van de ware en onder liggende achtergronden.
Alleen jouw feiten zijn relevant, feiten die anderen aandragen zijn niet relevant?
Oftewel, alles wat jij zegt is waar, alles wat anderen zeggen is een leugen?
quote:
Ik heb nog een laatste alinea aan mijn betoog toegevoegd om het belang voor onszelf te onderstrepen.
Wie is ons?

Als je het niet heel erg vind reken ik mij niet graag tot jouw groepje.
  zondag 6 januari 2008 @ 11:16:01 #88
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_55818758
quote:
Op zondag 6 januari 2008 10:08 schreef ron1872 het volgende:
-schreeuwend geblaat-

Waar zijn we in godsnaam mee bezig ron? Denk je nou werkelijk dat jouw, Lambiekjes en Resonancer's gedachten over 9/11 de huidige establishment dermate ondermijnen dat er spindoctors op allerlei websites de subversieve meningen van de complotdenkers komen downplayen?

Jij hecht véél te veel waarde aan wat hier gezegd wordt, en zeker aan de diarree die uit jouw vingers komt. Maak jezef nou niet belangrijker dan je bent ron, de enigen voor wie jij een gevaar bent zijn jouw kinderen die je dit wrs ook vertelt zoals je al eerder aangaf.
pi_55818948
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 23:24 schreef Terecht het volgende:

[..]

Ik heb me gebaseerd op foute informatie van een ander forum waar deze kwestie gediscussieerd werd, mea culpa .
[..]

Dat ging eigenlijk ergens anders over, maar nogmaals excuus.

-edit-

Ik heb het nog ff nagevraagd hoe het precies zat dat Zelikow stelde dat de commissie geen transcripts had gekregen van de ondervragingen en dit kreeg ik als antwoord:
[..]

[..]

De commissie had dus wel de beschikking over de verhoren, maar alleen in gerapporteerde vorm en niet de originele transcripts.
No prob.. je zult nog wel vaker gaan merken dat je mening gebaseerd is op onjuiste of onvolledige info, gebeurt mij ook wel 's.
Wat ik mis in je samenvatting is het feit dat er voor de vernietiging gewaarschuwd/gevraagd is om dit niet te doen. Dat maakt de vernietiging van de tapes imo extra kwalijk, maar waarschijnlijk zal 'n door Bush aangestelde rechter de zaak tot in de details uitzoeken.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  zondag 6 januari 2008 @ 11:42:42 #90
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_55819151
quote:
Op zondag 6 januari 2008 03:05 schreef atmosphere2 het volgende:

[..]

Ik kan op die site niets vinden over de aard van het puin op die 3 mijl afstand . Ook op deze site debunkt men vooral het idee dat er helemaal geen vliegtuig zou zijn neergestort.
Bovendien waarom zouden we de informatie van de amerikaanse overheid vertrouwen, ze hebben al bewezen in staat te zijn aanwijzingen uit de duim te zuigen om zo de publieke opinie te beïnvloeden. Sterker nog ze hebben mensen in dienst die zich hier professioneel mee bezig houden.

Jouw op mijn persoon gerichte opmerkingen negeer ik overigens maar gewoon , kan ik niks mee.
De site die ik heb gelinkt geeft gewoon de feiten en waarnemingen van de ramo met flight 93. Op de 2e pagina over flight 93 staan berichten over puin ver van de crashsite:
quote:
FBI Agent in charge] Crowley said that debris from the crash has been found in New Baltimore, Pa., which is 8 miles away from the crash scene, and Indian Lake, which is 2 1/2 miles away from the crash scene. Crowley said that NTSB officials said that it is probable that the debris in New Baltimore is from the crash.

The debris found in New Baltimore include paper and nylon, Crowley said. He said that the debris found is lightweight and easily can be carried by the wind. At the time of the crash, there was wind speed of 9 knots per hour heading to the southeast. Both Indian Lake and New Baltimore are southeast of the crash scene. [Bolding mine]

WTAE's Jim Parsons reported Wednesday that debris had been found miles off-site and removed. State Police Maj. Lyle Szupinka confirmed Thursday that debris had been discovered in the residential community of Indian Lake northeast of the central crash site.

Jim Brant, owner of Indian Lake Marina, said he rushed outside Tuesday morning when he heard the roar of jet engines overhead, then saw a fireball rise into the air. The wind was strong that morning, Brant said, and within minutes debris from the crash was "falling like confetti."
http://www.thepittsburghchannel.com/news/959093/detail.html
quote:
Also on Thursday, the Pennsylvania State Police arrested two photographers for breach of security. A police officer said that two stringers from New York City were given permission to take pictures of one portion of the crash scene, but they went into a restricted area and immediately were arrested.

Investigators say they've found debris from the crash at least eight miles away from the crash site.

A second debris field was around Indian Lake about 3 miles from the crash scene. Some debris was in the lake and some was adjacent to the lake. More debris from the plane was found in New Baltimore, some 8 miles away from the crash.

State police and the FBI initially said they didn't want to speculate whether the debris was from the crash, or if the plane could have broken up in midair. Investigators later said the debris was all very light material, such as paper and thin nylon the wind would easily blow. The wind was blowing towards Indian Lake and New Baltimore at 9 knots [10.5 mph]. "According to the NTSB, it is not only possible that the debris is from the crash, it is probable," Crowley said.
http://archives.cnn.com/2001/US/09/13/penn.attack/
quote:
Fleegle, marina owner Jim Brant and two of Brant's employees were among the dozens who witnessed the crash from Indian Lake. Fleegle had just returned to the marina to get fuel for a boat that had run out of gas when Carol Delasko called him into the drydock barn to watch news of the World Trade Center attack.

"All of a sudden the lights flickered and we joked that maybe they were coming for us. Then we heard engines screaming close overhead. The building shook. We ran out, heard the explosion and saw a fireball mushroom," said Fleegle, pointing to a clearing on a ridge at the far end of the lake.

Delasko, who ran outside moments later, said she thought someone had blown up a boat on the lake. "It just looked like confetti raining down all over the air above the lake," she said.

Fleegle, Brant and a fellow marina worker, Tom Spinelli, jumped in a truck and rushed to the crash site.

In the woods, they saw only a crater and tiny pieces of debris.

Fleegle said he climbed on the roof of an abandoned cabin and tossed down a burning seat cushion that had landed there.
http://www.flight93crash.com/MyPittsburghLIVE.htm

etc etc etc

Nu goed? Dit had je ook gewoon kunnen lezen...
  zondag 6 januari 2008 @ 11:52:05 #91
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_55819301
quote:
Op zondag 6 januari 2008 11:30 schreef Resonancer het volgende:

[..]

No prob.. je zult nog wel vaker gaan merken dat je mening gebaseerd is op onjuiste of onvolledige info, gebeurt mij ook wel 's.
Wat ik mis in je samenvatting is het feit dat er voor de vernietiging gewaarschuwd/gevraagd is om dit niet te doen. Dat maakt de vernietiging van de tapes imo extra kwalijk, maar waarschijnlijk zal 'n door Bush aangestelde rechter de zaak tot in de details uitzoeken.
Ja klopt idd, deze zaak gaat door Bush waarschijnlijk wel gedownplayed worden. Bush kan deze zaak missen als kiespijn, hij heeft al genoeg problemen aan zijn hoofd (Irak, Afghanistan, de beroerde staat van het wegennetwerk, de hypotheekcrisis, de dollar enz)
  zondag 6 januari 2008 @ 12:03:12 #92
52357 Lambiekje
pi_55819473
quote:
Op zondag 6 januari 2008 03:09 schreef atmosphere2 het volgende:

[..]

En dan ook alleen specifiek deze topic reeks ....
  zondag 6 januari 2008 @ 12:08:18 #93
52357 Lambiekje
pi_55819568
quote:
Op zondag 6 januari 2008 03:57 schreef atmosphere2 het volgende:

[..]

Natuurlijk ,want de zandlaag die bovenop de bom lag is veel dunner en kan de vrije ruimte in worden geblazen zonder te worden tegengehouden door nog meer zand.

Ik verbaas mij over het vertrouwen dat sommigen hier hebben in bepaalde berichtgeving en hoe sterk ze dingen zeker weten . Zelf neem ik een bepaalde stelling in zonder iets zeker te weten, en dan kijk ik wat voor info er naar boven komt.
In beide kampen worden waarheden en onwaarheden verkondigd ,dat weet ik in ieder geval wel zeker.
Als het op deze sitestaat, dan is het waar. De Debunkers Bijbel. Dat heb je vast wel gemerkt onder tussen.
pi_55819692
quote:
Op zondag 6 januari 2008 12:08 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Als het op deze sitestaat, dan is het waar. De Debunkers Bijbel. Dat heb je vast wel gemerkt onder tussen.
ja leuk. en dan ga ik nu zeggen dat Alex Jones jouw god is en Steven Jones jouw messias....
Lekker manier van discusieren zoek je weer op Lambiekje.

Toon eens aan waar die sites fout zitten ipv dit soort goekope kritiek.
  zondag 6 januari 2008 @ 12:18:36 #95
52357 Lambiekje
pi_55819769
quote:
Op zondag 6 januari 2008 11:52 schreef Terecht het volgende:

[..]

Ja klopt idd, deze zaak gaat door Bush waarschijnlijk wel gedownplayed worden. Bush kan deze zaak missen als kiespijn, hij heeft al genoeg problemen aan zijn hoofd (Irak, Afghanistan, de beroerde staat van het wegennetwerk, de hypotheekcrisis, de dollar enz)
Dat hij veel aanze hoofd heeft is door zijn eigen toedoen. De dollar/olie en daarmee hypocrisis is een directe schuld door de onzinninge oorlog in Afg/Irak. Dus naar mijn idee heeft meneer het op zich zelf afgeroepen.
Ik denk dat ze de dollar laten verrekken en binnenkort met de Amero aankomen zetten.

Volgens mij zijn meer de 154k bruggen die renovatie moeten hebben. wegen opzich zijn waar ik heb gereden gewoon goed tot redelijk. Aan de westkant. Nevada, Utah, Arkansas, Idaho, Montana, California, Wyoming, Colorado viel het allemaal best wel mee.

Alleen in LA / Hollywood mogen ze wel wat doen aan de wegen. Wat een pauper buurt is hollywood. Vond het echt zwaar tegenvallen.
  zondag 6 januari 2008 @ 12:23:56 #96
52357 Lambiekje
pi_55819896
quote:
Op zondag 6 januari 2008 12:14 schreef wormwood het volgende:

[..]

ja leuk. en dan ga ik nu zeggen dat Alex Jones jouw god is en Steven Jones jouw messias....
Lekker manier van discusieren zoek je weer op Lambiekje.

Toon eens aan waar die sites fout zitten ipv dit soort goekope kritiek.
Vooraf: ik zeg niet dat deze website goed is of het bij het juiste eind heeft. Geef alleen maar aan dat die 911Myths ook bogus rotzooi is. Misschien niet alles, maar dat geld ook voor het officiele. Zoals je weet een goede leugens bevat sporen van echte waarheid...

http://911physics.atspace.com/Pages/Debunking911Myths.htm
pi_55819949
quote:
Op zondag 6 januari 2008 12:23 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Vooraf: ik zeg niet dat deze website goed is of het bij het juiste eind heeft. Geef alleen maar aan dat die 911Myths ook bogus rotzooi is.
Geef dan eens concrete voorbeelden. Moet geen probleem zijn als het zo duidelijk is.

Overigens zegt 9/11 myths dat ze niet perse de waarheid spreken en dat iedereen op onderzoek moet blijven gaan naar de waarheid.

[ Bericht 12% gewijzigd door wormwood op 06-01-2008 12:34:08 ]
pi_55822919
quote:
Op zondag 6 januari 2008 10:10 schreef wormwood het volgende:

[..]

Geen idee. Maar als je consequent de getuigenverslagen negeert die zeggen dat het vliegtuig in zijn geheel in de grond crashte krijg ik niet het idee dat je wilt accepteren dat je verhaal niet klopt. Voor de rest is jouw selectiviteit en ontwijkgedrag ook verbazingwekkend.

Volgens mij loop je gewoon de boel te zieken.
Ik laat je voorlopig dan ook even "links liggen" totdat je eens uitlegd waarom je zo selectief reageert, nergens duidelijke bronnen voor gebruikt en wat je op deze manier denkt te bereiken.
Hoe zie je zo snel dat een vliegtuig totaal onbeschadigd is? Er zijn ook getuigen die andere dingen hebben gezien .
Het is maar net wie je uitselecteert om te geloven.

Voor de rest , je denkt maar wat je niet laten kan , ik ga niet mee in een soort competitie waar ego's de boventoon voeren.
pi_55822948
quote:
Op zondag 6 januari 2008 14:33 schreef atmosphere2 het volgende:

[..]

Hoe zie je zo snel dat een vliegtuig totaal onbeschadigd is? Er zijn ook getuigen die andere dingen hebben gezien .
Het is maar net wie je uitselecteert om te geloven.

Voor de rest , je denkt maar wat je niet laten kan , ik ga niet mee in een soort competitie waar ego's de boventoon voeren.
Even praktisch gezien. Als het vliegtuig is neergehaald, moet dat ook uit de vluchtgegevens blijken en voor zover ik weet, wijzen die er nergens op dat het idd is neergehaald.
pi_55823013
quote:
Op zondag 6 januari 2008 14:33 schreef atmosphere2 het volgende:

Ik vind mij ego helemaal niet belangrijjk. Ik durf best toe te geven dat ik een foute stelling heb gedaan. Dat kan ik van jou niet zeggen.
Jij hebt een bijzondere manier van posten, ik vraag daarom wat je nu denkt te bereiken. Want jouw manier van stellingen dumpen en daar koste wat het kost aan vast blijven houden is totaal niet overtuigend.

Ow en ik zei nergens dat het vliegtuig totaal onbeschadigd was.... Niet mijn woorden verdraaien...

[ Bericht 7% gewijzigd door wormwood op 06-01-2008 14:48:16 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')