Mag je dan niet beweren dat het een prima OS is?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 10:51 schreef Lunar het volgende:
Ineens komen de Vista gebruikertjes hun OS even verdedigen
Tjah, dat is niet mijn probleem, maar het komt je algemene geloofwaardigheid niet ten goede.quote:Op zondag 6 januari 2008 15:53 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Deze flaptop is van mn werk en ik krijg alleen een bsod als hij dichtgeklapt wordt en standby gaat. Ga daarvoor echt niet terug want die mongolen van de ict doen er ongetwijfeld enorm lang over om hem te fixen en in die tussentijd kan ik geen uren draaien.
En ik ga voor jou mooi geen filmpje maken.
Blijkbaar niet, want het is een kut OS.quote:Op zondag 6 januari 2008 15:56 schreef dubidub het volgende:
[..]
Mag je dan niet beweren dat het een prima OS is?
Nee, het is een brak systeem omdat je er blijkbaar mee om moet kunnen gaan. Een besturingssysteem moet voor iedereen toegankelijk zijn, niet alleen voor een paar bleke computernerds die het systeem zodanig tweaken dat het eindelijk enigszins redelijk werkt. Die gast heeft die laptop nu een paar maanden en doet er geen vreemde dingen mee. En het is nu gewoon helemaal verneukt.quote:Op zondag 6 januari 2008 16:00 schreef McKillem het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, want het is een kut OS.
Superbrak, vertyft, verhoert, verkloot.
Wij hebben er geen problemen mee, maar toch is het kut!
Weet je waarom? Omdat iedereen het roept.
En jah, iedereen roept het, dus het is waar.
Ja?quote:Op zondag 6 januari 2008 16:00 schreef McKillem het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, want het is een kut OS.
Superbrak, vertyft, verhoert, verkloot.
Wij hebben er geen problemen mee, maar toch is het kut!
Weet je waarom? Omdat iedereen het roept.
En jah, iedereen roept het, dus het is waar.
Het is geen brak systeem, het is anders en anders wordt tegenwoordig meteen als brak gekenmerkt.quote:Op zondag 6 januari 2008 16:09 schreef de_sapje het volgende:
[..]
Nee, het is een brak systeem omdat je er blijkbaar mee om moet kunnen gaan. Een besturingssysteem moet voor iedereen toegankelijk zijn, niet alleen voor een paar bleke computernerds die het systeem zodanig tweaken dat het redelijk werkt. Die gast heeft die laptop nu een paar maanden en doet er geen vreemde dingen mee. En het is nu gewoon helemaal verneukt.
Oh waarom hoort het er niet op thuis?quote:Op zondag 6 januari 2008 16:11 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Het is geen brak systeem, het is anders en anders wordt tegenwoordig meteen als brak gekenmerkt.![]()
iTunes hoort trouwens niet thuis op een corporate laptop.
Goed,quote:Op zondag 6 januari 2008 16:09 schreef de_sapje het volgende:
[..]
Nee, het is een brak systeem omdat je er blijkbaar mee om moet kunnen gaan. Een besturingssysteem moet voor iedereen toegankelijk zijn, niet alleen voor een paar bleke computernerds die het systeem zodanig tweaken dat het eindelijk enigszins redelijk werkt. Die gast heeft die laptop nu een paar maanden en doet er geen vreemde dingen mee. En het is nu gewoon helemaal verneukt.
Okee, je hebt wel een punt dat het eigenlijk ook gewoon standaard via de verkenner moet kunnen. Zelf vind ik het alleen een probleem dat je niet op een willekeurige pc je muziek eraf kunt halen of erbij zetten.quote:Op zondag 6 januari 2008 15:51 schreef McKillem het volgende:
[..]
US$19.95 voor een functie die hij eigenlijk gewoon standaard moet hebben...
Dacht dat ik al genoeg lapte voor een ipod.
Naarnaast blijft het een workaround.
Het blijft me immer onduidelijk waarom ik gewoon elke willekeurige 10 euro mp3ert kan koppelen op elk willekeurig moment om welke muziek dan ook over de pompen. En dat het met een van de duurste spelers verkrijgbaar domweg niet kan.
Dus?quote:Op zondag 6 januari 2008 16:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh waarom hoort het er niet op thuis?
Je kunt er legaal muziek mee aanschaffen.
Oei, UAC volledig uitschakelen is onverstandig! Die UAC doet meer dan alleen je rechten aanpassen, hij zorgt ook voor veliigheid op internet.quote:Op zondag 6 januari 2008 16:22 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ik heb overigens geen fuck getweakt aan mijn Windows vista met de enige uitzonderig van het uitschakelen van UAC (Waar gewoon een knopje voor is, dus niets tweak) en het aanpassen van de energiesetting (ook gewoon instellingen).
Dus, dat is eigenlijk mijn betoog, en waarom ik het vies vind.quote:Op zondag 6 januari 2008 16:23 schreef Osramp het volgende:
[..]
Okee, je hebt wel een punt dat het eigenlijk ook gewoon standaard via de verkenner moet kunnen. Zelf vind ik het alleen een probleem dat je niet op een willekeurige pc je muziek eraf kunt halen of erbij zetten.
Apple zou je eigenlijk de keuze moeten laten: Of iTunes, of drag&drop. Maar ja, de iTunes store is natuurlijk wel makkelijk om veel muziek aan te schaffen en kan de argeloze consumenten kiezen dan zijn ze een hoop omzet kwijt.
Ik wil in die zin ook zeker niet iedereen aanraden het uit te schakelen.quote:Op zondag 6 januari 2008 16:25 schreef Osramp het volgende:
[..]
Oei, UAC volledig uitschakelen is onverstandig! Die UAC doet meer dan alleen je rechten aanpassen, hij zorgt ook voor veliigheid op internet.
Wil je beweren dat dingen niet zomaar kapot kunnen gaan dan?quote:Op zondag 6 januari 2008 16:34 schreef de_sapje het volgende:
En juist dit bedoel ik:
[..]
Right.. met zo'n mentaliteit kan ik me wel voorstellen dat je Vista gebruikt.
Alsof Vista iets hardwarematig sloopt...quote:Op zondag 6 januari 2008 16:34 schreef de_sapje het volgende:
[..]
Right.. met zo'n mentaliteit kan ik me wel voorstellen dat je Vista gebruikt.
Dat is helaas met vista niet zo...quote:Op zondag 6 januari 2008 15:43 schreef McKillem het volgende:
[..]
BSOD = 9 vd 10 keer een hardware defect.
Daar heb je wel een punt.quote:Op zondag 6 januari 2008 16:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat is helaas met vista niet zo...
Issie weer.quote:Op zondag 6 januari 2008 16:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat is helaas met vista niet zo...
Alsof ik die argumenten nog niet eerder gegeven heb in meerdere topics waar je volgens mij zelf ook postte. Daarnaast heeft Harry het in dit topic ook al herhaald.quote:
Het heeft niets met drivers of hardware te maken, maar alles met OS. Tenminste, dat is wat ik constateerquote:Op zondag 6 januari 2008 16:43 schreef McKillem het volgende:
[..]
Issie weer.
Heb jij vista al eens weer een slinger gegeven de afgelopen 2 mnd?
Ik weet inmiddels dat je hardware test voor je brood en je hele verhaal over de certificering van ms wat betreft de drivers.
Maar ik geloof er niets van dan een laptop die gewoon goed werkt met vista en opeens vaag doet dat het ook maar iets met driver toestanden te maken heeft.
Ik kan dan alleenmaar een defect concluderen.
In m'n hele leven is er van mij nog nooit, werkelijk nog nooit iets "zomaar" kapot gegaan.quote:Op zondag 6 januari 2008 16:35 schreef McKillem het volgende:
[..]
Wil je beweren dat dingen niet zomaar kapot kunnen gaan dan?
Heb genoeg dingen om zeep zien gaan zonder duidelijk aanwijsbare reden.
De link met vista is al helemaal onduiderlijk.
Jij hebt nog nooit een koffiezet automaat gezien die er na een half jaar gewoon mee kapt? Of een broodrooster?quote:Op zondag 6 januari 2008 16:45 schreef de_sapje het volgende:
[..]
In m'n hele leven is er nog nooit, werkelijk nog nooit iets "zomaar" kapot gegaan.
Eén uitzondering daar gelaten, namelijk mijn oude Dell pc.
Het woord slijtage ken je niet he...quote:Op zondag 6 januari 2008 16:45 schreef de_sapje het volgende:
[..]
In m'n hele leven is er van mij nog nooit, werkelijk nog nooit iets "zomaar" kapot gegaan.
Eén uitzondering daar gelaten, namelijk mijn oude Dell pc.
Wacht even.quote:Op zondag 6 januari 2008 16:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het heeft niets met drivers of hardware te maken, maar alles met OS. Tenminste, dat is wat ik constateer
-edit- En Vista wordt natuurlijk permanent getest met hardware, nieuwe drivers, etc.
De broodrooster die ik gebruik is niet van mij, maar van m'n ouders. En ook zij hebben nog nooit meegemaakt dat iets uit zichzelf kapot ging. Oh ja, de pc van m'n pa.quote:Op zondag 6 januari 2008 16:47 schreef McKillem het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit een koffiezet automaat gezien die er na een half jaar gewoon mee kapt? Of een broodrooster?
Of een automotor? Of een videokaart die gewoon even de geest geeft?
Dat jij jou niet overkomt zegt niet dat het niet voorkomt natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |