abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 januari 2008 @ 20:48:34 #251
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_56283804
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 20:17 schreef sanger het volgende:

[..]

En het verschil met de andere teams is? Dat zij het alleen maar doen omdat ze zo graag bovenaan willen staan? Vrijwel ieder team doet op zo een dag een leeg rondje.
Oke daar had nog wat bij gemoeten, van een aantal teams was bijvoorbeeld bekend dat ze een aantal rondes reden met een lege tank en een wagen die niet 100% legaal was.
Om de indruk te wekken aansluiting gevonden te hebben en om sponsors op het laatste moment over de streep te trekken. In Australië stonden ze vervolgens gewoon achterin op de startgrid.

Ik zeg niet dat Force India met een illegale wagen rijdt, maar je snapt ook wel hoe groot de kans is dat die daadwerkelijk aansluiting gaan vinden met Toyota en Red Bull. Anders petje af voor Gascoyne.
  donderdag 24 januari 2008 @ 22:20:54 #252
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_56286726
Ik acht het zelfs niet geheel onwaarschijnlijk gezien de progressie die Spyker/Force India afgelopen seizoen maakte itt Honda en Toyota.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_56288191
Ik zet bij deze een bak bier erop dat Force India gewoon weer in de achterhoede rijdt.
En dan achteraan in de achterhoede.

Kom maar op, wie durft die weddenschap aan?

ps: we zuipen die bak dan wel samen leeg natuurlijk, wie er ook wint
pi_56289465
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 23:03 schreef NED het volgende:
Ik zet bij deze een bak bier erop dat Force India gewoon weer in de achterhoede rijdt.
En dan achteraan in de achterhoede.
voor of achter de Aguri's, die tot nu toe welgeteld één dag hebben getest, precies tien ronden hebben gereden, tien seconden langzamer waren dan wie dan ook, en komend jaar in het ergste geval met de Honda RA107 moeten rijden…
pi_56292397


Calm down, please!
pi_56292431
WHAHAHAHA !!!!
pi_56293890
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 23:03 schreef NED het volgende:
Ik zet bij deze een bak bier erop dat Force India gewoon weer in de achterhoede rijdt.
En dan achteraan in de achterhoede.

Kom maar op, wie durft die weddenschap aan?

ps: we zuipen die bak dan wel samen leeg natuurlijk, wie er ook wint
Ik doe mee
Where facts are few, experts are many.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 10:15:23 #258
102466 cappp
Ondertitel
pi_56293926
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 08:19 schreef Googolplexian het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sprekend
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'em in en ga maar mee, de bloemen buiten zetten.
Jailbait Gallery
  vrijdag 25 januari 2008 @ 10:26:46 #259
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_56294149
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 10:13 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Ik doe mee
Ik ook. Ik zeg dat Force India dit seizoen niet de consequente hekkensluiter is.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_56294578
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 10:26 schreef sanger het volgende:
Ik ook. Ik zeg dat Force India dit seizoen niet de consequente hekkensluiter is.
Ja, dat bedoelde ik dus ook

en ik vind bier niet eens zo lekker
Where facts are few, experts are many.
pi_56296754
wow, Force India komt zelfs met een nieuwe auto voor dit jaar, dat had ik niet verwacht. De F8-VIIB is nog zo nieuw dat ik dacht dat daar wel een update of C-spec voor zou komen. Mooi dat ze in sync met de rest van het veld gaan lopen, en zo ambitieus zijn.
quote:
Force India's new car is due to run for the first time at Barcelona late next month, just a few weeks before the opening race of the season in Melbourne.

With the team's new livery and sponsorship package due to be unveiled at a press conference in Mumbai on February 7, the team are planning to give their 2008 challenger its first test at Barcelona on February 25.

That will mark the start of a three-day test for the car, with which the team hope to be able to challenge for points this year.

Team owner Vijay Mallya said at the end of last year: "We now have to work to make India proud of its team. We have to however be realistic.

"There will be no miracle in performance in 2008. Even with significantly more input and aero development, all of this takes time.

"From 2009 onwards I am looking forward to obviously significant improvements. I am clear where we want to be in two years' time: at the Indian Grand Prix in 2010, I want to see a Force India car on the podium.'
bron

[ Bericht 0% gewijzigd door Ared op 25-01-2008 12:20:52 ]
  vrijdag 25 januari 2008 @ 12:25:48 #262
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_56297065
Ambiteus hoor die Vijay

Ik had het al ergens gelezen indd. Het gaat trouwens wel om dezelfde monocoque met een totaal herzien aeropakket. Althans, volgens die site (weet niet meer welke).
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_56297234
Ah, dus ik hoef dat bier nog niet in te kopen zo te zien
Where facts are few, experts are many.
pi_56297868
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 10:49 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Ja, dat bedoelde ik dus ook

en ik vind bier niet eens zo lekker
Dan neem ik voor jou wel een fles cola mee

Ik zeg namelijk dat ze wel de hekkensluiter zullen zijn
  vrijdag 25 januari 2008 @ 13:31:32 #265
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_56298457
Dit betekent dus een meet tijdens de laatste race van het seizoen?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 13:56:11 #266
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_56298988
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 13:03 schreef NED het volgende:

[..]

Ik zeg namelijk dat ze wel de hekkensluiter zullen zijn
Die eer kan ook goed bij SA liggen dit seizoen.
Zoals al eerder gezegd die hebben nog geen noemenswaardige test afgelegd. En als ze met de Honda van vorig seizoen beginnen zie ik het somber voor ze in.
pi_56299014
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 19:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Sorry, maar Force India lijkt me echt zo'n team dat een winter lang iedere test een paar extra rondjes eruit perst op een vrijwel lege tank om nog wat sponsors over de streep te trekken.
Prost had daar ook een handje van.
Volgens Fisi is dat dus niet zo:

Fisichella ziet progressie bij Force India
BRON: http://f1.gpupdate.net/nl(...)sie-bij-force-india/

Giancarlo Fisichella heeft donderdag een driedaagse testweek met Force India afgesloten, in het Spaanse Valencia. De Italiaan reed bijna honderd ronden en kon zijn programma afronden, ondanks een technisch probleem aan het einde van de dag. Fisichella vindt het wel jammer dat hij geen snellere tijd heeft kunnen rijden.

"Op een klein mechanisch probleem aan het einde van de dag na, was het een uitstekende testdag", zei Mike Gascoyne, chef technische zaken bij Force India, na de laatste testdag. "Helaas vertaalde de geboekte vooruitgang zich nog niet in een betere rondetijd. Door het mechanisch mankementje aan het einde konden we namelijk geen run meer doen op nieuwe banden. Over het geheel genomen was het een zeer productieve testweek voor ons."

Fisichella: "Het was een goede dag. Afgezien van het probleem aan het einde, waren er geen moeilijkheden. We zagen ook dat we dichter in de buurt van de anderen aan het komen zijn. Zelfs met veel brandstof in de auto en op oude banden staan we dichter bij de andere teams dan eerst. Mijn laatste run op nieuwe banden zou erg interessant zijn geweest, om te kijken hoe we er nu werkelijk voor stonden. Maar goed, we gaan de goede kant op en ben erg tevreden over de gang van zaken."
  vrijdag 25 januari 2008 @ 14:22:58 #268
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_56299536
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 13:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Die eer kan ook goed bij SA liggen dit seizoen.
Zoals al eerder gezegd die hebben nog geen noemenswaardige test afgelegd. En als ze met de Honda van vorig seizoen beginnen zie ik het somber voor ze in.
Die was op sommige circuits indd al trager dan de Spyker
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_56302697
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 13:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Die eer kan ook goed bij SA liggen dit seizoen.
Zoals al eerder gezegd die hebben nog geen noemenswaardige test afgelegd. En als ze met de Honda van vorig seizoen beginnen zie ik het somber voor ze in.
Inderdaad. En van de huidige Honda wordt je op het moment ook niet vrolijk. En zoals het er nu uit ziet kan BMW Sauber wel eens lichtjes gaan tegenvallen. Al kan dat natuurlijk altijd nog veranderen.
pi_56303032
Fisichella verwacht geen zeges van Renault
25 januari 2008
BRON: KLIK!

Giancarlo Fisichella denkt niet dat Renault dit jaar races gaat winnen. De Italiaan kende vorig jaar een teleurstellend seizoen met het Franse team en rijdt komend seizoen voor Force India. Fernando Alonso en Nelson Piquet rijden nu voor Renault.

"Het was een moeilijk en frustrerend seizoen", zegt Fisichella terugblikkend op het seizoen 2007, in het Britse blad Autosport. "Aan het begin van het jaar was ik nog vol vertrouwen dat ik mee kon vechten om het kampioenschap, maar de wagen was niet zo snel meer als in 2005 en 2006. Ik weet niet of het team van Renault komend seizoen races gaat winnen. Fernando is een geweldige coureur, maar hij heeft wel een goede auto nodig. Eigenlijk ben ik pessimistisch over hun kansen."

  vrijdag 25 januari 2008 @ 17:43:57 #271
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_56303514
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 13:57 schreef HPoi het volgende:

[..]

Volgens Fisi is dat dus niet zo:

Fisichella ziet progressie bij Force India
BRON: http://f1.gpupdate.net/nl(...)sie-bij-force-india/

Giancarlo Fisichella heeft donderdag een driedaagse testweek met Force India afgesloten, in het Spaanse Valencia. De Italiaan reed bijna honderd ronden en kon zijn programma afronden, ondanks een technisch probleem aan het einde van de dag. Fisichella vindt het wel jammer dat hij geen snellere tijd heeft kunnen rijden.

"Op een klein mechanisch probleem aan het einde van de dag na, was het een uitstekende testdag", zei Mike Gascoyne, chef technische zaken bij Force India, na de laatste testdag. "Helaas vertaalde de geboekte vooruitgang zich nog niet in een betere rondetijd. Door het mechanisch mankementje aan het einde konden we namelijk geen run meer doen op nieuwe banden. Over het geheel genomen was het een zeer productieve testweek voor ons."

Fisichella: "Het was een goede dag. Afgezien van het probleem aan het einde, waren er geen moeilijkheden. We zagen ook dat we dichter in de buurt van de anderen aan het komen zijn. Zelfs met veel brandstof in de auto en op oude banden staan we dichter bij de andere teams dan eerst. Mijn laatste run op nieuwe banden zou erg interessant zijn geweest, om te kijken hoe we er nu werkelijk voor stonden. Maar goed, we gaan de goede kant op en ben erg tevreden over de gang van zaken."
Vervang Force India door Spyker en Fisichella door Albers en je hebt een persbericht van 12 maanden geleden te pakken.
Wat ik daarmee wil zeggen is dat je dit soort berichten met een flinke korrel zou moet nemen. Dat geldt eigenlijk voor alles dat in de winter gebeurt, pas in Australië zullen we zien wat er klopt van alle praatjes die je nu en komende maand bij alle teams hoort.

En natuurlijk is er trouwens progressie, anders doe je als team toch echt iets fout in de winter.
pi_56303566
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 17:43 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Vervang Force India door Spyker en Fisichella door Albers en je hebt een persbericht van 12 maanden geleden te pakken.
Wat ik daarmee wil zeggen is dat je dit soort berichten met een flinke korrel zou moet nemen. Dat geldt eigenlijk voor alles dat in de winter gebeurt, pas in Australië zullen we zien wat er klopt van alle praatjes die je nu en komende maand bij alle teams hoort.
Ja, maar speculeren blijft leuk!
pi_56334994
quote:
Asterix cashes in on Olympics in biggest-budget French film ever
Published: 1/27/2008

PARIS - Michael Schumacher racing a Roman chariot, Zinedine Zidane in unlikely Egyptian garb kicking a ball -- "Asterix at the Olympic Games", France's biggest-budget movie ever, was designed with a bit of magic Gallic potion to please any audience.

Whether the slapstick comic-book routine will work this time is a million-dollar question.

Produced at a record cost of 78 million euros (114 million dollars), its star cast and massive release on 5,000 screens in 40 European countries this week and next, is timed to benefit from the 2008 Olympic spirit, and its financial spin-off.

[knip]

Along with real-life Schumacher (as "Schumix") and Zidane ("Numerodix"), movie-goers get a few amusing moments of basketball star Tony Parker ("Tonus Parker") and tenniswoman Amelie Mauresmo ("Amelix").

[knip]

But with more action than drole lines, the big-budget movie and its big-name cast leaves the audience with more of a grin than a side-splitting laugh.
Calm down, please!
pi_56357205
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 18:31 schreef NED het volgende:
Wat zou dat sprietje nou weer zijn bovenop die wagen?
Een extra antenne voor beter bereik van de radio ofzo?
Dat is een Pitot-buis. Alle auto's hebben ook een Pitot-buis op de neus staan.

Een Pitot-buis wordt gebruikt om de snelheid te meten. De buis zelf meet de totale druk van de langsstromende lucht. Vervolgens gooi je de totale druk samen met de statische druk in een formule en dan rolt de snelheid er uit.
pi_56358038
quote:
De buis zelf meet de totale druk van de langsstromende lucht.
En hoe werkt dat dan als je wind mee rijdt? Of juist wind tegen? Of wind schuin van achter?

IS zoiets nauwkeuriger dan een gewone snelheidsmeter?
pi_56362672
quote:
Op maandag 28 januari 2008 11:12 schreef NED het volgende:

[..]

En hoe werkt dat dan als je wind mee rijdt? Of juist wind tegen? Of wind schuin van achter?

IS zoiets nauwkeuriger dan een gewone snelheidsmeter?
Zaken als wind kun je natuurlijk heel eenvoudig in je berekening meenemen, aangezien je de snelheid ten opzichte van de omringende lucht berekent.

Een "gewone" snelheidsmeter, ik neem aan dat jij 1 bedoelt die de omwentelingen van het wiel meet, werkt natuurlijk niet altijd vanwege wielspin en blokkerende wielen enzo.

Het feit dat de buis niet altijd op de airbox zit, betekent natuurlijk ook wel iets. Waarschijnlijk gebruiken ze 'm om bepaalde metingen te doen mbt aero.
pi_56362930
quote:
Op maandag 28 januari 2008 14:53 schreef sexbierum het volgende:

[..]

Zaken als wind kun je natuurlijk heel eenvoudig in je berekening meenemen, aangezien je de snelheid ten opzichte van de omringende lucht berekent.

Een "gewone" snelheidsmeter, ik neem aan dat jij 1 bedoelt die de omwentelingen van het wiel meet, werkt natuurlijk niet altijd vanwege wielspin en blokkerende wielen enzo.

Het feit dat de buis niet altijd op de airbox zit, betekent natuurlijk ook wel iets. Waarschijnlijk gebruiken ze 'm om bepaalde metingen te doen mbt aero.
Leuk he zo'n piloten opleiding
Calm down, please!
  maandag 28 januari 2008 @ 16:09:03 #278
34586 kepler
No bounce, no play
pi_56364047
quote:
Op maandag 28 januari 2008 14:53 schreef sexbierum het volgende:

[..]

Zaken als wind kun je natuurlijk heel eenvoudig in je berekening meenemen, aangezien je de snelheid ten opzichte van de omringende lucht berekent.

Een "gewone" snelheidsmeter, ik neem aan dat jij 1 bedoelt die de omwentelingen van het wiel meet, werkt natuurlijk niet altijd vanwege wielspin en blokkerende wielen enzo.

Het feit dat de buis niet altijd op de airbox zit, betekent natuurlijk ook wel iets. Waarschijnlijk gebruiken ze 'm om bepaalde metingen te doen mbt aero.
waarschijnlijk gebruiken ze die snelheid (wat dus eigenlijk de windsnelheid is op de auto) om de neerwaartse druk te bepalen. Met wind mee zal die snelheid dus lager zijn dan de grondsnelheid en met wind tegen juist hoger zijn. Maar blijkbaar zijn ze (logischerwijs) geinteresseerd in de luchtsnelheid ronde de vleugels (die dus niet hetzelfde is als de grondsnelheid, tenzij windstil)
The line is a dot to you!
  maandag 28 januari 2008 @ 16:10:19 #279
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_56364069
En om die reden hoor je coureurs dus klagen over verschillende windrichtingen, omdat de auto daar niet op af te stellen is.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_56365306
quote:
Op maandag 28 januari 2008 15:08 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Leuk he zo'n piloten opleiding
Neuh, ik leer hoe ik vliegtuigen (en raceauto's) moet ontwerpen/bouwen.
  maandag 28 januari 2008 @ 17:23:47 #281
179034 Bernard0s
Nulla Tenaci Invia Est Via
pi_56365762
Gatverdamme, ik kan niet meer wachten tot F1 weer begint. Zondamiddagen met A1GP of schaatsen ben ik nu wel weer zat eigenlijk. Laat Melbourne weer komen.

Voor de geinteresseerden: op www.formulaunovalencia.com staat een impressie van het circuit van Valencia(simulatie).
Nulla Tenaci Invia Est Via
pi_56367359
quote:
Op maandag 28 januari 2008 17:23 schreef Bernard0s het volgende:
Voor de geinteresseerden: op www.formulaunovalencia.com staat een impressie van het circuit van Valencia(simulatie).
poeh, ik word wagenziek van de manier waarop gereden wordt

maar 't lijkt me een leuk circuit, en die brug ziet er echt gaaf uit!
pi_56367845
quote:
Op maandag 28 januari 2008 17:23 schreef Bernard0s het volgende:
Gatverdamme, ik kan niet meer wachten tot F1 weer begint. Zondamiddagen met A1GP of schaatsen ben ik nu wel weer zat eigenlijk. Laat Melbourne weer komen.

Voor de geinteresseerden: op www.formulaunovalencia.com staat een impressie van het circuit van Valencia(simulatie).
Woei!, vet hogesnelheidscircuit voor een stratencircuit!
  maandag 28 januari 2008 @ 19:15:52 #284
34586 kepler
No bounce, no play
pi_56368170
quote:
Op maandag 28 januari 2008 17:03 schreef sexbierum het volgende:

[..]

Neuh, ik leer hoe ik vliegtuigen (en raceauto's) moet ontwerpen/bouwen.
hey ik ook

Welk jaar zit jij? Ik ben net begonnen met afstuderen
The line is a dot to you!
pi_56368296
"Nieuwe Honda is een verbetering"
BRON: http://www.f1journaal.be/f1_nieuws.aspx?34_5=1575

Rubens Barrichello is er zeker van dat de nieuwe Honda RA108 beter is dan z'n voorganger. Hoewel de testtijden nog allesbehalve goed te noemen waren denkt Barrichello toch dat het moeilijk is om nog slechter te doen dan vorig jaar.

"De rondetijden waren traag maar dat kwam ook omdat het op de eerste dag nog geen zin had om te pushen. We wachten nog op de nieuwe aerodynamica. Het is moeilijk om slechter te doen dan vorig jaar."

Honda kende vorig seizoen een rampjaar en behaalde slechts 6 punten, waarmee het 8e eindigde in de WK-stand.



Toch nog hoop voor Honda. (The power of dreams. )
pi_56370294
quote:
Op maandag 28 januari 2008 17:23 schreef Bernard0s het volgende:
Voor de geinteresseerden: op www.formulaunovalencia.com staat een impressie van het circuit van Valencia(simulatie).
Ja hallo!

Kan iemand die baan even maken voor rFactor aub?

Bedankt alvast
  maandag 28 januari 2008 @ 21:30:23 #287
145052 NEGERZOEN
Zoekende....
pi_56371374
quote:
Op maandag 28 januari 2008 20:45 schreef NED het volgende:

[..]

Ja hallo!

Kan iemand die baan even maken voor rFactor aub?

Bedankt alvast
Graag
Interesse?
pi_56372783
quote:
Op maandag 28 januari 2008 19:15 schreef kepler het volgende:

[..]

hey ik ook

Welk jaar zit jij? Ik ben net begonnen met afstuderen
Dit jaar begonnen met mn master Aerodynamics. Zit al wel langer in Delft, heb mn tijd voornamelijk bij het DUT Racing team doorgebracht. www.dutracing.nl
  maandag 28 januari 2008 @ 23:37:04 #289
34586 kepler
No bounce, no play
pi_56374838
quote:
Op maandag 28 januari 2008 22:25 schreef sexbierum het volgende:

[..]

Dit jaar begonnen met mn master Aerodynamics. Zit al wel langer in Delft, heb mn tijd voornamelijk bij het DUT Racing team doorgebracht. www.dutracing.nl
tof, daar had ik nog bijna een project mee gedaan Maar bijna is niet helemaal ...
The line is a dot to you!
pi_56384519


Stukken beter Nu nog de snelheid!
quote:
Honda presents RA108
29 January 2008 / Photos

The Honda Racing F1 team unveiled its RA108 on Tuesday morning in the team's operational headquarters in Brackley, England. On Thursday the team already concluded the car's shakedown in Valencia with Honda's race driver Rubens Barrichello behind the wheel.

The role of unveiling the RA108 in the team's 2008 livery today was assigned to new Test and Reserve Driver Alex Wurz. At the wheel of the car for the very first time, Alex drove the RA108 through the pitlane themed auditorium in front of the assembled crowd of 300 international media and guests.

Honda laid out its plans for 2008 and the longer-term, reaffirming its commitment to the sport and underlining the determination of a revitalised team to realise its ambitions. The team's 2008 challenge sees a substantial evolution in three key areas, the most fundamental of which is a directional step change in the car design philosophy. The entire process from concept to launch has been re-evaluated. The new car is a considered response to the challenges of 2007, benefiting from the combined resources of the Honda Racing F1 Team's three bases in Brackley and Bracknell in the UK and the Honda R&D centre at Tochigi in Japan.

The RA108 is also the product of a strengthened engineering team, combining the depth of experience of the existing resource with new and wide-ranging expertise in key areas under the leadership of new Team Principal Ross Brawn. In turn the team will benefit from the continuity provided by the race driver pairing of Jenson Button and Rubens Barrichello for a third successive season. Combined with the development talents of Test and Reserve Driver Alex Wurz, Honda will field the most experienced driver line-up on the Formula One grid.
Where facts are few, experts are many.
pi_56384586
Ik vind hem ook mooi, maar ik moet er wel bij zeggen dat de Honda van vorig jaar op de TV niet echt goed tot zn recht kwam.

In Spa heb ik hem in het echt gezien en dan wassie toch echt best sjiek vond ik
  dinsdag 29 januari 2008 @ 13:52:29 #292
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_56385030
Ik kan deze echt niet mooi vinden hoor...
Wat een verschrikkelijke kleurenstelling.
pi_56385063







pi_56385192
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 13:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik kan deze echt niet mooi vinden hoor...
Wat een verschrikkelijke kleurenstelling.
Oerlelijke wagen inderdaad. De Renault ziet er nog beter uit.
pi_56385244
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 13:59 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Oerlelijke wagen inderdaad. De Renault ziet er nog beter uit.
Maarja, misschien is ie wel snel. Das dan misschien een pluspunt?
pi_56385287
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 14:01 schreef HPoi het volgende:

[..]

Maarja, misschien is ie wel snel. Das dan misschien een pluspunt?
Is te hopen voor ze. Mag ook wel om die lelijke livery te compenseren.
pi_56386718
ja, nog een auto met wit als grondkleur, daar zaten we nou net op te wachten

die van vorig jaar was niet snel, en hoewel er over smaak niet te twisten valt, kan ik me voorstellen dat er mensen waren die hem mooi vonden. 't Was in ieder geval uniek en compromisloos. Nu heb je een halve auto met "gewone" witte achtergrond en logo's, en een halve auto met blauwe en groene vlekken waarvan je nog steeds niet kunt zien dat het de wereld is.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 15:27:09 #298
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_56387341
Ik vind hem mooi
En qua lijnen vind ik het de mooiste
Tenminste niet die lelijke bochel op de rug zoals veel auto's dit jaar
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_56388272
Vind hem wel okej maar om nou te zeggen dit is de mooiste nee
  dinsdag 29 januari 2008 @ 16:54:36 #300
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_56389452
Ik vind het er niet uitziet. Alhoewel, als ik kijk naar de eerste paar plaatjes di HPio hier neerzet, ziet het er wel weer aardig uit.
@ Ared: Wat verwacht je dan van een Japans team (alhowel het vorig jaar natuurlijk ook kon)? Van alle teams die wit gebruiken zijn eigenlijk alleen Renault en Force India de enige teams die ervoor hadden kunnen kiezen om geen wit als grondkleur ge gebruikten. Alhoewel het ING logo ook altijd wit als achtergrondkleur heeft. De verdere teams hebben gewoon hun racekleur verbonden aan het merk of het land, wat de optie om voor iets anders te kiezen niet echt biedt. Of ze zouden voor iets heel anders moeten gaan, zoals Honda. Maar wat het effect daarvan is?? De Honda was vorig jaar gg niet al te best. Dat dat niet met de kleurstellng te maken heeft....tsja. Bewijs maar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')