abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 januari 2008 @ 10:57:12 #51
102466 cappp
Ondertitel
pi_55867987
Die 23

Verder zijn de ferrari als de Mclaren mooie bakken. Ik hoop nu op een mooie strijd tussen Ferrari, Mclaren, BMW en misschien Renault. Deze keer zonder rechtzaken.
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'em in en ga maar mee, de bloemen buiten zetten.
Jailbait Gallery
  dinsdag 8 januari 2008 @ 11:07:33 #52
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_55868232
Die McLaren is echt een slank ding... die airbox steekt ver vooruit
En er zit een soort vin op de motorkap aan de zijkant...
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  dinsdag 8 januari 2008 @ 11:19:52 #53
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_55868498
De hele McLaren valt op door vele vleugeltjes en aero onderdelen

Over het algemeen duidt dat op het compenseren van een tekort aan mechanische grip, maar bij McLaren gok ik dat dat hier niets mee te maken heeft.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_55869378
quote:
Fisichella signs for Force India
08/01/2008

An extremely reliable source informs Pitpass that Giancarlo Fisichella will be officially confirmed as a Force India driver within the next two days, ending months of speculation.

The Italian, who made his F1 debut in 1996 with Minardi, will partner Adrian Sutil, with Tonio Liuzzi joining the team as test driver.

Before Christmas there was speculation that Fisichella would have to buy his drive with the Indian team, a rumour quickly denied by his manager Enrico Zanarini. According to our source Fisichella is not paying for his drive, however, as part of the deal Zanarini will be expected to find some backing for the team.

We also understand that Liuzzi's position has been financed by Red Bull.

As we said, this is not official, however, we do expect Force India to confim everything within the next forty-eight hours.
Calm down, please!
pi_55883824
Fisichella!!! Hopelijk gaat hij dat ding in de punten rijden! Altijd goed geweest om toch een goede race te rijden in rampenbakken!
pi_55886413
Over paar minuten Pauw en Witteman met Victor Muller over Spyker F1, voor de liefhebbers
Where facts are few, experts are many.
pi_55899510
tvp
  donderdag 10 januari 2008 @ 11:17:02 #58
179034 Bernard0s
Nulla Tenaci Invia Est Via
pi_55918544
Fisichella is bevestigd als 1e coureur voor Force India. Sutil is de 2e coureur en Liuzzi de testcoureur.

Goeie rijderscombinatie vind ik. Prima keuze, Rodriguez had met zijn centen niet in die wagen mogen zitten natuurlijk.
Nulla Tenaci Invia Est Via
pi_55919049
quote:
Wurz joins Honda

The Honda Racing F1 has announced that Alex Wurz has

joined the team in the position of test and reserve Driver. The 33 year old Austrian is considered to be one of the best development drivers in Formula 1 and will share

the track testing responsibilities with the team's race drivers Jenson

Button and Rubens Barrichello. Together they will form the most

experienced driver line-up currently competing. Alex will

also attend all of the races this season as the team's Reserve Driver.

Alex will commence his testing role with the Honda Racing F1 Team on January 22 in Valencia,
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_55919159
Goeie plek voor Wurz Geen racezitje waardig, maar ik zal niet ontkennen dat het een hardwerkende en goeie feedback gevende F1 coureur is.
Where facts are few, experts are many.
pi_55919186
verrassend dat Wurz de 3de man word bij Honda in mijn ogen. Wel goed voor Honda!
  donderdag 10 januari 2008 @ 13:31:08 #62
179034 Bernard0s
Nulla Tenaci Invia Est Via
pi_55921898
Mooie bolide van Toyota!
Nulla Tenaci Invia Est Via
pi_55925182
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 13:31 schreef Bernard0s het volgende:
Mooie bolide van Toyota!
Waar?

Where facts are few, experts are many.
pi_55925342
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 15:30 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Waar?

[ afbeelding ]
Op de schroothoop als Jarno hem getest heeft
pi_55926345
Neus van Mac. Achteruitkijkspiegels alla Renault 2007. Wieldoppen van Ferrari en een langere wielbasis alla F2007. Kortom een kansloze Toyota, ze lopen achter de feiten aan.



[ Bericht 10% gewijzigd door HPoi op 10-01-2008 16:23:19 ]
pi_55927720
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 16:13 schreef HPoi het volgende:
Kortom een kansloze Toyota, ze lopen achter de feiten aan.

[ afbeelding ]
What's new

Sutil, Fisichella en Liuzzi dus officieel gepresenteerd bij Force India; Fisico kon met die drama-Jordan ook nog redelijk overweg dus ik ben benieuwd wat ze ervan bakken. Bovendien wordt met Fisico en ook Liuzzi erbij meteen duidelijk of grootmuil Sutil echt zo goed is als hij zelf denkt.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_55928391
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 13:31 schreef Bernard0s het volgende:
Mooie bolide van Toyota!
Voor een Toyota ziet ie er gewaagd uit. Maar daar is dan ook alles mee gezegd. Zou me ook zeer verbazen als ze voor Williams weten te eindigen bij de constructeurs. Iedereen lachte Honda terecht uit, omdat ze met pijn en moeite voor SA wisten te eindigen. Maar Toyota is eigenlijk net zo treurig. 20 punten minder dan hun klantenteam. Enige wat in hun voordeel sprak is dat het Williams was/is.
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 17:04 schreef vingerplant het volgende:

[..]

What's new
GMTA
quote:
Sutil, Fisichella en Liuzzi dus officieel gepresenteerd bij Force India; Fisico kon met die drama-Jordan ook nog redelijk overweg dus ik ben benieuwd wat ze ervan bakken. Bovendien wordt met Fisico en ook Liuzzi erbij meteen duidelijk of grootmuil Sutil echt zo goed is als hij zelf denkt.
Ik denk dat Fisico leuke dingen kan laten zien in die bak. Fisichella is naar mijn idee ook een goede coureur voor hoogstens de subtop. Voor de echte top komt hij net wat te kort.
  donderdag 10 januari 2008 @ 17:32:47 #68
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_55928455
quote:
Op zondag 6 januari 2008 09:39 schreef Googolplexian het volgende:
WEST : vangen Feel free to use for Fok topics.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Dankje Googol
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  donderdag 10 januari 2008 @ 17:33:35 #69
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_55928480
Toyota zou ook eens met wagen komen waarvan je zegt 'wow'!
Een auto zonder uitstraling en team zonder uitstraling.
Terwijl de F1 juist dé kans is om iets aan je muffe imago te doen.

Enige positieve is dat ze Rolex Ralf de deur hebben gewezen, hadden ze met Trulli ook moeten doen.
  donderdag 10 januari 2008 @ 17:34:16 #70
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_55928495
De Grand Prix van Singapore vind het hele weekend in de avonduren zowat plaats

Fri 26 September 2008

Friday Practice 1 16:00 - 17:30
Friday Practice 2 20:00 - 21:30

Sat 27 September 2008

Saturday Practice 17:00 - 18:00
Qualifying 20:00

Sun 28 September 2008

Race 20:00
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_55928499
Fisichella kan naar mijn mening fantastische races rijden met slechte bolides. Bij Jordan reed hij Sato er ook overal uit. (behalve in Japan)
pi_55928518
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 17:34 schreef WEST het volgende:
De Grand Prix van Singapore vind het hele weekend in de avonduren zowat plaats
Lekker makkelijk toch?
  donderdag 10 januari 2008 @ 17:37:26 #73
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_55928571
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 17:35 schreef HPoi het volgende:

[..]

Lekker makkelijk toch?
jazeker, alleen Australië is nu een bout tijd geworden 5:30
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_55928589
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 17:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Toyota zou ook eens met wagen komen waarvan je zegt 'wow'!
Een auto zonder uitstraling en team zonder uitstraling.
Terwijl de F1 juist dé kans is om iets aan je muffe imago te doen.

Enige positieve is dat ze Rolex Ralf de deur hebben gewezen, hadden ze met Trulli ook moeten doen.
Inderdaad. Toyota krijgt het op wonderlijke wijze voor elkaar om nog minder uitstraling te hebben dan de gemiddelde baksteen. Maar ze hebben wel fans. Heb vorig seizoen op de Nürburgring toch 2 mensen gezien met een Toyota-cap.
pi_55928623
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 17:37 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Inderdaad. Toyota krijgt het op wonderlijke wijze voor elkaar om nog minder uitstraling te hebben dan de gemiddelde baksteen. Maar ze hebben wel fans. Heb vorig seizoen op de Nürburgring toch 2 mensen gezien met een Toyota-cap.
Die werden betaald joh
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
  donderdag 10 januari 2008 @ 17:55:19 #76
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_55929015
"Leading Formula One drivers have opened talks with the FIA to discuss wet weather safety in 2008, Autosport has learned, amid renewed concerns about racing in the rain without the help of traction control. "

http://www.autosport.com/news/report.php/id/64505

"Boehoe! We hebben geen TC meer."
Coulthard, Button en Massa

Zonder TC in de regen gaat prima, heeft Coulthard toch ook járen lang gedaan in het verleden?
In 2008 staan de echte mannen weer op in de regen!

[ Bericht 1% gewijzigd door Kleffe_Dop op 10-01-2008 19:15:54 ]
pi_55930196
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 17:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Zonder TC in de regen gaat prima, heeft Coulthard toch ook járen lang gedaan in het verleden?
In Spa in 98 was ie t alleen even vergeten
Where facts are few, experts are many.
pi_55930424
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 18:41 schreef Atreidez het volgende:

[..]

In Spa in 98 was ie t alleen even vergeten
pi_55931077
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 18:41 schreef Atreidez het volgende:

[..]

In Spa in 98 was ie t alleen even vergeten
pi_55931172
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 17:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
"Leading Formula One drivers have opened talks with the FIA to discuss wet weather safety in 2008, Autosport has learned, amid renewed concerns about racing in the rain without the help of traction control. "

http://www.autosport.com/news/report.php/id/64505

"Boehoe! We hebben geen TC meer."
Coulthard, Button en Massa

Zonder TC in de regen gaat prima, heeft Coulthard toch ook járen lang gedaan in het verleden?
De echte mannen staan weer op de in de regen in 2008!
"It will make it more difficult in the wet – but it's difficult in the wet anyway. And people forget, even the least competent F1 driver is still amazingly good at what he does. And it won't cause any of them much trouble."
Max Mosley!
pi_55939893
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 17:39 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Die werden betaald joh
Komt over alsof ze betaald werden om er te gaan zitten. Maar goed, ze werden wel betaald inderdaad, voor hun verdiensten bij Toyota. Het waren namelijk allemaal Toyota medewerkers (evt. met aanhang).
  vrijdag 11 januari 2008 @ 06:22:30 #82
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_55942453
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 18:41 schreef Atreidez het volgende:

[..]

In Spa in 98 was ie t alleen even vergeten
oja met die startcrash en een boze schumi op DC
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  vrijdag 11 januari 2008 @ 07:47:43 #83
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_55942766
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 17:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
"Leading Formula One drivers have opened talks with the FIA to discuss wet weather safety in 2008, Autosport has learned, amid renewed concerns about racing in the rain without the help of traction control. "

http://www.autosport.com/news/report.php/id/64505

"Boehoe! We hebben geen TC meer."
Coulthard, Button en Massa

Zonder TC in de regen gaat prima, heeft Coulthard toch ook járen lang gedaan in het verleden?
In 2008 staan de echte mannen weer op in de regen!
Toch denk ik dat er wel een kern van waarheid inzit. Als je al MET TC weet te spinnen in een regenbuitje wat moet dat dan wel niet zonder.

Ik kan me inet voorstellen dat de GP's van Duitsland en Japan vorig jaar door zouden zijn gegaan zonder dat de wagens over TC beschikten.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_55944764
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 07:47 schreef sanger het volgende:

[..]

Toch denk ik dat er wel een kern van waarheid inzit. Als je al MET TC weet te spinnen in een regenbuitje wat moet dat dan wel niet zonder.

Ik kan me inet voorstellen dat de GP's van Duitsland en Japan vorig jaar door zouden zijn gegaan zonder dat de wagens over TC beschikten.
Waarom niet. Het gaat prima zonder TC in de regen. Gewoon niet zo hard rijden.

In het verleden (jaren 70, 80 en 90, o.a. Fuji 76, Monaco 84 en Donington 93) reden ze ook gewoon zonder TC in erge regen. En als ze niet durven te rijden in de regen moeten ze gewoon niet instappen. (En uit de F1 stappen!)
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  vrijdag 11 januari 2008 @ 10:39:48 #85
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_55945038
eh volgens mij reden ze in 93 wel met TC volgens mij was dat vanaf '94 pas weer verboden...
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  vrijdag 11 januari 2008 @ 11:06:50 #86
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_55945631
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 10:26 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Waarom niet. Het gaat prima zonder TC in de regen. Gewoon niet zo hard rijden.

In het verleden (jaren 70, 80 en 90, o.a. Fuji 76, Monaco 84 en Donington 93) reden ze ook gewoon zonder TC in erge regen. En als ze niet durven te rijden in de regen moeten ze gewoon niet instappen. (En uit de F1 stappen!)
Ik snap de insteek van het verhaal heus wel

Wat ik bedoel is dat de wagens destijds dusdanig verschilden van de huidige generatie. Ik denk dat het technisch gezien niet goed mogelijk is met gedoseerd gas bv. een bocht uit te accelereren waar dat vroeger goed kon.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_55948015
Zoals het weer in Japan was lijkt het me vrij onmogelijk zonder TC te rijden, maar aan de andere kant: hoe vaak gebeurt zoiets? Meestal gaat het om korte buien of zachte regen, daar moeten ze maar mee omgaan. M.a.w. niet die 10 regenraces waar je wel zonder TC kan rijden afhankelijk maken van die ene waar het niet kan.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_55954269
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 12:39 schreef vingerplant het volgende:
Zoals het weer in Japan was lijkt het me vrij onmogelijk zonder TC te rijden, maar aan de andere kant: hoe vaak gebeurt zoiets? Meestal gaat het om korte buien of zachte regen, daar moeten ze maar mee omgaan. M.a.w. niet die 10 regenraces waar je wel zonder TC kan rijden afhankelijk maken van die ene waar het niet kan.
Hoezo onmogelijk? Wanneer er met TC gereden kan worden, kan er ook zonder TC gereden worden. Het wordt alleen moielijker, en men moet er meer op letten dat men niet te vroeg op het gas gaat.
pi_55957024
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 11:06 schreef sanger het volgende:
Ik denk dat het technisch gezien niet goed mogelijk is met gedoseerd gas bv. een bocht uit te accelereren waar dat vroeger goed kon.
Waar is dat op gebaseerd dan? Ik zou niet weten waarom dat nl. niet zou kunnen..

[ Bericht 0% gewijzigd door Atreidez op 11-01-2008 19:21:04 ]
Where facts are few, experts are many.
pi_55957158
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 18:58 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Waarop is dat op gebaseerd dan? Ik zou niet weten waarom dat nl. niet zou kunnen..
Omdat die V8 van nu de wagen erg nerveus maakt.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 19:59:46 #91
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_55958479
whehehe, check ecclestone kijken; zie ik daar een ferrari vleugel?
http://xs.to/xs.php?h=xs323&d=08021&f=621629_1109469_3543_2164_HOCHZWEI_231875.jpg
edit: iemand enig idee hoe ik hem makkelijk resize?
ff wachten nog
  maandag 14 januari 2008 @ 10:30:01 #92
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_56018269
Om 12:00 is het de beurt aan BMW Sauber,ik ben benieuwd
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
  maandag 14 januari 2008 @ 10:37:24 #93
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_56018411
Coureurs moeten niet zo miepen dat ze geen TC meer hebben in de regen. Het is een kwestie van wennen en niet teveel risico's nemen. In de jaren vijftig was racen in de F1 levensgevaarlijk. Toen namen ze ook minder risico, het gebeurde zelden dat twee wagens elkaar raakten omdat ze wisten dat ze dan zeker een enkeltje hemel zouden krijgen.

Trouwens, voor de tijd van de TC reden ze ook al met een V8 in de regen. Als ze het zo gevaarlijk vinden moeten ze niet instappen. Er zijn genoeg coureurs die hun plaats willen innemen.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
  maandag 14 januari 2008 @ 10:55:03 #94
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_56018762
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 18:58 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Waar is dat op gebaseerd dan? Ik zou niet weten waarom dat nl. niet zou kunnen..
Zoals Hpoi al zegt. En het acceleratievermogen is daardoor veel moeilijk te bedienen.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  maandag 14 januari 2008 @ 11:57:15 #95
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_56020199
live nu te volgen op de site van BMW sauber..
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
pi_56020235
NU dus!!

En om om 1400 rijd Nick erin voor een paar rondjes
  maandag 14 januari 2008 @ 12:00:35 #98
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_56020286
vette intro..
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
  maandag 14 januari 2008 @ 12:05:07 #99
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_56020374
"T-systems" hebben ze ook mooi weg gewerkt

Mooi slank model..

[ Bericht 4% gewijzigd door TimoBasso op 14-01-2008 12:11:45 ]
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
pi_56020801
Ik vind hem ook mooi

Ik hoop echt dat ze Ferrari en McLaren het vuur aan de schenen kunnen gaan leggen dit jaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')