quote:Fisichella signs for Force India
08/01/2008
An extremely reliable source informs Pitpass that Giancarlo Fisichella will be officially confirmed as a Force India driver within the next two days, ending months of speculation.
The Italian, who made his F1 debut in 1996 with Minardi, will partner Adrian Sutil, with Tonio Liuzzi joining the team as test driver.
Before Christmas there was speculation that Fisichella would have to buy his drive with the Indian team, a rumour quickly denied by his manager Enrico Zanarini. According to our source Fisichella is not paying for his drive, however, as part of the deal Zanarini will be expected to find some backing for the team.
We also understand that Liuzzi's position has been financed by Red Bull.
As we said, this is not official, however, we do expect Force India to confim everything within the next forty-eight hours.
quote:Wurz joins Honda
The Honda Racing F1 has announced that Alex Wurz has
joined the team in the position of test and reserve Driver. The 33 year old Austrian is considered to be one of the best development drivers in Formula 1 and will share
the track testing responsibilities with the team's race drivers Jenson
Button and Rubens Barrichello. Together they will form the most
experienced driver line-up currently competing. Alex will
also attend all of the races this season as the team's Reserve Driver.
Alex will commence his testing role with the Honda Racing F1 Team on January 22 in Valencia,
Waar?quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:31 schreef Bernard0s het volgende:
Mooie bolide van Toyota!
What's newquote:Op donderdag 10 januari 2008 16:13 schreef HPoi het volgende:
Kortom een kansloze Toyota, ze lopen achter de feiten aan.
[ afbeelding ]
Voor een Toyota ziet ie er gewaagd uit. Maar daar is dan ook alles mee gezegd.quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:31 schreef Bernard0s het volgende:
Mooie bolide van Toyota!
GMTAquote:
Ik denk dat Fisico leuke dingen kan laten zien in die bak. Fisichella is naar mijn idee ook een goede coureur voor hoogstens de subtop. Voor de echte top komt hij net wat te kort.quote:Sutil, Fisichella en Liuzzi dus officieel gepresenteerd bij Force India; Fisico kon met die drama-Jordan ook nog redelijk overweg dus ik ben benieuwd wat ze ervan bakken. Bovendien wordt met Fisico en ook Liuzzi erbij meteen duidelijk of grootmuil Sutil echt zo goed is als hij zelf denkt.
Dankje Googolquote:Op zondag 6 januari 2008 09:39 schreef Googolplexian het volgende:
WEST : vangenFeel free to use for Fok topics.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker makkelijk toch?quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:34 schreef WEST het volgende:
De Grand Prix van Singapore vind het hele weekend in de avonduren zowat plaats
jazeker, alleen Australië is nu een bout tijd geworden 5:30quote:
Inderdaad. Toyota krijgt het op wonderlijke wijze voor elkaar om nog minder uitstraling te hebben dan de gemiddelde baksteen. Maar ze hebben wel fans. Heb vorig seizoen op de Nürburgring toch 2 mensen gezien met een Toyota-cap.quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Toyota zou ook eens met wagen komen waarvan je zegt 'wow'!
Een auto zonder uitstraling en team zonder uitstraling.
Terwijl de F1 juist dé kans is om iets aan je muffe imago te doen.
Enige positieve is dat ze Rolex Ralf de deur hebben gewezen, hadden ze met Trulli ook moeten doen.
Die werden betaald johquote:Op donderdag 10 januari 2008 17:37 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Inderdaad. Toyota krijgt het op wonderlijke wijze voor elkaar om nog minder uitstraling te hebben dan de gemiddelde baksteen. Maar ze hebben wel fans. Heb vorig seizoen op de Nürburgring toch 2 mensen gezien met een Toyota-cap.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Zonder TC in de regen gaat prima, heeft Coulthard toch ook járen lang gedaan in het verleden?
quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:41 schreef Atreidez het volgende:
[..]In Spa in 98 was ie t alleen even vergeten
quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:41 schreef Atreidez het volgende:
"It will make it more difficult in the wet – but it's difficult in the wet anyway. And people forget, even the least competent F1 driver is still amazingly good at what he does. And it won't cause any of them much trouble."quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
"Leading Formula One drivers have opened talks with the FIA to discuss wet weather safety in 2008, Autosport has learned, amid renewed concerns about racing in the rain without the help of traction control. "
http://www.autosport.com/news/report.php/id/64505
"Boehoe! We hebben geen TC meer."![]()
Coulthard, Button en Massa![]()
Zonder TC in de regen gaat prima, heeft Coulthard toch ook járen lang gedaan in het verleden?
De echte mannen staan weer op de in de regen in 2008!
Komt over alsof ze betaald werden om er te gaan zitten. Maar goed, ze werden wel betaald inderdaad, voor hun verdiensten bij Toyota. Het waren namelijk allemaal Toyota medewerkers (evt. met aanhang).quote:
oja met die startcrash en een boze schumi op DCquote:Op donderdag 10 januari 2008 18:41 schreef Atreidez het volgende:
Toch denk ik dat er wel een kern van waarheid inzit. Als je al MET TC weet te spinnen in een regenbuitje wat moet dat dan wel niet zonder.quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
"Leading Formula One drivers have opened talks with the FIA to discuss wet weather safety in 2008, Autosport has learned, amid renewed concerns about racing in the rain without the help of traction control. "
http://www.autosport.com/news/report.php/id/64505
"Boehoe! We hebben geen TC meer."![]()
Coulthard, Button en Massa![]()
In 2008 staan de echte mannen weer op in de regen!
Waarom niet. Het gaat prima zonder TC in de regen. Gewoon niet zo hard rijden.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 07:47 schreef sanger het volgende:
[..]
Toch denk ik dat er wel een kern van waarheid inzit. Als je al MET TC weet te spinnen in een regenbuitje wat moet dat dan wel niet zonder.
Ik kan me inet voorstellen dat de GP's van Duitsland en Japan vorig jaar door zouden zijn gegaan zonder dat de wagens over TC beschikten.
Ik snap de insteek van het verhaal heus welquote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:26 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Waarom niet. Het gaat prima zonder TC in de regen. Gewoon niet zo hard rijden.
In het verleden (jaren 70, 80 en 90, o.a. Fuji 76, Monaco 84 en Donington 93) reden ze ook gewoon zonder TC in erge regen. En als ze niet durven te rijden in de regen moeten ze gewoon niet instappen. (En uit de F1 stappen!)
Hoezo onmogelijk? Wanneer er met TC gereden kan worden, kan er ook zonder TC gereden worden. Het wordt alleen moielijker, en men moet er meer op letten dat men niet te vroeg op het gas gaat.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:39 schreef vingerplant het volgende:
Zoals het weer in Japan was lijkt het me vrij onmogelijk zonder TC te rijden, maar aan de andere kant: hoe vaak gebeurt zoiets? Meestal gaat het om korte buien of zachte regen, daar moeten ze maar mee omgaan. M.a.w. niet die 10 regenraces waar je wel zonder TC kan rijden afhankelijk maken van die ene waar het niet kan.
Waar is dat op gebaseerd dan? Ik zou niet weten waarom dat nl. niet zou kunnen..quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:06 schreef sanger het volgende:
Ik denk dat het technisch gezien niet goed mogelijk is met gedoseerd gas bv. een bocht uit te accelereren waar dat vroeger goed kon.
Omdat die V8 van nu de wagen erg nerveus maakt.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:58 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Waarop is dat op gebaseerd dan? Ik zou niet weten waarom dat nl. niet zou kunnen..
Zoals Hpoi al zegt. En het acceleratievermogen is daardoor veel moeilijk te bedienen.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:58 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Waar is dat op gebaseerd dan? Ik zou niet weten waarom dat nl. niet zou kunnen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |