Wacht maar tot R. Doornbos voor Ferrari rijd.quote:Op zondag 6 januari 2008 16:53 schreef TJDoornbos het volgende:
Vind hem mooi, helaas ist een Ferrari!!
Dan nog blijfk het irritante kut italianen vinden die altijd vals spelen c.q. de schijn tegen zich hebben!!quote:Op zondag 6 januari 2008 17:12 schreef HPoi het volgende:
[..]
Wacht maar tot R. Doornbos voor Ferrari rijd.
't is een Fiat, heurquote:Op zondag 6 januari 2008 16:53 schreef TJDoornbos het volgende:
Vind hem mooi, helaas ist een Ferrari!!
Joah onder de merknaam Ferrari..................bijdehandje!! In DTM rijdt Ekstrom toch ook niet in een VW maar in een Audi (wezelijk verschilt er geen fuck maar oke)quote:
VW en Audi is niet hetzelfde als Fiat en Ferrari.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:24 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Joah onder de merknaam Ferrari..................bijdehandje!! In DTM rijdt Ekstrom toch ook niet in een VW maar in een Audi (wezelijk verschilt er geen fuck maar oke)
McLaren heeft zn auto's vaak nog wat extravaganter hoor, vooral met het lijnenspel en de extra vleugeltjes.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:07 schreef LeXX het volgende:
Als ik dit zie verlang ik terug naar de auto's midden jaren 90, of misschien wel begin jaren 90.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik hoop dat de McLaren er een stuk beter uitziet
Als je dit een mooie auto noemt.. Ik vind de huidige wagens veel mooier. Prachtig afgewerkt en aandacht voor ieder detail. In de jaren '90 waren de bolides vierkant en saai qua kleur/bestickering. Dat is nu wel anders.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:07 schreef LeXX het volgende:
Als ik dit zie verlang ik terug naar de auto's midden jaren 90, of misschien wel begin jaren 90.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Een auto gezien en nu al beweren dat het de mooiste en snelste is. Ik wacht wel even totdat ik alle wagens heb gezien en de eerste testen zijn verreden, voordat ik met een oordeel kom.quote:Op zondag 6 januari 2008 20:47 schreef HPoi het volgende:
Ferrari heeft lekker de mooiste en snelste auto van het veld!
quote:Op maandag 7 januari 2008 14:05 schreef Atreidez het volgende:
Zou wel stoer als ze die ook rood hebben gemaakt.
mwaa... toen had je ook aardig wat vreemde creaties hoor.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:07 schreef LeXX het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op maandag 7 januari 2008 19:49 schreef ElmarO het volgende:
HQ's van de presentatie van de McLaren MP4-23:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Volgende 2 waren iets te groot qua MB's om ergens te kunnen uploaden, dus heb ik ze qua kwaliteit iets terug geschroefd. Mensen die ze toch in de wat betere kwaliteit willen kunnen me mailen/PM'en.
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Nog wat pics van Ferrari:
Ach, de Alfa's uit begin jaren 80 zagen er ook niet verkeerd uit! Ze leken wel wat op de McLaren van toen.quote:Op maandag 7 januari 2008 20:19 schreef Googolplexian het volgende:
[..]held
mooie bak hoor, die McLaren ... mooiste wagen met 22 en 23 erop ooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |