Thx!quote:Op maandag 14 januari 2008 12:34 schreef RBMaurice het volgende:
De BMW Sauber F1.08:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
idd, net als Vosss jammer dat die overleden isquote:Op maandag 14 januari 2008 14:43 schreef NED het volgende:
Ik blijf het een mooie nick vinden...... kleffe dop.......
Hij bedoelde dat een BMW wintquote:Op maandag 14 januari 2008 20:12 schreef leroytje het volgende:
"Wat ik zeker weet, is dat de kampioen van 2008 een complete Ferrari of een halve Ferrari zal zijn. Voor mij is de McLaren een zilveren Ferrari", vertelde Di Montezemelo in de Spaanse media.
Ik ben helemaal niet overledenquote:Op maandag 14 januari 2008 17:14 schreef WEST het volgende:
[..]
idd, net als Vosss jammer dat die overleden is![]()
quote:Op maandag 14 januari 2008 14:43 schreef NED het volgende:
Ik blijf het een mooie nick vinden...... kleffe dop.......
Alleen hernoemdquote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:02 schreef NED het volgende:
Inderdaad, want van "new & improved" is niet echt sprake dunkt me
Hebben die (naast Renault) ook al Ferrari dan wel McLaren informatie?quote:
Ik denk dat er weinig vleugeltjes te bekennen zullen zijnquote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:37 schreef Ared het volgende:
morgen de nieuwe Red Bull (en Toro Rosso...)
ben erg benieuwd hoe de nieuwe Newey er uit gaat zien. Gladder en strakker dan ooit tevoren, of komen er ook daar steeds meer vleugels, flapjes, en andere aanhangsels wiens vormen iedere beschrijving tarten?
Hooguit op de nieuwe merchandise..........quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:11 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik denk dat er weinig vleugeltjes te bekennen zullen zijn
Neej maar winnen wel dit jaar een race of watquote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:12 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Hebben die (naast Renault) ook al Ferrari dan wel McLaren informatie?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | 1. Raikkonen Ferrari (B) 1:19.846 59 * 2. Massa Ferrari (B) 1:20.123 42 * 3. de la Rosa McLaren-Mercedes (B) 1:20.548 54 * 4. Vettel Toro Rosso-Ferrari (B) 1:20.732 40 5. Kovalainen McLaren-Mercedes (B) 1:20.936 48 * 6. Bourdais Toro Rosso-Ferrari (B) 1:20.997 47 7. Rosberg Williams-Toyota (B) 1:21.143 47 8. Trulli Toyota (B) 1:21.314 84 * 9. Piquet Renault (B) 1:21.696 41 10. Coulthard Red Bull-Renault (B) 1:21.746 49 11. Liuzzi Force India-Ferrari (B) 1:23.035 44 12. Nakajima Williams-Toyota (B) 1:23.134 42 13. Glock Toyota (B) 1:24.351 56 14. Rossiter Super Aguri-Honda (B) 1:34.862 10 All Timing Unofficial * 2008 car |
Ik zou het hem gunnen, puur om die mannen uit Stuttgart te klote.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:55 schreef HPoi het volgende:
Zal Heidfeld dan toch nog eens WK worden?!?!?!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | 1. Alonso Renault (B) 1:19.503 70 2. De la Rosa McLaren-Mercedes (B) 1:19.650 111* 3. Raikkonen Ferrari (B) 1:19.708 90* 4. Rosberg Williams-Toyota (B) 1:19.756 81 5. Massa Ferrari (B) 1:19.772 85* 6. Kovalainen McLaren-Mercedes (B) 1:19.780 130* 7. Vettel Toro Rosso-Ferrari (B) 1:20.305 86 8. Bourdais Toro Rosso-Ferrari (B) 1:20.346 76 9. Webber Red Bull-Renault (B) 1:20.392 80 10. Nakajima Williams-Toyota (B) 1:20.526 66 11. Glock Toyota (B) 1:20.598 109* 12. Fisichella Force India-Ferrari (B) 1:20.764 76 13. Kobayashi Toyota (B) 1:22.060 55 * 2008 car All timing unofficial |
Nou heeft die Kobayashi nog als excuus dat hij alleen in een hybride 2007-versie heeft gereden, dus dat scheelt iets. Maar als Trulli en Glock geprobeerd hebben om een snelle tijd neer te zetten, dan is dat inderdaad enigszins mislukt.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:13 schreef Ared het volgende:
poeh, die nieuwe Toyota lijkt me nog geen favoriet voor overwinningen laat staan de titel. Glock, Trulli en Kobayashi hebben na twee dagen respectievelijk de 12e, 14e en 17e seizoenstijd op Jerez. Ik hoop dat geen van die gasten al geprobeerd heeft om een snelle ronde neer te zetten, want als ze dat wel al hebben geprobeerd is het echt dramatisch mislukt...
En dat in een Renault die vorig jaar niet gingquote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:30 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Nou heeft die Kobayashi nog als excuus dat hij alleen in een hybride 2007-versie heeft gereden, dus dat scheelt iets. Maar als Trulli en Glock geprobeerd hebben om een snelle tijd neer te zetten, dan is dat inderdaad enigszins mislukt.Doet Alonso dat een stuk beter. Hij rijdt 2 snelle rondes en pakt gelijk de snelste tijd.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | 1. Glock Toyota (B) 1:19.799 96* 2. Hamilton McLaren-Mercedes (B) 1:20.099 73* 3. Alonso Renault (B) 1:20.363 49 4. Bourdais Toro Rosso-Ferrari (B) 1:20.407 51 5. Massa Ferrari (B) 1:20.500 85* 6. Kovalainen McLaren-Mercedes (B) 1:20.535 79* 7. Kobayashi Toyota (B) 1:20.577 53 8. Raikkonen Ferrari (B) 1:20.646 88* 9. Nakajima Williams-Toyota (B) 1:20.758 57 10. Sutil Force India-Ferrari (B) 1:21.705 71 11. Webber Red Bull-Renault (B) 1:22.275 53 12. Coulthard Red Bull-Renault (B) 1:22.581 54* 13. Hulkenberg Williams-Toyota (B) 1:24.023 65 14. Vettel Toro Rosso-Ferrari (B) 1:24.873 50 * 2008 car All timing unofficial |
Dit keer niet.quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:28 schreef Atreidez het volgende:
Was het niet de versnellingsbak?
4.4 seconde verschil bij Toro Rosso btw?
quote:David Coulthard completed 54 laps in the new Red Bull Racing RB4 to set the 12th best time, but his earlier talk about how the team needed to be more reliable this year came back to haunt him - as he suffered an engine failure just eight minutes before the end of the day.
Straks wordt er nog subsidie gegeven om te kunnen rijden!quote:Europees Parlement wil 'groenere' F1
16 januari 2008
Het Europees Parlement heeft zich in een rapport over de Europese autoindustrie positief uitgelaten over de FIA. De autosportbond stuurt de laatste jaren aan op een milieuvriendelijkere Formule 1, door bijvoorbeeld energiezuinigere technologieën (het KERS-systeem) in te voeren en een langere levensduur van de motor te eisen.
In het rapport staat: "We erkennen de voortrekkersrol die de FIA speelt bij de ontwikkeling van nieuwe, milieuvriendelijke technologieën, die mogelijk voor een verlaging van de CO2-uitstoot en energiebesparing bij alle nieuwe auto's kunnen zorgen. We verzoeken de FIA haar inspanningen verder te intensiveren."
"We erkennen dat de autosport een rol kan spelen bij het veranderen van de houding van consumenten tegenover milieuvriendelijke technologieën en vragen de FIA en de andere partijen die betrokken zijn bij de F1 daarom om de regels zo aan te passen, dat milieuvriendelijke technieken eenvoudiger kunnen worden toegepast."
FIA-president Max Mosley is blij met het rapport van de EU: "Het is erg bevredigend dat het Europees Parlement erkent dat de autosport een belangrijke rol speelt bij de ontwikkeling van milieuvriendelijke technologieën en achter de inspanningen van de FIA staat om de autosport duurzamer te maken voor de toekomst."
Volgens mij zijn subsidie's al een grote bron van inkomsten voor de circuits waar gereden wordtquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:01 schreef LeXX het volgende:
Straks wordt er nog subsidie gegeven om te kunnen rijden!
klopt het was nat op Jerezquote:Op woensdag 16 januari 2008 18:35 schreef NED het volgende:
[..]
Tussen de Williamsen ook. Regen ofzo?![]()
Moet ik hieruit concluderen dat mijnheer Bourdais een uitstekende regenrijder is!?!quote:
Ja, dat is ook zo, maar ik weet niet of dat met "mazen in de wet" is, of dat dat ook officieel gedaan wordt. Zo weet ik dat de paddock op Spa officieel te boek staat als opslagplaats voor strooizout, zodat het subsidie ontvangt. Geen idee trouwens of dat nog zo is.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:22 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Volgens mij zijn subsidie's al een grote bron van inkomsten voor de circuits waar gereden wordt
In ieder geval 1 die ervaring heeft in regen zonder TCquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:15 schreef HPoi het volgende:
[..]
Moet ik hieruit concluderen dat mijnheer Bourdais een uitstekende regenrijder is!?!Bourdais!!
Absoluut reed in CCWS dit jaar paar goeie regenraces. Tot tijdens eentje RD hem er dom afreed!quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:23 schreef sanger het volgende:
[..]
In ieder geval 1 die ervaring heeft in regen zonder TC
Red Bull gaat gewoon verder waar ze gebleven waren.quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:25 schreef ElmarO het volgende:
[ code verwijderd ]
Bron
Overigens viel Coulthard stil door motorproblemen.
http://f1.gpupdate.net/nl(...)n-moet-het-leger-in/quote:Klien moet het leger in
17 januari 2008
Voormalig Honda-testrijder en Force India-aspirant Christian Klien is opgeroepen voor het Oostenrijkse leger. Klien woont weliswaar in Zwitserland, maar kan de Oostenrijkse dienstplicht hierdoor niet ontlopen.
Klien reed in 2007 als testcoureur voor Honda, maar vertrok bij het team om op een stoeltje bij Force India te jagen. Dat stoeltje ging echter naar Giancarlo Fisichella, waardoor Klien nu werkloos is. Het leger heeft hem opgeroepen voor een diensttijd van zes maanden.
Bronquote:No penalty for first engine change in 2008
Formula One drivers are set to escape a grid penalty for their first engine change of the season, autosport.com can reveal, after teams agreed to a minor tweak to the rules.
Since the introduction of longer life engines, a driver has been automatically handed a 10-place grid penalty for an engine change in during practice sessions, or has been moved to the back of the grid if he has needed a new power unit after the start of qualifying.
But following discussions in last week's team principals' meeting in Paris, it was agreed that the first engine change of the season should now no longer result in a punishment.
In a letter sent by FIA president Max Mosley to teams, he confirms in writing that the rule tweak was supported by team principals.
"It was agreed that each team could have one engine failure per car without penalty during the 2008 season," wrote Mosley. "This would be the first engine failure suffered by each car."
The rule proposal still needs approval by the FIA World Motor Sport Council, with a vote on the matter expected imminently.
Bronquote:Budget cap set for 2009 introduction
A budget cap is to be introduced in Formula One from the start of 2009, FIA president Max Mosley has confirmed.
In a letter sent this week to all 11 team bosses, Mosley outlines that plans for a budget cap are to now be put in motion after the idea received widespread support in a meeting in Paris last week.
Mosley outlines details of the budget cap plans in the letter, a copy of which has been seen by autosport.com, and confirms that areas falling outside the budget cap are engine costs, marketing and promotion, plus team principals' wages.
"Starting in 2009, there will be a cap on expenditure for all Formula One costs other than engines (as to which, see above), drivers and expenditure exclusively for promotion and marketing," wrote Mosley in the letter.
"Because of the variety of arrangements, particularly shareholdings, team principals' remuneration will not be included in the cap."
A meeting between FIA technical advisor Tony Purnell and financial representatives of the teams will be held in Paris on January 31, after which the FIA hopes to set the budget cap figure for 2009, and possible 2010 and 2011 as well.
A Financial Working Group is also to be set up to try and finalise regulations before June 2008. Should sufficient progress about the move not be made by that date, then Mosley warns that more radical cost-cutting measures, like wind tunnel bans, will be introduced instead.
"If the Financial Working Group are unable to devise a satisfactory method of checking expenditure or if a majority of the competing teams do not agree the proposals by 30 June 2008, the cost reduction measures voted by the World Motor Sport Council on 7 December 2007 will be adopted for 2009 in their entirety," added Mosley.
The idea of budget caps has received widespread support among team bosses, who are keen to bring down costs in the sport.
BMW motorsport director Mario Theissen said at the launch of his team's new car earlier this week: "Cost reduction certainly is desirable, we support that and have always supported that, and the idea of a budget cap I think it looks at a first glance quite attractive.
"We should at least spend some time on evaluating how it could work - what would be the cap, what would be included and how to police it. I would certainly prefer a budget cap over a limitation in specific areas."
The Mosley letter also outlines plans for future engine regulations, with the teams having agreed on a five-year engine freeze from 2008 to 2012.
No work on the current 2.4-litre V8 engines will be allowed in that period, although work on what power-unit will replace it from 2013 will begin within the next 12 months.
The FIA, along with the manufacturers currently involved in F1, hope to agree on objectives for the new engines by January 1, 2009, with detailed regulations for the lost-cost, environmentally friendly power units published on June 30, 2010.
No work on the new engines will be allowed before that date, and a budget cap for developing it will also be set. Further limits will be set on an engine manufacturers' costs for a season and the amount they can charge for customer power-units.
Van mij mogen ze per direct wegquote:Toyota zeker tot eind 2012 in F1
Toyota blijft zeker tot eind 2012 in de Formule 1. Dat heeft Toyota-president John Howett laten weten, die zegt dat er niets van waar is van de berichten dat Toyota binnen twee jaar succesvol moet zijn of het anders stopt met Formule 1.
"De geruchten dat wij de sport zouden verlaten zijn altijd ongegrond geweest." zei Howett tegenover Gazetta dello Sport. "We hebben het Concorde Agreement getekend tot eind 2012, dus tot die tijd zullen we zeker actief zijn. Het hoofdkwartier in Japan heeft nooit een deadline gesteld dat met het oog op de komende twee jaar."
Eerder zei teambaas Tadashi Yamashina dat het team binnen twee jaar succes moest boeken, maar zegt nu dat zijn woorden verkeerd begrepen werden: "Mijn woorden zijn verkeerd begrepen. Het ging niet over een ultimatum dat Toyota stelde, maar over de verlenging van mijn eigen contract."
bron: www.f1pits.net
En dan nog minder auto's? Nee bedankt. Ik heb de tijd van de voorkwalificaties nog meegemaakt dus vind 22 auto's al verschrikkelijk weinig.quote:
Bronquote:McLaren verlengt contract Hamilton met vijf jaar
Het team van McLaren heeft het contract van Lewis Hamilton met vijf jaar verlengd. Zo heeft de Britse renstal vrijdag bekendgemaakt. Dankzij de nieuwe overeenkomst rijdt de 23-jarige Brit zeker tot en met het seizoen 2012 voor McLaren.
"We zijn zeer verheugd over het feit dat we het contract met Lewis hebben kunnen verlengen", vertelde McLaren-teambaas Ron Dennis. "Na het sluiten van ons eerste Formule 1-contract, in 2006, heeft hij al onze verwachtingen overtroffen, zelfs die van de mensen in het team die hem al tien jaar lang kennen. De prestaties van Lewis gedurende het seizoen 2007 rechtvaardigen een nieuw contract volledig."
"Deze bekendmaking betekent dat we straks al vijftien jaar lang samenwerken met Lewis", zei Dennis verder. "Volgens mij maakt dat dit een van de langste samenwerkingsverbanden tussen een sporter en een team in de historie van de autosport. Dit is een bijzondere prestatie van alle betrokken partijen, waaronder Lewis' manager Anthony Hamilton."
Hamilton won vier races in zijn debuutseizoen en werd tweede in het kampioenschap.
quote:Superlicentie dit jaar fors duurder
19 januari 2008
http://f1.gpupdate.net/nl(...)t-jaar-fors-duurder/
De prijs van een superlicentie, die coureurs verplicht moet hebben om in de Formule 1 te mogen rijden, gaat dit jaar flink omhoog. Zo meldt het Britse blad Autosport.
In 2007 kostte een superlicentie 1690 euro. Daarnaast moesten de coureurs per punt dat zij een jaar eerder scoorden, nog 447 euro bijbetalen. Komend seizoen zullen de rijders maar liefst 10.000 euro moeten neerleggen voor hun licentie. Daar komt nog 2.000 euro per in 2007 gescoord punt overheen. Voor wereldkampioen Kimi Raikkonen houdt dit in dat hij dit jaar 230.000 euro moet betalen voor zijn superlicentie (10.000 + 110 × 2.000). Vorig jaar kostte dit hem 'slechts' 30.745 euro.
De FIA wil gewoon meer poen hebben.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:43 schreef NED het volgende:
En wat is de bedoeling van zo een verhoging?
En dan zeuren wij dat de btw naar 20% gaat
Dit zijn toch ff wel wat andere percentages wat het omhoog gaat zeg!!!
Maar de topteams betalen op deze manier wel meer voor een superlicentie waardoor de mindere teams na invoering van de budgetcap meer te besteden hebben voor de ontwikkeling van de wagens dan de topteams. Gevolg zal hopelijk zijn dat de teams dichter bij elkaar komen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:29 schreef ElmarO het volgende:
[..]
De FIA wil gewoon meer poen hebben.Overigens wel hilarisch dat de FIA steeds meer kostenbesparende maatregelen wil introduceren, maar ondertussen de prijs voor een superlicentie op deze manier aardig omhoog gooit.
1 2 3 4 | coureur team wagen tijd verschil # 1. F. Alonso Renault R28 1:17.310 5 2. N. Hülkenberg Williams FW30 1:19.304 +1.994 10 |
1 2 3 4 | coureur team wagen tijd verschil # 1. F. Alonso Renault R28 1:14.014 7 2. N. Hülkenberg Williams FW30 1:19.304 +5.290 10 |
nr 11 was Rubens toch? Verder wel erg gaaf gedaan!!quote:Op maandag 21 januari 2008 12:49 schreef sanger het volgende:
Een Honda van Button tentoongesteld
<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/hrDDEzHZPIE&rel=1"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed data-src="http://www.youtube.com/v/hrDDEzHZPIE&rel=1" style="visibility:hidden;" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>
Het is niet de bolide van vorig jaar zo te zien, het is er 1 uit het Michelin tijdperk. Ook op de voorvleugel staat Jenson ipv Rubensquote:Op maandag 21 januari 2008 14:46 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
nr 11 was Rubens toch? Verder wel erg gaaf gedaan!!
Je bedoeld 2 jaar terug (Rubens zn eerste jaar had hij elf en Jens won met 12 in Hongarije) Maar idd zie Jens zn naam maar verkeerd nr http://nl.wikipedia.org/wiki/Formule_1_in_2006quote:Op maandag 21 januari 2008 14:54 schreef sanger het volgende:
[..]
Het is niet de bolide van vorig jaar zo te zien, het is er 1 uit het Michelin tijdperk. Ook op de voorvleugel staat Jenson ipv Rubens
quote:Op maandag 21 januari 2008 14:25 schreef vw_caddy het volgende:
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
Wie zei WEST?quote:Op maandag 21 januari 2008 15:28 schreef sanger het volgende:
Welk filmpje van WEST?
Had ik toch gelijk. Althans, Formule 1 Racereport ziet het ook.quote:Op maandag 21 januari 2008 16:01 schreef sanger het volgende:
Het kan natuurlijk ook optisch bedrog zijn
quote:Na een paar uur oponthoud door dichte mist heeft Fernando Alonso vanmiddag de nieuwe R28 voor het eerst de baan opgestuurd in Valencia. De officiële presentatie volgt op 31 januari in Parijs.
De test in Valencia werd vanmorgen vroeg al stilgelegd vanwege de mist. Williams - het andere team dat vandaag op het Spaanse circuit test - had net voor het rode sein zijn nieuwe bolide nog een rondje kunnen laten rijden; Renault kwam daar niet aan toe. Enkele uren later was het dan wel zo ver.
Met de paar ronden die hij reed, trapte Alonso Renaults testweek in Valencia af, die tot en met donderdag duurt. Volgende week donderdag presenteert het team de nieuwe wagen officieel. Op de R28 ontbrak - geheel naar de laatste mode - de bridge wing niet.
Verder is de neus een drukte van allerlei flapjes, met een soort uitstulping zoals Ferrari in seizoen 2005 ook had. De positie van de spiegels is weer zoals vroeger. Niet op de sidepods, maar aan de rand van de cockpit.
Andere zaken zijn wel weer volgens de laatste mode, zoals bijvoorbeeld de vele winglets en schoorstenen op de sidepods, die een stuk nauwer ogen dan de variant die op de R27 werd gebruikt. De zijkant van de auto heeft een aparte vorming. Alsof de sidepods bol staan en het deel daarachter lager is dan normaal.
quote:
Daar lijkt het wel op als ik de technische analyse op Autosport lees. Ze schijnen die sidepods van de Honda van afgelopen seizoen afgekeken te hebben.quote:Op maandag 21 januari 2008 16:01 schreef sanger het volgende:
Het kan natuurlijk ook optisch bedrog zijn
Rest van de analysequote:Along with the placement of the chimney and flip-up, the new sidepods appear disconcertingly like Honda's unsuccessful 2007 car.
komt niet vaak voor, maar ben het niet met Autosport eens. Vergelijk deze foto van eind 2007 met deze foto van vandaag.quote:Op maandag 21 januari 2008 17:09 schreef ElmarO het volgende:
Daar lijkt het wel op als ik de technische analyse op Autosport lees.
Rest van de analyse
Zou je die foto's kunnen uploaden? Ben namelijk geen lid van autosport.com, dus ik zie ze niet.quote:Op maandag 21 januari 2008 17:26 schreef Ared het volgende:
[..]
komt niet vaak voor, maar ben het niet met Autosport eens. Vergelijk deze foto van eind 2007 met deze foto van vandaag.
Overigens is een overgang van twin keel naar zero keel wel een behoorlijke verandering, dat was me nog niet eens opgevallen
't is eigenlijk tegen m'n principes, want die ¤ 0,64 per week zou iedere pauper met een hart voor F1 moeten kunnen opbrengen voor de beste F1/autosportsite ter wereld (tip: betaal in dollars), maar ik voor deze ene keer dan:quote:Op maandag 21 januari 2008 17:33 schreef ElmarO het volgende:
Zou je die foto's kunnen uploaden? Ben namelijk geen lid van autosport.com, dus ik zie ze niet.
Was me eerst niet eens opgevallen dat je ook een abonnement op alleen de site kon nemen.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:03 schreef Ared het volgende:
[..]
't is eigenlijk tegen m'n principes, want die ¤ 0,64 per week zou iedere pauper met een hart voor F1 moeten kunnen opbrengen voor de beste F1/autosportsite ter wereld (tip: betaal in dollars), maar ik voor deze ene keer dan:
Verschil lijkt op de neus, spiegels en sidepods inderdaad nihil.quote:
ik hoop 't niet voor ze, die neus ziet er uit alsof 'ie rechtstreeks is ingevlogen uit 2006quote:
waar vind je trouwens die tussentijden? Wel interessant om op dit soort dagen af en toe even te kijken...quote:Op maandag 21 januari 2008 14:25 schreef vw_caddy het volgende:
Tis nutteloos, maar de tijden:
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
http://www.f1today.nl/liv(...)omunitat-valenciana/quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:26 schreef Ared het volgende:
[..]
waar vind je trouwens die tussentijden? Wel interessant om op dit soort dagen af en toe even te kijken...
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | coureur team wagen tijd verschil # 1. F. Massa Ferrari F2008 1:12.445 28 2. K. Räikkönen Ferrari F2008 1:12.721 +0.276 30 3. H. Kovalainen McLaren MP4-23 1:13.475 +1.030 23 4. N. Rosberg Williams FW30 1:13.534 +1.089 24 5. S. Vettel Toro Rosso STR2 1:13.627 +1.182 31 6. F. Alonso Renault R28 1:13.629 +1.184 22 7. P. de la Rosa McLaren MP4-23 1:13.998 +1.553 12 8. K. Nakajima Williams FW29B 1:14.230 +1.785 10 9. N. Heidfeld BMW Sauber F1.08 1:14.353 +1.908 10 10. M. Asmer BMW Sauber F1.07B 1:14.483 +2.038 11 11. S. Bourdais Toro Rosso STR2 1:14.519 +2.074 8 12. T. Glock Toyota TF108 1:15.114 +2.669 10 13. J. Trulli Toyota TF108 1:15.493 +3.048 9 14. V. Liuzzi Force India F8-VII 1:17.191 +4.746 10 15. A. Wurz Honda RA107 1:18.187 +5.742 3 |
Hij heeft er intussen al 54 gereden.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:03 schreef NED het volgende:
Bourdais een probleempje gehad dattie maar 8 rondjes gedaan heeft ofzo?
Die nerd zou zo veel mogelijk rondes moeten rijden imo :)
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | 1. F. Massa Ferrari F2008 1:12.182 58 pit 2. K. Räikkönen Ferrari F2008 1:12.721 +0.539 56 pit 3. N. Rosberg Williams FW30 1:12.838 +0.656 40 pit 4. H. Kovalainen McLaren MP4-23 1:13.026 +0.844 55 pit 5. P. de la Rosa McLaren MP4-23 1:13.163 +0.981 62 pit 6. F. Alonso Renault R28 1:13.315 +1.133 37 pit 7. K. Nakajima Williams FW29B 1:13.473 +1.291 38 pit 8. S. Vettel Toro Rosso STR2 1:13.627 +1.445 64 pit 9. M. Asmer BMW Sauber F1.07B 1:13.669 +1.487 23 pit 10. S. Bourdais Toro Rosso STR2 1:13.675 +1.493 54 pit 11. N. Heidfeld BMW Sauber F1.08 1:13.779 +1.597 44 pit 12. D. Coulthard Red Bull Racing RB3 1:13.944 +1.762 34 pit 13. T. Glock Toyota TF108 1:14.140 +1.958 43 pit 14. J. Trulli Toyota TF108 1:14.286 +2.104 43 pit 15. V. Liuzzi Force India F8-VII 1:15.244 +3.062 48 pit 16. A. Wurz Honda RA107 1:15.440 +3.258 30 |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |