Amerikanen zijn gewoon raar en verkrachten al die Griekse en Romeinse namen. Aphrodite wordt in het Amerikaans ook "Efrodaitie".quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:39 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
ze zeggen náikie omdat het in het oud-Grieks niekèh is ???
Amerikanen zijn domquote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:07 schreef Elusive het volgende:
het is een Amerikaans concern en als die Amerikanen het NAIKIES noemen dan zouden het wel NAIKIES zijn dacht ik zo
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:16 schreef Viking84 het volgende:
Zeggen ze in Amerika echt 'Naikee'?
Omg.
Ik zeg gewoon 'Naik' idd.
Ik heb een amerikaan nog nooit Adoowbie horen zeggen. Maar gewoon adoowb.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:36 schreef Blue Thunder het volgende:
Zelfde als Adobe..
Hier zeg je Aadoowbe
Daaro zeggen ze Adoowbie
Mafkezen
My Aaaah-die-dah.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:15 schreef mariskasl het volgende:
in amerika zeggen ze adidas ook heel anders. Wij zeggen: aaaa-die-das
Amerikanen zeggen: ah-dieeeeee-dus
hahaha ja bush is dumb hahaha loooleins!111quote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:35 schreef Pitbulleke het volgende:
[..]
Amerikanen zijn dom![]()
http://www.youtube.com/watch?v=juOQhTuzDQ0
Bush is een Amerikaan maar waarom haal je die er nu ineens bij?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:02 schreef Elusive het volgende:
[..]
hahaha ja bush is dumb hahaha loooleins!111
ik vind jou met je reactie nog dommer![]()
Hij praat mee op jou reactie-niveau.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:12 schreef Pitbulleke het volgende:
[..]
Bush is een Amerikaan maar waarom haal je die er nu ineens bij?
Bij Adobe zelf zeggen ze toch echt adoowbie.. (heb er een paar weken gedetacheerd gezeten)quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:45 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ik heb een amerikaan nog nooit Adoowbie horen zeggen. Maar gewoon adoowb.
Volgens mij praat ie gewoon poepquote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:13 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Hij praat mee op jou reactie-niveau.
Het is "naikie".quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:16 schreef Viking84 het volgende:
Zeggen ze in Amerika echt 'Naikee'?
Omg.
Ik zeg gewoon 'Naik' idd.
...Aleen is Nike geen Engels, maar Grieks.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:19 schreef rcco het volgende:
het is NAIK. er staat toch geen 'nikey' ofzo, dus zeg je niet naikiee
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:47 schreef STORMSEEKER het volgende:
[..]
...Aleen is Nike geen Engels, maar Grieks.
Het is dus denk ik (semi-phonetisch): Nai-kie (oorspronkelijk eigenlijk Ni-kee dus, maar goed)
Het is ingewikkeld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |