Een minister die verklaart dat zij wil meehelpen de Islam te laten wortelen in de Nederlandse cultuur is wat mij betreft knettergek.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:37 schreef Klopkoek het volgende:
Ben het er gewoon helemaal mee eens. Vogelaar moet zichzelf inderdaad beter verkopen.
Omdat we een democratie hebben en ministers zijn per definitie niet de beste mensen. Er spelen te veel verschillende belangen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:52 schreef Underdoggy het volgende:
Ik ben het nog meer met Jort eens over de mening dat Vogelaar een omhooggewerkte politicus is. Waarom hebben wij gewoon simpelweg niet de beste mensen op de belangrijkste plekken in de politiek?
De eerste keer dat ik het belang van de boodschap, de verpakking pas echt door had was toen Wim Kok - toen ie net premier af was- op de radio uitgebreid werd geinterviewd. Men legde hem toen een aantal citaten voor en de vraag was van wie die nou waren. Het bleken toen geen citaten te zijn van Pim Fortuyn, maar van Wim Kok zelf (onder andere ook over de verloedering in de samenleving en de gebrekkige beheersing van het Nederlands bij allochtonen én autochtonen). Daarop werd dan doorgevraagd en al snel kwamen de gebreken van het Nederlandse systeem naar voren: coalitievorming, dat je als premier niet meer alles mag zeggen, dat de partijleider in Nederland erg zwak staat, dat de premier ook in Nederland erg zwak staat, dat behalve de tekst vooral de vorm de doorslag geeft, dat partijen uit behoud en gemakzucht uiteindelijk altijd weer terugvallen op hun klassieke thema's enz.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:49 schreef Gaatjeniksan het volgende:
Ik heb helaas niet veel gezien van haar beleid behalve weet ik gezien/gelezen heb in de media.
Wat ik wel weet is dat de verpakking, zeker van een moeilijke boodschap, zeker kan bijdragen aan de acceptie hiervan. Het is duidelijk dat Vogelaar hierin te kort schiet. Veel mensen hebben al gegeten en gedronken wanneer probleemwijken eufemistisch worden aangewezen als prachtwijken. Ik zie liever daden dan woorden. Noemt het beestje, de problemen dus, bij de naam en neem hier concrete maatregelen tegen. Laat zien wat je doet en wat het oplevert.
Juist dat is een goed standpunt en juist dat had ze beter moeten verkopen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:54 schreef Ippon het volgende:
[..]
Een minister die verklaart dat zij wil meehelpen de Islam te laten wortelen in de Nederlandse cultuur is wat mij betreft knettergek.
Of heeft iemand dat al eens gezegd?
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:54 schreef Ippon het volgende:
[..]
Een minister die verklaart dat zij wil meehelpen de Islam te laten wortelen in de Nederlandse cultuur is wat mij betreft knettergek.
De Katholieken, Protestanten, Gereformeerden, Chinezen is het toch ook gelukt?quote:
Positieve discriminatie van vrouwen.. een man met dezelfde competenties zou 0% kans maken het ooit zover te schoppen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:33 schreef Telecaster het volgende:
Ik vraag me echt af hoe zij op die plek gekomen is - ik heb, op Sharon Dijksma na, zelden zo'n dom iemand in de actieve politiek gezien.
Er was anders deze week nog wel flinke kritiek op de plannen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:37 schreef Klopkoek het volgende:
Want Vogelaars beleid is helemaal niet zo slecht
Jij zegt het.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
Positieve discriminatie van vrouwen.. een man met dezelfde competenties zou 0% kans maken het ooit zover te schoppen.
Bron?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:36 schreef DS4 het volgende:
[..]
Er was anders deze week nog wel flinke kritiek op de plannen.
Met de effectiviteit en doelmatigheid van de plannen is het minder goed gesteld. "Het meest bezwaarlijk is dat in veel plannen de samenhang tussen belangrijke thema's als wonen, werken, leren en opgroeien, veiligheid en integratie niet goed uit de verf komt", aldus de analyse.
Maar dat ze zichzelf slecht verkoopt en ongeschikt is als politica, dat ben ik ook met Kelder eens.
Komen we weer met 'van een dubbeltje maak je nooit een kwartje'.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:39 schreef Dr.Nikita het volgende:
Dat mensen geloven in een miljarden kostende likje verf, buurthuisje her en der e.d. dan heb je weinig realiteitesbesef.
De bioloog die van een aap een mens kan maken moet nog geboren worden.
Vogelaar is niet alleen een slechte verkoopster maar ook een slecht politicus zonder charisma ergo enig IQ.
Teletext.quote:
Volgens mij bedoelt ze dat de problemen wat dieper liggen...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:42 schreef Klopkoek het volgende:
Komen we weer met 'van een dubbeltje maak je nooit een kwartje'.
We, wie nog meer dan?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:42 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Komen we weer met 'van een dubbeltje maak je nooit een kwartje'.
Ow ze bedoelt dat Vogelaar een aap is. Ja, wat stom ja, helemaal verkeerd begrepen die zinquote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:46 schreef DS4 het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt ze dat de problemen wat dieper liggen...
Gewoon opflikkeren. Als we extra reljeugd willen halen we het wel uit een tokkiewijk, hoeft niet uit het MO...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:23 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
De Katholieken, Protestanten, Gereformeerden, Chinezen is het toch ook gelukt?
Gewoon beter verkopen.
Jij bent toch slim genoeg om Nederlands te begrijpen, of niet?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:02 schreef Klopkoek het volgende:
Ow ze bedoelt dat Vogelaar een aap is. Ja, wat stom ja, helemaal verkeerd begrepen die zin
Zoals het er staat kunnen er ook de inwoners van de prachtwijken mee bedoeld worden.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:22 schreef DS4 het volgende:
[..]
Jij bent toch slim genoeg om Nederlands te begrijpen, of niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |