Je kunt ms toch even proberen om de waterlijn recht te zetten? Dat zou de foto meer recht doen imo. Verder is het een mooi plaatje namelijk.quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:27 schreef MM-Luna het volgende:
Mijn inzending, geheel onbewerkt trouwens (want dat kan ik verder niet hihi)
[ afbeelding ]
Hm als ik wist hoe [n00b]quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:22 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Je kunt ms toch even proberen om de waterlijn recht te zetten? Dat zou de foto meer recht doen imo. Verder is het een mooi plaatje namelijk.
Wat een tof topic!quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
Dat staat vanaf deze post [centraal] Fotobewerking/Photoshop! heel mooi uitgelegd
succes
"wat ligt dat gekke wijf daar nou te doen?"quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:30 schreef Ymke het volgende:
Dit wordt de mijne , voor het eerst deze zomer met mn macrolens gaan spelen , en ik geloof dat ik dat soort fotografie toch het leukste om te doen vind
Lekker rustig met je camera langs de waterkant liggen , hopen op een mooi moment , uren geduld hebben en al die beestjes observeren , een naslag gidsje krijgen en soms zelfs kunnen ontdekken naar wel beestje ik zit te staren
En deze staarde naar mij![]()
[ afbeelding ]
Ja zoiets was het welquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:37 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
"wat ligt dat gekke wijf daar nou te doen?"
Maar wel een hele mooie foto
Mooiquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:30 schreef Ymke het volgende:
Dit wordt de mijne , voor het eerst deze zomer met mn macrolens gaan spelen , en ik geloof dat ik dat soort fotografie toch het leukste om te doen vind
Lekker rustig met je camera langs de waterkant liggen , hopen op een mooi moment , uren geduld hebben en al die beestjes observeren , een naslag gidsje krijgen en soms zelfs kunnen ontdekken naar wel beestje ik zit te staren
En deze staarde naar mij![]()
[ afbeelding ]
Prachtig, kan zo in de Whiskas reclamequote:Op donderdag 10 januari 2008 14:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee dus?
Nou deze dan?
[ afbeelding ]
Dat gaat het makkelijkst in Picasa.quote:
Ik vond die andere ook mooi, maar de poezen houden m'n aandacht veel langer vast. Hoe langer je ernaar kijkt, des te mooier hij wordt.quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:21 schreef MissBliss het volgende:
Thanks
Toch vind ik die andere ook mooi... nou ik denk er nog even over en nog even verder in het archief kijken
Van deze twee de tweede, maar volgens mij heb ik nog wel mooier spul van je langs zien komen dit jaar.quote:Op zondag 13 januari 2008 01:59 schreef ElizabethR het volgende:
Welke van deze twee zal ik insturen??
1.
[ afbeelding ]
2.
[ afbeelding ]
Onzin!quote:Op zondag 13 januari 2008 15:56 schreef An24 het volgende:
WOWHansHeino: geweldige plaat. Ga wel inpakken
foto is "anders" dan die van Hansquote:Op zondag 13 januari 2008 16:21 schreef Xilantof het volgende:
[..]
wat?
Jou foto is toch ook goed?!
niet dat jij niet lief bent hoor!![]()
Omdat je zo heel veel niet zietquote:Op zondag 13 januari 2008 15:52 schreef Schanulleke het volgende:
Waarom is de derde je favoriet en waarom denk je dat hij wat minder obvious is?
Het gevoel dat ik niet zo erg veel bij te dragen heb? Maar dank jequote:Op zondag 13 januari 2008 07:24 schreef k_man het volgende:
Jemig. Goed joh.
Waarom zien we jou niet vaker in FOT?
Je foto's vertellen mij iets anders.quote:Op maandag 14 januari 2008 10:24 schreef Gaoxing het volgende:
Het gevoel dat ik niet zo erg veel bij te dragen heb?
Inderdaad.quote:Op maandag 14 januari 2008 10:27 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Je foto's vertellen mij iets anders.
Die vind ik ook erg mooi! Zie um al hangen als deurposter oid!quote:Op maandag 14 januari 2008 10:47 schreef Starfighter_Pilot het volgende:
[..]
Inderdaad.
Vooral die van dat hert vind ik erg lekker.
Dat hebben veel fotografen volgens mij, dat hij zijn eigen foto's minder vind dan die van een ander.quote:Op maandag 14 januari 2008 10:57 schreef Gaoxing het volgende:
TnxFotografie is een akelige hobby voor een perfectionist, zeg maar
ik vind het echt zo'n typische DH posequote:Op zondag 13 januari 2008 16:25 schreef An24 het volgende:
[..]
foto is "anders" dan die van HansHij gaat van mij in ieder geval puntjes krijgen!
quote:Op maandag 14 januari 2008 13:52 schreef Re het volgende:
Dutch Heaven... poseren aldaar betekent vaak de ene heup zo ver mogelijk naar rechts positioneren en je lichaam dan S gewijs disloceren
mijn gevoel zegt dat 1 er met een kop bovenuitsteektquote:Op maandag 14 januari 2008 17:44 schreef The_Frog het volgende:
Pffff, 'k ben nu al dagen bezig om mijn "beste" foto van 2007 te zoeken. Dat blikt toch elke keer weer een hele toer, omdat er voor mij zoveel herinneringen aan een foto zitten en dat vetroebelt de beoordeling een beetje (veel).
Ik heb er nu vijf over:
categorie abstract:
[ afbeelding ]
categorie landschapje
[ afbeelding ]
categorie grappig
[ afbeelding ]
categorie dieren
[ afbeelding ]
categorie macro
[ afbeelding ]
Misschien dat iemand hier nog wat zinnige opmerkingen heeft die tot een verantwoorde keuze kunnen leiden
Helemaal mee eens! Supergave foto!quote:Op maandag 14 januari 2008 17:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
mijn gevoel zegt dat 1 er met een kop bovenuitsteekt
quote:Op maandag 14 januari 2008 18:14 schreef k_man het volgende:
Nr 1 inderdaad, maar da's meer omdat de anderen zo lelijk bewerkt zijn.
quote:Op maandag 14 januari 2008 19:07 schreef Ireth het volgende:
(maar nou scoor ik nooit punten, dus misschien is dat dan juist de beste uit je serie)
Misschien moet ik daar meer op letten. Foto's waarvan je denkt dat ze het niet zijn en die dan inzenden. Tegen je gevoel in gaan.![]()
Oh, nou dan zijn het gewoon niet zo goed gelukte foto's - hoewel ze er op deze monitor alweer beter uitzien dan op de monitor waarop ik ze eerder zag. Maar vooral die hertjes zijn echt onwaarschijnlijk lelijk.quote:Op maandag 14 januari 2008 18:35 schreef The_Frog het volgende:
[..]
thnx but no thnx
Er is er 1 bewerkt (dodge en burn), bij een ander is de verzadiging wat opgevoerd. Verder zijn ze gecropped.
hahahahaha is prima hoor.quote:Op maandag 14 januari 2008 19:56 schreef k_man het volgende:
[..] Maar vooral die hertjes zijn echt onwaarschijnlijk lelijk.
Ik vind 'm ook erg leuk. Maar ja, dat komt ook door de herinnering. Mijn vrouw wilde in Australiė wat water drinken en zag tot haar schrik deze boomkikker in de afvoer zitten. Het was het enige vochtige plaatsje in de omgeving.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:22 schreef Sugar het volgende:
Ik vind die kikker te gek!!! Ik zou echt zéker die kikker insturen!!!!
Ik zou ook voor de kikker gaan. Die is echt uniek.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:22 schreef Sugar het volgende:
Ik vind die kikker te gek!!! Ik zou echt zéker die kikker insturen!!!!
Ik ook niet?? Waarom zou die niet nog een keer mee kunnen doen?? Hoewel ik de babyvoetjes ook schattig vind, maar ja, ik ben een super sentimentele muts en heel gevoelig voor dat soort foto'squote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:58 schreef Schanulleke het volgende:
Ik snap de maar niet?!
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:05 schreef Schanulleke het volgende:
Zo irritant was het nou ook weer niet hoor. Om eerlijk te zijn is het irritanter om verwijderde foto's tegen te komen. Of eigenlijk juist niet tegen te komen.
Nou en? Dit is een ander type wedstrijd dan de maandwedstridjen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:53 schreef -Marjo- het volgende:
De eerste is mijn favoriet maar die heeft al eens meegedaan in een wedstrijd, en gewonnen...
Dat zei ik haar ook alquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:23 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Nou en? Dit is een ander type wedstrijd dan de maandwedstridjen.
nummer ze even, da's makkelijker...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:08 schreef bl0emetjE het volgende:
Vandaag de laatste dag! En er staan echt heel veel mooie foto's al tussen!
Graag zou ik ook nog wat commentaar krijgen, ik vind het erg moeilijk om de mooiste foto uit te zoeken..
Ik heb er een paar die ik zelf 'mooi' vind en niet/nauwelijks bewerkt zijn in photoshop:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze foto is met de Holga gemaakt. (analoog)
[ afbeelding ]
Deze foto is met de Yashica D gemaakt. (analoog)
Iemand commentaar misschien?
Dankjewel!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:22 schreef PankPinther het volgende:
[..]
nummer ze even, da's makkelijker...
Met het meisje maak je de meeste kans denk ik, maar die blauwe wolken foto vind ik ook erg mooi
Ik vind het leuk hoe je die oude jaren 60-70 foto's nabootst
maar dat had ik al eens gezegd geloof ik
Mja, is een essentieel onderdeel van de foto, dus valt buiten de regels. Maar tussen die anderen zitten sowieso veel mooiere. Meisje met hoed is erg leuk bijv.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:42 schreef bl0emetjE het volgende:
Heb er nog eentje die ik zelf erg leuk vind, alleen de druppels zijn met photoshop gemaakt. Dus die valt dan misschien af daardoor.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:06 schreef PankPinther het volgende:
@bloemetje
je hebt nog tot 22:00 om hem overnieuw te doen met echte druppels
wow!!!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:31 schreef Flawless2006 het volgende:
[ afbeelding ]
De Brooklyn Bridge met als achtergrond de skyline van Manhattan die ik een paar maanden geleden bezocht
diptiek/ tweeluikquote:
Als ik de googleafbeeldingen bekijk lijkt het op een tweeluik.quote:
Jeetje, sterke zegquote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:34 schreef Ireth het volgende:
Ik hoop dat ik aan het einde van de komende week tijd kan vinden om te stemmen, momenteel staat mijn hoofd er even niet naar om er goed naar te kijken omdat mijn oma gisteren is overleden. (bij deze dus de achterliggende reden mocht ik niet stemmen terwijl ik wel meedoe)
Gecondoleerd en sterktequote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:34 schreef Ireth het volgende:
Ik hoop dat ik aan het einde van de komende week tijd kan vinden om te stemmen, momenteel staat mijn hoofd er even niet naar om er goed naar te kijken omdat mijn oma gisteren is overleden. (bij deze dus de achterliggende reden mocht ik niet stemmen terwijl ik wel meedoe)
gecondoleerd, en sterkte...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:34 schreef Ireth het volgende:
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:00 schreef Tha_Erik het volgende:
De inzendtermijn is verlopen! Het stemtopic wordt spoedig geopend.
nah... dan post je je foto toch gewoon hier? Misschien kun je er dan niet meer mee winnen, dat wil niet zeggen dat wij er niet van willen genieten..quote:Op zondag 20 januari 2008 17:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]thnx voor de reminder
* Puckzzz komt er nu pas achter
Damn, en je zou 3e geworden zijnquote:Op zondag 20 januari 2008 17:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]thnx voor de reminder
* Puckzzz komt er nu pas achter
Wie wil jij dan aanmerken als niet stemmer? De bekende FOTters, de instuurders van de foto's, heel FOK!?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:29 schreef Ymke het volgende:
De wedstrijdleiding kan best de niet stemmers even een mailtje sturen
Ik neem aan dat Ymke de deelnemers bedoelt die zelf geen stem hebben uitgebracht.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:12 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Wie wil jij dan aanmerken als niet stemmer? De bekende FOTters, de instuurders van de foto's, heel FOK!?
Okee, ik heb ook nog niet mijn stem laten gelden.
Dat zou van mij ook mogen, maar volgens mij gaat het nu om het sturen van een remindermailtje, wat zeker geen kwaad kanquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:21 schreef MissyMirjaM het volgende:
insturen verplicht je toch niet automatisch tot stemmen?
Klopt.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:21 schreef MissyMirjaM het volgende:
sorry, maar ik zou het echt je reinste onzin vinden dat insturen je verplicht tot stemmenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:24 schreef ..bennie het volgende:
[..]
Dat zou van mij ook mogen, maar volgens mij gaat het nu om het sturen van een remindermailtje, wat zeker geen kwaad kan.
Maar het is wel zo netjes omdat niet stemmen in het nadeel is van mensen die meedoen en wel stemmen en dat mag best benadrukt worden natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:21 schreef MissyMirjaM het volgende:
Heb je gelijk in. Aan de andere kant, krijg je nu ook vreemde gezichten.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:27 schreef Vliegvrager het volgende:
He ja, stemplicht. Dat leidt tot van die heerlijk gemotiveerde stemmers die een weloverwogen keuze maken.
mwah, dat nadeel lijkt me te verwaarlozen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:35 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Maar het is wel zo netjes omdat niet stemmen in het nadeel is van mensen die meedoen en wel stemmen en dat mag best benadrukt worden natuurlijk.
Dat lijkt mij nietquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:58 schreef Starfighter_Pilot het volgende:
[..]
mwah, dat nadeel lijkt me te verwaarlozen.
Ik zou het aardig vinden dat de mensen die meedoen ook stemmen , meer niet hoorquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:12 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Wie wil jij dan aanmerken als niet stemmer? De bekende FOTters, de instuurders van de foto's, heel FOK!?
Okee, ik heb ook nog niet mijn stem laten gelden.
nee , niemand verplicht een ander, het was mij meer bedoelt als een soort van attentie, of zo ,meer nietquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:21 schreef MissyMirjaM het volgende:
Volgens mij leg ik de nadruk op een herinneringsmailtje.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:32 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
sorry, maar ik zou het echt je reinste onzin vinden dat insturen je verplicht tot stemmen
Tof!!!!!!!!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:58 schreef ElizabethR het volgende:
Ook gestemd.
Overigens is mijn foto (althans, de grote versie ervan dan) verkocht inmiddels
Samen met nog een andere foto van mij, die hier nog nooit heeft gestaan.
Stemmen moet niet verplicht worden zeg!!
You go girlquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:58 schreef ElizabethR het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:58 schreef ElizabethR het volgende:
Deze wedstrijd heeft ook wat aandacht op de FP gehad, en daarom is niet elke inzender direct iemand met een forumgeschiedenis. Persoonlijk denk ik dat er maar weinig "prijzenzoekers" meedoen (is iedereen niet een beetje een prijzenzoeker in een wedstrijd waar iets te winnen valt?). En als een prijzenzoeker nou eenmaal een mooie foto heeft, dan is het niet gek als ie wint, en dan is het ook gewoon verdiend.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:48 schreef freud het volgende:
Stemplicht is niet zo heel erg zinnig denk ik. Liever iemand die de tijd neemt om de foto's te bekijken dan iemand die gewoon de eerste 5 foto's punten geeft, omdat hij/zij verplicht is te stemmen.
Ik ben er wel voor dat iemand ook actief op zijn op Fok, en niet even voor een wedstrijd instuurt zonder enige posthistorie. Prijzenzoekers zijn imo best zielig...
Gefeliquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:58 schreef ElizabethR het volgende:
Ook gestemd.
van de ene kant ..jaquote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:13 schreef Kremers het volgende:
Ik verwacht toch wel minstens 62 stemmenAls je instuurt, moet je ook stemmen vind ik.
Ik zeg maar een dingquote:Op woensdag 23 januari 2008 00:45 schreef ElizabethR het volgende:
Dank allemaal
Ik vind het wel tof!! Het is de tweede keer dat deze gallery iets van me koopt. Ze verkopen ze weer door op mooie prints van 20"- 30" in passe-partout en in een beperkte oplage. Ze gaan voornamelijk weg aan touristen![]()
En met name Amerikanen. Die komen namelijk allemaal hun 'Ierse roots' zoeken hier. En kopen alles wat los en vast zit wat hun aan Ierland herinnert.
Deze gallery is erg tof!! Ze staan open voor nieuwe en amateurfotografen, en waarom ook niet? Als een foto redelijk geslaagd is kunnen hun er ook alleen maar beter van worden toch? Want die Amerikanen kopen alles! En dan denken ze dat ze iets speciaals kopen omdat de oplage niet zo groot is![]()
De eerste keer dat ik een foto aan hun verkocht dacht ik dat het een pure toevalstreffer was, maar deze vonden ze ook mooiEn let wel, toch was het weer pure mazzel hoor, want ik had best veel foto's om te laten zien, en dan pakken ze er echt maar 1 of 2 uit. En nog heel andere als die ik zelf nou echt mooi vind.
Inderdaad pure mazzal dat jij mooie landschapsfoto's maaktquote:Op woensdag 23 januari 2008 00:45 schreef ElizabethR het volgende:
Dank allemaal
Ik vind het wel tof!! Het is de tweede keer dat deze gallery iets van me koopt. Ze verkopen ze weer door op mooie prints van 20"- 30" in passe-partout en in een beperkte oplage. Ze gaan voornamelijk weg aan touristen![]()
En met name Amerikanen. Die komen namelijk allemaal hun 'Ierse roots' zoeken hier. En kopen alles wat los en vast zit wat hun aan Ierland herinnert.
Deze gallery is erg tof!! Ze staan open voor nieuwe en amateurfotografen, en waarom ook niet? Als een foto redelijk geslaagd is kunnen hun er ook alleen maar beter van worden toch? Want die Amerikanen kopen alles! En dan denken ze dat ze iets speciaals kopen omdat de oplage niet zo groot is![]()
De eerste keer dat ik een foto aan hun verkocht dacht ik dat het een pure toevalstreffer was, maar deze vonden ze ook mooiEn let wel, toch was het weer pure mazzel hoor, want ik had best veel foto's om te laten zien, en dan pakken ze er echt maar 1 of 2 uit. En nog heel andere als die ik zelf nou echt mooi vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |