hahahahaha is prima hoor.quote:Op maandag 14 januari 2008 19:56 schreef k_man het volgende:
[..] Maar vooral die hertjes zijn echt onwaarschijnlijk lelijk.
Ik vind 'm ook erg leuk. Maar ja, dat komt ook door de herinnering. Mijn vrouw wilde in Australië wat water drinken en zag tot haar schrik deze boomkikker in de afvoer zitten. Het was het enige vochtige plaatsje in de omgeving.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:22 schreef Sugar het volgende:
Ik vind die kikker te gek!!! Ik zou echt zéker die kikker insturen!!!!
Ik zou ook voor de kikker gaan. Die is echt uniek.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:22 schreef Sugar het volgende:
Ik vind die kikker te gek!!! Ik zou echt zéker die kikker insturen!!!!
Ik ook niet?? Waarom zou die niet nog een keer mee kunnen doen?? Hoewel ik de babyvoetjes ook schattig vind, maar ja, ik ben een super sentimentele muts en heel gevoelig voor dat soort foto'squote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:58 schreef Schanulleke het volgende:
Ik snap de maar niet?!
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:05 schreef Schanulleke het volgende:
Zo irritant was het nou ook weer niet hoor. Om eerlijk te zijn is het irritanter om verwijderde foto's tegen te komen. Of eigenlijk juist niet tegen te komen.
Nou en? Dit is een ander type wedstrijd dan de maandwedstridjen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:53 schreef -Marjo- het volgende:
De eerste is mijn favoriet maar die heeft al eens meegedaan in een wedstrijd, en gewonnen...
Dat zei ik haar ook alquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:23 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Nou en? Dit is een ander type wedstrijd dan de maandwedstridjen.
nummer ze even, da's makkelijker...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:08 schreef bl0emetjE het volgende:
Vandaag de laatste dag! En er staan echt heel veel mooie foto's al tussen!
Graag zou ik ook nog wat commentaar krijgen, ik vind het erg moeilijk om de mooiste foto uit te zoeken..
Ik heb er een paar die ik zelf 'mooi' vind en niet/nauwelijks bewerkt zijn in photoshop:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze foto is met de Holga gemaakt. (analoog)
[ afbeelding ]
Deze foto is met de Yashica D gemaakt. (analoog)
Iemand commentaar misschien?
Dankjewel!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:22 schreef PankPinther het volgende:
[..]
nummer ze even, da's makkelijker...
Met het meisje maak je de meeste kans denk ik, maar die blauwe wolken foto vind ik ook erg mooi
Ik vind het leuk hoe je die oude jaren 60-70 foto's nabootst
maar dat had ik al eens gezegd geloof ik
Mja, is een essentieel onderdeel van de foto, dus valt buiten de regels. Maar tussen die anderen zitten sowieso veel mooiere. Meisje met hoed is erg leuk bijv.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:42 schreef bl0emetjE het volgende:
Heb er nog eentje die ik zelf erg leuk vind, alleen de druppels zijn met photoshop gemaakt. Dus die valt dan misschien af daardoor.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:06 schreef PankPinther het volgende:
@bloemetje
je hebt nog tot 22:00 om hem overnieuw te doen met echte druppels
wow!!!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:31 schreef Flawless2006 het volgende:
[ afbeelding ]
De Brooklyn Bridge met als achtergrond de skyline van Manhattan die ik een paar maanden geleden bezocht
diptiek/ tweeluikquote:
Als ik de googleafbeeldingen bekijk lijkt het op een tweeluik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |