Je kunt ms toch even proberen om de waterlijn recht te zetten? Dat zou de foto meer recht doen imo. Verder is het een mooi plaatje namelijk.quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:27 schreef MM-Luna het volgende:
Mijn inzending, geheel onbewerkt trouwens (want dat kan ik verder niet hihi)
[ afbeelding ]
Hm als ik wist hoe [n00b]quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:22 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Je kunt ms toch even proberen om de waterlijn recht te zetten? Dat zou de foto meer recht doen imo. Verder is het een mooi plaatje namelijk.
Wat een tof topic!quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
Dat staat vanaf deze post [centraal] Fotobewerking/Photoshop! heel mooi uitgelegd
succes
"wat ligt dat gekke wijf daar nou te doen?"quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:30 schreef Ymke het volgende:
Dit wordt de mijne , voor het eerst deze zomer met mn macrolens gaan spelen , en ik geloof dat ik dat soort fotografie toch het leukste om te doen vind
Lekker rustig met je camera langs de waterkant liggen , hopen op een mooi moment , uren geduld hebben en al die beestjes observeren , een naslag gidsje krijgen en soms zelfs kunnen ontdekken naar wel beestje ik zit te staren
En deze staarde naar mij![]()
[ afbeelding ]
Ja zoiets was het welquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:37 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
"wat ligt dat gekke wijf daar nou te doen?"
Maar wel een hele mooie foto
Mooiquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:30 schreef Ymke het volgende:
Dit wordt de mijne , voor het eerst deze zomer met mn macrolens gaan spelen , en ik geloof dat ik dat soort fotografie toch het leukste om te doen vind
Lekker rustig met je camera langs de waterkant liggen , hopen op een mooi moment , uren geduld hebben en al die beestjes observeren , een naslag gidsje krijgen en soms zelfs kunnen ontdekken naar wel beestje ik zit te staren
En deze staarde naar mij![]()
[ afbeelding ]
Prachtig, kan zo in de Whiskas reclamequote:Op donderdag 10 januari 2008 14:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee dus?
Nou deze dan?
[ afbeelding ]
Dat gaat het makkelijkst in Picasa.quote:
Ik vond die andere ook mooi, maar de poezen houden m'n aandacht veel langer vast. Hoe langer je ernaar kijkt, des te mooier hij wordt.quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:21 schreef MissBliss het volgende:
Thanks
Toch vind ik die andere ook mooi... nou ik denk er nog even over en nog even verder in het archief kijken
Van deze twee de tweede, maar volgens mij heb ik nog wel mooier spul van je langs zien komen dit jaar.quote:Op zondag 13 januari 2008 01:59 schreef ElizabethR het volgende:
Welke van deze twee zal ik insturen??
1.
[ afbeelding ]
2.
[ afbeelding ]
Onzin!quote:Op zondag 13 januari 2008 15:56 schreef An24 het volgende:
WOWHansHeino: geweldige plaat. Ga wel inpakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |