Jeetje, sterke zegquote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:34 schreef Ireth het volgende:
Ik hoop dat ik aan het einde van de komende week tijd kan vinden om te stemmen, momenteel staat mijn hoofd er even niet naar om er goed naar te kijken omdat mijn oma gisteren is overleden. (bij deze dus de achterliggende reden mocht ik niet stemmen terwijl ik wel meedoe)
Gecondoleerd en sterktequote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:34 schreef Ireth het volgende:
Ik hoop dat ik aan het einde van de komende week tijd kan vinden om te stemmen, momenteel staat mijn hoofd er even niet naar om er goed naar te kijken omdat mijn oma gisteren is overleden. (bij deze dus de achterliggende reden mocht ik niet stemmen terwijl ik wel meedoe)
gecondoleerd, en sterkte...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:34 schreef Ireth het volgende:
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:00 schreef Tha_Erik het volgende:
De inzendtermijn is verlopen! Het stemtopic wordt spoedig geopend.
nah... dan post je je foto toch gewoon hier? Misschien kun je er dan niet meer mee winnen, dat wil niet zeggen dat wij er niet van willen genieten..quote:Op zondag 20 januari 2008 17:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]thnx voor de reminder
* Puckzzz komt er nu pas achter
Damn, en je zou 3e geworden zijnquote:Op zondag 20 januari 2008 17:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]thnx voor de reminder
* Puckzzz komt er nu pas achter
Wie wil jij dan aanmerken als niet stemmer? De bekende FOTters, de instuurders van de foto's, heel FOK!?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:29 schreef Ymke het volgende:
De wedstrijdleiding kan best de niet stemmers even een mailtje sturen
Ik neem aan dat Ymke de deelnemers bedoelt die zelf geen stem hebben uitgebracht.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:12 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Wie wil jij dan aanmerken als niet stemmer? De bekende FOTters, de instuurders van de foto's, heel FOK!?
Okee, ik heb ook nog niet mijn stem laten gelden.
Dat zou van mij ook mogen, maar volgens mij gaat het nu om het sturen van een remindermailtje, wat zeker geen kwaad kanquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:21 schreef MissyMirjaM het volgende:
insturen verplicht je toch niet automatisch tot stemmen?
Klopt.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:21 schreef MissyMirjaM het volgende:
sorry, maar ik zou het echt je reinste onzin vinden dat insturen je verplicht tot stemmenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:24 schreef ..bennie het volgende:
[..]
Dat zou van mij ook mogen, maar volgens mij gaat het nu om het sturen van een remindermailtje, wat zeker geen kwaad kan.
Maar het is wel zo netjes omdat niet stemmen in het nadeel is van mensen die meedoen en wel stemmen en dat mag best benadrukt worden natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:21 schreef MissyMirjaM het volgende:
Heb je gelijk in. Aan de andere kant, krijg je nu ook vreemde gezichten.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:27 schreef Vliegvrager het volgende:
He ja, stemplicht. Dat leidt tot van die heerlijk gemotiveerde stemmers die een weloverwogen keuze maken.
mwah, dat nadeel lijkt me te verwaarlozen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:35 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Maar het is wel zo netjes omdat niet stemmen in het nadeel is van mensen die meedoen en wel stemmen en dat mag best benadrukt worden natuurlijk.
Dat lijkt mij nietquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:58 schreef Starfighter_Pilot het volgende:
[..]
mwah, dat nadeel lijkt me te verwaarlozen.
Ik zou het aardig vinden dat de mensen die meedoen ook stemmen , meer niet hoorquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:12 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Wie wil jij dan aanmerken als niet stemmer? De bekende FOTters, de instuurders van de foto's, heel FOK!?
Okee, ik heb ook nog niet mijn stem laten gelden.
nee , niemand verplicht een ander, het was mij meer bedoelt als een soort van attentie, of zo ,meer nietquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:21 schreef MissyMirjaM het volgende:
Volgens mij leg ik de nadruk op een herinneringsmailtje.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:32 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
sorry, maar ik zou het echt je reinste onzin vinden dat insturen je verplicht tot stemmen
Tof!!!!!!!!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:58 schreef ElizabethR het volgende:
Ook gestemd.
Overigens is mijn foto (althans, de grote versie ervan dan) verkocht inmiddels
Samen met nog een andere foto van mij, die hier nog nooit heeft gestaan.
Stemmen moet niet verplicht worden zeg!!
You go girlquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:58 schreef ElizabethR het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:58 schreef ElizabethR het volgende:
Deze wedstrijd heeft ook wat aandacht op de FP gehad, en daarom is niet elke inzender direct iemand met een forumgeschiedenis. Persoonlijk denk ik dat er maar weinig "prijzenzoekers" meedoen (is iedereen niet een beetje een prijzenzoeker in een wedstrijd waar iets te winnen valt?). En als een prijzenzoeker nou eenmaal een mooie foto heeft, dan is het niet gek als ie wint, en dan is het ook gewoon verdiend.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:48 schreef freud het volgende:
Stemplicht is niet zo heel erg zinnig denk ik. Liever iemand die de tijd neemt om de foto's te bekijken dan iemand die gewoon de eerste 5 foto's punten geeft, omdat hij/zij verplicht is te stemmen.
Ik ben er wel voor dat iemand ook actief op zijn op Fok, en niet even voor een wedstrijd instuurt zonder enige posthistorie. Prijzenzoekers zijn imo best zielig...
Gefeliquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:58 schreef ElizabethR het volgende:
Ook gestemd.
van de ene kant ..jaquote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:13 schreef Kremers het volgende:
Ik verwacht toch wel minstens 62 stemmenAls je instuurt, moet je ook stemmen vind ik.
Ik zeg maar een dingquote:Op woensdag 23 januari 2008 00:45 schreef ElizabethR het volgende:
Dank allemaal
Ik vind het wel tof!! Het is de tweede keer dat deze gallery iets van me koopt. Ze verkopen ze weer door op mooie prints van 20"- 30" in passe-partout en in een beperkte oplage. Ze gaan voornamelijk weg aan touristen![]()
En met name Amerikanen. Die komen namelijk allemaal hun 'Ierse roots' zoeken hier. En kopen alles wat los en vast zit wat hun aan Ierland herinnert.
Deze gallery is erg tof!! Ze staan open voor nieuwe en amateurfotografen, en waarom ook niet? Als een foto redelijk geslaagd is kunnen hun er ook alleen maar beter van worden toch? Want die Amerikanen kopen alles! En dan denken ze dat ze iets speciaals kopen omdat de oplage niet zo groot is![]()
De eerste keer dat ik een foto aan hun verkocht dacht ik dat het een pure toevalstreffer was, maar deze vonden ze ook mooiEn let wel, toch was het weer pure mazzel hoor, want ik had best veel foto's om te laten zien, en dan pakken ze er echt maar 1 of 2 uit. En nog heel andere als die ik zelf nou echt mooi vind.
Inderdaad pure mazzal dat jij mooie landschapsfoto's maaktquote:Op woensdag 23 januari 2008 00:45 schreef ElizabethR het volgende:
Dank allemaal
Ik vind het wel tof!! Het is de tweede keer dat deze gallery iets van me koopt. Ze verkopen ze weer door op mooie prints van 20"- 30" in passe-partout en in een beperkte oplage. Ze gaan voornamelijk weg aan touristen![]()
En met name Amerikanen. Die komen namelijk allemaal hun 'Ierse roots' zoeken hier. En kopen alles wat los en vast zit wat hun aan Ierland herinnert.
Deze gallery is erg tof!! Ze staan open voor nieuwe en amateurfotografen, en waarom ook niet? Als een foto redelijk geslaagd is kunnen hun er ook alleen maar beter van worden toch? Want die Amerikanen kopen alles! En dan denken ze dat ze iets speciaals kopen omdat de oplage niet zo groot is![]()
De eerste keer dat ik een foto aan hun verkocht dacht ik dat het een pure toevalstreffer was, maar deze vonden ze ook mooiEn let wel, toch was het weer pure mazzel hoor, want ik had best veel foto's om te laten zien, en dan pakken ze er echt maar 1 of 2 uit. En nog heel andere als die ik zelf nou echt mooi vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |