Doe bijna alles al met classes ondertussenquote:Op woensdag 16 januari 2008 08:59 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb een grafhekel gekregen aan classes (om zelf te bouwen that is, in vb.net is et prima te doen)
Ik en nog 2 andere liggen best voor op de rest met JAVA, wat best wel jammer is omdat het onze voortgang best wel tegenhoud. Heb gelukkig het boek en internet niet eens nodig gehad.quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:49 schreef mschol het volgende:
[..]
maar die gast weet dat ik het kan.... (ik heb em dingen laten zien die de mensen uit m'n klas niet maken hoor)
en ik vind dat het "kennen" gedeelte toch wel aanwezig moet zijn...
Uit 2006.quote:If 95% of the world is browsing with IE 6, pursuing browser independence is a waste of time. If you don't have to worry about browser independence, you are suddenly free to exploit advanced browser techniques like XMLHttpRequest.
Wel erg zielig. Zeker als je na gaat dat het er al zeker 6 jaar in zit in diverse browsersquote:
En nog steeds niet validatedquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:44 schreef Geqxon het volgende:
Zo, hop. Even alle target="_blank" properties uit mijn website geknalt. XHTML 1.1 for teh win.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:51 schreef Geqxon het volgende:
Doe eens een PM met welke site dat is dan?
quote:Uw bestelling is verzonden sinds 16-1-2008 Fase:5. Verzonden
Uw bestelling wordt momenteel verzonden via onze leveringspartner (koerierbedrijf) / postservice.
Voor meer informatie - inclusief updates over de geschatte leveringsdatum - klikt u op de link naar de website van het koerierbedrijf.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:05 schreef Geqxon het volgende:
Want mogelijk is het een interne website waar ik mee bezig ben namelijk.
Wat heb je besteld?quote:
De meest linkse: http://www1.euro.dell.com/content/products/features.aspx/desktops_best?c=nl&cs=nldhs1&l=nl&s=dhsquote:
nice..quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:10 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
De meest linkse: http://www1.euro.dell.com/content/products/features.aspx/desktops_best?c=nl&cs=nldhs1&l=nl&s=dhs
mquote:Op woensdag 16 januari 2008 18:10 schreef WyriHaximus het volgende:
De meest linkse: http://www1.euro.dell.com/content/products/features.aspx/desktops_best?c=nl&cs=nldhs1&l=nl&s=dhs
Mooi dingetjequote:Op woensdag 16 januari 2008 18:10 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
* Spike1506 is een klein beetje jaloersquote:Op woensdag 16 januari 2008 18:10 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
True true alleen hou ik niet zo van zelf bouw en aangezien ik er slechte ervaring mee heb we ik nu iets kant en klaarsquote:Op woensdag 16 januari 2008 18:18 schreef mschol het volgende:
[..]
nice..
* mschol houd het toch liever bijzelf bouw systemen, is toch cheaper
Dankje dat zal wel lukkenquote:
quote:
Zal ik er dan nog maar een schepje boven op doen?quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:03 schreef Spike1506 het volgende:
[..]
* Spike1506 is een klein beetje jaloers
Nice.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:04 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Zal ik er dan nog maar een schepje boven op doen?Heb er nog wat aan gesleuteld. Had ein gelijk 200 euro korting, heb er voor 50 eu extra 22" ipv 20" van gemaakt. 640GB ipv 500GB en er een surge processor bij gekocht
.
helemaal eenschquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:47 schreef Geqxon het volgende:
Zelf bouw is leuk, maar niet als je een kut moederbord hebt.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:14 schreef Geqxon het volgende:
Het is pas een Wyri multiquote als zijn halve post vernaggelt is doordat hij de \me functie misbruikt.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:35 schreef Sjowhan het volgende:
Nep-multi quoterT
quote:
quote:
Woei heb gefixed hoop ik dat me laptop zo heet wordquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:14 schreef Geqxon het volgende:
Het is pas een Wyri multiquote als zijn halve post vernaggelt is doordat hij de \me functie misbruikt.
Hem niet meer op je blote benen leggen?quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:04 schreef WyriHaximus het volgende:
* WyriHaximus doet het wel even gezien de aandacht
[..]
[..]
[..]
[..]
Woei heb gefixed hoop ik dat me laptop zo heet word!
Nouja, een paar, moet nog wel even...quote:
Gister ander half uur door gewerkt omdat het mij beter uit kwamquote:Op donderdag 17 januari 2008 08:29 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Nouja, een paar, moet nog wel even....
Baas: "Wyri, ben heel blij ermee dat je het zo snel af en live gekregen hebt, maar waarom kan dat de rest van de dagen dat je werkt ook niet? (dat snelle werken)"quote:Op donderdag 17 januari 2008 08:33 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Gister ander half uur door gewerkt omdat het mij beter uit kwam. Eens kijken hoe blij de baas straks met me is als het 1 en ander af en live blijkt te zijn
.
Whehehe, vast wel blij, maar is hij dat nog steeds, als je eerder vertrekt?!quote:Op donderdag 17 januari 2008 08:33 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Gister ander half uur door gewerkt omdat het mij beter uit kwam. Eens kijken hoe blij de baas straks met me is als het 1 en ander af en live blijkt te zijn
.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 08:47 schreef Spike1506 het volgende:
[..]
Baas: "Wyri, ben heel blij ermee dat je het zo snel af en live gekregen hebt, maar waarom kan dat de rest van de dagen dat je werkt ook niet? (dat snelle werken)"
quote:Op donderdag 17 januari 2008 08:47 schreef Spike1506 het volgende:
[..]
Baas: "Wyri, ben heel blij ermee dat je het zo snel af en live gekregen hebt, maar waarom kan dat de rest van de dagen dat je werkt ook niet? (dat snelle werken)"
JA dat zal wel geen probleem zijn zo flexibel is hij welquote:Op donderdag 17 januari 2008 08:48 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Whehehe, vast wel blij, maar is hij dat nog steeds, als je eerder vertrekt?!(Of werk je gewoon normaal door)
Ik heb zo bijscholing "Wijzigingsbeheer". Als ik ergens een hekel aan heb, is het wel omslachtige administratieve romslomp, en laat dat nou precies zijn wat het is.
Moet ook nog morgen naar school, maar vandaag maar 1 toetst en dan ben ik alweer klaar voor vandaag.quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:37 schreef phluphy het volgende:
Ik vind het maar raar, al die mensen die op donderdag al weekend hebben!
En vervelend, voor mij!
Dat word inwijden m'n jongquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:28 schreef JortK het volgende:
Hiep hoi
Vandaag hebben ze het bed afgeleverd
Wel voorzichtig, toen ik me bed inwijde ging de lattenbodem kapot!quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:39 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dat word inwijden m'n jong!
quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:39 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dat word inwijden m'n jong!
Ik heb boxspringquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:46 schreef Spike1506 het volgende:
[..]
Wel voorzichtig, toen ik me bed inwijde ging de lattenbodem kapot!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |