hippe shit hoorquote:Op zondag 13 januari 2008 15:30 schreef mschol het volgende:
[..]
uhu, al ruim 3 jaar ofzo? (tis de oude MDA compact van t-mobile)
quote:
Klusjes voor je moeder opknappenquote:Op zondag 13 januari 2008 15:36 schreef mschol het volgende:
[..]
![]()
hehe![]()
ze wilde em toendertijd (gewoon bijverlening van abbonement) omdat m;n broer em toen ook had gehaald en tomtom leek haar erg handig (gebruikt ze ook regelmatig) dus ach...
alleen de contact personen zijn een bende(dat kan ze niet echt goed invoeren..
ik vrees dat ik in outlook alles mag goed gaan zetten en daarna syncen met d'r mda
Ach joh, vergeet zomaar even dat je moeder je de eerste 10 jaar van je leven intensief opgevoed heeft, om maar te zwijgen van de intene pijn die ze had toen Jort 12 jaar geleden op de wereld kwam.quote:
22 jaar die pijn is ze allang vergetenquote:Op zondag 13 januari 2008 15:56 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ach joh, vergeet zomaar even dat je moeder je de eerste 10 jaar van je leven intensief opgevoed heeft, om maar te zwijgen van de intene pijn die ze had toen Jort 12 jaar geleden op de wereld kwam.
Bad mojoquote:Op maandag 14 januari 2008 10:38 schreef WyriHaximus het volgende:
Fijn blijkt de schijf van me server ook lekker half dood te zijn. Ben zo blij dat ik een backup op de externe HDD heb staan.
Je sexdrive charger?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 08:28 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
uhu![]()
[..]
Moge
* WyriHaximus heeft ze charger weer!
Haha te makkelijkquote:
Aye dan kan ik eindelijk met wat dingetjes verderquote:Op dinsdag 15 januari 2008 08:32 schreef Sjowhan het volgende:
Eindelijk Wyri!
Dunno heb hem al ff niet gezienquote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:37 schreef Geqxon het volgende:
Ik durf haast geen quattropost te maken.... maar Fred is weg?
hehe ok ok ik wist het al maar dat was wachter de schermen, wist nog niet dat er al een MEDJE van wasquote:
Goed goed maar haal die vent dan ook eerst ff uit ze kast achter je, want anders blijven we elkaar en onszelf voor de gek houdenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:07 schreef Geqxon het volgende:
Je liegt tegen me. Zo kunnen we nooit een relatie beginnen.
Er staat: zijn account door de shredder.quote:
Kleurtje tot nu toe wat ik ziequote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:13 schreef phluphy het volgende:
[..]
Er staat: zijn account door de shredder.
Zijn account? Of alleen zijn blauwe kleurtje![]()
Anyway, FredvZ, mocht je dit lezen, succes met whatever is bugging you!
Valt mee, af en toe een stomme fout en dan krijg je het wat harder naar je hoofd omdat je MOD bent (zoals vanmorgen toen ik een OP niet goed had gelezenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:39 schreef phluphy het volgende:
AH o.k.![]()
Het hele account was wel erg drastisch geweest!![]()
Hoe bevalt het jullie eigenlijk (Sjow, Harry), het kleurtje? Kost het je nou erg veel (meer) tijd?
En heb je niet gigantisch veel gezeik aan je hoofd?
Ja absoluutquote:
Doe je goed, gebruik zelf om dat soort redenen altijd classes als wrapper om dat soort functies heenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:53 schreef mschol het volgende:
woeiapache2.2 + php 5.25 aan de praat...
nu nog alles instellen zodat ik in 1x overkan naar de nieuwe apache config
voornaamste probleem is iig opgelost: mysql commando's(die worden niet standaard meer ondersteund in php5, maar al m'n scripts zijn php4 based
)
ik heb een grafhekel gekregen aan classes (om zelf te bouwen that is, in vb.net is et prima te doenquote:Op woensdag 16 januari 2008 08:14 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Doe je goed, gebruik zelf om dat soort redenen altijd classes als wrapper om dat soort functies heen. Maakt dit soort acties vaak een stuk makkelijker
.
Moge trouwens
chillquote:Op woensdag 16 januari 2008 08:30 schreef Spike1506 het volgende:
Goedemorgen mensen, dze week toetsweek en heb het ergste bijna achter de rug! Nu alleen UML nog en dan heb ik alleen nog maar makkelijke toetsen
Stoer, ik had gister toets JAVA en daar mochten we ook boek en internet bij raadplegen..quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:00 schreef mschol het volgende:
[..]
chill
ik heb vandaag toets VB.net..
maar mag boek erbij gebruiken
eigenlijk is het geen toets meer zodra je je leer spullen mag gebruiken imho....quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:04 schreef Spike1506 het volgende:
[..]
Stoer, ik had gister toets JAVA en daar mochten we ook boek en internet bij raadplegen..
Herkenbaar, want het gaat om het kunnen en niet het kennen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:00 schreef mschol het volgende:
[..]
chill
ik heb vandaag toets VB.net..
maar mag boek erbij gebruiken
maar die gast weet dat ik het kan.... (ik heb em dingen laten zien die de mensen uit m'n klas niet maken hoorquote:Op woensdag 16 januari 2008 09:45 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Herkenbaar, want het gaat om het kunnen en niet het kennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |