hippe shit hoorquote:Op zondag 13 januari 2008 15:30 schreef mschol het volgende:
[..]
uhu, al ruim 3 jaar ofzo? (tis de oude MDA compact van t-mobile)
quote:
Klusjes voor je moeder opknappenquote:Op zondag 13 januari 2008 15:36 schreef mschol het volgende:
[..]
![]()
hehe![]()
ze wilde em toendertijd (gewoon bijverlening van abbonement) omdat m;n broer em toen ook had gehaald en tomtom leek haar erg handig (gebruikt ze ook regelmatig) dus ach...
alleen de contact personen zijn een bende(dat kan ze niet echt goed invoeren..
ik vrees dat ik in outlook alles mag goed gaan zetten en daarna syncen met d'r mda
Ach joh, vergeet zomaar even dat je moeder je de eerste 10 jaar van je leven intensief opgevoed heeft, om maar te zwijgen van de intene pijn die ze had toen Jort 12 jaar geleden op de wereld kwam.quote:
22 jaar die pijn is ze allang vergetenquote:Op zondag 13 januari 2008 15:56 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ach joh, vergeet zomaar even dat je moeder je de eerste 10 jaar van je leven intensief opgevoed heeft, om maar te zwijgen van de intene pijn die ze had toen Jort 12 jaar geleden op de wereld kwam.
Bad mojoquote:Op maandag 14 januari 2008 10:38 schreef WyriHaximus het volgende:
Fijn blijkt de schijf van me server ook lekker half dood te zijn. Ben zo blij dat ik een backup op de externe HDD heb staan.
Je sexdrive charger?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 08:28 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
uhu![]()
[..]
Moge
* WyriHaximus heeft ze charger weer!
Haha te makkelijkquote:
Aye dan kan ik eindelijk met wat dingetjes verderquote:Op dinsdag 15 januari 2008 08:32 schreef Sjowhan het volgende:
Eindelijk Wyri!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |