quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:14 schreef Geqxon het volgende:
Het is pas een Wyri multiquote als zijn halve post vernaggelt is doordat hij de \me functie misbruikt.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:35 schreef Sjowhan het volgende:
Nep-multi quoterT
quote:
quote:
Woei heb gefixed hoop ik dat me laptop zo heet wordquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:14 schreef Geqxon het volgende:
Het is pas een Wyri multiquote als zijn halve post vernaggelt is doordat hij de \me functie misbruikt.
Hem niet meer op je blote benen leggen?quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:04 schreef WyriHaximus het volgende:
* WyriHaximus doet het wel even gezien de aandacht
[..]
[..]
[..]
[..]
Woei heb gefixed hoop ik dat me laptop zo heet word!
Nouja, een paar, moet nog wel even...quote:
Gister ander half uur door gewerkt omdat het mij beter uit kwamquote:Op donderdag 17 januari 2008 08:29 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Nouja, een paar, moet nog wel even....
Baas: "Wyri, ben heel blij ermee dat je het zo snel af en live gekregen hebt, maar waarom kan dat de rest van de dagen dat je werkt ook niet? (dat snelle werken)"quote:Op donderdag 17 januari 2008 08:33 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Gister ander half uur door gewerkt omdat het mij beter uit kwam. Eens kijken hoe blij de baas straks met me is als het 1 en ander af en live blijkt te zijn
.
Whehehe, vast wel blij, maar is hij dat nog steeds, als je eerder vertrekt?!quote:Op donderdag 17 januari 2008 08:33 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Gister ander half uur door gewerkt omdat het mij beter uit kwam. Eens kijken hoe blij de baas straks met me is als het 1 en ander af en live blijkt te zijn
.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 08:47 schreef Spike1506 het volgende:
[..]
Baas: "Wyri, ben heel blij ermee dat je het zo snel af en live gekregen hebt, maar waarom kan dat de rest van de dagen dat je werkt ook niet? (dat snelle werken)"
quote:Op donderdag 17 januari 2008 08:47 schreef Spike1506 het volgende:
[..]
Baas: "Wyri, ben heel blij ermee dat je het zo snel af en live gekregen hebt, maar waarom kan dat de rest van de dagen dat je werkt ook niet? (dat snelle werken)"
JA dat zal wel geen probleem zijn zo flexibel is hij welquote:Op donderdag 17 januari 2008 08:48 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Whehehe, vast wel blij, maar is hij dat nog steeds, als je eerder vertrekt?!(Of werk je gewoon normaal door)
Ik heb zo bijscholing "Wijzigingsbeheer". Als ik ergens een hekel aan heb, is het wel omslachtige administratieve romslomp, en laat dat nou precies zijn wat het is.
Moet ook nog morgen naar school, maar vandaag maar 1 toetst en dan ben ik alweer klaar voor vandaag.quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:37 schreef phluphy het volgende:
Ik vind het maar raar, al die mensen die op donderdag al weekend hebben!
En vervelend, voor mij!
Dat word inwijden m'n jongquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:28 schreef JortK het volgende:
Hiep hoi
Vandaag hebben ze het bed afgeleverd
Wel voorzichtig, toen ik me bed inwijde ging de lattenbodem kapot!quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:39 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dat word inwijden m'n jong!
quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:39 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dat word inwijden m'n jong!
Ik heb boxspringquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:46 schreef Spike1506 het volgende:
[..]
Wel voorzichtig, toen ik me bed inwijde ging de lattenbodem kapot!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |