blauw, zwart, geel of geil, ze doen wel lekker wildquote:Op donderdag 3 januari 2008 19:41 schreef ursel het volgende:
Tis een blauwe en een zwarte, geen geile..
Ik heb smurfin anders nog nooit wild zien doen..quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:43 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
blauw, zwart, geel of geil, ze doen wel lekker wild
ik las net dat je quadcore je heftig in de steek heeft gelaten bij de Crysis SP ergens in een vochtige grotquote:Op donderdag 3 januari 2008 19:46 schreef ursel het volgende:
Bij Crysis op 2560x1600, 2x AA / 4x AF Verslaat die hem anders dik..
dwing me nou niet om plaatjes van een pijpende smurfin te postenquote:Op donderdag 3 januari 2008 19:47 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik heb smurfin anders nog nooit wild zien doen..
Dat was niet mijn Quadje, maar mijn Vidje..quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:48 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik las net dat je quadcore je heftig in de steek heeft gelaten bij de Crysis SP ergens in een vochtige grot![]()
ik heb Crysis tenminste uitgespeeld op Medium/High![]()
en wel op 5120x3200 16x AA / 32x AF
Nee, gezellig moet ik zeker in mijn eentje een topic gaan vullen..quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:51 schreef IJsmuts het volgende:
ah, ik zie dat ik al ruim door mn dagelijkse post-qoutum heen ben > ik nok hem weer
wist helemaal niet dat smurfin rood haar had onder dr mutsje!!quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:51 schreef ursel het volgende:
Oohja.. en pics van smurfin zijn altijd welkom..![]()
Tja jij bent dan ook geen grote smurfquote:Op donderdag 3 januari 2008 19:47 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik heb smurfin anders nog nooit wild zien doen..
Dat is dan ook een wannabee smurfin..quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:53 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
wist helemaal niet dat smurfin rood haar had onder dr mutsje!!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Tja jij bent dan ook geen grote smurf
Originele DVDsquote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
James Bond UE DVD's bij CD-Wow voor ¤ 4,- p.s. is
Ik heb al een maandje gratis Goldquote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Neem dan gelijk Xbox Live Gold, dan kunnen we tegen elkaar spelen
Op TSquote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:49 schreef diamondvoodoo het volgende:
Neem ze gewoon allemaal, je bent tenslotte student
PRECIES, profiteren van belastingcentjesquote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:50 schreef FJD het volgende:
[..]Straks vraag ik gewoon een uitkering aan en koop ik daar alleen maar Xbox spelletjes van
Tja je moet iets veranderen he buiten de transfersquote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:56 schreef jpjedi het volgende:
Fifa is ook erg lekker maar ze hebben de controls weer overhoop gegooid, de flikkers.
en dan straks als ik terug moet betalen gewoon naar de Duitsers vluchtenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:03 schreef diamondvoodoo het volgende:
PRECIES, profiteren van belastingcentjes
Nou, zal nog wel ff duren voordat die aanslaat dan..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:56 schreef jpjedi het volgende:
AC is te overwegen Ferdi... zou hem wel testen of je het wat vind.. het is een 'love or hate'
best verkochte game in de USA gedurende DEC 2008 dus dat zegt ook wel wat.
Fifa is ook erg lekker maar ze hebben de controls weer overhoop gegooid, de flikkers.
Ben al niet zo`n ster in Fifa en ik maar op die x rammen om speler te wisselen... Blijkt het L1 te zijn geworden wat je niet kunt wijzigen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:09 schreef ursel het volgende:
[..]
Nou, zal nog wel ff duren voordat die aanslaat dan..
Tis inderdaad echt te irritant voor woordenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:37 schreef jpjedi het volgende:
Ben al niet zo`n ster in Fifa en ik maar op die x rammen om speler te wisselen... Blijkt het L1 te zijn geworden wat je niet kunt wijzigen.
Ben je online aan het printen ofzo..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:43 schreef FJD het volgende:
[..]
Tis inderdaad echt te irritant voor woordenmaar goed, helaas voor Frankie is het toch Ass. Creed geworden
Als die gozer naar een treinstation kan komen dan haal ik die vandaag nog op. Goed, nu nog voor de laatste keer m'n scriptie doorlezen op tikfouten e.d. en dan gaat de final version naar de opmaak en dan is het afwachten
-edit-
M'n internet wordt traag omdat m'n printer staat te printen![]()
Neequote:
had al zoiets gelezen..zou dat wat zijn.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:24 schreef escape_nl het volgende:
http://www.telesport.nl/a(...)lijk_afgelast__.html
De headset met draad krijg je bij je Xbox 360.... of heeft je pa een Core gekocht?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:47 schreef FJD het volgende:
[..]
Op TSIk weet niet of ik de speciale headset nu al ga kopen.
Assassin's Creed heb ik uiteraard ook alleen die kan niet onlinequote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:43 schreef FJD het volgende:
[..]
Tis inderdaad echt te irritant voor woordenmaar goed, helaas voor Frankie is het toch Ass. Creed geworden
Als die gozer naar een treinstation kan komen dan haal ik die vandaag nog op. Goed, nu nog voor de laatste keer m'n scriptie doorlezen op tikfouten e.d. en dan gaat de final version naar de opmaak en dan is het afwachten
-edit-
M'n internet wordt traag omdat m'n printer staat te printen![]()
Zat er niet bij dus zal dan welquote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
De headset met draad krijg je bij je Xbox 360.... of heeft je pa een Core gekocht?
Das al meer dan genoegquote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
@JP: er zijn maar 2 knopjes veranderd naar mijn weten, die van het sprinten en speler wisselen.
Ik speel 2007 op de psp en 2008 op de ps3 en dan is het vervelend! speler wisselen wordt het meest gebruikt. Vooral de vraag WAAROM in godsnaam! Er zijn toch al bergen kritiek op Fifa 2008 en het is echt gewoon zoeken van EA om maar een nieuwe versie te kunnen verkopen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
De headset met draad krijg je bij je Xbox 360.... of heeft je pa een Core gekocht?
@JP: er zijn maar 2 knopjes veranderd naar mijn weten, die van het sprinten en speler wisselen.
Jou neersteken en berovenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:38 schreef jpjedi het volgende:
AC online? Wat zou je dan online willen doen?
Niks. Ik zeg alleen dat het spel niet online kanquote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:38 schreef jpjedi het volgende:
[..]
AC online? Wat zou je dan online willen doen?
http://www.trucksfromholland.nl/index.php?page=31#40quote:DAKAR RALLY 2008 AFGELAST!!!
Zojuist is aan de teamcaptains van alle deelnemende teams meegedeeld dat de Dakar Rally 2008 is afgelast. Het nieuws is ingeslagen als een bom. Het rumoer in Mauritanie was bekend, maar een beslissing op dit moment was door weinigen verwacht. Dat het besluit nu al is genomen en niet is uitgesteld tot in Mauritanie kan te maken hebben met de juridische consequenties voor de organisatie. Alle teams zijn met stomheid geslagen en komen nu samen bij de hallen van de keuring. Team Dakarsport.com beraadt zich op het schema voor de komende dagen. Leuker kunnen het niet maken.
Zou wel mooi zijn maar voorlopig is het Ass. Creed gewordenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:25 schreef Sickert het volgende:
Fer mocht je fifa 08 alsnog willen kopen
laat ff weten
ik wil namelijk ook een footie halen
en dan frankie kunnen ownen
ik zou eerst ff op inet rondneuzen fifa 08 moet nu toch wel goedkoper te krijgen zijn?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:25 schreef Sickert het volgende:
Fer mocht je fifa 08 alsnog willen kopen
laat ff weten
ik wil namelijk ook een footie halen
en dan frankie kunnen ownen
Echte mannen kopen het in de winkelquote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:28 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik zou eerst ff op inet rondneuzen fifa 08 moet nu toch wel goedkoper te krijgen zijn?
en wat is er nu weer mis met een internetwinkelquote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:33 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Echte mannen kopen het in de winkel
Zodat je heel stoer je dikke piemel aan de verkoper kan laten zien? Zie je, ik heb een Xbox!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:33 schreef diamondvoodoo het volgende:
Echte mannen kopen het in de winkel
Weet ik veelquote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:35 schreef staticdata het volgende:
[..]
en wat is er nu weer mis met een internetwinkel
Jij ook al!! Bij mij ook... ze kregen idd een minderwaardigheidscomplexquote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:40 schreef FJD het volgende:
[..]
Zodat je heel stoer je dikke piemel aan de verkoper kan laten zien? Zie je, ik heb een Xbox!
1x gedaan, toen mocht ik meteen niet meer binnenkomen
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:54 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Jij ook al!! Bij mij ook... ze kregen idd een minderwaardigheidscomplex
Dat merkte ik nog niet direct op maar toen ik tijdens het omdraaien dat hele rek Xbox spellen omsloeg toen het gedaan met de pret. Net alsof ik er wat aan kan doen dat die gozer me op m'n schouder tiktquote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:54 schreef diamondvoodoo het volgende:
Jij ook al!! Bij mij ook... ze kregen idd een minderwaardigheidscomplex
quote:Hi Gamer,
we have 5000 exclusive BETA keys for grab for Frontlines: Fuel of War, a new FPS from THQ and Kaos Studios!
We would like to invite you to join us in the BETA game testing. This is a FREE online multiplayer beta featuring two maps.
What is this beta?
The Frontlines: Fuel of War beta focuses on gameplay issues and bug tracking. The graphics are not yet optimized and you will encounter issues not present in the final version. Also, the game is limited to the multiplayer and only two maps.
When can we expect the final game?
The Frontlines: Fuel of War will be released on PC (Windows), Xbox360 and Playstation 3 in the first half of 2008; the PC and Xbox360 beta are scheduled for Februari 29th 2008, the Playstation 3 game will be released shortly after. The game will support online multiplayer play up to 64 players on the PC and 32 players on the Xbox360 and Playstation 3.
Signup
Our partner website i3D.net handles all signups. There is very limited number of CD keys, this promotion will most likely end within a few days. Please enter valid information as the BETA key will be send to you by e-mail:
Jah, met alle burgerlijke dingen erbijquote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:59 schreef FJD het volgende:
[..]
Vriendin staat op het punt van uitmaken
Tis Keltie dus toch geluktZ'n eigen hooli-vrouwtje
![]()
Ook binnen..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:51 schreef RudyCarell het volgende:
Aangevraagd en binnen! Lijkt me een coole game!
[..]
Geniet ervan want het is misschien je laatste seizoenskaart..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:05 schreef Keltie het volgende:
[..]
Jah, met alle burgerlijke dingen erbij
Pas geleden dat Scheveningen-verhaal.
2de Kerstdag geen saaie Feijenoord - Sparta maar op de bankhangen.
Maandag (7 Januari) uiteten om de eerste maand te vieren (hoe houd ze het toch uit).
Al is het wel tof dat ze positief reageerde op mijn verhaal dat ze volgend seizoen wel gewoon een seizoenskaart bij Feijenoord neemt
Och, ik noem het wel burgerlijk maar stiekem vind ik het allemaal wel leuk en lekker
*wijst&zingt*quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:05 schreef Keltie het volgende:
Och, ik noem het wel burgerlijk maar stiekem vind ik het allemaal wel leuk en lekker
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:19 schreef FJD het volgende:
[..]
*wijst&zingt*
Keltie wordt is een burgerlul!
Tralalalalalalalala
M'n laatste seizoenkaart, ga daar maar niet vanuitquote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:10 schreef ursel het volgende:
[..]
Geniet ervan want het is misschien je laatste seizoenskaart..
Je laat al de rotterdamse derby voor der lopen..
Ziet er VET uit! Heel erg veel beetjes BF2-gevoel!quote:
quote:Frontlines: Fuel of War
Developer(s) Kaos Studios
Publisher(s) THQ
Engine Unreal Engine 3.0
Released February 12, 2008 [1][2]
Spring 2008 (PS3)[1]
Genre First-person shooter, Action
Mode(s) Single player, Multiplayer (Up to 64-Player via PC Internet or Lan or 32-Player via Xbox Live and PlayStation Network)
Ratings ESRB: Teen (T)[2]
Platform(s) Xbox 360, Windows, PlayStation 3
System requirements CPU: Pentium 4 2.5GHz+ or equivalent AMD Athlon+
RAM: 1GB
HD: 3GB
GPU: NVIDIA 6 or higher w/256MB or ATI Radeon X1K Series or higher w/256MB
Sound Card: DirectX 9.0c compatible sound card
waar te halen die beta key?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:48 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Nou komop join Urs en ik en bemachtig zon übergeile BETA-key!
Heb hem al binnen en geinstalleerd, ziet er wel goed uit. Nu nog een server opzoeken en spelenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:24 schreef RudyCarell het volgende:
http://www.gametrailers.com/player/28249.html
Nog een uurtje en hijs binnen... Ben benieuwd![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:15 schreef IJsmuts het volgende:
gamen is zoooo 2007![]()
AFTREKKEN IS DE HIT IN 2008!!!!
![]()
![]()
PIK OMHOOG!!!!!!!
![]()
![]()
Binnen hengelen is. Morgen maar ff kijken..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:24 schreef RudyCarell het volgende:
http://www.gametrailers.com/player/28249.html
Nog een uurtje en hijs binnen... Ben benieuwd![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:28 schreef ursel het volgende:
[..]
Binnen hengelen is. Morgen maar ff kijken..
Wie hebben er nu allemaal al een key eigenlijk??
- Ursel
- Rudy
-kogelvoer/dekkered
-baus
Homo'squote:
Ik ookquote:Op zaterdag 5 januari 2008 11:36 schreef ursel het volgende:
Ik ga morgen-avond weer een rondje knallen..![]()
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 11:40 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik ook
op de verjaardag van m'n ma, knalfuif!
BF2quote:
Ik heb het jarenlang moeten doen met een Athlon 2600+ (geen X2)quote:Op zaterdag 5 januari 2008 12:14 schreef FJD het volgende:
[..]
BF2![]()
Volgende week wel weer een keerIn Rozenburg is de snelste PC een Athlon 3800+ (geen X2) en een 6600GT
Weet hetquote:Op zaterdag 5 januari 2008 12:21 schreef ursel het volgende:
Overigens, je site ligt er nog steeds uit..
Ik weet nog wel een goede host..quote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:57 schreef FJD het volgende:
[..]
Weet hetHeb een keertje het geheel overgegooid maar daarna geen tijd meer aanbesteed.
http://www.weescreatief.nl/wielewaalmarathon/
toevallig de brug in rotterdam heet ook erasmusquote:Feyenoord legt 'nieuwe Romario' vast
Feyenoord heeft met het oog op de toekomst het supertalent Kermit Erasmus gestrikt. De 17-jarige Zuid-Afrikaan heeft na een proefperiode een voorcontract, dat op 8 juli 2008 ingaat, afgedwongen.
Op die datum bereikt Erasmus de achttienjarige leeftijd, waardoor hij direct speelgerechtigd is voor de Rotterdamse club. Verwacht wordt dat de Afrikaanse spits langzaam gebracht wordt door trainer Bert van Marwijk (foto).
Erasmus staat bekend als één van de grootste talenten van het moment en wordt regelmatig vergeleken met Romario. Zijn postuur en overweldigende schotkracht doet denken aan de Braziliaanse dribbelaar.
Is de kerstvakantie nou nog steeds bezig..quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:52 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
toevallig de brug in rotterdam heet ook erasmus
aanstaande maandag moet ik weer beginnen, ik ben ook toe aan vakantiequote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:06 schreef ursel het volgende:
[..]
Is de kerstvakantie nou nog steeds bezig..![]()
Trouwens, de Freggles DVD is binnen.. De allereerste 17 afleveringen..
quote:..\Program Files (x86)\THQ\Frontlines-Fuel of War Beta\GCGame
Tnx..quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:16 schreef RudyCarell het volgende:
Ok wat vinden we van Frontlines? Ik ben tot nu toe verkocht... Ik ga hem kopen, er moeten nog wat tweaks in de online maar goed het is ook pas de 0.3...
PS, als je je settings en username niet wilt kwit raken bij een reset, maak een mapje genaamd "Save" aan op deze plek:
[..]
Ik denk dat jij maar eens ff beter op moet gaan letten met geschiedenis iig..quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:13 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
aanstaande maandag moet ik weer beginnen, ik ben ook toe aan vakantie![]()
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:18 schreef ursel het volgende:
[..]
Tnx..
Ga nu ff boodschappen doen en dan installeren..
hou je niet meer van mequote:
Geen bier meer voor jouquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:28 schreef ursel het volgende:
[..]
Een schrale troost, dat heb ik ook nooit gedaan..
Spamquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:35 schreef rienlems2 het volgende:
spam
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:37 schreef ursel het volgende:
Boodschappen komen er over +/- half uurtje aan..
Vrouwen blijven pnnavolgbaar hoor..
Gehele dag zeuren dat je nog wat moet halen en bladiebla.. Uiteindelijk wil je gaan. Ja ik ga wel mee. Heb eigenlijk wel zin om ff boodschappen te doen...
Nou dan ga je toch lekker zelf.. Kan ik gamen..
11% nog en dan instaleren en dan hopen dat mijn pc het kan draaienquote:
Makkelijk!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:46 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
11% nog en dan instaleren en dan hopen dat mijn pc het kan draaien![]()
![]()
dat is een bekende fout... moment...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:36 schreef Silver_Shark het volgende:
en het rare ik heb geen c:\project
dus het ligt dit keer niet bij mij de foutquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:37 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
dat is een bekende fout... moment...
http://r4.lev3.com/~kaos/client/index.php?cmd=knowledgebase&p=view&qid=25quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:38 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
dus het ligt dit keer niet bij mij de fout
quote:Error: Couldn't load shader file 'MaterialTemplate'
- This crash appears to be ATI specific
- This crash has been reported on the following ATI series cards: 9550, 9600, 9800, x700, x800, x850, x1050, x300 (mobility)
- Users may be able to resolve this by updating to the latest ATI drivers.
- We are working on fixing this issue.
opvolger van wat?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:41 schreef ursel het volgende:
[..]
Nog een reden om hem als opvolger te hebben...![]()
Der zit gewoon een foxy filter in..
waar kan ik de laatste driver vindenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:41 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
http://r4.lev3.com/~kaos/client/index.php?cmd=knowledgebase&p=view&qid=25
[..]
ik heb het zeker al vaker gezegt maar je bent een schatquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:50 schreef RudyCarell het volgende:
http://ati.amd.com/support/driver.html
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:54 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ik heb het zeker al vaker gezegt maar je bent een schat
kloon van JEEPEE?quote:
Die zit nog ingesealed.. Misschien moet ik die dan ook maar eens uitpakken..quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:57 schreef Sickert het volgende:
ben niet echt laaiend over fuel of war
vind het een beetje een slechte 2142 kloon
quote:Breaking: Battlefield 3 Leaked Info
October 9, 2007
A tipster sent us PDF document which looked like an outline of features for Battlefield 3. The three page document is apparently prepared for investors which should get it by December of this year. It details basic features of BF3, and are as listed:
* Release in late 2008
* Powered by “Frostbite DX”
* Set in year modern day (just like BF2, ed.)
* Will ship with 8 maps, each supporting up to 40-players per team
* Two playable factions, NATO and MEC (Middle Eastern Coalition)
* Same “ticket-based” gameplay style as before
* Maps are mostly urban, based in Middle East
* Squads and Commanders are present, introduced are “Battalions” which consist of three to four squads.
* Five playable classes; Sniper, Assault, Engineer, Medic and Support
* Will feature 48 different vehicles (24 for each faction)
* Will feature 34 different weapons (17 for each faction) and another 22 unlocks (for both factions), in total 56 different weapons.
* Other unlocks include different types of ammunition, body armor, helmets, camouflage and accessories.
* Possible public beta in “Summer 2008″
* Online stats tracking, awards and “real world ranks”
* “Soldier” feature, looks like MMO-styled characters and avatars
* Ranked servers will be available for resellers weeks before the game ships (for testing, apparently, ed.)
* In-game replay and recording feature
* VoIP, friends list, in-game IM-client and “extensive clan support”
* Built-in auto software updater (no more patches!, ed.)
* Widows Vista and OS X (no XP?!, ed.)
* Announcement and teaser trailer in January 2008.
A map is mentioned by name, called “Baghdad Burning”, and appears to be a massive urban map, similar to BF2’s very popular “Strike at Karkand”. The game is powered by “Frotbite DX”, currently the Frostbite engine is used in Battlefiled: Bad Company on PS3 and Xbox 360. The “DX” could refer to DirectX (10?), a PC version of the Frostbite engine.
Please note that none of this is confirmed, we’ve emailed a few people from EA and DICE (Battlefield developers) and will update the article as soon as we know more. Also note that we cannot, for obvious (legal) reasons, release the PDF document. Stay tuned for more info.
[Update 1] A few wanted to know if the document mentions in-game advertising, it does not, but wouldn’t be surprising, considering BF2142 had in-game advertising.
[Update 2] EA responded to the rumor with a “no comment” statement. Still waiting for a reply from DICE (which will probably be the same).
[Update 3] For clarification, the document doesn’t say that XP is not supported, it only lists Vista and OS X.
[Update 4] Further investigation reveals that EA DICE owns the domain “battlefield3.com” (not so important, since it was registered in 2004, so was battlefield4.com etc.). Still no reply from DICE. Stay tuned for further updates.
[Update 5] EA and DICE have responded to the rumor.
wordt ook mijn upgrade periode. Tegen die tijd moet iemand ff dienen als post adres voor de onderdelen en dan alles zonder dooss naar india versturen. Of ik haal het tegen eind december op Hier kost highend zooi een fortuin als ik er al aan kan komen via de importeur.quote:Op zondag 6 januari 2008 11:09 schreef JMPoSTMaN het volgende:Eindelijk BF3
Ik zie dat ik dus nog wel een klein jaartje met mijn huidige pc kan doen, voordat ik ga upgradedBattlefield serie
Laat maar komen hoorquote:Op zondag 6 januari 2008 12:11 schreef jpjedi het volgende:
Of ik haal het tegen eind december op Hier kost highend zooi een fortuin als ik er al aan kan komen via de importeur.
Nieuwe biertjes en gamen..quote:Op zondag 6 januari 2008 04:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Jezus wat zijn jullie een gamenerds zeg
Als maar nieuwe spellen proberen, je moet nieuwe biertjes proberen da's veel gezelliger
Dus.....
Nu slapen
Heul niet.. die zit daar best zo..quote:Op zondag 6 januari 2008 09:13 schreef Viro het volgende:
[ afbeelding ]
Nu weet ik waaron sanne niet meer hier post![]()
Urs doe es lief tegen haar en laat d'r eens vrij
BF2..quote:Op zondag 6 januari 2008 11:44 schreef FJD het volgende:
Ben benieuwdIk denk dat ik volgende week ook BF2 weer een aanzwengel, nu nog een manier vinden om het spel te installeren zonder legale DVD
Het is dan ook een beta..quote:Op zondag 6 januari 2008 15:25 schreef Sickert het volgende:
fual of war op de xbox (demo)
is wel aardig
ziet er iig 100X beter uit
heb alles op high @ pc en is goed speelbaar alleen het ziet er niet uit
Zondagmiddag humorquote:Op zondag 6 januari 2008 15:39 schreef ursel het volgende:
beta zag er niet uit.. de final beduidend beter..
Is tie toch ook..quote:Op zondag 6 januari 2008 15:40 schreef FJD het volgende:
[..]
Zondagmiddag humor
en Battlefield 2 was bugvrij!
Heb je een save map aangemaakt, anders kan je het wel op high zetten maar gebeurt er weinig...quote:Op zondag 6 januari 2008 15:25 schreef Sickert het volgende:
fual of war op de xbox (demo)
is wel aardig
ziet er iig 100X beter uit
heb alles op high @ pc en is goed speelbaar alleen het ziet er niet uit
nee?quote:Op zondag 6 januari 2008 17:21 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Heb je een save map aangemaakt, anders kan je het wel op high zetten maar gebeurt er weinig...
rechter muisknop -> nieuwe map -> Savequote:Op zondag 6 januari 2008 18:31 schreef Sickert het volgende:
[..]
nee?
hoe doe je dat? linkje? uitleg?thnx
ja weet ik veelquote:Op zondag 6 januari 2008 18:36 schreef ursel het volgende:
[..]
rechter muisknop -> nieuwe map -> Save
Zelfs Foxy zou dit kunnen...
quote:Op zondag 6 januari 2008 19:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
GVD wil ik net weggaan naar de bios blokkeren de achterwielen van m'n autoDe handrem kan ik ook nog amper omhoog trekken
Ik vrees dat me dit veel geld gaat kosten.
ANWB gebeld maar ik heb geen stadservice oid dus dat wordt dan ook weer extra betalen. Nu gaat m'n pa morgen de Peugeot dealer bellen om langs te komen.
Als je nou eens af en toe meeleest..quote:Op zondag 6 januari 2008 19:05 schreef Sickert het volgende:
[..]
ja weet ik veel
in die binaries map?
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:16 schreef RudyCarell het volgende:
Ok wat vinden we van Frontlines? Ik ben tot nu toe verkocht... Ik ga hem kopen, er moeten nog wat tweaks in de online maar goed het is ook pas de 0.3...
PS, als je je settings en username niet wilt kwit raken bij een reset, maak een mapje genaamd "Save" aan op deze plek:
..\Program Files (x86)\THQ\Frontlines-Fuel of War Beta\GCGame
Kan idd best wel eens je klauwen van je handrem kunnen zijn..quote:Op zondag 6 januari 2008 19:27 schreef Sickert het volgende:
[..]
Vast gevroren?
of vriest het niet?
heb je m altijd op de handrem staan? (mag hopen van niet)
quote:Op zondag 6 januari 2008 19:28 schreef ursel het volgende:
[..]
Als je nou eens af en toe meeleest..
[..]
Moet je Rudy ff over op bellen, kan je lachen..quote:Op zondag 6 januari 2008 21:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ben vandaag naar I am legend geweest
Echt een goeie film
quote:Op zondag 6 januari 2008 21:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ben vandaag naar I am legend geweest
Echt een goeie film
quote:Op zondag 6 januari 2008 19:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zet hem meestal wel op de handrem ja maar zo koud is het nu toch niet meerEn volgens mij heb je daar pas last van bij temperaturen van -10 en lager...
Hij was inderdaad wel kort, maar ik miste niksquote:Op zondag 6 januari 2008 22:05 schreef Sickert het volgende:
Je miste niet een 30 minuten?
ik had aan het eind van de film echt of ik halverwege in slaap was gevallen oid
Dat vindt jij maar er is mijn ogen niks mis met je auto op de handrem zetten. Zoals ik al eerder zei, kan het pas schadelijk zijn bij hele lage temperaturen...quote:Op zondag 6 januari 2008 22:08 schreef Sickert het volgende:
[..]
gestraft!!
waarom zou je m op de handrem zetten
bang dat je met starten wegschiet?
of te goed naar je instructeur geluisterd?
je auto op de handrem zetten (behalve als je op een helling staat) is het domste wat je kunt doen imo
Ik zet hem ook altijd op de handrem..quote:Op zondag 6 januari 2008 22:08 schreef Sickert het volgende:
[..]
gestraft!!
waarom zou je m op de handrem zetten
bang dat je met starten wegschiet?
of te goed naar je instructeur geluisterd?
je auto op de handrem zetten (behalve als je op een helling staat) is het domste wat je kunt doen imo
Nee als je het eenmaal gewend bent dan gaat het heel snelquote:Op maandag 7 januari 2008 00:11 schreef BugWorks het volgende:
Is het niet wat lastig om iedere keer als je de auto op de handrem zet, uit te moeten stappen om je handrem voor een wiel te leggen om vervolgens weer in te moeten stappen om de auto een stukje vooruit/achteruit te moeten verplaatsen om hem op de handrem te zetten? En omgekeerd als je hem van de handrem afhaald?
daarom mag jij morgen een fijne rekening betalen aan meneer de peugott dealerquote:Op zondag 6 januari 2008 22:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat vindt jij maar er is mijn ogen niks mis met je auto op de handrem zetten. Zoals ik al eerder zei, kan het pas schadelijk zijn bij hele lage temperaturen...
Thanks voor je advies maar inmiddels ben ik met mijn pa z'n auto naar m'n werk gegaan. Iemand van de Peugeot dealer komt straks langs om de auto hopelijk te maken.quote:Op maandag 7 januari 2008 03:33 schreef jpjedi het volgende:
@Frank:
ff op temperatuur laten komen die trommel en dan tik met hamer erop. Wel even plankje tussen hamer en trommel houden natuurlijk. Dan komt hij zo los. Lukt het niet dan na het op temperatuur laten komen een paar keer flink gas vooruit en achteruit. Niet te zuinig maar gewoon flink snukken.
Handrem is niets mis mee als het maar niet vriest. Mijn Audi had een automatische dus veel keuze had ik niet. De nieuwe renaults komen ook met automatische handrem. Moet ik wel erbij vemelden dat dit alemaal schijfhandremmen zijn op het remsysteem zelf of met apart schijfje dus niet meer met trommel zoals de peugeot van Frank.
Maar geen paniek Frank. Het is eigenlijk niet eens iets om voor naar de garage te bellen.
@Kevin: Wat een onzinhandrem komt als het goed is nooit op draaiende delen en slijtage zal nihil zijn. Het gebruik maakt dus geen kont uit. De huidige autotechniek staat echt geen falende handremsystemen meer toe hoor.
Die zal wel ff doen wat JP voorstelde..quote:Op maandag 7 januari 2008 08:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Thanks voor je advies maar inmiddels ben ik met mijn pa z'n auto naar m'n werk gegaan. Iemand van de Peugeot dealer komt straks langs om de auto hopelijk te maken.
quote:Op maandag 7 januari 2008 09:09 schreef FJD het volgende:
Goeiemoggel!
Urs, waar had je die Wii voor nodigWil je ook eindelijk eens een echte next-gen console in je huis?
ursel sent 1/6/2008 5:30 PM:quote:
quote:Op maandag 7 januari 2008 09:16 schreef FJD het volgende:
[..]
ursel sent 1/6/2008 5:30 PM:
Heb je wat te doen met je wii..
Je lijkt Sickert wel. En die is weer erger dan Foxy..quote:Op zondag 6 januari 2008 17:32 schreef ursel het volgende:
Fer,
Kan je dit al met je WII..
Three Dee Wii
Wiiquote:Op maandag 7 januari 2008 09:18 schreef ursel het volgende:
Je lijkt Sickert wel. En die is weer erger dan Foxy..
Als ge het niet erg vindt wij ik eigenlijk stappen overslaan..quote:Op maandag 7 januari 2008 09:31 schreef FJD het volgende:
[..]
WiiWiifanboys
He Frankie, heb je volgende week zaterdagavond wat te doen?Zaterdagavond beetje voetbal kijken, bier drinken, dan nog stappen (voor de liefhebbers) en dan zondag weer voetbal en Wiien
Geen probleem, Frankie vindt dat ook altijd een twijfelgeval, Kevin gaat alleen maar lopen spauwen en ik heb de nare eigenschap om echt niets meer te horen in uitgaansgelegenhedenquote:Op maandag 7 januari 2008 09:32 schreef ursel het volgende:
Als ge het niet erg vindt wij ik eigenlijk stappen overslaan..![]()
Helaas wel....quote:Op maandag 7 januari 2008 09:31 schreef FJD het volgende:
[..]
WiiWiifanboys
He Frankie, heb je volgende week zaterdagavond wat te doen?Zaterdagavond beetje voetbal kijken, bier drinken, dan nog stappen (voor de liefhebbers) en dan zondag weer voetbal en Wiien
Kom zondag danquote:
quote:"Ik heb gehoord dat de nieuwe Kuip een capaciteit krijgt van 70.000 plaatsen. Schrijf dan maar op dat wij zeker voor de 80.000 gaan, en misschien wel voor de 90.000", zegt de Amsterdamse sportwethouder Carolien Gehrels in het AD.
"Het stadion komt er. Daar ben ik van overtuigd. Als we een serieuze gooi willen doen naar het WK voetbal van 2018 of de Olympische Spelen van 2028, dan moeten we over een stadion beschikken dat voor zulke evenementen geschikt is."
Amsterdam is tegenwoordig een hippie-gemeente gewordenquote:Op maandag 7 januari 2008 10:01 schreef ursel het volgende:
Het populistische en arrogante gedrag van Amsterdammers wordt weer eens duidelijk gemaakt..
Een goed verhaal... Ik heb er echt geen moment van kunnen enjoyen... Nou maar hopen dat Cloverfield wel gaat brengen wat ik er van verwacht...quote:Op zondag 6 januari 2008 22:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Hij was inderdaad wel kort, maar ik miste niks![]()
Wat miste je dan???
Het zal ongetwijfeld niet alleen door A'dam bekostigd worden hoor..quote:Op maandag 7 januari 2008 10:21 schreef FJD het volgende:
[..]
Amsterdam is tegenwoordig een hippie-gemeente gewordenJe weet wel, met van die Groenlinks figuren die een vies schip liever niet hier hebben maar in Ivoorkust en PvdA raadsleden die na fraude stiekem toch wel weer terug mogen komen. Zeg maar dag tegen je belastingcenten IJs
Of ga je niet meer terug naar Amsterdam?
quote:Op maandag 7 januari 2008 11:01 schreef ursel het volgende:
Je heb wel eens van die mensen die Den Haag helemaal niet uit willen..
[ afbeelding ]
Nee joh gekkie, deze wilde Den Haag helemaal niet inquote:Op maandag 7 januari 2008 11:01 schreef ursel het volgende:
Je heb wel eens van die mensen die Den Haag helemaal niet uit willen..
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 januari 2008 11:18 schreef FJD het volgende:
[..]
Nee joh gekkie, deze wilde Den Haag helemaal niet in
Op zich vond ik het wel wat hebben die flashbacks, kort vond ik ze zeker niet. Ik vond ze juist wel sterk.quote:Op maandag 7 januari 2008 00:38 schreef Sickert het volgende:
@ Jorrit:
naar mijn idee hadden ze de film echt goed kunnen uitdiepen, hem wat meer als eenzame man laten zien
wat meer achtergrond verhaal (die flashbacks vond ik zeer irritant en kort)
en de interactie met die zombie mensen had ook wat langer gemogen
je zag duidelijk dat ze een soort leider hadden je zag die ene steeds terug komen
verder wel een vette film
Ik moet zeggen dat ik ook wel heel benieuwd ben naar Cloverfield, ik heb een voorstukje gezien voor I Am Legend en ik kreeg daar ook wel zin in.quote:Op maandag 7 januari 2008 10:36 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Een goed verhaal... Ik heb er echt geen moment van kunnen enjoyen... Nou maar hopen dat Cloverfield wel gaat brengen wat ik er van verwacht...
frankie heeft een oude peugott!!quote:Op maandag 7 januari 2008 03:33 schreef jpjedi het volgende:
@Frank:
ff op temperatuur laten komen die trommel en dan tik met hamer erop. Wel even plankje tussen hamer en trommel houden natuurlijk. Dan komt hij zo los. Lukt het niet dan na het op temperatuur laten komen een paar keer flink gas vooruit en achteruit. Niet te zuinig maar gewoon flink snukken.
Handrem is niets mis mee als het maar niet vriest. Mijn Audi had een automatische dus veel keuze had ik niet. De nieuwe renaults komen ook met automatische handrem. Moet ik wel erbij vemelden dat dit alemaal schijfhandremmen zijn op het remsysteem zelf of met apart schijfje dus niet meer met trommel zoals de peugeot van Frank.
Maar geen paniek Frank. Het is eigenlijk niet eens iets om voor naar de garage te bellen.
@Kevin: Wat een onzinhandrem komt als het goed is nooit op draaiende delen en slijtage zal nihil zijn. Het gebruik maakt dus geen kont uit. De huidige autotechniek staat echt geen falende handremsystemen meer toe hoor.
Ja en jij rijdt Opelquote:Op maandag 7 januari 2008 11:25 schreef Sickert het volgende:
[..]
frankie heeft een oude peugott!!
ik heb iig alleen maar slechte ervaringen met mensen die de auto op de handrem zetten bij het parkeren
Mijn Carisma heeft iig wel Charisma..quote:Op maandag 7 januari 2008 11:42 schreef FJD het volgende:
Auto's bashenDat hebben we geloof ik nog maar weinig gedaan
en nee, een Prius is geen auto
en hij komt van de straat want hij gaat gedeukt door het levenquote:Op maandag 7 januari 2008 11:57 schreef ursel het volgende:
Mijn Carisma heeft iig wel Charisma..![]()
En een goed functionerende handrem...
Ik kan me niet voorstellen dat iemand dat niet zou willen.quote:Op maandag 7 januari 2008 11:18 schreef FJD het volgende:
[..]
Nee joh gekkie, deze wilde Den Haag helemaal niet in
Mja..quote:Op maandag 7 januari 2008 11:58 schreef FJD het volgende:
[..]
en hij komt van de straat want hij gaat gedeukt door het leven
Sinds ik aan het einde van de snelweg woon hoor ik met enige regelmaat mensen keren op de snelwegquote:Op maandag 7 januari 2008 11:59 schreef ursel het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat iemand dat niet zou willen.
die Opel kan iig op eigen kracht bij de garage komenquote:Op maandag 7 januari 2008 11:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja en jij rijdt Opel
M'n auto wordt straks weggesleept naar de garage....
Wow! mag ik je aanraken?quote:Op maandag 7 januari 2008 12:14 schreef Sickert het volgende:
[..]
die Opel kan iig op eigen kracht bij de garage komen
(zoals nu voor de keuring)
quote:Op maandag 7 januari 2008 13:02 schreef RudyCarell het volgende:
Voor 2018, nieuwe Arena voor 80.000 man... net op het nieuws... Goh en natuurlijk willen ze er net 10.000 meer dan de nieuwe Kuip...
quote:Op maandag 7 januari 2008 10:01 schreef ursel het volgende:
Het populistische en arrogante gedrag van Amsterdammers wordt weer eens duidelijk gemaakt..
Gemeente Amsterdam wil nieuwe voetbaltempel
[..]
Het was een goede impuls voor de gras-industrie..quote:Op maandag 7 januari 2008 13:02 schreef FJD het volgende:
Want de huidige ArenA was ook al zo'n doorslaand succes
quote:Op maandag 7 januari 2008 12:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wow! mag ik je aanraken?
Mijn auto is ook bij de garage nu
amsterdam Heb het en anders jatten ze het welquote:Op maandag 7 januari 2008 10:01 schreef ursel het volgende:
Gemeente Amsterdam wil nieuwe voetbaltempel
[..]
quote:Op maandag 7 januari 2008 13:06 schreef ursel het volgende:
[..]Je bent de 3e in 2 dagen tijd die zich slechter weet te manifesteren dan Foxy..
D'r zit een grasmaaier in.quote:Op maandag 7 januari 2008 14:30 schreef Sickert het volgende:
Ursel ouwe zeiksnor
wat was er nou met Frank zn auto?
Voor jou geen wagen meer, alleen nog maar de benenwagenquote:Op maandag 7 januari 2008 14:32 schreef FJD het volgende:
[..]
D'r zit een grasmaaier in.
Aanloop voor de marathon van Rotterdam begint vanaf vandaag![]()
Nog 14 weken
ik zet hem ook altijd op de handremquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
quote:Op maandag 7 januari 2008 14:30 schreef Sickert het volgende:
Ursel ouwe zeiksnor
wat was er nou met Frank zn auto?
Kom je ook supporten?quote:Op maandag 7 januari 2008 14:55 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Voor jou geen wagen meer, alleen nog maar de benenwagen
Succes
Heb ik weer eens wat beloofd??quote:Op maandag 7 januari 2008 16:04 schreef FJD het volgende:
[..]
Kom je ook supporten?13 April marathon, 19 April feestje
Urs, Kev en Frankie komen ook en er mag bier gedronken worden
19 April is een supportersfeestje dus zonder support ook geen bierquote:
Ooh.. bier.. ja, dan zal ik er wel zijn ja..quote:Op maandag 7 januari 2008 16:40 schreef FJD het volgende:
[..]
19 April is een supportersfeestje dus zonder support ook geen bier
Je voelt je lekkerder in een Peugeot..quote:Op maandag 7 januari 2008 17:41 schreef Morpheus2002 het volgende:Ik zeg niks....
Ik heb m'n auto net opgehaald, kosten: 352,-
Op de bon staat het volgende:
Oorzaak: geblokkeerde achterrem linksachter.
Gebruikt: a-remrevisieset, remvloeistof, moer en dop.
Vervangen: remrivisieset voor trommelremmen achter
inkoop & kosten arbeidsuren ¤89,-. Tel uit hun winstquote:Op maandag 7 januari 2008 17:41 schreef Morpheus2002 het volgende:Ik zeg niks....
Onderdeeltjes van 25 euro bij elkaar.quote:Op maandag 7 januari 2008 17:41 schreef Morpheus2002 het volgende:Ik zeg niks....
De 13de heb ik niks (behalve een kater denk ik zo), moet ik even tegen die tijd bekijken.quote:Op maandag 7 januari 2008 16:04 schreef FJD het volgende:
[..]
Kom je ook supporten?13 April marathon, 19 April feestje
Urs, Kev en Frankie komen ook en er mag bier gedronken worden
quote:Op maandag 7 januari 2008 18:36 schreef FJD het volgende:
Pokeren de 19e gaat gewoon door. 1 tafel, max 8 man, alles hetzelfde als bij JP met misschien een tikkie hogere housefee maar goed je hoeft geen drank te betalen na afloop dus dat scheelt.
Deze week komt er meer informatie.
Mijn voorstel : Naruto, bleach en andere anime serie's uitzendenquote:Op maandag 7 januari 2008 19:53 schreef FJD het volgende:
http://www.omroepflevolan(...)5e.aspx?NewsID=44207
Wat gaan ze nu met al die zendtijd doenGeen belspelletjes meer, geen Tellsell, dat worden weer veel herhalingen
we zitten uiteraard wel allemaal op die andere anime serie's te wachtenquote:Op maandag 7 januari 2008 20:02 schreef Viro het volgende:
[..]
Mijn voorstel : Naruto, bleach en andere anime serie's uitzenden![]()
Pokemon is inmiddels al tig keren herhaald, wie zit nou op fairy odd parents te wachten
fairy odd parentsquote:Op maandag 7 januari 2008 20:02 schreef Viro het volgende:
[..]
Mijn voorstel : Naruto, bleach en andere anime serie's uitzenden![]()
Pokemon is inmiddels al tig keren herhaald, wie zit nou op fairy odd parents te wachten
Lijkt die grabbelaar van Utrecht wel...quote:Op maandag 7 januari 2008 18:37 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik merk het wel
Dit filmpje is echt briljant
http://www.youtube.com/watch?v=ka_nfXa3H-A
Hey.. De freggels zijn nog steeds keun ja..quote:Op maandag 7 januari 2008 20:15 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Lijkt die grabbelaar van Utrecht wel...
PS: Fok al die kiddie anime![]()
Ik doelde meer op al die crap van Nickolodeon etc... Het is niet voor niets voor kinderen... Grow up...quote:Op maandag 7 januari 2008 20:17 schreef ursel het volgende:
[..]
Hey.. De freggels zijn nog steeds keun ja..![]()
Ooww.. kut, da's geen anime.. da's waar..
Waarom denk je dat ik een kleine heb dan..quote:Op maandag 7 januari 2008 20:18 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ik doelde meer op al die crap van Nickolodeon etc... Het is niet voor niets voor kinderen... Grow up...
Als de kinderen naar bed zijn mag papa spelenquote:Op maandag 7 januari 2008 20:36 schreef ursel het volgende:
Waarom denk je dat ik een kleine heb dan..
Kan ik legitiem dat allemaal weer gaan kijken..![]()
Woensdag is die jarig...quote:Op maandag 7 januari 2008 20:41 schreef FJD het volgende:
[..]
Als de kinderen naar bed zijn mag papa spelenLego
Achja je mag erover denken wat je wilt maar ik ga gewoon liever naar de Peugeot dealer of welk merk auto je dan ook hebt.quote:Op maandag 7 januari 2008 17:59 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Onderdeeltjes van 25 euro bij elkaar.![]()
Maar had helemaal niet gehoeven als je gewoon was gaan snukken aan die rem.
Je moet het maar zo zien; toen jouw auto kapot was heb jij wel in 1 keer de juiste persoon gebeld!quote:Op maandag 7 januari 2008 21:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
Achja je mag erover denken wat je wilt maar ik ga gewoon liever naar de Peugeot dealer of welk merk auto je dan ook hebt.
Ja dat weet ikquote:
Dit heb jij dus gedaan?quote:Op maandag 7 januari 2008 17:59 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Onderdeeltjes van 25 euro bij elkaar.![]()
Maar had helemaal niet gehoeven als je gewoon was gaan snukken aan die rem.
quote:Op maandag 7 januari 2008 22:13 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Dit heb jij dus gedaan?![]()
[ afbeelding ]
omg ik ga stukquote:Op maandag 7 januari 2008 22:13 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Dit heb jij dus gedaan?![]()
[ afbeelding ]
Zodra kaarten het eind van hun leven bereiken dan wordt de beschikbaarheid minimaal. De echte lowend kaarten zullen nog wel in office PCs gepropt worden waardoor die vraag langer doorloopt maar game-kaarten verdwijnen razendsnel van de markt en de achtergebleven kaarten schieten omhoog in prijs. Probeer bv. eens een S939 X2 CPU te kopen, de 3800+, de 4000+ en ik geloof ook nog de 4200+ zijn/waren nog betaalbaar (80-100-120,-) maar de 4400+ was opeens 240,-.quote:Op maandag 7 januari 2008 21:26 schreef Viro het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom mijn huidige videokaart (x1950xtx) duurder is dan de HD3870 terwijl mijn X1950xtx al meer dan een jaar op de markt is?
Geen probleem hoor. En wat moet ik met 2 verotte GEIL sticks?quote:Op maandag 7 januari 2008 22:29 schreef IJsmuts het volgende:
ferdi ik kom ook pokeren hoor! neem ik gelijk mn geheugen weer mee als frankie die nog niet heeft (sorry frank, maar mn eigen pc gaat nu even voor, je mag wel mn 2 veroote GEIL sticks hebben, ben wel de bon kwijt...)
Ik had je al op de half/half list staanquote:Op maandag 7 januari 2008 22:29 schreef IJsmuts het volgende:
ferdi ik kom ook pokeren hoor! neem ik gelijk mn geheugen weer mee als frankie die nog niet heeft (sorry frank, maar mn eigen pc gaat nu even voor, je mag wel mn 2 veroote GEIL sticks hebben, ben wel de bon kwijt...)
renesse natuurlijkquote:Op maandag 7 januari 2008 22:50 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zo week 29 en 30 een zuipvakantie in de planning gezet
Waar weet ik nog niet, maar heb er nu al zin in
Nu nog een natuur vakantie boeken en dan ben ik weer 30 vakantiedagen onder de pannen
ik heb een werkende geile stiquote:Op maandag 7 januari 2008 22:29 schreef IJsmuts het volgende:
Mis je je vriendjequote:Op dinsdag 8 januari 2008 08:54 schreef staticdata het volgende:
Diamond ook al een hele tijd niet gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |