ik moet nog steeds verder met seizoen 3quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ben weer 24 aan het kijkenSeizoen 1, 2 & 3 inmiddels voor de 2de keer gezien, nu net begonnen met Seizoen 4
Ben ook Heroes aan het kijken, ook erg vet
Debiteuren en Crediteuren is zo geniaalquote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:42 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Mogguh
Ik heb van het weekend de Angel box set gekocht, heb ik voorlopig weer wat te doen.
En ik heb ook De Dierenwinkel en Debiteuren Crediteuren 1&2 gekocht
Ik moet nu al lachen
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:30 schreef staticdata het volgende:
ik vind je ook lief hoor![]()
edit: dat is natuurlijk aan FJD![]()
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:30 schreef staticdata het volgende:
ik vind je ook lief hoor![]()
edit: dat is natuurlijk aan FJD![]()
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:57 schreef staticdata het volgende:
[..]
![]()
![]()
je hebt gelijk Ursel, sorry.![]()
Wij gaan lekker op het andere forum verder
Hebben we nou al een nieuwe datum gevonden??quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:57 schreef staticdata het volgende:
[..]
![]()
![]()
je hebt gelijk Ursel, sorry.![]()
Wij gaan lekker op het andere forum verder
Ja belachelijk is datquote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:22 schreef FJD het volgende:
Net Frontlines gespeeld op de Xdoos, ik kan er nog niet aan wennen hoor dat richten met een pookjeIk ben standaard al slecht maar met zo'n pookje wordt het wel erg duidelijk
heb ik ook hoor op de ps3. toetsenbord & muis FTWquote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:22 schreef FJD het volgende:
Ik ben standaard al slecht maar met zo'n pookje wordt het wel erg duidelijk
Heb je nou al zo'n key aangevraagd dan??quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:22 schreef FJD het volgende:
Net Frontlines gespeeld op de Xdoos, ik kan er nog niet aan wennen hoor dat richten met een pookjeIk ben standaard al slecht maar met zo'n pookje wordt het wel erg duidelijk
Neequote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:34 schreef ursel het volgende:
Heb je nou al zo'n key aangevraagd dan??
Da hoef je niet met dat pookje te kutten..
ja de 19e is het pokeren en aangezien wij niet tegen dat pokergeweld op kunnen....ik weet het nietquote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:08 schreef ursel het volgende:
[..]
Hebben we nou al een nieuwe datum gevonden?? [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |