T gaat tegenwoordig alleen nog maar over scooters en auto's dus ik dacht, why not ehquote:Op donderdag 3 januari 2008 15:02 schreef worldpimber het volgende:
Wat is dat met die scootahs?![]()
Tnx for making the lapo CageonIk had al PM's verstuurd.
wat u wilt.quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:11 schreef Den_Haag het volgende:
moet je er wel zo'n boodschappenauto'tje inzetten.
jij blijquote:Op donderdag 3 januari 2008 16:22 schreef Roderick2085 het volgende:Middag
Tentamen verneukt, nog tot maandag om vakantie te vieren
Negeren is de beste oplossingquote:Op donderdag 3 januari 2008 15:05 schreef Cageon het volgende:
[..]
T gaat tegenwoordig alleen nog maar over scooters en auto's dus ik dacht, why not eh
je moet er maar op komenquote:Op donderdag 3 januari 2008 16:56 schreef koffiekoekje het volgende:
http://www.motor.nl/detail.asp?id=5240
nice![]()
net vrouwen dus?quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:58 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Negeren is de beste oplossing
Die kan ik er nog wel bij hebben.quote:
Dat jij ooit op een TLR hebt gezeten, is moeilijk te gelovenquote:Op donderdag 3 januari 2008 17:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die kan ik er nog wel bij hebben.![]()
Tering, ben nog op het werk, al 9.5 uur.![]()
Krijg ik net een bekeuring op het bureau, trajectcontrole A12, 100 km/u gereden met aanhanger.
Dat kan die computer daar dus ook al zien.De scoot is ¤87,00 duurder geworden.
![]()
Maar ik heb wel ¤25 uitgespaard met die auto van de zaak. Goedkope diesel.![]()
![]()
![]()
![]()
En buiten is het al donkerder dan normaal, bovendien is de straat wit.
Het kan nog spannend worden op de fiets.![]()
Morgen maar verder met sleutelen aan de auto.![]()
En als er thuis nog iemand wat te zeiken heeft gaan ze aan het gas. [ afbeelding ]
Vette quad idd.quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:56 schreef koffiekoekje het volgende:
http://www.motor.nl/detail.asp?id=5240
nice![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:56 schreef koffiekoekje het volgende:
http://www.motor.nl/detail.asp?id=5240
nice![]()
Wat moet die GS van jou opbrengen roderick?quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:07 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]Ze weten iig wel hoe ze een promo filmpje moeten maken
quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:10 schreef Cageon het volgende:
[..]
Wat moet die GS van jou opbrengen roderick?
Misschien dat ik er wel een meisje voor kan vinden die dit jaar d'r rijbewijs gaat halen (met wat geluk)
Gezien, 900 euries dus![]()
Nja ben bang dat je hem tegen die tijd wel kwijt bent.quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:16 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]Zat aan minimaal 850 te denken, beetje speling dus nog voor onderhandelen helaas
Ik hoop het ookquote:Op donderdag 3 januari 2008 17:19 schreef Cageon het volgende:
[..]
Nja ben bang dat je hem tegen die tijd wel kwijt bent.
(althans, dat mag ik hopen voor je)
Maar ze vind een GS alleen niet zo tof, maar naar mijn idee heeft ze niet zoveel te kiezen.
Haar banksaldo kennende soort van. Bovendien niet verkeerd als eerste fiets imho.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:22 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Ik hoop het ookMaar anders wil ik er wel wat mooie stickers op plakken hoor
![]()
hajquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Kon er ook niet mee overweg.quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:02 schreef Cageon het volgende:
Dat jij ooit op een TLR hebt gezeten, is moeilijk te geloven
quote:
quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:41 schreef Cageon het volgende:
Haj
Dat doen ze alleen met SM trainingen.quote:Mensen, weten jullie iets van circuit dagen waarbij je een motor fiets tot je beschikking krijgt of kan huren of iets dergelijks?
quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kon er ook niet mee overweg.![]()
[ afbeelding ]
Angst in mijn ogen.![]()
Maar mijn vriendin kon er eigenlijk geen afstand van nemen.![]()
[ afbeelding ]
Maar hoe bedoel je eigenlijk?
Enough saidquote:Op donderdag 3 januari 2008 18:13 schreef Worldbeater het volgende:
En na de boodschappen, was opvouwen en gereedschap opruimen, ga ik maar eens douchen en koken.![]()
Wat zocht je dan?quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:55 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Waar kan je eigenlijk zo'n ftp server ruimte krijgen ? Wil ik ook wel hebben
Waarom post je pics van een lege stoep/straatquote:Op donderdag 3 januari 2008 18:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Koffiekoekje klojo.
Negeeermodus on.![]()
Eusj, ik was het bijna vergetenquote:Op donderdag 3 januari 2008 20:37 schreef Den_Haag het volgende:
Nog steeds geen motor. wat een twijfel
Ideale motor voor een drukke levenstijl dacht ik zo, full and quick satisfaction garanteed.quote:
quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:45 schreef koffiekoekje het volgende:
quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:37 schreef Den_Haag het volgende:
Nog steeds geen motor. wat een twijfel
quote:
Ik had ook gekeken naar het bypass-verhaal en heb voor de zekerheid ook even met Kawasaki (Duitsland) gebeld om te horen wat die te zeggen hadden.
De bypass op de foto zit standaard ook op de motor, alleen dan is het een stalen leiding. Hier is volgens mij iemand aardig aan het hobbyen geweest. Dit is gewoon een universele olieleiding met leuke gekleurde nippels. Ze hebben aan de linkerkant de carterpan vebouwd, tenminste ik zie een las en dat is iets wat Kawasaki zelf nooit zou toestaan. Om eerlijk te zijn ziet dit er uit als knutselwerk.......
Ik denk dat ze de orginele leiding toen hebben vervangen, omdat ze de orginele leiding stukgemaakt hebben. (als je die leiding namelijk niet op de juiste manier vastzet, kan deze scheuren bij de aansluiting)
Het probleem zit hem in de olietoevoer naar de 3e cilinder, dit was het grootste probleem bij deze motoren. Het wilde namelijk wel eens voorkomen dat het toevoerkanaal niet volledig doorgeboord was en daardoor niet voldoende doorlaat voor de olie had.
Daarnaast was er nog het niet goed warmdraaien en warmrijden, waardoor er vooral in koude toestand onvoldoende smering bij de krukas komt.
Geloof mij, als een motor dat smeringsprobleem zou hebben, dan had hij de 30.000km niet gehaald.
Ik kan natuurlijk geen garantie geven of iets dergelijks, maar ik ben behoorlijk overtuigd dat deze motor nog vele probleemloze kilometers kan maken, anders had ik hem zelf ook nooit gekocht. Zoals al eerder gezegd, doe ik hem weg vanwege mijn probleem met de inslapende hand, anders zou ik hem zeker niet wegdoen.
Nog één tip: Laat je niet gek maken door alles wat in fora geschreven wordt, er wordt ook heel veel onzin verteld. Er bestaat zo'n gezegde over stuurlui en aan de kant staan..........
Ik hoop dat ik hiermee jouw beslissing een stukje eenvoudiger maak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |