T gaat tegenwoordig alleen nog maar over scooters en auto's dus ik dacht, why not ehquote:Op donderdag 3 januari 2008 15:02 schreef worldpimber het volgende:
Wat is dat met die scootahs?![]()
Tnx for making the lapo CageonIk had al PM's verstuurd.
wat u wilt.quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:11 schreef Den_Haag het volgende:
moet je er wel zo'n boodschappenauto'tje inzetten.
jij blijquote:Op donderdag 3 januari 2008 16:22 schreef Roderick2085 het volgende:Middag
Tentamen verneukt, nog tot maandag om vakantie te vieren
Negeren is de beste oplossingquote:Op donderdag 3 januari 2008 15:05 schreef Cageon het volgende:
[..]
T gaat tegenwoordig alleen nog maar over scooters en auto's dus ik dacht, why not eh
je moet er maar op komenquote:Op donderdag 3 januari 2008 16:56 schreef koffiekoekje het volgende:
http://www.motor.nl/detail.asp?id=5240
nice![]()
net vrouwen dus?quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:58 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Negeren is de beste oplossing
Die kan ik er nog wel bij hebben.quote:
Dat jij ooit op een TLR hebt gezeten, is moeilijk te gelovenquote:Op donderdag 3 januari 2008 17:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die kan ik er nog wel bij hebben.![]()
Tering, ben nog op het werk, al 9.5 uur.![]()
Krijg ik net een bekeuring op het bureau, trajectcontrole A12, 100 km/u gereden met aanhanger.
Dat kan die computer daar dus ook al zien.De scoot is ¤87,00 duurder geworden.
![]()
Maar ik heb wel ¤25 uitgespaard met die auto van de zaak. Goedkope diesel.![]()
![]()
![]()
![]()
En buiten is het al donkerder dan normaal, bovendien is de straat wit.
Het kan nog spannend worden op de fiets.![]()
Morgen maar verder met sleutelen aan de auto.![]()
En als er thuis nog iemand wat te zeiken heeft gaan ze aan het gas. [ afbeelding ]
Vette quad idd.quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:56 schreef koffiekoekje het volgende:
nice![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:56 schreef koffiekoekje het volgende:
nice![]()
Wat moet die GS van jou opbrengen roderick?quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:07 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]Ze weten iig wel hoe ze een promo filmpje moeten maken
quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:10 schreef Cageon het volgende:
[..]
Wat moet die GS van jou opbrengen roderick?
Misschien dat ik er wel een meisje voor kan vinden die dit jaar d'r rijbewijs gaat halen (met wat geluk)
Gezien, 900 euries dus![]()
Nja ben bang dat je hem tegen die tijd wel kwijt bent.quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:16 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]Zat aan minimaal 850 te denken, beetje speling dus nog voor onderhandelen helaas
Ik hoop het ookquote:Op donderdag 3 januari 2008 17:19 schreef Cageon het volgende:
[..]
Nja ben bang dat je hem tegen die tijd wel kwijt bent.
(althans, dat mag ik hopen voor je)
Maar ze vind een GS alleen niet zo tof, maar naar mijn idee heeft ze niet zoveel te kiezen.
Haar banksaldo kennende soort van. Bovendien niet verkeerd als eerste fiets imho.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:22 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Ik hoop het ookMaar anders wil ik er wel wat mooie stickers op plakken hoor
![]()
hajquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Kon er ook niet mee overweg.quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:02 schreef Cageon het volgende:
Dat jij ooit op een TLR hebt gezeten, is moeilijk te geloven
quote:
quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:41 schreef Cageon het volgende:
Haj
Dat doen ze alleen met SM trainingen.quote:Mensen, weten jullie iets van circuit dagen waarbij je een motor fiets tot je beschikking krijgt of kan huren of iets dergelijks?
quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kon er ook niet mee overweg.![]()
[ afbeelding ]
Angst in mijn ogen.![]()
Maar mijn vriendin kon er eigenlijk geen afstand van nemen.![]()
[ afbeelding ]
Maar hoe bedoel je eigenlijk?
Enough saidquote:Op donderdag 3 januari 2008 18:13 schreef Worldbeater het volgende:
En na de boodschappen, was opvouwen en gereedschap opruimen, ga ik maar eens douchen en koken.![]()
Wat zocht je dan?quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:55 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Waar kan je eigenlijk zo'n ftp server ruimte krijgen ? Wil ik ook wel hebben
Waarom post je pics van een lege stoep/straatquote:Op donderdag 3 januari 2008 18:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Koffiekoekje klojo.
Negeeermodus on.![]()
Eusj, ik was het bijna vergetenquote:Op donderdag 3 januari 2008 20:37 schreef Den_Haag het volgende:
Nog steeds geen motor. wat een twijfel
Ideale motor voor een drukke levenstijl dacht ik zo, full and quick satisfaction garanteed.quote:
quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:45 schreef koffiekoekje het volgende:
quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:37 schreef Den_Haag het volgende:
Nog steeds geen motor. wat een twijfel
quote:
Ik had ook gekeken naar het bypass-verhaal en heb voor de zekerheid ook even met Kawasaki (Duitsland) gebeld om te horen wat die te zeggen hadden.
De bypass op de foto zit standaard ook op de motor, alleen dan is het een stalen leiding. Hier is volgens mij iemand aardig aan het hobbyen geweest. Dit is gewoon een universele olieleiding met leuke gekleurde nippels. Ze hebben aan de linkerkant de carterpan vebouwd, tenminste ik zie een las en dat is iets wat Kawasaki zelf nooit zou toestaan. Om eerlijk te zijn ziet dit er uit als knutselwerk.......
Ik denk dat ze de orginele leiding toen hebben vervangen, omdat ze de orginele leiding stukgemaakt hebben. (als je die leiding namelijk niet op de juiste manier vastzet, kan deze scheuren bij de aansluiting)
Het probleem zit hem in de olietoevoer naar de 3e cilinder, dit was het grootste probleem bij deze motoren. Het wilde namelijk wel eens voorkomen dat het toevoerkanaal niet volledig doorgeboord was en daardoor niet voldoende doorlaat voor de olie had.
Daarnaast was er nog het niet goed warmdraaien en warmrijden, waardoor er vooral in koude toestand onvoldoende smering bij de krukas komt.
Geloof mij, als een motor dat smeringsprobleem zou hebben, dan had hij de 30.000km niet gehaald.
Ik kan natuurlijk geen garantie geven of iets dergelijks, maar ik ben behoorlijk overtuigd dat deze motor nog vele probleemloze kilometers kan maken, anders had ik hem zelf ook nooit gekocht. Zoals al eerder gezegd, doe ik hem weg vanwege mijn probleem met de inslapende hand, anders zou ik hem zeker niet wegdoen.
Nog één tip: Laat je niet gek maken door alles wat in fora geschreven wordt, er wordt ook heel veel onzin verteld. Er bestaat zo'n gezegde over stuurlui en aan de kant staan..........
Ik hoop dat ik hiermee jouw beslissing een stukje eenvoudiger maak.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:58 schreef Rib-i het volgende:
Djeez, deel II komt nu pas binnen.........
Wel sneller dan deel I
Deel I duurde ongeveer 1 uur 15 minuten, deel II gaat sneller, ik verwacht iets meer dan een uurquote:Op donderdag 3 januari 2008 22:00 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het om 1 deeltje binnen te halen bij jou ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:15 schreef BazzieK het volgende:
Net bijgelezen. Wat een onzin zegNee idd onze hond begrijp ik nog beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zwaai naar dieren.
die kan alleen net zo min praten, dat zegt meer over jou dan over de vrouw.quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:18 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee idd onze hond begrijp ik nog beter.
Hij ziet er wel super gelikt uit met die stealth achtige vormgevingquote:Op donderdag 3 januari 2008 18:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Koffiekoekje klojo.
Negeeermodus on.![]()
[..]
![]()
[..]
Dat doen ze alleen met SM trainingen.
pwned (ik niet )quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:30 schreef Rib-i het volgende:
Wie zijn er nog meer aan het downloaden
Download is van 900 KB/s gezakt naar 250 KB/s
quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:45 schreef Den_Haag het volgende:
Rib-i, wat zeg jij van die ZZR1100?
Wat kostte diequote:Op donderdag 3 januari 2008 22:45 schreef Den_Haag het volgende:
Rib-i, wat zeg jij van die ZZR1100?
Proefritjes makenquote:Op donderdag 3 januari 2008 22:49 schreef Gawaine het volgende:
[..]
[rib-i]
zoek nog ff verder, ga wat proefritjes maken op verschillnede bikes. Net als roderick1358
[/rib-i]
Jij moet gewoon meer met die Blade rijdenquote:Op donderdag 3 januari 2008 22:52 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Proefritjes makenHeb er zin in
Moet alleen wel de blade verkocht zijn, en het liefst iets beter weer
Man uit de buurt hier ging wel heel voorzichtig de bocht door net, ook het enigste stukje weg hier waar nog wat sneeuw op de grond ligt is de bochtGeloof niet dat ie het echt leuk vond, maar die gast zit wel iedere dag op de motor
quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:52 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Proefritjes makenHeb er zin in
Moet alleen wel de blade verkocht zijn, en het liefst iets beter weer
Man uit de buurt hier ging wel heel voorzichtig de bocht door net, ook het enigste stukje weg hier waar nog wat sneeuw op de grond ligt is de bochtGeloof niet dat ie het echt leuk vond, maar die gast zit wel iedere dag op de motor
Beide series, round & down toch?quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:56 schreef Gawaine het volgende:
[..]
twee afleveringen of alle twee de serie's ?
yep. Round is de eerste serie en Down is de tweede.quote:
Eerste proefritje word een hornetquote:Op donderdag 3 januari 2008 22:55 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Heb je al wat op het oog ? naked of sport/toer oder etwas ?
Lekker in het weekend kijkenquote:Op donderdag 3 januari 2008 23:03 schreef Gawaine het volgende:
[..]
yep. Round is de eerste serie en Down is de tweede.
Als je er naar kijkt zou je het zo na willen doen.
Peob, kijk net een aflevering blijkt die en uur te duren. Ik wilde vroeg naar bed.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:03 schreef Gawaine het volgende:
[..]
yep. Round is de eerste serie en Down is de tweede.
Als je er naar kijkt zou je het zo na willen doen.
Ik kon het niet laten om op je link te klikkenquote:Op donderdag 3 januari 2008 23:03 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Eerste proefritje word een hornet
Word iig naked
Doe mij ook maar eens een mailtje met ftp gegevensquote:Op donderdag 3 januari 2008 23:13 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Peob, kijk net een aflevering blijkt die en uur te duren. Ik wilde vroeg naar bed.![]()
Wel lastig dat je zoveel backup/zooi moet meenemen.Maar zekers tof +1 voor de BMW GS nog.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:16 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten om op je link te klikken
Als ik dan Nikko demper zie denk ik aan remote speelgoedautootjes
quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:13 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Peob, kijk net een aflevering blijkt die en uur te duren. Ik wilde vroeg naar bed.
quote:Wel lastig dat je zoveel backup/zooi moet meenemen.Maar zekers tof +1 voor de BMW GS nog.
Alleen is het dus die discussie over de oliebypass.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:20 schreef Rib-i het volgende:
@ Den Haag
Net de ZZR ook bekeken op motor-forum.... Ik vind het inderdaad veul geld voor weinig
quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:21 schreef Snelwagen het volgende:
Hij ziet er wel super gelikt uit met die stealth achtige vormgeving, leuk voor naast de 690
quote:Een jaar lang op een Derbi GP1 250 is absoluut geen straf en hier op de redactie zijn we dan ook licht euforisch. De eerste beurt is inmiddels uitgevoerd en ook heeft de Gp1 nieuwe Schwalbe (raceman) banden gekregen. Verder heeft deze motorscooter op de Dynostar testbank gestaan en we zien verrassende resultaten. In het uitgebreide verslag lees je hoe de vlag erbij hangt na bijna 2.000 kilometer..
http://www.scootin.nl/editie.aspx?edition_number=106
quote:Er is een tijd van komen en er is een tijd van gaan. Vorige maand was er de tijd van gaan, met het afscheid van de langeduur Peugeot Jet Force. Deze maand is de tijd van komen aangebroken. Het nieuwe vlees in de langeduurkuip is ditmaal letterlijk een klasse apart. Met zijn 244cc is de Derbi GP1 250 namelijk de eerste motorscooter in de geschiedenis van de langeduur. Zoals jullie van ons gewend zijn, wordt ook de GP1 250 een jaar lang ingezet met een vaste bestuurder. Voor dit model was het een zware opgave, of zullen we zeggen loting, wie de gelukkige bestuurder zou worden.
quote:Donderdag 1 februari staat in ons geheugen gegrift!
Dat is de dag waarop onze Derbi GP1 250 langeduurtest scooter is gestolen.
Kan niet echt lang bijlezen, zit constant te switchen, berg papieren op het bureau etc.quote:
Ik zou het niet doen, klaarquote:Op vrijdag 4 januari 2008 08:50 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Alleen is het dus die discussie over de oliebypass.
TE ERNSTIG DITquote:Breaking news? Volgens diverse media wordt de Dakar Rally op het laatste moment afgelast. Morgen zou de dertigste editie van de rally officieel starten, maar een negatief reisadvies inzake Mauritanië zou nu voor twijfels zorgen…
De woestijnrally zou morgen vanuit Lissabon starten, waarna er van 11 tot en met 19 januari in het Afrikaanse Mauritanië gereden wordt. De Franse autoriteiten hebben de organisatie gewaarschuwd voor mogelijke terroristische aanslagen in dat land. Lokale autoriteiten verzekerden eerder een veilige doortocht, met hulp van tweeduizend soldaten en tweeduizend veiligheidsmensen. Maar daar zijn nu toch de nodige twijfels over (via reuters).
UPDATE: Jawel, de Dakar Rally is om veiligheidsreden afgelast. Het hoofd sport van de Franse televisie, Daniel Bilalian, heeft dat zojuist laten weten. Het is voor de eerste keer in de geschiedenis dat de woestijnrally compleet wordt geschrapt!
Mooi man, kan je je navelpiercing goed showenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:33 schreef Roderick2085 het volgende:
Hmm, interessant, maar zal voor mij wel niet in de juiste maat leverbaar zijn
Toch tegen die tijd maar ff passen
lijkt veel opde mijne, maar dan vele malen goedkoperquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:33 schreef Roderick2085 het volgende:
Hmm, interessant, maar zal voor mij wel niet in de juiste maat leverbaar zijn
Toch tegen die tijd maar ff passen
WB gaat snorkelen bij met zijn chickquote:
Volgend jaar Peking-Moskouquote:
WTF echt gewoon geschrapt, niet eens een replacement route ofzo.. beetje crapquote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:36 schreef Rib-i het volgende:
Survivalen @Amsterdam Slotervaart [ afbeelding ]
Of gewoon wat minder manches. Maar ik denk dat wij makkelijk praten hebben.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:16 schreef Cageon het volgende:
WTF echt gewoon geschrapt, niet eens een replacement route ofzo.. beetje crap
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:20 schreef worldpimber het volgende:
http://www.nothingtoxic.c(...)w_Off_on_the_Highway
Wat een schande altijd die filmpjes, totally de man uit gaan hangen en debiel rijden. Vervolgens zien de mensen die je net als een debiel hebt ingehaald je op je bek liggen. Ik zou uit schaamte direct mezelf castreren
[..]
Wat een site, bloed, sex, en andere ellende. De rest laat ik achterwege.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:51 schreef koffiekoekje het volgende:
Misschien is het hem wel gelukt ookhij gleed balls down
Iddquote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wat een site, bloed, sex, en andere ellende. De rest laat ik achterwege.
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vergt nog best veel oefening om daaromheen te klikken eH?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:11 schreef Worldbeater het volgende:
5 liter in drie weken.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:33 schreef Gawaine het volgende:
Hoe is eigenlijk het benzine verbruik van jouw Derbi ?
Nick komt gelukkig alleen op Youtube, Feyenoord en Hyves.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:37 schreef worldpimber het volgende:
Vergt nog best veel oefening om daaromheen te klikken eH?
Tip voor nick, zet hem in je favo's
Oh, die site kende ik allaang[/Nick]
Voor dat geld moet je niet zeuren.quote:
You taught him wellquote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
5 liter in drie weken.![]()
[..]
Nick komt gelukkig alleen op Youtube, Feyenoord en Hyves.![]()
[..]
Voor dat geld moet je niet zeuren.
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:15 schreef Worldbeater het volgende:
Nick komt gelukkig alleen op Youtube, Feyenoord en Hyves.![]()
Met zijn Feyenoord hyves matties relletjes organiseren dmv. op youtube opgedane hooligan kennisquote:
Neeej, dat komt allemaal nog later.quote:
Ik heb er pas drie keer in drie weken mee gereden, en nog niets bijgehouden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij heeft er wel enkele vuurwerktechnieken afgekeken.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:38 schreef koffiekoekje het volgende:
Met zijn Feyenoord hyves matties relletjes organiseren dmv. op youtube opgedane hooligan kennis![]()
Hooligaan kennis must be next.
Er ging bij verversen 1 liter 5W40 volsyntheet in.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:40 schreef koffiekoekje het volgende:
WB vergist zich met de oliede meter staat op 1 liter benzine
![]()
De kilometerstand nu is iets van 2.400, volgens Derbi hoefde het pas bij 6 k.
Maar van wat ik zag was het wel degelijk nuttig.![]()
Zoo, en jij mag niet mee?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:11 schreef Worldbeater het volgende:
Oh ja, de auto is klaar.![]()
Dagen, inmiddels ruim 1.5 week tussendoor aankloten voor een accu.![]()
![]()
![]()
Morgen proefrijden, om 9.00 moet ik bij het nieuwe huis zijn om de sleutel aan de schilder te geven.![]()
En midden in de nacht gaat vriendinnetje naar de Canarische eilanden, moet ik ook brengen.![]()
Daarna een weekje feest.![]()
quote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:05 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Je kan toch zolang gewoon een account via phatzak gebruiken?
Loopt iig tot eind 2008.![]()
Eerst maar eens zien of ik de Long Way dit jaar nog afgekeken krijgquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:13 schreef Gawaine het volgende:
ken ook![]()
Als ik er wat neer moet zetten hoor ik het wel
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:25 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien of ik de Long Way dit jaar nog afgekeken krijg![]()
Ik gooi er even een /~gawaine bij, maak je geen zooitje van de dump
http://www.dumpert.nl/med(...)olse_chauffeurs.html
Ik kan je wel een login geven op mijn geheel eigen, persoonlijke, in een data center gelegen webservertje ...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:51 schreef Gawaine het volgende:
Iedereen Long Way.... te kijken ipv Dakar ?![]()
[..]
iets van 5 - 10 gb die ik ughe als oplag kan gebruiken![]()
wel gratis......dat dan weer wel
Nee, ze gaat met haar beste vriendin. Vannacht om kwart voor twee naar Schiphol brengen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:22 schreef bvvt het volgende:
Zoo, en jij mag niet mee?
^^quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:34 schreef capibara het volgende:
Afgelopen driekwart jaar opeens last gekregen van haaruitval. Ben daarvoor naar de docter gegaan en die heeft bloed geprikt etc. Heb gisteren de uitslag gehad.
Zegt die rukker: "Ik heb goed nieuws, je bent een kerngezonde jongen. De reden waarom je haaruitval hebt is heel normaal. Je hebt alopetia......... (kan de term niet precis herinneren), je wordt gewoon kaal en dat is heel normaal bij mannen. Gewoon lekker kort houden en volgend jaar ofzo als het door heeft gezet haal je de tondeuze erover.". Wat een eikel zeg, hij was zelf iets van 35 en hardstikke kaal.
tondeuze erover?!?!?!!? wtf...... Ik heb vrijwel al mijn kale(nde) vrienden wel een paar keer goed in de zeik gezet en maak vaak grappen over kalende gasten. Het kan gvd niet zo zijn dat ik daar ook last van heb. Dat gaat dus echt niet gebeuren
. Ik wil echt niet tot die groep 'kale gasten' horen
.
In januari heb ik een feest van mijn oude voetbalclub. Dan moet ik mijn bos weer terug hebben. Weet iemand wat voor medicijnen er zijn om dit probleem snel een halt toe te roepen (haartransplantaties hoef je niet mee aan te komen, zover gaat het niet komen)?
die kende ik al, waar heb je die dan weer vandaan?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:19 schreef worldpimber het volgende:
Je vriendin gaat even een "vrijgezellen"feestje houden![]()
[..]
^^
Op de link klikken in de quote??quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:21 schreef Cageon het volgende:
die kende ik al, waar heb je die dan weer vandaan?
Ik ga je wel PM'en fag.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:31 schreef BazzieK het volgende:
Pimber wat is die server van je ook alweer, wil ook die meuk downloaden
Dank uquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:45 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik ga je wel PM'en fag.![]()
Hej, watz met je motorleven nu? 0,0 zeker?...
In juli is ze nog met een andere vriendin op vakantie geweest.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:21 schreef Cageon het volgende:
Die kende ik al, waar heb je die dan weer vandaan?
Kijk, dat is al beter dan die filmpjes van Pimber.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:49 schreef BazzieK het volgende:
http://youtube.com/watch?v=3hTxGmvUo_0
Wasstraatquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
In juli is ze nog met een andere vriendin op vakantie geweest.
Toen of de week er nawas ze ineens zwanger.
![]()
[..]
Kijk, dat is al beter dan die filmpjes van Pimber.
Bazziek binnenkort vader.![]()
![]()
Teringauto, ben de hele middag al aan het poetsen.![]()
Jammer dat die dingen niet vanzelf schoon worden.![]()
Morgen de Triumph klus weer eens opstarten, nu geen zin meer.
Maar als ik de raampjes opendraai in de wasstraat worden ze niet schoon aan de binnenkant.quote:
quote:De nieuwe Gilera motorscooter de FUOCO 500 ie.
met het revolutionaire twee-voorwiel systeem. is nu leverbaar!
Wij hebben een demo model in onze showroom dus een proefgrit is mogelijk!
Voordelen van deze Motorscooter:
- Zeer comfortabel, een een hoog fun gehalte door SUV eigenschappen.
- Super veilig en kan niet omvallen door revolutionair twee-voorwiel systeem.
- Veel grip op de weg.
- Instelbare stabiliteit niveaus.
- Waar andere motoren en scooters uitbreken , blijft de FUOCO koersvast!
- Heeft 3 remschijven om u weer snel tot stilstand te brengen.
- Zeer goed en trendy alternatief voor de auto!
- Ruime accessoirelijn.
- Veel opbergruimte.
- Leverbaar met 500 cc, 4-takt motor welke al voldoen aan Euro 3 standaard.
- Cilinder met 4 kleppen en brandstof-injectie.
- Maar liefst 40 PK via CVT automaat naar achterwiel met top van ca. 145 km/u
- Super zuinig, rijdt ca. 1 op (21km/l) (fabrieksopgave)
Opengedraaide raampjes zijn sowieso niet schoon te makenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar als ik de raampjes opendraai in de wasstraat worden ze niet schoon aan de binnenkant.![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:54 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Opengedraaide raampjes zijn sowieso niet schoon te maken![]()
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:37 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Ik heb geen webcamMoet ik die van m'n zusje jatten
Hij komt van onder Eindhoven ergens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |