Terrasjequote:Op donderdag 3 januari 2008 11:42 schreef HansU het volgende:
[..]
mwa, ik kijk en analyseer gewoon veel. Ik ben zo'n typisch terrrasjes figuur
Ja met mij gaat het ook prima, dank je.quote:
helaas is het op het moment een beetje koud om op een terras te zittenquote:Op donderdag 3 januari 2008 11:54 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
TerrasjeDat vind ik ook heerlijk!
Ik ben zelf ook meer een kroegjesmens. Discotheken of clubs vind ik niks aan.
[..]
Ja met mij gaat het ook prima, dank je.
Roffaquote:Op donderdag 3 januari 2008 11:54 schreef HansU het volgende:
Rotterdam blijft leuk om te stappen, ondanks de grote hoeveelheid paupers die er rond lopen
Daarom is de zomer ook zo leukquote:Op donderdag 3 januari 2008 11:57 schreef HansU het volgende:
[..]
helaas is het op het moment een beetje koud om op een terras te zitten
Ik erger en verveel me er vaak !quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:54 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Discotheken of clubs vind ik niks aan.
Ik ookquote:Op donderdag 3 januari 2008 12:03 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik erger en verveel me er vaak !
Topicje startenquote:Op donderdag 3 januari 2008 11:55 schreef Loontjah het volgende:
Wat kan?
Hehe club muziek enzo vind ik niet echt boeiend, r&b moet ik t niet van hebbenquote:
dat ken ik, zolang de muziek niet goed is, is er vaak geen reet aan. Om een beetje leuk te kunnen clubben moet je daarom eerst veel research werk doen welke plekken leuk zijn op welke dagen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:03 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik erger en verveel me er vaak !
Houniet, playertjequote:
Denk t wel als ik dit zo leesquote:Op donderdag 3 januari 2008 12:08 schreef Loontjah het volgende:
Pff geen kroeg of discotheek voor mij.
De mensen doen me niks
De muziek misschien wel, maar thuis kan ik draaien wat ik wil.
De prijzen zijn afschuwelijk.
Misschien ben ik dan ook wel zo'n type die op der 35e achter de geranium's zit.
GMTA.quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:08 schreef Loontjah het volgende:
De mensen doen me niks
Ben net pas binnen bij stagequote:
ik vrees het voor jequote:Op donderdag 3 januari 2008 12:08 schreef Loontjah het volgende:
De mensen doen me niks
Jij ook nog de beste wensen voor 2008.quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:13 schreef Loontjah het volgende:
Hoi Chatgirl!Beste wensen nog!!
@Trig I know
OMFG, het bedrijf waar ik mijn dure camera heb gekocht, en laten repareren, zeggen dat ze de camera de 24e hebben opgestuurd. Is het normaal dat ik hem nu nog niet binnen heb, en moet ik mij zorgen maken ?
Je zou zeggen van wel, toch blijkt dat je altijd duurder uit bentquote:Op donderdag 3 januari 2008 12:15 schreef HansU het volgende:
[..]
ik vrees het voor je![]()
Maarja, duur hoeft het niet te zijn hoor.
Neem voor bv 3 personen van te voren in: Een paar flessen wijn, ¤30 euro in totaal
Entréé: 5 tot 15 euro pp, gemiddeld dus in totaal 25 euro ongeveer
Een potje van een 10 pp. moet in de club voldoende zijn dan.
= 65 pp, delen door 3 is iets meer dan 20 euro per persoon.
Te doen toch?
Bij mij ook weerquote:
Haha, dan reken maar 40 euro minimaalquote:Op donderdag 3 januari 2008 12:18 schreef Loontjah het volgende:
Als ik uitga, wil ik wel KEIHARD zuipen
Als ik met vrouwen ga stappen klopt mijn standaard berekening meestal wel.quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:16 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
Je zou zeggen van wel, toch blijkt dat je altijd duurder uit bent
quote:
Hehe kan. Of ze houden je onder bedwangquote:Op donderdag 3 januari 2008 12:22 schreef HansU het volgende:
[..]
Als ik met vrouwen ga stappen klopt mijn standaard berekening meestal wel.
Als ik met mannen ga stappen geef ik meestal meer uit dan de berekening.
Zal wel komen doordat ik met vrouwen thuis meer wijn drink die harder valt dan een paar biertjes die ik met mannen drink.
zo klink je nogal saaiquote:Op donderdag 3 januari 2008 12:12 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
GMTA.
Vind er ook nooit veel aan, heb het meestal na 2 uur ofzo al wel weer gezien.
OH NOES!!!quote:
met een paar gozers houd je elkaar wel onder controle. Met enkel vriendinnen erbij wil ik ze van nature toch een beetje beschermen ofzo en houd ik me meer in. Me beste vriendin en stapmaatje is ook een erg klein meisje en kan niet zoveel wijn hebben, als zij stopt met drinken houd ik het dan meestal ook voor gezien, in je eentje drinken is niet leuk.quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:24 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
Hehe kan. Of ze houden je onder bedwang
Ik ga wel mee hoor, zeg maar wanneerquote:Op donderdag 3 januari 2008 12:24 schreef HansU het volgende:
[..]
zo klink je nogal saai![]()
ga is mee stappen dan!
kan je laten zien dat je dat niet bent
moet jij drinken om plezier te hebben dan? of begrijp ik je verkeerdquote:Op donderdag 3 januari 2008 12:23 schreef Loontjah het volgende:
Nog meer nadelen:
Mixdrankjes zijn te duur.
Wijn krijg je altijd van die goedkope alditroep, waarvan je hoofdpijn krijgt.
Bier lust ik niet.
Facebook en MySpace zijn nog ergerquote:
quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:30 schreef Houniet het volgende:
[..]
moet jij drinken om plezier te hebben dan? of begrijp ik je verkeerd?
quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:18 schreef Loontjah het volgende:
Als ik uitga, wil ik wel KEIHARD zuipen
Het is dat er veel exchange students op Facebook zitten... en ongeveer gedwongen werd door een stel studentes om een account aan te makenquote:
dat is duidelijkquote:
daar ga ik je je zeker een keer aan herinneren!quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:28 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ga wel mee hoor, zeg maar wanneer
zo ben ik ook op hyves terrecht gekomen. @ gunpoint door een vriendin van me..quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het is dat er veel exchange students op Facebook zitten... en ongeveer gedwongen werd door een stel studentes om een account aan te maken
Mja is wel zo aardig hehquote:Op donderdag 3 januari 2008 12:26 schreef HansU het volgende:
[..]
met een paar gozers houd je elkaar wel onder controle. Met enkel vriendinnen erbij wil ik ze van nature toch een beetje beschermen ofzo en houd ik me meer in. Me beste vriendin en stapmaatje is ook een erg klein meisje en kan niet zoveel wijn hebben, als zij stopt met drinken houd ik het dan meestal ook voor gezien, in je eentje drinken is niet leuk.
als ik 1 ding niet wil is dat een vriendin me compleet lazerus ziet.quote:
omgquote:Op donderdag 3 januari 2008 12:42 schreef HansU het volgende:
[..]
als ik 1 ding niet wil is dat een vriendin me compleet lazerus ziet.
Ik keek gister een flimpje van oud en nieuw.. heb serieus 2 uur lang met een Esprit plastic tasje rond gelopen over mijn arm. Zaten een fles wijn en een fles Safari in geloof ik. Zag er echt niet uit
quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:44 schreef Loontjah het volgende:
Vond je het gek waarom zo veel mannen je aanspraken ?
het plastic zakje lag 1 januari naast me bed ipv een dames stringetjequote:Op donderdag 3 januari 2008 12:44 schreef Loontjah het volgende:
Vond je het gek waarom zo veel mannen je aanspraken ?
Ik wil niet weten wat daarmee gebeurt isquote:Op donderdag 3 januari 2008 12:49 schreef HansU het volgende:
[..]
het plastic zakje lag 1 januari naast me bed ipv een dames stringetje
er zat wijndrap in, de fles wijn die erin zat was open namelijk. Verder geen tissues in gevonden ofzoquote:Op donderdag 3 januari 2008 12:51 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat daarmee gebeurt is
nee, en heb maar 1 iemand zien nekken, dat was naast de tas. Witte goedjes komen meestal terrecht in andere "zakjes"quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:53 schreef Loontjah het volgende:
Zat er geen wit goedje in die tas??
Ja dat de vriendin van een vriend van me jankte omdat hij vuurwerk af stakquote:Op donderdag 3 januari 2008 12:53 schreef HansU het volgende:
[..]
help maar mee dan, jij nog leuke oud en nieuw verhalen?
Weinig, geen bizarre avond uit. Wel aparte dingen op straat meegemaakt. Meer verhalen waar je bij geweest moet zijnquote:Op donderdag 3 januari 2008 12:53 schreef HansU het volgende:
[..]
help maar mee dan, jij nog leuke oud en nieuw verhalen?
quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:58 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
Ja dat de vriendin van een vriend van me jankte omdat hij vuurwerk af stakwat een dramaqueen is die bitch toch
sommige mensenquote:Op donderdag 3 januari 2008 12:58 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
Ja dat de vriendin van een vriend van me jankte omdat hij vuurwerk af stakwat een dramaqueen is die bitch toch
Die mensen kan je niet serieus nemen neequote:Op donderdag 3 januari 2008 13:04 schreef HansU het volgende:
Maar huilen omdat je vriend een rotje afsteekt is onbegrijpelijk
dat zijn situaties waarbij ik het wel snap dat je er emotioneel van wordt.quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:05 schreef Loontjah het volgende:
Waarom zijn die andere 3 situaties wel begrijpelijk?
In ieder geval beter te begrijpen... Als je gaat janken omdat je vriend vuurwerk afsteekt dan ben je psychisch niet helemaal in orde denkquote:Op donderdag 3 januari 2008 13:05 schreef Loontjah het volgende:
Waarom zijn die andere 3 situaties wel begrijpelijk?
Want normaal doe je dat wel ?quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:10 schreef HansU het volgende:
zelf werd mij jas gejat, werd ik ook niet erg vrolijk van. Lees erg kwaad. Gelukkig vond ik hem terug op de schouders van één of andere dronken debiel... maar ik was dan nog net aardig genoeg om niet zijn face om te bouwen
nooit gedaan eigenlijk. Maar serieus, als je jas gejat wordt ben je echt niet vrolijk. Als je dan ook nog eens de dader tegenkomt... ik ben benieuwd wie zich, net zoals ik ook zou kunnen inhouden om niet uit te halenquote:
ik heb een L-etje van Esprit. Zo'n populair modelletje. Naar een volgend feestje doe ik wel weer me ouwe jas aan..quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:13 schreef Loontjah het volgende:
Ik zou die persoon heel smerig aan kijken.
Ik ben niet bang dat een ander meisje mijn jas meeneemt, aangezien ik geen XS/S draag.
Als je ziet dat hij zo zat als een aap is dan wekt dat bij mij symphatiequote:Op donderdag 3 januari 2008 13:13 schreef HansU het volgende:
[..]
nooit gedaan eigenlijk. Maar serieus, als je jas gejat wordt ben je echt niet vrolijk. Als je dan ook nog eens de dader tegenkomt... ik ben benieuwd wie zich, net zoals ik ook zou kunnen inhouden om niet uit te halen
dat zal dan ook hebben meegeholpen in mijn beslissing, plus dat er een vriendin aan me rug stond te trekken..quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:18 schreef jackson het volgende:
[..]
Als je ziet dat hij zo zat als een aap is dan wekt dat bij mij symphatie
400?quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:18 schreef Loontjah het volgende:
Ik heb een maat wat begint met een 4, van Yessica(C&A)
Precies... ben zelf ook totaal geen vechter dus zal niet snel iemand een tik voor zijn kop tevenquote:Op donderdag 3 januari 2008 13:21 schreef HansU het volgende:
[..]
dat zal dan ook hebben meegeholpen in mijn beslissing, plus dat er een vriendin aan me rug stond te trekken..
Maarja, ik ben toch blij dat ik die gast niet geramd hebt, je weet nooit wat daar allemaal uit volgt..
Als iedereen dat nou eens bedacht voordat ze iets deden..quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:21 schreef HansU het volgende:
[..]
Maarja, ik ben toch blij dat ik die gast niet geramd hebt, je weet nooit wat daar allemaal uit volgt..
48quote:
het was een gods geschenk dat ik nog kon denken na de hoeveelheid wijn, wodka en champagne die in mijn bloed circuleerdenquote:Op donderdag 3 januari 2008 13:24 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Als iedereen dat nou eens bedacht voordat ze iets deden..
Gaat goed met die relatie..quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:00 schreef Loontjah het volgende:
Ik heb mijn vriend niet meer gezien sinds oudjaar.
thuis indrinken is toch al redelijk geintegreerd dacht ikquote:Op donderdag 3 januari 2008 13:27 schreef Trigalti het volgende:
30 euro voor een potje?
Voor 10 euro de hele avond drinken in de kroeg?
Teach me!
Herkenbaar...quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:58 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
Tis pas 3 januariquote:
Ik hoef mijn vriendin inderdaad ook niet per se elke dag te zien... Maar enige regelmaat is wel gewenstquote:Op donderdag 3 januari 2008 13:30 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Tis pas 3 januari
Ik weet niet hoe ver ze uit elkaar wonen.. maar dat valt ook wel mee toch? Haha.
Dacht even dat we alweer wat verder in de tijd warenquote:Op donderdag 3 januari 2008 13:30 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Tis pas 3 januari
Ik weet niet hoe ver ze uit elkaar wonen.. maar dat valt ook wel mee toch? Haha.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:32 schreef Loontjah het volgende:
Het is 30 km, maar ook zo gegaan omdat ik het wou.
Ik was boos omdat hij liever bij zijn vrienden was met de jaarwisseling dan bij zijn zieke vriendin die alleen thuis was.
quote:
Keuze 1: Een vriendin die ziek is, niet op stap gaat, binnen wil zitten en geen sex..quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:32 schreef Loontjah het volgende:
Het is 30 km, maar ook zo gegaan omdat ik het wou.
Ik was boos omdat hij liever bij zijn vrienden was met de jaarwisseling dan bij zijn zieke vriendin die alleen thuis was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |