abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 3 januari 2008 @ 13:39:59 #101
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_55744493
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 13:30 schreef riri het volgende:

[..]

precies...en die hekel voelt ze echt...ze zei niet voor niets..."Ik walg van je"
Ze walgt eigenlijk van zichzelf. omdat ze haar gevoelens maandenlang verloochend heeft door uit taktische overwegingen een "relatie" met iemand te hebben waar ze niet werkelijk iets voor voelt. En die walging projecteert ze nu op haar slachtoffer.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_55744495
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 13:19 schreef schatje het volgende:
Deborah Flens had Lieke 3 opties voorgesteld, eentje was om samen met Brian en Amanda te spelen. Dat vertelde ze toen in de masterbedroom. Ze zei toen dat ze niet met hen wil spelen omdat hun manier van de spelen de hare niet is.
Van wat ik begrepen heb is dat nog steeds, ze heeft gewoon een "gezellig" avondje met Amanda gehad, die brief is verzonnen.Tja als Lieke perse dekking zou willen ten kosten van alles zou ze wel bij Huub zijn gebleven denken jullie ook niet?
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_55744549
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 12:52 schreef Guuskeee het volgende:

[..]

Jaap en Lieke zijn gaan slapen zonder verder nog samen een gesprek aan te gaan, zoals ze dat normaal wel doen. Nog voordat Jaap in bed lag, en Huub nog in de kamer een kort gesprek had met Jaap over Lieke, wilde Jaap en Huub Lieke ter verantwoording roepen maar ze ging in bed liggen, deed dr ogen dicht en deed of ze sliep. Echt in 1 minuut van naast het bed staan tot 'slapen'. Ze had geen antwoorden op hun vragen en deed daarom maar of ze sliep.
Je vergeet er gemakshalve erbij te vermelden dat toen Huub weg was Jaap en lieke een gesprek hebben gehad.
Ze had geen zin om weer met Huub te praten.
  Moderator donderdag 3 januari 2008 @ 13:42:18 #104
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_55744553
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 13:40 schreef maril het volgende:.Tja als Lieke perse dekking zou willen ten kosten van alles zou ze wel bij Huub zijn gebleven denken jullie ook niet?
Tenzij je dat niet meer op kunt brengen, omdat je walgt van je eigen bedrog.
Intussen likt ze zich net zo hard weer in bij haar voormalige vijanden, dus erg veel veranderd is er niet. Alleen hoeft ze niet met Brian en Amanda te neuken.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  donderdag 3 januari 2008 @ 13:43:30 #105
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_55744574
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 13:40 schreef maril het volgende:

[..]

Van wat ik begrepen heb is dat nog steeds, ze heeft gewoon een "gezellig" avondje met Amanda gehad, die brief is verzonnen.Tja als Lieke perse dekking zou willen ten kosten van alles zou ze wel bij Huub zijn gebleven denken jullie ook niet?
Als Jaap een tijdje terug de vrije keus had gehad, dan was die nooit naar Dennix overgestapt.
Dat is nou de ellende met dat gemanipuleer van de redactie, er gebeuren veel te veel dingen die totaal niet kloppen, en die de charme van het spel weghalen.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  donderdag 3 januari 2008 @ 13:43:50 #106
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_55744586
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 13:39 schreef Guuskeee het volgende:

[..]

okee. het was niet mijn bedoeling asociaal over te komen.
Zand erover.

Is er trouwens al een cap van hoe de pruik van Amanda er nu uit ziet?
Ik hoop dat deze niet tegen heet water kan en gekrompen is of zo.
In alle magazines en boekjes staat dat je je haar met lauw-warm water moet uitspoelen haar pruik is toch van echt haar gemaakt?
be nice or go away
pi_55744605
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 13:41 schreef neehe het volgende:

[..]

Je vergeet er gemakshalve erbij te vermelden dat toen Huub weg was Jaap en lieke een gesprek hebben gehad.
Ze had geen zin om weer met Huub te praten.
een gesprek van 4 zinnen ja, waarin Jaap heel erg duidelijk zijn onvrede tov Lieke uitte.
pi_55744675
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 13:42 schreef Gert het volgende:

[..]

Intussen likt ze zich net zo hard weer in bij haar voormalige vijanden, dus erg veel veranderd is er niet. Alleen hoeft ze niet met Brian en Amanda te neuken.
Das dan wel weer fijn. ofschoon ze een manier heeft om bij Brain in een geod blaadje te komen, een triootje
pi_55744695
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 13:44 schreef Guuskeee het volgende:

[..]

een gesprek van 4 zinnen ja, waarin Jaap heel erg duidelijk zijn onvrede tov Lieke uitte.
Wat voor gesprek het ook was en hoelang het ook duurde, je bericht klopte niet.
En het duurde trouwens wel wat langer en die onvrede was wederzijds.
  donderdag 3 januari 2008 @ 13:48:49 #110
145755 kahaarin
pi_55744706
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 13:43 schreef mazaru het volgende:

[..]

Als Jaap een tijdje terug de vrije keus had gehad, dan was die nooit naar Dennix overgestapt.
Dat is nou de ellende met dat gemanipuleer van de redactie, er gebeuren veel te veel dingen die totaal niet kloppen, en die de charme van het spel weghalen.
Zouden ze niet hebben willen berijken dat Jaap geisoleerd zou raken?
Dat gevoel heb ik altijd gehad bij deze actie, Dennis had Nadia, Huub had Lieke, Brian had Amanda hij was een beetje over, toen Nadia wegging en Dennis zijn enige actie in de hele tijd dat hij in de kooi zat heeft uitgevoerd, die stoel op de camera, waren er ineens 2 weg, toen heeft Jaap volgens mij ineens een verhaallijn gekregen.
Daarvoor was hij meer een karikatuur, een typetje.
be nice or go away
pi_55744736
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 13:42 schreef Gert het volgende:

[..]

Ze voelt zich keigoed
De enigen die zich keigoed voelen zijn Brian en Amanda. Ik zal wel in de herhaling vallen, doe het toch maar. Die 2 hebben maanden niets gebracht. Zij zijn maandenlang buiten schot gehouden door achter. Als presentje mogen zij nu profiteren van de ellende die zuurmuts Lieke veroorzaakt heeft. Het is niet te geloven
pi_55744773
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 13:51 schreef tipsch het volgende:

[..]

Ze voelt zich keigoed
De enigen die zich keigoed voelen zijn Brian en Amanda. Ik zal wel in de herhaling vallen, doe het toch maar. Die 2 hebben maanden niets gebracht. Zij zijn maandenlang buiten schot gehouden door achter. Als presentje mogen zij nu profiteren van de ellende die zuurmuts Lieke veroorzaakt heeft. Het is niet te geloven
Inderdaad, ze krijgen alles in de schoot geworpen, en de reden waarom is me nog steeds een raadsel
pi_55744791
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 13:37 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Het lijkt wel alsof je de spreekbuis van Lieke wilt zijn. Ik geloof dat we hier allang van het feit doordrongen zijn dat je een pesthekel aan Huub hebt. Oké..jouw mening, maar met teruglezen is het erg lastig om dat iedere pagina opnieuw een paar keer te moeten lezen. Zeker als je het in je lunchpauze moet doen.
Ik heb geen pesthekel aan Huub...ik heb een hekel aan het gedrag wat hij nu vertoont
Dus niet iets zeggen wat niet klopt..
Je kan ook mijn postings overslaan..wel zo makkelijk,hoef je je er ook niet aan te irriteren

[ Bericht 0% gewijzigd door riri op 03-01-2008 14:08:23 ]
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  donderdag 3 januari 2008 @ 13:57:06 #114
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55744842
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 13:13 schreef riri het volgende:

[..]

Ik denk dat die onzekere positie voor haar niets uitmaakt...ze doet alles liever dan in een situatie blijven waardoor ze het gevoel heeft dat ze zichzelf niet meer kan en mag zijn.
Dat vreet zoveel energie van haar dat ze dat niet meer vol kon houden.
Als je terugkijkt zie ik nu ook duidelijk hoevaak ze daar al grote problemen mee had....één voorbeeld uit de zovele gebeurtenissen waar het niet goed zat...tijdens die internetshows die ze samen maakten gaf het voortdurend veel strubbelingen....Jaap heeft Huub zo vaak gezegd,laat haar haar eigen ding doen,zoals zj het graag wil,maar telkens stond Huub er met zijn grote mond bij alles af te kraken of juist goed te vinden maar alleen maar naar zijn eigen maatstaven.
Geef toe...dat is een onhoudbare situatie...zoiets kan niet anders dan fout gaan...
Ik hoef niets toe te geven omdat ik al vaak heb gezegd dat ik schijtziek wordt van dat bekvechten en alle relatieshit. Lieke is sowieso beter af zonder Huub en heb ook nooit, tot gisteren, begrepen waarom zij in ee relatie zat met Huub en zoveel slikt. Dat kwam bij mij erg ongeloofwaardig over. Nu weten we dat Lieke ipv Sylvia is gekomen en dat zij hem ulltieme dekking moest verlenen. Zij had al voor haar miljonairschap al geneukt en het was makkelijk om dat door te zetten. Ook omdat het een 6 - 2 situatie werd. Zij was al erg lang ongelukkig in deze gedwongen relatie en ik vind daar een stuk nepheid in en heeft ze te wenig aan haarzelf gedacht. Maar ook daar heb ik nog wel begrip voor.
Omdat ik schijtziek werd van de relatieproblemen ben ik blij dat er knopen doorgehakt zijn. Maar de puzzel was voor mij niet compleet. Maar denk het nu enigzinds te snappen. Ik vind het nu ook een positieve ontwikkeling. Al denk ik dat Lieke en Huub beide ddordraven en dat komt omdat Huub een stukje informatie mist die LIeke wel weet.
Op donderdag 3 januari 2008 13:54 schreef riri het volgende:

[..]

Ik heb geen pesthekel aan Huub...ik heb een hekel aan het gedrag wat hij u vertoont
Dus niet iets zeggen wat niet klopt..
Je kan ook mijn postings overslaan..wel zo makkelijk,hoef je je er ook niet aan te irriteren
Goed idee, bedankt
pi_55744911
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 13:57 schreef akveor het volgende:

[..]

Ik hoef niets toe te geven omdat ik al vaak heb gezegd dat ik schijtziek wordt van dat bekvechten en alle relatieshit. Lieke is sowieso beter af zonder Huub en heb ook nooit, tot gisteren, begrepen waarom zij in ee relatie zat met Huub en zoveel slikt. Dat kwam bij mij erg ongeloofwaardig over. Nu weten we dat Lieke ipv Sylvia is gekomen en dat zij hem ulltieme dekking moest verlenen. Zij had al voor haar miljonairschap al geneukt en het was makkelijk om dat door te zetten. Ook omdat het een 6 - 2 situatie werd. Zij was al erg lang ongelukkig in deze gedwongen relatie en ik vind daar een stuk nepheid in en heeft ze te wenig aan haarzelf gedacht. Maar ook daar heb ik nog wel begrip voor.
Omdat ik schijtziek werd van de relatieproblemen ben ik blij dat er knopen doorgehakt zijn. Maar de puzzel was voor mij niet compleet. Maar denk het nu enigzinds te snappen. Ik vind het nu ook een positieve ontwikkeling. Al denk ik dat Lieke en Huub beide ddordraven en dat komt omdat Huub een stukje informatie mist die LIeke wel weet.
Je noemt alleen Sylvia in het dekkingsverhaal, maar kijk je inmiddels ook niet iets anders naar de exit van Eric?
  Moderator donderdag 3 januari 2008 @ 14:00:16 #117
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_55744919
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 13:53 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Inderdaad, ze krijgen alles in de schoot geworpen, en de reden waarom is me nog steeds een raadsel
Ik denk dat het heel simpel is: persoonlijke sympathie. Klinkt heel banaal, maar er worden zo vaak belangrijke beslissingen genomen en deals gesloten om die reden.
Het is bekend dat Flens op de hand van Brian is en "Huub niet moet".
Ik denk niet werkelijk dat er al een script klaarligt waarin staat wie de winnaar wordt, maar in de hoofden van de paar mensen die de touwtjes in handen hebben, zit natuurlijk een voorkeursscenario. En nu Steijn er niet meer is, hoeft Flens weinig tegengas te verwachten mbt het uitvoeren van "haar scenario".
  donderdag 3 januari 2008 @ 14:03:35 #118
145755 kahaarin
pi_55744989
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 13:57 schreef akveor het volgende:

[..]

Ik denk dat Huub er niet aan wil dat zij hem zo voor de gek heeft kunnen houden, vermoedelijk voelt hij meer voor haar dan zij voor hem, hij is een moeilijk mannetje en heeft issues met hoe hij met vrouwen en in het bijzonder zijn vriendinnen om moet gaan.
Het principe geven en nemen heeft hij imho niet helemaal door, ook al zou iemand hem haarfijn uit de doeken doen hoe het zit dan nog kan hij er niet bij dat iemand die veel om hem gaf ineens een hekel aan hem kan hebben, immers hij zegt steeds dat hij zijn fouten toegeeft en sorry zegt, maar dat hij keer op keer dezelfde fouten maakt en er niets aan doet ziet hij niet in.
Op een gegeven moment zal hij moeten gaan beseffen dat wanneer er 2 vechten er 2 schuld hebben, hij is zo overtuigd van zichzelf en tegelijkertijd zo onzeker over/jegens anderen dat hij volgens mij niet eens wil nadenken over zijn aandeel in deze.
be nice or go away
pi_55745016
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 13:40 schreef maril het volgende:

[..]

Als het haar om dekking te doen was was dat de meest makkelijke weg geweest...
het betekent gewoon dat het haar daarom niet gaat...blijkbaar gaat dat er bij sommigen niet in omdat ze niet kunnen geloven dat iemand daar niet echt voor die 2,2 miljoen zit.
Het zou mooi meegenomen zijn maar het is niet haar doel....voor Huub,Jaap en Brian wel.
Voor Amanda gaat het ook niet om het geld.

Lieke is een sporter,het maakt niet uit voor wat,een echte sporter is gewend om tot het eind van zijn krachten te gaan.
pi_55745028
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 13:17 schreef Py het volgende:
Amanda en Brian gaan vanavond, als de 2 Bossche Bollen komen, mét Lieke, Huub uitlachen.

Brian wil ook vragen: 'Waarom komt Kati niet meer?' <--- (toch niet dus?)
Late reactie maar ben aan het bijlezen, Huub en Jaap hebben tegen
Brian gezegt dat Kati niet zou komen, maar ze komt wel.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_55745086
KOmt er geen subforum voor Wie is de Mol, dat is leuker dan DGK iig op dit moment.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_55745092
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 14:00 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik denk dat het heel simpel is: persoonlijke sympathie. Klinkt heel banaal, maar er worden zo vaak belangrijke beslissingen genomen en deals gesloten om die reden.
Het is bekend dat Flens op de hand van Brian is en "Huub niet moet".
Ik denk niet werkelijk dat er al een script klaarligt waarin staat wie de winnaar wordt, maar in de hoofden van de paar mensen die de touwtjes in handen hebben, zit natuurlijk een voorkeursscenario. En nu Steijn er niet meer is, hoeft Flens weinig tegengas te verwachten mbt het uitvoeren van "haar scenario".
Het echte SCRIPT (met hoofdletters) van Flens is gewoon TV maken. Ze is directeur van een productie-bedrijf en wordt afgerekend op kijkcijfers. Om voldoende tegenwicht te bieden tegen het te dominante gedrag van Huub, geeft Flens meer steun aan Brian en Amanda. De bal moet blijven rollen en dat gaat niet als ze Huub z'n gang laat gaan .....
Keep the Sunny Side Up
pi_55745125
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 14:08 schreef petraa het volgende:
KOmt er geen subforum voor Wie is de Mol, dat is leuker dan DGK iig op dit moment.
Kreeg gisteren een pm van wie de mol zou zijn, ze kent Lieke dr familie
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_55745152
Wat is uberhaupt de verhaallijn van Amanda en Brian: Behalve neuken???
pi_55745163
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 14:05 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Late reactie maar ben aan het bijlezen, Huub en Jaap hebben tegen
Brian gezegt dat Kati niet zou komen, maar ze komt wel.
Thnx
  donderdag 3 januari 2008 @ 14:13:32 #126
103972 BuffyJan
Das toch niet te geleuveee
pi_55745187
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 12:50 schreef Py het volgende:
Heeft niemand Huub horen roepen vanmorgen: 'Ik weet toch dat ik er de komende maanden nog niet uit ga!'
Waar hebben we die eerder gehoord?

Complete rel vanmorgen daaro, geschreeuw van Huub, Lieke, Jaap en Palma de hele morgen. Maar weinig van terug te lezen.

Nouja. Kwam er op neer dat Huub ff niemand heeft kunnen overtuigen van een punt wat hij graag wil maken.
Zelfs Palma nam het voor Lieke op.

Jammer is dat, tis weer een drukte van jewelste met discussies over Huub en Lieke
pi_55745238
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 14:11 schreef Utrecht het volgende:
Wat is uberhaupt de verhaallijn van Amanda en Brian: Behalve neuken???
Lieke losweken en naar zich toe trekken. Onrust tussen jaap en Huub zaaien. Dimitri over briefjes laten vertellen, waar vervolgens een behoorlijke rel uit ontstond. En voor de rest achterover leunen en zien hoe de anderen zichzelf compleet aan het verzwakken zijn.

Raar, maar waar
  donderdag 3 januari 2008 @ 14:16:12 #128
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55745247
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 13:59 schreef tipsch het volgende:

[..]

Je noemt alleen Sylvia in het dekkingsverhaal, maar kijk je inmiddels ook niet iets anders naar de exit van Eric?
In deze is het niet relevant omdat Lieke al binnen was, De koppeling die je zou kunnen leggen is dat Huub Erik heel makkelijk heeft laten gaan. Maar dit had te maken met de moeilijkheden die Erik ondervond tijdens het studeren in de villa. EWrik wilde perse studeren maar dat werd lastig in de villa. Daarmee kwam ok de langetermijnsdekking op losse schroeven te staan en zo had Huub er geen problemen mee dat Erik wegliep en er en nieuwe voor in de plaats zou komen. Of dat verder is meegenomen in de uyl;tieme dekking van Lieke weet ik ook niet zou kunnen maar niet echt belangrijk meer. Denk ik.
Op donderdag 3 januari 2008 14:13 schreef BuffyJan het volgende:

[..]

Jammer is dat, tis weer een drukte van jewelste met discussies over Huub en Lieke
Inderdaad ik scroll me een ongeluk
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  donderdag 3 januari 2008 @ 14:18:27 #130
103972 BuffyJan
Das toch niet te geleuveee
pi_55745306
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 14:16 schreef akveor het volgende:

[..]

In deze is het niet relevant omdat Lieke al binnen was, De koppeling die je zou kunnen leggen is dat Huub Erik heel makkelijk heeft laten gaan. Maar dit had te maken met de moeilijkheden die Erik ondervond tijdens het studeren in de villa. EWrik wilde perse studeren maar dat werd lastig in de villa. Daarmee kwam ok de langetermijnsdekking op losse schroeven te staan en zo had Huub er geen problemen mee dat Erik wegliep en er en nieuwe voor in de plaats zou komen. Of dat verder is meegenomen in de uyl;tieme dekking van Lieke weet ik ook niet zou kunnen maar niet echt belangrijk meer. Denk ik.
Kunnen jullie deze discussie niet elders voortzetten?
pi_55745335
Amanda met Huub en Jaap in gesprek over het spel en de mogelijke ontwikkelingen.
Ze weten niet wanneer de nieuwe miljonair komt. Huub verwacht hem niet op heel korte termijn.
De situatie 2-2-2 lijkt geen van 3-en aan te staan, vanwege de impasse die zo ontstaat.
Er moeten keuzes gemaakt worden om het spel niet vast te zetten.
  donderdag 3 januari 2008 @ 14:19:36 #132
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_55745337
(Het spel is voor Lieke begonnen?)
Lieke: De Lieke die je nu ziet, is de echte, ik heb een winnaarsmentaliteit.
Jaap: Gewoon morgen vragen hoe zit het met januari, of Huub weg mag.
Lieke: De bedoeling is dat Huub eruit gaat , hij is te sterke speler.
Jaap: Ik wil Brian en Huub eruit.

(Startsein Huub mag weg)
Jaap: Wie heeft tegen jou gezegd, dat Huub gewoon weggestemd mag worden?
Lieke: F.J en Rik zeggen dat, letterlijk , ook Huub kunnen we laten gaan.

( Huub naar een Exit te begeleiden)
Lieke: Zij zijn ook blij dat ik beter eet, ik straal zeggen ze.

P.s. Kunnen alle miljonairs een afzeik-topic krijgen? Ik lees al dagen over tientallen eenzijdige posten heen.
pi_55745355
De hele houding van Huub nu ook in het kantoor...alsof hij de programmamaker is...
pi_55745407
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 14:18 schreef BuffyJan het volgende:

[..]

Kunnen jullie deze discussie niet elders voortzetten?
Toch niets mis met een goed gesprek, prima argumenten en een helder betoog.
Keep the Sunny Side Up
pi_55745415
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 14:13 schreef BuffyJan het volgende:

[..]

Zou het nut hebben een Huub en Lieke reltopic te openen?
pi_55745416
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 14:16 schreef akveor het volgende:

[..]

Ik denk dat het heel belangrijk is. Ik denk dat de exit van Eric, naast Sylvia's exit een voorwaarde was voor de komst van Lieke. Eric maakte toen ook zo'n uiterst onlogische en onhoudbare switch naar 'diva' Natasia. Relevant dus, naar mijn mening.

[ Bericht 0% gewijzigd door tipsch op 03-01-2008 14:30:08 ]
pi_55745472
Jaap maakt het Huub moeilijk...hij zegt dat het prima gaat tussen hem en Lieke,
Huub vindt dat niet prettig
pi_55745523
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 14:19 schreef tuinfluiter het volgende:
(Het spel is voor Lieke begonnen?)
Lieke: De Lieke die je nu ziet, is de echte, ik heb een winnaarsmentaliteit.
Jaap: Gewoon morgen vragen hoe zit het met januari, of Huub weg mag.
Lieke: De bedoeling is dat Huub eruit gaat , hij is te sterke speler.
Jaap: Ik wil Brian en Huub eruit.

(Startsein Huub mag weg)
Jaap: Wie heeft tegen jou gezegd, dat Huub gewoon weggestemd mag worden?
Lieke: F.J en Rik zeggen dat, letterlijk , ook Huub kunnen we laten gaan.

( Huub naar een Exit te begeleiden)
Lieke: Zij zijn ook blij dat ik beter eet, ik straal zeggen ze.

P.s. Kunnen alle miljonairs een afzeik-topic krijgen? Ik lees al dagen over tientallen eenzijdige posten heen.
Thanks
Ik kom net binnenvallen. Waardevolle post deze!
  Moderator donderdag 3 januari 2008 @ 14:27:37 #139
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_55745552
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 14:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Het echte SCRIPT (met hoofdletters) van Flens is gewoon TV maken. Ze is directeur van een productie-bedrijf en wordt afgerekend op kijkcijfers. Om voldoende tegenwicht te bieden tegen het te dominante gedrag van Huub, geeft Flens meer steun aan Brian en Amanda. De bal moet blijven rollen en dat gaat niet als ze Huub z'n gang laat gaan .....
Ik denk dat het een stuk spannender zou worden, als iederéén weer eens wat meer zijn en haar gang mocht gaan.
pi_55745557
Brian en amanda komen niet meer bij en hebben steeds updatgesprekjes in de chill..
Amanda noemt Jaap en Huub 'dekkingsslaven'. Brian ligt dubbel omdat Huub nu bij Amanda probeert te slijmen, waarvan hij Lieke beschuldigd.
pi_55745595
Brian gaat zo direct weer spastische bewegingen maken, denk ik. Hij begint al wat rond te draaien op zn poefje.
pi_55745640
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 14:27 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik denk dat het een stuk spannender zou worden, als iederéén weer eens wat meer zijn en haar gang mocht gaan.
Dat ben ik roerend met je eens. Zonder al die scripts wordt het voor de streamers spannender. Maar TV-makers denken anders, ze willen juist dat het aan een stuk door TV-verhaaltjes worden.

Zonder gastspelers (Luc en Selene) is het ook veel leuker. Dat zie je nu heel duidelijk al een paar dagen. Maar ook daar zou het hokje wel eens anders over kunnen denken. (Toch hoop ik dat Selene en Luc niet terugkomen)
Keep the Sunny Side Up
pi_55745661
pi_55745669
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 14:27 schreef Gert het volgende:

[..]

pi_55745699
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 13:39 schreef Gert het volgende:

[..]

Ze walgt eigenlijk van zichzelf. omdat ze haar gevoelens maandenlang verloochend heeft door uit taktische overwegingen een "relatie" met iemand te hebben waar ze niet werkelijk iets voor voelt. En die walging projecteert ze nu op haar slachtoffer.
Dat idee heb ik ook

Ze is echt spijkerhard..... en voor het spel is dat natuurlijk goed.......
Huub zegt dat tie hard is; maar in weze is het gewoon nog een jochie met een grote bek
pi_55745718
B&A hebben de grootste lol om de hele situatie in de chill...en ondertussen zit Huub zich al aardig op te vreten steeds.

Toch grappig om te zien...Huub praat nog steeds of hij het daar voor het zeggen heeft. Maar langzaam maar zeker verliest hij meer en meer controle op het spel, "zijn"spel zoals hij het zelf altijd zo mooi noemt. Misschien kunnen ze vast een dwangbuis voor hem op de boodschappenlijst zetten.
pi_55745731
Brian zegt tegen Amanda dat hij heel veel porno keek...hij had gigabytes aan porno
  donderdag 3 januari 2008 @ 14:38:42 #148
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_55745775
Hoi, gebeurd er nog wat op de streams... En die discussie heb ik ook wel gehad... Kan dat aub ergens anders? Dank u
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_55745822
Huub denkt werkelijk dat hij Lieke nog jaloers kan maken
pi_55745825
Huub gaat weg (met 'n auto) en doet geheimzinnig. Zal wel de dokter zijn voor een SOA test !
Keep the Sunny Side Up
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')