Jammer is dat, tis weer een drukte van jewelste met discussies over Huub en Liekequote:Op donderdag 3 januari 2008 12:50 schreef Py het volgende:
Heeft niemand Huub horen roepen vanmorgen: 'Ik weet toch dat ik er de komende maanden nog niet uit ga!'
Waar hebben we die eerder gehoord?
Complete rel vanmorgen daaro, geschreeuw van Huub, Lieke, Jaap en Palma de hele morgen. Maar weinig van terug te lezen.
Nouja. Kwam er op neer dat Huub ff niemand heeft kunnen overtuigen van een punt wat hij graag wil maken.
Zelfs Palma nam het voor Lieke op.
Lieke losweken en naar zich toe trekken. Onrust tussen jaap en Huub zaaien. Dimitri over briefjes laten vertellen, waar vervolgens een behoorlijke rel uit ontstond. En voor de rest achterover leunen en zien hoe de anderen zichzelf compleet aan het verzwakken zijn.quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:11 schreef Utrecht het volgende:
Wat is uberhaupt de verhaallijn van Amanda en Brian: Behalve neuken???
In deze is het niet relevant omdat Lieke al binnen was, De koppeling die je zou kunnen leggen is dat Huub Erik heel makkelijk heeft laten gaan. Maar dit had te maken met de moeilijkheden die Erik ondervond tijdens het studeren in de villa. EWrik wilde perse studeren maar dat werd lastig in de villa. Daarmee kwam ok de langetermijnsdekking op losse schroeven te staan en zo had Huub er geen problemen mee dat Erik wegliep en er en nieuwe voor in de plaats zou komen. Of dat verder is meegenomen in de uyl;tieme dekking van Lieke weet ik ook niet zou kunnen maar niet echt belangrijk meer. Denk ik.quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:59 schreef tipsch het volgende:
[..]
Je noemt alleen Sylvia in het dekkingsverhaal, maar kijk je inmiddels ook niet iets anders naar de exit van Eric?
Inderdaadquote:Op donderdag 3 januari 2008 14:13 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Jammer is dat, tis weer een drukte van jewelste met discussies over Huub en Lieke
Kunnen jullie deze discussie niet elders voortzetten?quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:16 schreef akveor het volgende:
[..]
In deze is het niet relevant omdat Lieke al binnen was, De koppeling die je zou kunnen leggen is dat Huub Erik heel makkelijk heeft laten gaan. Maar dit had te maken met de moeilijkheden die Erik ondervond tijdens het studeren in de villa. EWrik wilde perse studeren maar dat werd lastig in de villa. Daarmee kwam ok de langetermijnsdekking op losse schroeven te staan en zo had Huub er geen problemen mee dat Erik wegliep en er en nieuwe voor in de plaats zou komen. Of dat verder is meegenomen in de uyl;tieme dekking van Lieke weet ik ook niet zou kunnen maar niet echt belangrijk meer. Denk ik.
Toch niets mis met een goed gesprek, prima argumenten en een helder betoog.quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:18 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Kunnen jullie deze discussie niet elders voortzetten?
Zou het nut hebben een Huub en Lieke reltopic te openen?quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:13 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Jammer is dat, tis weer een drukte van jewelste met discussies over Huub en Lieke
Ik denk dat het heel belangrijk is. Ik denk dat de exit van Eric, naast Sylvia's exit een voorwaarde was voor de komst van Lieke. Eric maakte toen ook zo'n uiterst onlogische en onhoudbare switch naar 'diva' Natasia. Relevant dus, naar mijn mening.quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:16 schreef akveor het volgende:
[..]
In deze is het niet relevant omdat Lieke al binnen was, De koppeling die je zou kunnen leggen is dat Huub Erik heel makkelijk heeft laten gaan. Maar dit had te maken met de moeilijkheden die Erik ondervond tijdens het studeren in de villa. EWrik wilde perse studeren maar dat werd lastig in de villa. Daarmee kwam ok de langetermijnsdekking op losse schroeven te staan en zo had Huub er geen problemen mee dat Erik wegliep en er en nieuwe voor in de plaats zou komen. Of dat verder is meegenomen in de uyl;tieme dekking van Lieke weet ik ook niet zou kunnen maar niet echt belangrijk meer. Denk ik.
Thanksquote:Op donderdag 3 januari 2008 14:19 schreef tuinfluiter het volgende:
(Het spel is voor Lieke begonnen?)
Lieke: De Lieke die je nu ziet, is de echte, ik heb een winnaarsmentaliteit.
Jaap: Gewoon morgen vragen hoe zit het met januari, of Huub weg mag.
Lieke: De bedoeling is dat Huub eruit gaat , hij is te sterke speler.
Jaap: Ik wil Brian en Huub eruit.
(Startsein Huub mag weg)
Jaap: Wie heeft tegen jou gezegd, dat Huub gewoon weggestemd mag worden?
Lieke: F.J en Rik zeggen dat, letterlijk , ook Huub kunnen we laten gaan.
( Huub naar een Exit te begeleiden)
Lieke: Zij zijn ook blij dat ik beter eet, ik straal zeggen ze.
P.s. Kunnen alle miljonairs een afzeik-topic krijgen? Ik lees al dagen over tientallen eenzijdige posten heen.
Ik denk dat het een stuk spannender zou worden, als iederéén weer eens wat meer zijn en haar gang mocht gaan.quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het echte SCRIPT (met hoofdletters) van Flens is gewoon TV maken. Ze is directeur van een productie-bedrijf en wordt afgerekend op kijkcijfers. Om voldoende tegenwicht te bieden tegen het te dominante gedrag van Huub, geeft Flens meer steun aan Brian en Amanda. De bal moet blijven rollen en dat gaat niet als ze Huub z'n gang laat gaan .....
Dat ben ik roerend met je eens. Zonder al die scripts wordt het voor de streamers spannender. Maar TV-makers denken anders, ze willen juist dat het aan een stuk door TV-verhaaltjes worden.quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat het een stuk spannender zou worden, als iederéén weer eens wat meer zijn en haar gang mocht gaan.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat het een stuk spannender zou worden, als iederéén weer eens wat meer zijn en haar gang mocht gaan.
Dat idee heb ik ookquote:Op donderdag 3 januari 2008 13:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze walgt eigenlijk van zichzelf. omdat ze haar gevoelens maandenlang verloochend heeft door uit taktische overwegingen een "relatie" met iemand te hebben waar ze niet werkelijk iets voor voelt. En die walging projecteert ze nu op haar slachtoffer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |