Kom op zeg. Huub heeft altijd gezegd dat ie met Lieke naar de finale wilde. Hij prefereerde haar boven Jaap en dat had met name er mee te maken dat ze zoveel samen hadden meegemaakt.; Dus hoe je aan die onzin komt?quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:02 schreef Verida het volgende:
[..]
Die 33% had ze niet in theorie. Ze wist dat Huub haar gewoon eruit zou stemmen volgens mij. Door alleen verder te gaan en te wachten op een nieuwe miljonair of het de fout in gaan van Huub heeft ze meer kans. Jaap ziet ook de bui hangen en probeert Huub af te remmen. Jaap houdt wel de deur open voor Lieke, mocht Huub zichzelf eruit werken.
Hiermee is Lieke's kans imo groter dan bij Huub en Jaap te blijven en met z'n drieen te spelen.
Inderdaad, kan prima, ik reageerde het meest op je laatdunkende houding, ik heb mijn eigen mening over wat er gebeurt en vind het niet fijn dat er dan neerbuigend wordt gereageerd, we mogen hier allemaal een mening hebben en commentaar, het heet hier tenslotte Commentaar Op Streams.quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:15 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
leten we er maar over ophouden want dit komt nooit tot een eind. ik vind je verhaal onzin, en jij het mijne, kan toch?
precies...en die hekel voelt ze echt...ze zei niet voor niets..."Ik walg van je"quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
In het begin was dat wel een optie voor Lieke. Maar Huub bleef als een puppie achter haar aanrennen. Probereb te knuffelen, aanhalen, aanraken ..... al dat soort dingen zorgden ervoor dat Lieke per keer een grotere afstand nam. Op een bepaald moment begon ze een hekel aan hem te krijgen.
Hij krijgt ze echt wel een keer op zijn bord..ben ik heilig van overtuigdquote:Op donderdag 3 januari 2008 13:14 schreef akveor het volgende:
Brian hou toch je bek. Nooit wordt je lastig gevallen en je hoeft niet te doen dat jij zo'n geweldige speler. Je bent laf en deze dingen worden gewoon weer in je schoot geworpen.
Het lijkt wel alsof je de spreekbuis van Lieke wilt zijn. Ik geloof dat we hier allang van het feit doordrongen zijn dat je een pesthekel aan Huub hebt. Oké..jouw mening, maar met teruglezen is het erg lastig om dat iedere pagina opnieuw een paar keer te moeten lezen. Zeker als je het in je lunchpauze moet doen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:30 schreef riri het volgende:
[..]
precies...en die hekel voelt ze echt...ze zei niet voor niets..."Ik walg van je"
Dat gevoel is er echt en dan kan je niets meer met iemand...althans ik zou het niet kunnen.
Zijn daden maken dat ze dat voelt...en ik begrijp dat volkomen,ik zou er ook misselijk van worden.
Gisteren had ik dat ook toen ik Huub op de streams zag schreeuwen...zo over de top....krijg gewoon een aversie tegen hem als ik hem zie,laat staan als je daar in het huis zit.
okee. het was niet mijn bedoeling asociaal over te komen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:23 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Inderdaad, kan prima, ik reageerde het meest op je laatdunkende houding, ik heb mijn eigen mening over wat er gebeurt en vind het niet fijn dat er dan neerbuigend wordt gereageerd, we mogen hier allemaal een mening hebben en commentaar, het heet hier tenslotte Commentaar Op Streams.
Ik wil best overeenkomen het oneens te zijn hoor, echt waar.![]()
Dingen als: 'onbegrijpelijk dat' en 'even in kindertaal' vind ik niet prettig discussieren.
Maar dus, agree to disagree dan?
Ze walgt eigenlijk van zichzelf. omdat ze haar gevoelens maandenlang verloochend heeft door uit taktische overwegingen een "relatie" met iemand te hebben waar ze niet werkelijk iets voor voelt. En die walging projecteert ze nu op haar slachtoffer.quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:30 schreef riri het volgende:
[..]
precies...en die hekel voelt ze echt...ze zei niet voor niets..."Ik walg van je"
Van wat ik begrepen heb is dat nog steeds, ze heeft gewoon een "gezellig" avondje met Amanda gehad, die brief is verzonnen.Tja als Lieke perse dekking zou willen ten kosten van alles zou ze wel bij Huub zijn gebleven denken jullie ook niet?quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:19 schreef schatje het volgende:
Deborah Flens had Lieke 3 opties voorgesteld, eentje was om samen met Brian en Amanda te spelen. Dat vertelde ze toen in de masterbedroom. Ze zei toen dat ze niet met hen wil spelen omdat hun manier van de spelen de hare niet is.
Je vergeet er gemakshalve erbij te vermelden dat toen Huub weg was Jaap en lieke een gesprek hebben gehad.quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:52 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Jaap en Lieke zijn gaan slapen zonder verder nog samen een gesprek aan te gaan, zoals ze dat normaal wel doen. Nog voordat Jaap in bed lag, en Huub nog in de kamer een kort gesprek had met Jaap over Lieke, wilde Jaap en Huub Lieke ter verantwoording roepen maar ze ging in bed liggen, deed dr ogen dicht en deed of ze sliep. Echt in 1 minuut van naast het bed staan tot 'slapen'. Ze had geen antwoorden op hun vragen en deed daarom maar of ze sliep.
Tenzij je dat niet meer op kunt brengen, omdat je walgt van je eigen bedrog.quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:40 schreef maril het volgende:.Tja als Lieke perse dekking zou willen ten kosten van alles zou ze wel bij Huub zijn gebleven denken jullie ook niet?
Als Jaap een tijdje terug de vrije keus had gehad, dan was die nooit naar Dennix overgestapt.quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:40 schreef maril het volgende:
[..]
Van wat ik begrepen heb is dat nog steeds, ze heeft gewoon een "gezellig" avondje met Amanda gehad, die brief is verzonnen.Tja als Lieke perse dekking zou willen ten kosten van alles zou ze wel bij Huub zijn gebleven denken jullie ook niet?
Zand erover.quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:39 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
okee. het was niet mijn bedoeling asociaal over te komen.
een gesprek van 4 zinnen ja, waarin Jaap heel erg duidelijk zijn onvrede tov Lieke uitte.quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:41 schreef neehe het volgende:
[..]
Je vergeet er gemakshalve erbij te vermelden dat toen Huub weg was Jaap en lieke een gesprek hebben gehad.
Ze had geen zin om weer met Huub te praten.
Das dan wel weer fijn.quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Tenzij je dat niet meer op kunt brengen, omdat je walgt van je eigen bedrog.
Intussen likt ze zich net zo hard weer in bij haar voormalige vijanden, dus erg veel veranderd is er niet. Alleen hoeft ze niet met Brian en Amanda te neuken.
Wat voor gesprek het ook was en hoelang het ook duurde, je bericht klopte niet.quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:44 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
een gesprek van 4 zinnen ja, waarin Jaap heel erg duidelijk zijn onvrede tov Lieke uitte.
Zouden ze niet hebben willen berijken dat Jaap geisoleerd zou raken?quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als Jaap een tijdje terug de vrije keus had gehad, dan was die nooit naar Dennix overgestapt.
Dat is nou de ellende met dat gemanipuleer van de redactie, er gebeuren veel te veel dingen die totaal niet kloppen, en die de charme van het spel weghalen.
Ze voelt zich keigoedquote:Op donderdag 3 januari 2008 13:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Tenzij je dat niet meer op kunt brengen, omdat je walgt van je eigen bedrog.
Intussen likt ze zich net zo hard weer in bij haar voormalige vijanden, dus erg veel veranderd is er niet. Alleen hoeft ze niet met Brian en Amanda te neuken.
Inderdaad, ze krijgen alles in de schoot geworpen, en de reden waarom is me nog steeds een raadselquote:Op donderdag 3 januari 2008 13:51 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ze voelt zich keigoed![]()
De enigen die zich keigoed voelen zijn Brian en Amanda. Ik zal wel in de herhaling vallen, doe het toch maar. Die 2 hebben maanden niets gebracht. Zij zijn maandenlang buiten schot gehouden door achter. Als presentje mogen zij nu profiteren van de ellende die zuurmuts Lieke veroorzaakt heeft. Het is niet te geloven
Ik heb geen pesthekel aan Huub...ik heb een hekel aan het gedrag wat hij nu vertoontquote:Op donderdag 3 januari 2008 13:37 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof je de spreekbuis van Lieke wilt zijn. Ik geloof dat we hier allang van het feit doordrongen zijn dat je een pesthekel aan Huub hebt. Oké..jouw mening, maar met teruglezen is het erg lastig om dat iedere pagina opnieuw een paar keer te moeten lezen. Zeker als je het in je lunchpauze moet doen.
Ik hoef niets toe te geven omdat ik al vaak heb gezegd dat ik schijtziek wordt van dat bekvechten en alle relatieshit. Lieke is sowieso beter af zonder Huub en heb ook nooit, tot gisteren, begrepen waarom zij in ee relatie zat met Huub en zoveel slikt. Dat kwam bij mij erg ongeloofwaardig over. Nu weten we dat Lieke ipv Sylvia is gekomen en dat zij hem ulltieme dekking moest verlenen. Zij had al voor haar miljonairschap al geneukt en het was makkelijk om dat door te zetten. Ook omdat het een 6 - 2 situatie werd. Zij was al erg lang ongelukkig in deze gedwongen relatie en ik vind daar een stuk nepheid in en heeft ze te wenig aan haarzelf gedacht. Maar ook daar heb ik nog wel begrip voor.quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:13 schreef riri het volgende:
[..]
Ik denk dat die onzekere positie voor haar niets uitmaakt...ze doet alles liever dan in een situatie blijven waardoor ze het gevoel heeft dat ze zichzelf niet meer kan en mag zijn.
Dat vreet zoveel energie van haar dat ze dat niet meer vol kon houden.
Als je terugkijkt zie ik nu ook duidelijk hoevaak ze daar al grote problemen mee had....één voorbeeld uit de zovele gebeurtenissen waar het niet goed zat...tijdens die internetshows die ze samen maakten gaf het voortdurend veel strubbelingen....Jaap heeft Huub zo vaak gezegd,laat haar haar eigen ding doen,zoals zj het graag wil,maar telkens stond Huub er met zijn grote mond bij alles af te kraken of juist goed te vinden maar alleen maar naar zijn eigen maatstaven.
Geef toe...dat is een onhoudbare situatie...zoiets kan niet anders dan fout gaan...
Goed idee, bedanktquote:Op donderdag 3 januari 2008 13:54 schreef riri het volgende:
[..]
Ik heb geen pesthekel aan Huub...ik heb een hekel aan het gedrag wat hij u vertoont
Dus niet iets zeggen wat niet klopt..
Je kan ook mijn postings overslaan..wel zo makkelijk,hoef je je er ook niet aan te irriteren
Je noemt alleen Sylvia in het dekkingsverhaal, maar kijk je inmiddels ook niet iets anders naar de exit van Eric?quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik hoef niets toe te geven omdat ik al vaak heb gezegd dat ik schijtziek wordt van dat bekvechten en alle relatieshit. Lieke is sowieso beter af zonder Huub en heb ook nooit, tot gisteren, begrepen waarom zij in ee relatie zat met Huub en zoveel slikt. Dat kwam bij mij erg ongeloofwaardig over. Nu weten we dat Lieke ipv Sylvia is gekomen en dat zij hem ulltieme dekking moest verlenen. Zij had al voor haar miljonairschap al geneukt en het was makkelijk om dat door te zetten. Ook omdat het een 6 - 2 situatie werd. Zij was al erg lang ongelukkig in deze gedwongen relatie en ik vind daar een stuk nepheid in en heeft ze te wenig aan haarzelf gedacht. Maar ook daar heb ik nog wel begrip voor.
Omdat ik schijtziek werd van de relatieproblemen ben ik blij dat er knopen doorgehakt zijn. Maar de puzzel was voor mij niet compleet. Maar denk het nu enigzinds te snappen. Ik vind het nu ook een positieve ontwikkeling. Al denk ik dat Lieke en Huub beide ddordraven en dat komt omdat Huub een stukje informatie mist die LIeke wel weet.
Ik denk dat het heel simpel is: persoonlijke sympathie. Klinkt heel banaal, maar er worden zo vaak belangrijke beslissingen genomen en deals gesloten om die reden.quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:53 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Inderdaad, ze krijgen alles in de schoot geworpen, en de reden waarom is me nog steeds een raadsel
Ik denk dat Huub er niet aan wil dat zij hem zo voor de gek heeft kunnen houden, vermoedelijk voelt hij meer voor haar dan zij voor hem, hij is een moeilijk mannetje en heeft issues met hoe hij met vrouwen en in het bijzonder zijn vriendinnen om moet gaan.quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik hoef niets toe te geven omdat ik al vaak heb gezegd dat ik schijtziek wordt van dat bekvechten en alle relatieshit. Lieke is sowieso beter af zonder Huub en heb ook nooit, tot gisteren, begrepen waarom zij in ee relatie zat met Huub en zoveel slikt. Dat kwam bij mij erg ongeloofwaardig over. Nu weten we dat Lieke ipv Sylvia is gekomen en dat zij hem ulltieme dekking moest verlenen. Zij had al voor haar miljonairschap al geneukt en het was makkelijk om dat door te zetten. Ook omdat het een 6 - 2 situatie werd. Zij was al erg lang ongelukkig in deze gedwongen relatie en ik vind daar een stuk nepheid in en heeft ze te wenig aan haarzelf gedacht. Maar ook daar heb ik nog wel begrip voor.
Omdat ik schijtziek werd van de relatieproblemen ben ik blij dat er knopen doorgehakt zijn. Maar de puzzel was voor mij niet compleet. Maar denk het nu enigzinds te snappen. Ik vind het nu ook een positieve ontwikkeling. Al denk ik dat Lieke en Huub beide ddordraven en dat komt omdat Huub een stukje informatie mist die LIeke wel weet.
Als het haar om dekking te doen was was dat de meest makkelijke weg geweest...quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:40 schreef maril het volgende:
[..]
Van wat ik begrepen heb is dat nog steeds, ze heeft gewoon een "gezellig" avondje met Amanda gehad, die brief is verzonnen.Tja als Lieke perse dekking zou willen ten kosten van alles zou ze wel bij Huub zijn gebleven denken jullie ook niet?
Late reactie maar ben aan het bijlezen, Huub en Jaap hebben tegenquote:Op donderdag 3 januari 2008 13:17 schreef Py het volgende:
Amanda en Brian gaan vanavond, als de 2 Bossche Bollen komen, mét Lieke, Huub uitlachen.
Brian wil ook vragen: 'Waarom komt Kati niet meer?' <--- (toch niet dus?)
Het echte SCRIPT (met hoofdletters) van Flens is gewoon TV maken. Ze is directeur van een productie-bedrijf en wordt afgerekend op kijkcijfers. Om voldoende tegenwicht te bieden tegen het te dominante gedrag van Huub, geeft Flens meer steun aan Brian en Amanda. De bal moet blijven rollen en dat gaat niet als ze Huub z'n gang laat gaan .....quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat het heel simpel is: persoonlijke sympathie. Klinkt heel banaal, maar er worden zo vaak belangrijke beslissingen genomen en deals gesloten om die reden.
Het is bekend dat Flens op de hand van Brian is en "Huub niet moet".
Ik denk niet werkelijk dat er al een script klaarligt waarin staat wie de winnaar wordt, maar in de hoofden van de paar mensen die de touwtjes in handen hebben, zit natuurlijk een voorkeursscenario. En nu Steijn er niet meer is, hoeft Flens weinig tegengas te verwachten mbt het uitvoeren van "haar scenario".
Kreeg gisteren een pm van wie de mol zou zijn, ze kent Lieke dr familiequote:Op donderdag 3 januari 2008 14:08 schreef petraa het volgende:
KOmt er geen subforum voor Wie is de Mol, dat is leuker dan DGK iig op dit moment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |