dus jij denkt dat lieke in 1 tegen 4 er sterker voor staat als in 3 tegen 2?quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:02 schreef Verida het volgende:
[..]
Die 33% had ze niet in theorie. Ze wist dat Huub haar gewoon eruit zou stemmen volgens mij. Door alleen verder te gaan en te wachten op een nieuwe miljonair of het de fout in gaan van Huub heeft ze meer kans. Jaap ziet ook de bui hangen en probeert Huub af te remmen. Jaap houdt wel de deur open voor Lieke, mocht Huub zichzelf eruit werken.
Hiermee is Lieke's kans imo groter dan bij Huub en Jaap te blijven en met z'n drieen te spelen.
In het begin was dat wel een optie voor Lieke. Maar Huub bleef als een puppie achter haar aanrennen. Probereb te knuffelen, aanhalen, aanraken ..... al dat soort dingen zorgden ervoor dat Lieke per keer een grotere afstand nam. Op een bepaald moment begon ze een hekel aan hem te krijgen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:59 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik ben het voor een groot egdeelte met je eens. Toch denk ik dat Lieke dit niet uit eigen initiatief doet. In theorie had ze een kans op 33%.... met z'n drieen naar de finale. Dat ruilt ze in voor een onzekere positie. Dat geloof ik gewoon niet. Ze had de realtie met Huub kunnen verbreken zonder die deal te breken.
1 tegen 4 wordt het niet, B&A houden Lieke erin om Huub te zieken en de kans te hebben om Huub over de rooie te jagenquote:Op donderdag 3 januari 2008 13:05 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
dus jij denkt dat lieke in 1 tegen 4 er sterker voor staat als in 3 tegen 2?
Onbegrijpelijk dat iemand die iets ziet meteen denkt dat zijn mening en visie niets anders is dan de hele waarheid, ik vind het (ook even in kindertaal) stom dat hij er op dat moment met Huub als rugdekking op terug wil komen, laat het even bezinken en spreek iemand er persoonlijk op aan, dit was niets anders dan een opening voor Huub om nog maar een keer flink los te gaan op Lieke, we weten allebei waar dit op dat tijdstip op uit was gedraaid.quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:01 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
onbegrijpelijk dat ik voor de 100ste keer een gebeurtenis moet gaan zitten verklaren.
even in kindertaal dan: als iemand je aanspreekt op een leugen is het zeer kinderachtig om dat te negeren en dan te gaan doen alsof je slaapt. zeg dan: ik ben moe, ik wil gaan slapen, later we het er morgen om 12:00 uur of zo over hebben.
B en A zijn gek zeker? 'O we hebben nu de kans om er een speler uit te sturen want huub en jaap stemmen haar weg, maar voor de lol, en volledig tegen de logica van het spel, gaan we er iemand inhouden' Pure onzin natuurlijk, elke speler eruit is 1 stap dichter bij de finale. Net alsof B en A het leuker vinden om Huub te stangen, dan een speler minder in het spel te hebben? Ze zijn wel gek, maar zo gek ook weer niet!quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:08 schreef Verida het volgende:
[..]
1 tegen 4 wordt het niet, B&A houden Lieke erin om Huub te zieken en de kans te hebben om Huub over de rooie te jagen
Ik denk dat die onzekere positie voor haar niets uitmaakt...ze doet alles liever dan in een situatie blijven waardoor ze het gevoel heeft dat ze zichzelf niet meer kan en mag zijn.quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:59 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik ben het voor een groot egdeelte met je eens. Toch denk ik dat Lieke dit niet uit eigen initiatief doet. In theorie had ze een kans op 33%.... met z'n drieen naar de finale. Dat ruilt ze in voor een onzekere positie. Dat geloof ik gewoon niet. Ze had de realtie met Huub kunnen verbreken zonder die deal te breken.
Zou Huub gisteren een ' Erikje ' op Lieke hebben geprobeerd?quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
In het begin was dat wel een optie voor Lieke. Maar Huub bleef als een puppie achter haar aanrennen. Probereb te knuffelen, aanhalen, aanraken ..... al dat soort dingen zorgden ervoor dat Lieke per keer een grotere afstand nam. Op een bepaald moment begon ze een hekel aan hem te krijgen.
leten we er maar over ophouden want dit komt nooit tot een eind. ik vind je verhaal onzin, en jij het mijne, kan toch?quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat iemand die iets ziet meteen denkt dat zijn mening en visie niets anders is dan de hele waarheid, ik vind het (ook even in kindertaal) stom dat hij er op dat moment met Huub als rugdekking op terug wil komen, laat het even bezinken en spreek iemand er persoonlijk op aan, dit was niets anders dan een opening voor Huub om nog maar een keer flink los te gaan op Lieke, we weten allebei waar dit op dat tijdstip op uit was gedraaid.
Jaap is ook niet vies van spelletjes en draaien, tegen de ene iets anders zeggen dan tegen de andere, dan is het een spel spelen en als iemand dat bij hem doet staat hij op zijn achterste benen.
Ik ben geen Lieke fan maar dit vind ik onterecht.
Als iemand iets zegt waar je het niet mee eens bent dan neem je die persoon op dat moment apart en vraag je om een uitleg, dan ga je niet met je vriendje iemand in de hoek drijven op een moment dat die persoon wil slapen.
Op dit moment is dichter naar de finale gaan helemaal geen doel. Voor niemand. Ze willen de twee jaar volmaken (hoofdprijs villa). Ze weten allemaal dat zodra het aantal bewoners verminderd op 'n bepaald moment het finale-spel gaat beginnen. Hoe dat er uit zal zien, weten ze niet - maar de kans is groot dat ze het dan niet meer zelf in de hand hebben. Daarom heeft niemand op dit moment een echt doel om 'n ander weg te sturen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:12 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
B en A zijn gek zeker? 'O we hebben nu de kans om er een speler uit te sturen want huub en jaap stemmen haar weg, maar voor de lol, en volledig tegen de logica van het spel, gaan we er iemand inhouden' Pure onzin natuurlijk, elke speler eruit is 1 stap dichter bij de finale. Net alsof B en A het leuker vinden om Huub te stangen, dan een speler minder in het spel te hebben? Ze zijn wel gek, maar zo gek ook weer niet!
Brian beseft heus wel dat Jaap en Huub samen veel sterkere tegenstanders zijn dan Jaap en Lieke. En zolang Lieke erin blijft hoeven B&A helemaal niets te doen. Alleen maar achteroverzittend kijken hoe Lieke en Huub elkaar kapot maken of hoe Lieke Huub zover krijgt dat hij doorslaat en zichzelf de villa uitwerkt. Als Lieke weg is moeten Amanda en Brian zelf gaan presteren en dat willen ze nietquote:Op donderdag 3 januari 2008 13:12 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
B en A zijn gek zeker? 'O we hebben nu de kans om er een speler uit te sturen want huub en jaap stemmen haar weg, maar voor de lol, en volledig tegen de logica van het spel, gaan we er iemand inhouden' Pure onzin natuurlijk, elke speler eruit is 1 stap dichter bij de finale. Net alsof B en A het leuker vinden om Huub te stangen, dan een speler minder in het spel te hebben? Ze zijn wel gek, maar zo gek ook weer niet!
Kom op zeg. Huub heeft altijd gezegd dat ie met Lieke naar de finale wilde. Hij prefereerde haar boven Jaap en dat had met name er mee te maken dat ze zoveel samen hadden meegemaakt.; Dus hoe je aan die onzin komt?quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:02 schreef Verida het volgende:
[..]
Die 33% had ze niet in theorie. Ze wist dat Huub haar gewoon eruit zou stemmen volgens mij. Door alleen verder te gaan en te wachten op een nieuwe miljonair of het de fout in gaan van Huub heeft ze meer kans. Jaap ziet ook de bui hangen en probeert Huub af te remmen. Jaap houdt wel de deur open voor Lieke, mocht Huub zichzelf eruit werken.
Hiermee is Lieke's kans imo groter dan bij Huub en Jaap te blijven en met z'n drieen te spelen.
Inderdaad, kan prima, ik reageerde het meest op je laatdunkende houding, ik heb mijn eigen mening over wat er gebeurt en vind het niet fijn dat er dan neerbuigend wordt gereageerd, we mogen hier allemaal een mening hebben en commentaar, het heet hier tenslotte Commentaar Op Streams.quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:15 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
leten we er maar over ophouden want dit komt nooit tot een eind. ik vind je verhaal onzin, en jij het mijne, kan toch?
precies...en die hekel voelt ze echt...ze zei niet voor niets..."Ik walg van je"quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
In het begin was dat wel een optie voor Lieke. Maar Huub bleef als een puppie achter haar aanrennen. Probereb te knuffelen, aanhalen, aanraken ..... al dat soort dingen zorgden ervoor dat Lieke per keer een grotere afstand nam. Op een bepaald moment begon ze een hekel aan hem te krijgen.
Hij krijgt ze echt wel een keer op zijn bord..ben ik heilig van overtuigdquote:Op donderdag 3 januari 2008 13:14 schreef akveor het volgende:
Brian hou toch je bek. Nooit wordt je lastig gevallen en je hoeft niet te doen dat jij zo'n geweldige speler. Je bent laf en deze dingen worden gewoon weer in je schoot geworpen.
Het lijkt wel alsof je de spreekbuis van Lieke wilt zijn. Ik geloof dat we hier allang van het feit doordrongen zijn dat je een pesthekel aan Huub hebt. Oké..jouw mening, maar met teruglezen is het erg lastig om dat iedere pagina opnieuw een paar keer te moeten lezen. Zeker als je het in je lunchpauze moet doen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:30 schreef riri het volgende:
[..]
precies...en die hekel voelt ze echt...ze zei niet voor niets..."Ik walg van je"
Dat gevoel is er echt en dan kan je niets meer met iemand...althans ik zou het niet kunnen.
Zijn daden maken dat ze dat voelt...en ik begrijp dat volkomen,ik zou er ook misselijk van worden.
Gisteren had ik dat ook toen ik Huub op de streams zag schreeuwen...zo over de top....krijg gewoon een aversie tegen hem als ik hem zie,laat staan als je daar in het huis zit.
okee. het was niet mijn bedoeling asociaal over te komen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:23 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Inderdaad, kan prima, ik reageerde het meest op je laatdunkende houding, ik heb mijn eigen mening over wat er gebeurt en vind het niet fijn dat er dan neerbuigend wordt gereageerd, we mogen hier allemaal een mening hebben en commentaar, het heet hier tenslotte Commentaar Op Streams.
Ik wil best overeenkomen het oneens te zijn hoor, echt waar.![]()
Dingen als: 'onbegrijpelijk dat' en 'even in kindertaal' vind ik niet prettig discussieren.
Maar dus, agree to disagree dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |