Het stond toch ook in de krant? Niet dat dat de waarheid hoeft te zijn... maar toch.quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Waarom denk jij 'de bedoeling dat halverwege december er een nieuwe in zu komen' ? Dat zijn allemaal spook-verhalen op forum's. De Redactie heeft dat nooit gezegd.
En dat NL verhaal is gewoon een heerlijke kreet om ook eens een topic te kunnen openen. Leuk geprobeert door iemand die DGK nauwelijks volgt ...........
Zou jij het leuk vinden om ter verantwoording geroepen te worden door een ex en een vriend van hem?quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:52 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Jaap en Lieke zijn gaan slapen zonder verder nog samen een gesprek aan te gaan, zoals ze dat normaal wel doen. Nog voordat Jaap in bed lag, en Huub nog in de kamer een kort gesprek had met Jaap over Lieke, wilde Jaap en Huub Lieke ter verantwoording roepen maar ze ging in bed liggen, deed dr ogen dicht en deed of ze sliep. Echt in 1 minuut van naast het bed staan tot 'slapen'. Ze had geen antwoorden op hun vragen en deed daarom maar of ze sliep.
prachtig verhaal!quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:54 schreef riri het volgende:
Lieke heeft gisteren gezegd..."Je hebt me maanden onder de duim gehouden,ik laat dat niet meer toe"
Ik ben het daarin zo met haar eens....in een gezonde relatie hoort zoiets niet...en als het wel gebeurt dat de één het scepter zwaait over de andere is zo'n relatie gedoemd te mislukken.
Vroeg of laat steekt zoiets de kop op en laat een partner zich niet meer onderdrukken.
Huub is een totaal verkeerde weg ingeslagen.
Als Lieke aan zijn zijde was blijven staan waren ze allebei op een gegeven moment het ravijn ingestort...nu stevent Huub daar in zijn eentje op af.
Deze jongen heeft ooit eens tegen Lieke gezegd..."Ik ben een heel onzeker persoon"
Deze onzekerheid probeert hij te verbloemen door in alles te overdrijven...alles is over de top.
Hij holt zichzelf van binnenuit,kent geen grenzen,puft per dag met gemak twee pakjes sigaretten weg,heeft een drankprobleem ,kan na zij eerste drankje niet ophouden met drinken,slaapt niet,eet slecht.
Hij gedraagt zich als de directeur van het spel,van achter,van het hele programma en dat terwijl hijzelf niet meer dan een pionnetje is in dit spel,hij overschat zichzelf mega.
Als hij doorgaat met dit gedrag geeft op een gegeven moment de kracht van zijn lichaam het zelf op,zo van het ene op het andere moment,ik heb het vaker zien gebeuren met mensen die zich zo manisch gedragen als hij...daarna zijn ze maanden uit de roulatie,kunnen geen boe of bah meer zeggen,zijn het letterlijk vaatdoeken die niet meer uit hun bed kunnen komen,dan zijn ze helemaal opgebrand.
De act die hij opvoert is zo alleen om een beeld naar buiten te scheppen van iets wat niet bestaat,hij doet alles wat je maar kan doen om het spel uiteindelijk niet te winnen,doodeenvoudig omdat op het eind er totaal geen energie meer over is....
Lieke heeft groot gelijk dat ze hem waarschuwt maar hij wil het niet horen...hij zal het vanzelf gaan merken dat er op een ochtend ineens helemaal niet meer is,alleen het totaal uitgeblust zijn is wat hem dan nog rest.
Hij is volstrekt de weg kwijt.
Ik viel er vanaf een uur of half 11 in. Het was een hele discussie. In feite kwam het er op neer dat iedereen Huub waarschuwt tegen zichzelf en dat Huub alleen maar vuil kan spuwen op Lieke.quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik was nog niet wakker.... maar Huub is erg onzeker en Lieke weet denk ik meer. Die mag groeien ten koste van Huub. Wat ik niet geheel onterecht vind.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:58 schreef Jewscky1 het volgende:
OOOOoooooooooooooo De Rat is niet lekkerzou toch niet DOOD gaan.
OOOOOoooooooooooo
Ik ben het voor een groot egdeelte met je eens. Toch denk ik dat Lieke dit niet uit eigen initiatief doet. In theorie had ze een kans op 33%.... met z'n drieen naar de finale. Dat ruilt ze in voor een onzekere positie. Dat geloof ik gewoon niet. Ze had de realtie met Huub kunnen verbreken zonder die deal te breken.quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:54 schreef riri het volgende:
Lieke heeft gisteren gezegd..."Je hebt me maanden onder de duim gehouden,ik laat dat niet meer toe"
Ik ben het daarin zo met haar eens....in een gezonde relatie hoort zoiets niet...en als het wel gebeurt dat de één het scepter zwaait over de andere is zo'n relatie gedoemd te mislukken.
Vroeg of laat steekt zoiets de kop op en laat een partner zich niet meer onderdrukken.
Huub is een totaal verkeerde weg ingeslagen.
Als Lieke aan zijn zijde was blijven staan waren ze allebei op een gegeven moment het ravijn ingestort...nu stevent Huub daar in zijn eentje op af.
Deze jongen heeft ooit eens tegen Lieke gezegd..."Ik ben een heel onzeker persoon"
Deze onzekerheid probeert hij te verbloemen door in alles te overdrijven...alles is over de top.
Hij holt zichzelf van binnenuit,kent geen grenzen,puft per dag met gemak twee pakjes sigaretten weg,heeft een drankprobleem ,kan na zij eerste drankje niet ophouden met drinken,slaapt niet,eet slecht.
Hij gedraagt zich als de directeur van het spel,van achter,van het hele programma en dat terwijl hijzelf niet meer dan een pionnetje is in dit spel,hij overschat zichzelf mega.
Als hij doorgaat met dit gedrag geeft op een gegeven moment de kracht van zijn lichaam het zelf op,zo van het ene op het andere moment,ik heb het vaker zien gebeuren met mensen die zich zo manisch gedragen als hij...daarna zijn ze maanden uit de roulatie,kunnen geen boe of bah meer zeggen,zijn het letterlijk vaatdoeken die niet meer uit hun bed kunnen komen,dan zijn ze helemaal opgebrand.
De act die hij opvoert is zo alleen om een beeld naar buiten te scheppen van iets wat niet bestaat,hij doet alles wat je maar kan doen om het spel uiteindelijk niet te winnen,doodeenvoudig omdat op het eind er totaal geen energie meer over is....
Lieke heeft groot gelijk dat ze hem waarschuwt maar hij wil het niet horen...hij zal het vanzelf gaan merken dat er op een ochtend ineens helemaal niet meer is,alleen het totaal uitgeblust zijn is wat hem dan nog rest.
Hij is volstrekt de weg kwijt.
onbegrijpelijk dat ik voor de 100ste keer een gebeurtenis moet gaan zitten verklaren.quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zou jij het leuk vinden om ter verantwoording geroepen te worden door een ex en een vriend van hem?
Lieke en Huub hebben samen ruzie en moeten dat ook samen oplossen, of niet, dat moeten ze zelf weten.
Ik vind het kinderachtig van Huub en Jaap dat ze met zijn tweeen proberen om een gesprek aan te gaan met Lieke terwijl het tijd is om naar bed te gaan, als ze iets met haar willen bespreken moeten ze dat persoonlijk en op een normaal tijdstip doen.
Een bericht op de Prive pagina in De Telegraaf ...... Sensatie ?quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:56 schreef akveor het volgende:
[..]
Het stond toch ook in de krant? Niet dat dat de waarheid hoeft te zijn... maar toch.
Die 33% had ze niet in theorie. Ze wist dat Huub haar gewoon eruit zou stemmen volgens mij. Door alleen verder te gaan en te wachten op een nieuwe miljonair of het de fout in gaan van Huub heeft ze meer kans. Jaap ziet ook de bui hangen en probeert Huub af te remmen. Jaap houdt wel de deur open voor Lieke, mocht Huub zichzelf eruit werken.quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:59 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik ben het voor een groot egdeelte met je eens. Toch denk ik dat Lieke dit niet uit eigen initiatief doet. In theorie had ze een kans op 33%.... met z'n drieen naar de finale. Dat ruilt ze in voor een onzekere positie. Dat geloof ik gewoon niet. Ze had de realtie met Huub kunnen verbreken zonder die deal te breken.
dus jij denkt dat lieke in 1 tegen 4 er sterker voor staat als in 3 tegen 2?quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:02 schreef Verida het volgende:
[..]
Die 33% had ze niet in theorie. Ze wist dat Huub haar gewoon eruit zou stemmen volgens mij. Door alleen verder te gaan en te wachten op een nieuwe miljonair of het de fout in gaan van Huub heeft ze meer kans. Jaap ziet ook de bui hangen en probeert Huub af te remmen. Jaap houdt wel de deur open voor Lieke, mocht Huub zichzelf eruit werken.
Hiermee is Lieke's kans imo groter dan bij Huub en Jaap te blijven en met z'n drieen te spelen.
In het begin was dat wel een optie voor Lieke. Maar Huub bleef als een puppie achter haar aanrennen. Probereb te knuffelen, aanhalen, aanraken ..... al dat soort dingen zorgden ervoor dat Lieke per keer een grotere afstand nam. Op een bepaald moment begon ze een hekel aan hem te krijgen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:59 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik ben het voor een groot egdeelte met je eens. Toch denk ik dat Lieke dit niet uit eigen initiatief doet. In theorie had ze een kans op 33%.... met z'n drieen naar de finale. Dat ruilt ze in voor een onzekere positie. Dat geloof ik gewoon niet. Ze had de realtie met Huub kunnen verbreken zonder die deal te breken.
1 tegen 4 wordt het niet, B&A houden Lieke erin om Huub te zieken en de kans te hebben om Huub over de rooie te jagenquote:Op donderdag 3 januari 2008 13:05 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
dus jij denkt dat lieke in 1 tegen 4 er sterker voor staat als in 3 tegen 2?
Onbegrijpelijk dat iemand die iets ziet meteen denkt dat zijn mening en visie niets anders is dan de hele waarheid, ik vind het (ook even in kindertaal) stom dat hij er op dat moment met Huub als rugdekking op terug wil komen, laat het even bezinken en spreek iemand er persoonlijk op aan, dit was niets anders dan een opening voor Huub om nog maar een keer flink los te gaan op Lieke, we weten allebei waar dit op dat tijdstip op uit was gedraaid.quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:01 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
onbegrijpelijk dat ik voor de 100ste keer een gebeurtenis moet gaan zitten verklaren.
even in kindertaal dan: als iemand je aanspreekt op een leugen is het zeer kinderachtig om dat te negeren en dan te gaan doen alsof je slaapt. zeg dan: ik ben moe, ik wil gaan slapen, later we het er morgen om 12:00 uur of zo over hebben.
B en A zijn gek zeker? 'O we hebben nu de kans om er een speler uit te sturen want huub en jaap stemmen haar weg, maar voor de lol, en volledig tegen de logica van het spel, gaan we er iemand inhouden' Pure onzin natuurlijk, elke speler eruit is 1 stap dichter bij de finale. Net alsof B en A het leuker vinden om Huub te stangen, dan een speler minder in het spel te hebben? Ze zijn wel gek, maar zo gek ook weer niet!quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:08 schreef Verida het volgende:
[..]
1 tegen 4 wordt het niet, B&A houden Lieke erin om Huub te zieken en de kans te hebben om Huub over de rooie te jagen
Ik denk dat die onzekere positie voor haar niets uitmaakt...ze doet alles liever dan in een situatie blijven waardoor ze het gevoel heeft dat ze zichzelf niet meer kan en mag zijn.quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:59 schreef akveor het volgende:
[..]
Zou Huub gisteren een ' Erikje ' op Lieke hebben geprobeerd?quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
In het begin was dat wel een optie voor Lieke. Maar Huub bleef als een puppie achter haar aanrennen. Probereb te knuffelen, aanhalen, aanraken ..... al dat soort dingen zorgden ervoor dat Lieke per keer een grotere afstand nam. Op een bepaald moment begon ze een hekel aan hem te krijgen.
leten we er maar over ophouden want dit komt nooit tot een eind. ik vind je verhaal onzin, en jij het mijne, kan toch?quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat iemand die iets ziet meteen denkt dat zijn mening en visie niets anders is dan de hele waarheid, ik vind het (ook even in kindertaal) stom dat hij er op dat moment met Huub als rugdekking op terug wil komen, laat het even bezinken en spreek iemand er persoonlijk op aan, dit was niets anders dan een opening voor Huub om nog maar een keer flink los te gaan op Lieke, we weten allebei waar dit op dat tijdstip op uit was gedraaid.
Jaap is ook niet vies van spelletjes en draaien, tegen de ene iets anders zeggen dan tegen de andere, dan is het een spel spelen en als iemand dat bij hem doet staat hij op zijn achterste benen.
Ik ben geen Lieke fan maar dit vind ik onterecht.
Als iemand iets zegt waar je het niet mee eens bent dan neem je die persoon op dat moment apart en vraag je om een uitleg, dan ga je niet met je vriendje iemand in de hoek drijven op een moment dat die persoon wil slapen.
Op dit moment is dichter naar de finale gaan helemaal geen doel. Voor niemand. Ze willen de twee jaar volmaken (hoofdprijs villa). Ze weten allemaal dat zodra het aantal bewoners verminderd op 'n bepaald moment het finale-spel gaat beginnen. Hoe dat er uit zal zien, weten ze niet - maar de kans is groot dat ze het dan niet meer zelf in de hand hebben. Daarom heeft niemand op dit moment een echt doel om 'n ander weg te sturen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:12 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
B en A zijn gek zeker? 'O we hebben nu de kans om er een speler uit te sturen want huub en jaap stemmen haar weg, maar voor de lol, en volledig tegen de logica van het spel, gaan we er iemand inhouden' Pure onzin natuurlijk, elke speler eruit is 1 stap dichter bij de finale. Net alsof B en A het leuker vinden om Huub te stangen, dan een speler minder in het spel te hebben? Ze zijn wel gek, maar zo gek ook weer niet!
Brian beseft heus wel dat Jaap en Huub samen veel sterkere tegenstanders zijn dan Jaap en Lieke. En zolang Lieke erin blijft hoeven B&A helemaal niets te doen. Alleen maar achteroverzittend kijken hoe Lieke en Huub elkaar kapot maken of hoe Lieke Huub zover krijgt dat hij doorslaat en zichzelf de villa uitwerkt. Als Lieke weg is moeten Amanda en Brian zelf gaan presteren en dat willen ze nietquote:Op donderdag 3 januari 2008 13:12 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
B en A zijn gek zeker? 'O we hebben nu de kans om er een speler uit te sturen want huub en jaap stemmen haar weg, maar voor de lol, en volledig tegen de logica van het spel, gaan we er iemand inhouden' Pure onzin natuurlijk, elke speler eruit is 1 stap dichter bij de finale. Net alsof B en A het leuker vinden om Huub te stangen, dan een speler minder in het spel te hebben? Ze zijn wel gek, maar zo gek ook weer niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |