Ik denk dat dat afhangt van de dame.quote:Op donderdag 3 januari 2008 09:08 schreef steekbal het volgende:
Ik ben niet op zoek naar een conclusie, ben gewoon benieuwd. Heb zelf wel het idee dat vrouwen het 'aantrekkelijk' vinden als ik piano speel, maar was benieuwd of dat ook zo is
Ik wilde het net zeggen: kijk dan hoeveel vrouwen onze womanizer wibi om zn toverstafje windt. Hij is hét bewijs dat musici woest aantrekkelijke & mysterieuze mannen zijnquote:Op donderdag 3 januari 2008 09:16 schreef Adelante het volgende:
Volgens mij is Wibi Soerjadi ook weer single
maar dat zal niet zo snel door zijn piannospel, maar eerder door een disney fetish komen
Oh ja, dat is ook mooiquote:Op donderdag 3 januari 2008 09:44 schreef Salsanadia het volgende:
Frans Liszt meer.
Een beter voorbeeld dan wibi dan: ik denk dat het ook gewoon heel banaal om je status te doen is. Echt goeie muzikanten verdienen aardig wat geld, niet voor niets hebben de lelijkste rocksterren de lekkerste wijven om zich heen hangen: macht, geld, roem. Welke vrouw wordt daar nou niet week van? Uiteindelijk zijn vrouwen gewoon bijna altijd golddiggers, hoe hard ze zelf ook verkondigen van nietquote:Op donderdag 3 januari 2008 09:33 schreef steekbal het volgende:
Oke, dan is wibi niet het goede voorbeeld. Maar daar gaat het me ook niet om, ik hoef niet woest aantrekkelijk gevonden worden. Maar volgens mij schept het een bepaalde, vertrouwelijke sfeer.
Toevallig was WIbi samen met de dochter van een piano-boer; tevens collega van mijn vader.quote:Op donderdag 3 januari 2008 09:16 schreef Adelante het volgende:
Volgens mij is Wibi Soerjadi ook weer single
maar dat zal niet zo snel door zijn piannospel, maar eerder door een disney fetish komen
quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:21 schreef steekbal het volgende:
Maar is het ook sexy om een man te zien spelen, of gaat het om de sfeer die hij oproept. Of het idee dat hij bv vaardige handen heeft
Zou ik ook niet doen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:12 schreef steekbal het volgende:
Oh, zo had ik het nog niet bekeken. Zo wil ik het geloof ik ook niet zien
Jaja, jij hebt natuurlijk eerst in zn profiel zitten neuzen hoe oud ie is, voor iemand jonger dan 40 doe je het tenslotte nietquote:Op donderdag 3 januari 2008 12:50 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Mijn favoriete instrument, dus ik vind het wel aantrekkelijk.
Heb je nog voorkeur voor bepaalde werken ?quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:20 schreef Harajuku. het volgende:
Leer dan eens dan.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:23 schreef Gripper het volgende:
[..]
Jaja, jij hebt natuurlijk eerst in zn profiel zitten neuzen hoe oud ie is, voor iemand jonger dan 40 doe je het tenslotte niet [afbeelding]
[afbeelding]
Leer zelf maarquote:Op donderdag 3 januari 2008 13:20 schreef Harajuku. het volgende:
Leer dan eens dan.
Ik heb daar niet eens gekeken? Maar het is toch gewoon aantrekkelijk als iemand piano kan spelen? Ik kan maar wat simpele liedjes, lijkt me geweldig als je vrijwel alles kan spelen wat je wilt.quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:23 schreef Gripper het volgende:
[..]
Jaja, jij hebt natuurlijk eerst in zn profiel zitten neuzen hoe oud ie is, voor iemand jonger dan 40 doe je het tenslotte niet![]()
Mss vallen ze voor vingervaardigheid?quote:Op donderdag 3 januari 2008 08:59 schreef steekbal het volgende:
Ik speel niet onverdienstelijk piano. Nu is me opgevallen dat vrouwen dit vaak erg leuk vinden. Is het voor vrouwen aantrekkelijk als een man goed piano kan spelen, hebben ze daar misschien bepaald gevoelens bij of vinden ze het gewoon leuk ?
Neuh, misschien als ik 10 jaar geleden begonnen wasquote:
Ten eerste omdat ik piano's echt helemaal het einde vind, en iedereen die goed piano kan spelen daar heb een soort van bewondering voor, denk ik. En ten tweede het aangeeft dat je dan muzikaal bent en dat vind ik ook leuk.quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:48 schreef steekbal het volgende:
Maar waarom vind je dat dan zo leuk ?
En dat is natuurlijk geweldig.quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:08 schreef MLI het volgende:
En wat me ook opgevallen is, is inderdaad dat muzikanten minder grote voetbalfans zijn.
Dat vind ik een mooie. Maar kun je, als iemand speelt, niet in een bepaalde romantische of ontspannen stemming raken ?quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:08 schreef MLI het volgende:
Oeh, muzikanten hebben altijd een streepje voor, mits ze niet een onmogelijke wens hebben om door te breken. Iemand die op zijn 32ste nog als grootste wens heeft om te breken als DJ is gewoon triest. En ondertussen als barman werken.
Iemand die een instrument bespeelt, dat geeft toch wel creativiteit aan en een artistiek talent. En wat me ook opgevallen is, is inderdaad dat muzikanten minder grote voetbalfans zijn. Maar sexy om iemand te zien spelen, nee, dat niet direct. Het is geen uiterlijk vertoon, muziek zegt meer over iemands innerlijk.
Dat ligt eraan he? Als je een een lekker nummertje speelt waarop je lief kan headbangen, nee, dan denk ik het niet. Maar als je haar muzieksmaak juist in weet te schatten, dan kun je het zeker in je voordeel gebruiken. Of probeer het samenquote:Op donderdag 3 januari 2008 15:20 schreef steekbal het volgende:
[..]
Dat vind ik een mooie. Maar kun je, als iemand speelt, niet in een bepaalde romantische of ontspannen stemming raken ?
Dat is mooi onder woorden gebrachtquote:Op donderdag 3 januari 2008 15:45 schreef erodome het volgende:
Piano, prachtig instrument, kan ik erg waarderen, maar goed ik hou ook wel van een goed klassiek stuk op zijn tijd of anders...
Muziek vind ik toch al wat hebben, de juiste muziek speelt niet alleen met geluid, maar ook met emotie, het kan je raken in je ziel.
Als iemand daar wat mee kan kan het meer dan geweldig zijn, ook aantrekkelijk.
Ik ervaar het ook zo. Speel zelf voetbal en krijg nooit het idee dat het vrouwen bijster veel interesseert, ik begin er dan ook nooit meer echt over. Een vriend van me speelt ook piano en komt daar ook gewoon ronduit voor uit en hij heeft voor zover ik weet en merk geen gebrek aan interesse van meisjes.quote:Op donderdag 3 januari 2008 09:06 schreef bleiblei het volgende:
Wat ga je met de conclusie van dit topic doen?.
Voel je je dan "iets" beter?
Het schijnt dat voetbalfanaten weer een minpuntje scoren bij de dames.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:40 schreef dikkedorus het volgende:
Zingende vrouwen, kijk dat is nou weer iets waar ik wat mee kan.
Of muzikale vrouwen ook voor andere mannen zijn aantrekkelijk is weet ik niet, ik vind een muzikale vrouw altijd wel iets leuks hebben.
Zij zingen en ik op de piano, dat is altijd wel romantisch.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:49 schreef steekbal het volgende:
Samen muziek maken is ook geweldig
Dat is kicken inderdaad. Ik ben hier wel eens door een band het podium opgetrokken en in mum van tijd stond iedereen mij aan te gapen met zo'n blik van:"WTF, die bolle kan zingen."quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:37 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik zing trouwens, doet het ook altijd goed. Relaxt muziekje opzetten en een beetje nonchalant meezingen terwijl je voor iemand kookt of zoiets, mensen zijn daar meestal wel van onder de indruk.. Ik gebruik dat wel eens in mijn voordeel. Ik kom wel eens in een karaokebar, ik zing dan sowieso een paar nummers. Als er een leuke man rondloopt, wil ik die wel eens aankijken terwijl ik zing. Het is nog nooit voorgekomen dat iemand niet naar me toekwam in ieder geval.
quote:
Bob houdt van jongens brrr..quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:15 schreef Bob. het volgende:
Ik vind piano spelen op zich niet extra aantrekkelijk, maar ik hou wel van jongens die iets hebben waar ze moeite voor doen en tijd in stoppen, dat ze iets hebben waar ze echt van houden. Of dat nou piano spelen, tekenen of vingerverven is kan me verder niet bar veel schelen.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is kicken inderdaad. Ik ben hier wel eens door een band het podium opgetrokken en in mum van tijd stond iedereen mij aan te gapen met zo'n blik van:"WTF, die bolle kan zingen."
quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:33 schreef MLI het volgende:
[..]
![]()
Tof gevoel is dat hè? Voor mij maakt het eigenlijk niet uit of er 1 man publiek is of 1000 man. Wat wel kut is, je staat op een receptie voor de vertrekkende burgemeester van je hometown en niemand luistert. Maar gelukkig was mijn mama er toen wel bij dus toen heb ik alles gegeven voor haar.
En sexy en aantrekkelijk is hetzelfde? En val jij dus alleen maar op hoe iemand eruit ziet?quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:08 schreef MLI het volgende:
Oeh, muzikanten hebben altijd een streepje voor, mits ze niet een onmogelijke wens hebben om door te breken. Iemand die op zijn 32ste nog als grootste wens heeft om te breken als DJ is gewoon triest. En ondertussen als barman werken.
Iemand die een instrument bespeelt, dat geeft toch wel creativiteit aan en een artistiek talent. En wat me ook opgevallen is, is inderdaad dat muzikanten minder grote voetbalfans zijn. Maar sexy om iemand te zien spelen, nee, dat niet direct. Het is geen uiterlijk vertoon, muziek zegt meer over iemands innerlijk.
En terecht, zeker als je mensen verbaasd kunt doen staan.quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]In mijn stamkroeg was ik ook wel eens aan de beurt en ik merk inderdaad dat mensen het bij mij ook niet verwachten.
Het is wel iets waar ik trots op ben.
Ehm, nee, hoe kom je erbij? Ik val veel eerder op innerlijk eigenlijk.quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:36 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
En sexy en aantrekkelijk is hetzelfde? En val jij dus alleen maar op hoe iemand eruit ziet?
Lekker generaliseren zeg, natuurlijk kun je niet zeggen of 'de vrouw' in het algemeen dat 'aantrekkelijk' vindt.quote:Op donderdag 3 januari 2008 08:59 schreef steekbal het volgende:
Ik speel niet onverdienstelijk piano. Nu is me opgevallen dat vrouwen dit vaak erg leuk vinden. Is het voor vrouwen aantrekkelijk als een man goed piano kan spelen, hebben ze daar misschien bepaald gevoelens bij of vinden ze het gewoon leuk ?
quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:35 schreef mcDavid het volgende:
sinds mijn broer een deuntje op de piano op zijn roeiclub gespeeld heeft heeft hij ineens een vriendin, dus...
Ik speel ze allebei. Krijg ik nu bonuspunten? Of een leuke boekenbon?quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:36 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
![]()
Weet je wat na de piano mijn favoriete instrument is? Elektrische gitaar.
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:12 schreef ObviousClone het volgende:
[..]
Ik speel ze allebei. Krijg ik nu bonuspunten? Of een leuke boekenbon?
Ik bekijk de hele tijd een clip (pas 'ontdekt', het liedje zelf kende ik al als klein meisjequote:Op donderdag 3 januari 2008 15:08 schreef MLI het volgende:
Maar sexy om iemand te zien spelen, nee, dat niet direct. Het is geen uiterlijk vertoon, muziek zegt meer over iemands innerlijk.
Dat ligt ook (zoals alles) aan de persoon natuurlijk, die gasten uit de clip die ik bedoel wel maar er zijn er ook genoeg die ik niet schattig en sexy vind.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:02 schreef ObviousClone het volgende:
Wij zijn zo schattig, misselijkmakend gewoon soms.
Kon je door je tranen heen toch nog naar de keyboard speler kijkenquote:Op zondag 6 januari 2008 12:58 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Het ligt ook aan de persoon, zoals alles aan de persoon ligt.Die keyboard speler (oke geen piano maar het lijkt er toch op
) uit dat filmpje vind ik er gewoon te leuk etc. uitzien. Dat haar
, dat hoedje... Maar als er iemand anders had gezeten had ik misschien wel alleen gedacht 'Goh die speelt keyboard, ik wil ook een keyboard
'
Tranen?quote:Op zondag 6 januari 2008 13:13 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Kon je door je tranen heen toch nog naar de keyboard speler kijken? Een keyboard schijnt trouwens niet de manier te zijn om te beginnen heb ik ergens gelezen, maarja om nou voor misschien een halfuurtje een piaono aan te schaffen, daar hebben we trouwens ook helemaal geen ruimte voor
Zijn keyboards duur?quote:Op zondag 6 januari 2008 15:28 schreef GambitRS het volgende:
Piano's kan je ook huren. Dat hebben mijn ouders in het begin gedaan, gewoon eerst een piano huren voor een jaartje om te kijken of ik het wel volhield. Daarna hebben ze er eentje gekocht. En nu heb ik zelf een Keyboard vanwege de ruimte.... en het is leuk dat je meerdere instrumenten tot je beschikking hebt, opeens dingen kan gaan opnemen op de PC, etc. etc.![]()
quote:Op zondag 6 januari 2008 15:39 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Tranen?Ik krijg er inderdaad tranen van.
Bestond het maar dat je in een afspelend beeld kon stappen. Dat zou pas een geweldige uitvinding zijn.
Ik heb die clip in een aantal dagen echt al ik weet niet hoeveel afgedraaid.
Wij hebben wel een piano maar ik speel er niet vaak op omdat ie gewoon anders klinkt dan andere piano's, die klinken allemaal veel mooier en beter.
[..]
Zijn keyboards duur?![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:16 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
De laatste keer dat ik echt erg moest huilen was toen in november de vader van vriendin die ik al ken vanaf de peuterspeelzaal was overleden, we gingen bij hun thuis afscheid nemen en ik zat me daar dus in te houden maar toen bij de deur om weer naar huis te gaan lukte het niet meer.Op de begrafenis lukte het me beter om me in te houden al voelde ik bij de toespraken enzo wel steeds tranen in m'n ogen komen. Net had ik ook nog tranen in m'n ogen door deze clip, ik heb een koptelefoon op en dat dringt zo heerlijk door, geweldig die gitaar en keyboard.
![]()
Ik heb een electrische piano, samen met een computer kan je daar heel goed een "echte" piano mee maken, en met een koptelefoon om de buren niet te storenquote:Op zondag 6 januari 2008 15:39 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Tranen?Ik krijg er inderdaad tranen van.
Bestond het maar dat je in een afspelend beeld kon stappen. Dat zou pas een geweldige uitvinding zijn.
Ik heb die clip in een aantal dagen echt al ik weet niet hoeveel afgedraaid.
Wij hebben wel een piano maar ik speel er niet vaak op omdat ie gewoon anders klinkt dan andere piano's, die klinken allemaal veel mooier en beter.
[..]
Zijn keyboards duur?![]()
Zo vind ik vrouwen super aantrekkelijk als ze hardlopen, skien of snowboarden! Is gewoon sexy om vrouwen fanatiek te zien bewegen. Moet wel zeggen dat het alleen sporten zijn die ik zelf veel doe, dus geen ballet ofzoquote:Op dinsdag 8 januari 2008 08:23 schreef steekbal het volgende:
Het gaat er mij niet om dat vrouwen mij leuk/geil/spannend/erotisch/opwindend/toppie' vinden end at ik daarom piano speel. Muziek maken vind ik erg mooi en leuk, maar het viel me op dat vrouwen daar soms meer door geraakt worden dan puur muzikaal.
Ik vind vrouwen die muziek maken (of het nu zingen is of viool spelen) ook aantrekkelijk, zeker als ze er helemaal in opgaan.
Bedankt, daar ging mijn slok cola...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:19 schreef M_Schtoppel het volgende:
Maar euh vrouwen, vinden jullie goochelen ook aantrekkelijk?
Kijk dat klinkt wel mooi, maar voor de rest zou de pianiste daar niet aantrekkelijker van worden. Dit raakt mij dan veel meer.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:03 schreef tim2308 het volgende:
Piano spelen aantrekkelijk? Youtube maar eens op Helene Grimaud
Ah je had dat daar gelezen.quote:
Klinkt wel geweldig.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:40 schreef honda1990 het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij zijn echt goede keyboards aardig duur, maar je hebt natuurlijk ook goedkopere. Volgens mij zit het verschil vooral in de toetsen, zoals je sommige pianospelers ziet doen die klassiek spelen die trekken soms krampachtig hun hand omhoog, omdat je dan een ander geluid krijgt, dit kan een keyboard ook alleen betaal je daar wel voor
Ik kan (zoals ik al liet merken) heel erg gecharmeerd raken van mannen met langig haar, maar goed dat is dan geen goed voorbeeld want ik ben zelf geen man. Ik ben ook muziekfan, en dan is het leuk als iemand anders dat ook is. Ik ben geen voetbalfan dus dan is het leuk als iemand dat ook niet is. En zo zijn er nog wel meer voorbeelden. Eigenlijk is het allemaal wel logisch denk ik.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:37 schreef katerwater het volgende:
Soort zoekt soort.
Ik zou dat juist heerlijk vinden.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:23 schreef Miam het volgende:
Mijn ex speelt piano. zit nu in het 4e jaar van het conservatorium.
Ik vind/vond er niets aantrekkelijks aan eigelijk.
Het was op den duur maar vervelend dat gepingel aan m`n hoofd.
als je maar van m`n ex afblijft.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:57 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik zou dat juist heerlijk vinden.Gratis les vragen en vanalles leren spelen.
Zie Xebrozius z'n uitleg,quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:47 schreef GambitRS het volgende:
Pfffft. Bottom line: Het geldt alleen voor aantrekkelijke mensen die piano spelen. Maar die had je ook zonder dat piano spel al aantrekkelijk gevonden. Dus.... aantrekkelijk zijn maakt je aantrekkelijk. Piano spelen maakt je alleen maar pianist.
Trust me.
En begin nou niet over of gitaar spelen je dan wel aantrekkelijk maakt.... beeld je eens een kort dik kaal mannetje in. Beeld je nou datzelfde mannetje in met een gitaar die de sterren van de hemel speelt. .... Is ie nou opeens aantrekkelijk?
Get real.
Wat zal het jou boeien wie wat doet met je ex.quote:
veel meer dan je denkt.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:06 schreef Frezer het volgende:
[..]
Wat zal het jou boeien wie wat doet met je ex.
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:11 schreef Miam het volgende:
[..]
veel meer dan je denkt goed voor me is.
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:34 schreef Miam het volgende:
Dit gaat toch zeker niet over exen, of wel.
Ik was schijtziek van dat gepingel en hoef nooit weer een relatie met een muzikant.
want die zijn rete arrogant en weten alles beter.
Nee ik bijt niet, het ligt nogal gevoelig. snap je wel.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Rustig maar, niet bijten.
Een goeie muzikant doet niet aan gepingel, mijn zwager kan het haske goed.
nee ook niet eigelijkquote:
Zie mijn eerdere post, zeg maar.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:42 schreef Miam het volgende:
[..]
Nee ik bijt niet, het ligt nogal gevoelig. snap je wel.
Naah, drummersquote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:54 schreef Za-giniipiggu het volgende:
de bassisten zijn de echte romantici
Wat een zeiktopic dit.quote:Op zondag 13 januari 2008 00:35 schreef GambitRS het volgende:
Miam..... je ex was rete arrogant en wist alles beter en was muzikant..... dus alle muzikanten zijn rete arrogant en weten alles beter?
Wist je dat hij ook man was? Dan zijn alle mannen rete arrogant en weten alles beter.... en zijn muzikant!
En alle muzikanten zijn man!
Leer nou eens nadenken......
Samen muziek maken onder het neuken.quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:57 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jaaa!Oeh... als iets sexy kan zijn...
eensch isquote:Op donderdag 3 januari 2008 09:03 schreef releaze het volgende:
ik vind het eigenlijk altijd wel leuk wanneer een kerel muzikaal is. kweenie, misschien zo'n air van creativiteit. als je dr dan ook nog mee naar buiten durft te komen (on stage) dan is het helemaal bonus, want dat vertoont weer zeker lef.
maar als je ze dan leert kennen... ik heb gemerkt dat veel mensen die van hun hobby hun beroep maken getrouwd zijn met hun instrumentdat vind ik dan weer wat minder
Muzikanten kunnen aantrekkelijk zijn, maar niet alle muzikanten zijn aantrekkelijk. Mannen met lang haar kunnen aantrekkelijk zijn, maar niet alle mannen met lang haar zijn aantrekkelijk. Etc. Het ligt er allemaal maar aan.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:22 schreef GambitRS het volgende:
Aantrekkelijk zijn maakt je aantrekkelijk. Ben je onaantrekkelijk en je gaat piano spelen, dan wordt je echt niet zomaar aantrekkelijk.
Zie het triangel verhaal
Schijnt dat Guitar Hero virtuozen ook erg in de smaak vallen tegenwoordig.quote:Op maandag 21 januari 2008 11:53 schreef Sonata het volgende:
Absoluut een plus, een muzikale man...Maar dan maakt piano of welk ander instrument dan ook niet zoveel uit (of gewoon een heel goed gehoor voor muziek)...
quote:Op maandag 21 januari 2008 12:48 schreef Kogando het volgende:
[..]
Schijnt dat Guitar Hero virtuozen ook erg in de smaak vallen tegenwoordig.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:42 schreef RUPHELORIS het volgende:
[..]
guitar hero, geniaal gewoon
dat is echt de beste grap sinds tijden vind ik
![]()
lollern00bquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:06 schreef RUPHELORIS het volgende:
[..]
niet begrijpen hoe fok in elkaar steekt?!?!?zo vaak kom ik er ook niet op hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |