Ik denk dat dat afhangt van de dame.quote:Op donderdag 3 januari 2008 09:08 schreef steekbal het volgende:
Ik ben niet op zoek naar een conclusie, ben gewoon benieuwd. Heb zelf wel het idee dat vrouwen het 'aantrekkelijk' vinden als ik piano speel, maar was benieuwd of dat ook zo is
Ik wilde het net zeggen: kijk dan hoeveel vrouwen onze womanizer wibi om zn toverstafje windt. Hij is hét bewijs dat musici woest aantrekkelijke & mysterieuze mannen zijnquote:Op donderdag 3 januari 2008 09:16 schreef Adelante het volgende:
Volgens mij is Wibi Soerjadi ook weer single
maar dat zal niet zo snel door zijn piannospel, maar eerder door een disney fetish komen
Oh ja, dat is ook mooiquote:Op donderdag 3 januari 2008 09:44 schreef Salsanadia het volgende:
Frans Liszt meer.
Een beter voorbeeld dan wibi dan: ik denk dat het ook gewoon heel banaal om je status te doen is. Echt goeie muzikanten verdienen aardig wat geld, niet voor niets hebben de lelijkste rocksterren de lekkerste wijven om zich heen hangen: macht, geld, roem. Welke vrouw wordt daar nou niet week van? Uiteindelijk zijn vrouwen gewoon bijna altijd golddiggers, hoe hard ze zelf ook verkondigen van nietquote:Op donderdag 3 januari 2008 09:33 schreef steekbal het volgende:
Oke, dan is wibi niet het goede voorbeeld. Maar daar gaat het me ook niet om, ik hoef niet woest aantrekkelijk gevonden worden. Maar volgens mij schept het een bepaalde, vertrouwelijke sfeer.
Toevallig was WIbi samen met de dochter van een piano-boer; tevens collega van mijn vader.quote:Op donderdag 3 januari 2008 09:16 schreef Adelante het volgende:
Volgens mij is Wibi Soerjadi ook weer single
maar dat zal niet zo snel door zijn piannospel, maar eerder door een disney fetish komen
quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:21 schreef steekbal het volgende:
Maar is het ook sexy om een man te zien spelen, of gaat het om de sfeer die hij oproept. Of het idee dat hij bv vaardige handen heeft
Zou ik ook niet doen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:12 schreef steekbal het volgende:
Oh, zo had ik het nog niet bekeken. Zo wil ik het geloof ik ook niet zien
Jaja, jij hebt natuurlijk eerst in zn profiel zitten neuzen hoe oud ie is, voor iemand jonger dan 40 doe je het tenslotte nietquote:Op donderdag 3 januari 2008 12:50 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Mijn favoriete instrument, dus ik vind het wel aantrekkelijk.
Heb je nog voorkeur voor bepaalde werken ?quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:20 schreef Harajuku. het volgende:
Leer dan eens dan.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:23 schreef Gripper het volgende:
[..]
Jaja, jij hebt natuurlijk eerst in zn profiel zitten neuzen hoe oud ie is, voor iemand jonger dan 40 doe je het tenslotte niet [afbeelding]
[afbeelding]
Leer zelf maarquote:Op donderdag 3 januari 2008 13:20 schreef Harajuku. het volgende:
Leer dan eens dan.
Ik heb daar niet eens gekeken? Maar het is toch gewoon aantrekkelijk als iemand piano kan spelen? Ik kan maar wat simpele liedjes, lijkt me geweldig als je vrijwel alles kan spelen wat je wilt.quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:23 schreef Gripper het volgende:
[..]
Jaja, jij hebt natuurlijk eerst in zn profiel zitten neuzen hoe oud ie is, voor iemand jonger dan 40 doe je het tenslotte niet![]()
Mss vallen ze voor vingervaardigheid?quote:Op donderdag 3 januari 2008 08:59 schreef steekbal het volgende:
Ik speel niet onverdienstelijk piano. Nu is me opgevallen dat vrouwen dit vaak erg leuk vinden. Is het voor vrouwen aantrekkelijk als een man goed piano kan spelen, hebben ze daar misschien bepaald gevoelens bij of vinden ze het gewoon leuk ?
Neuh, misschien als ik 10 jaar geleden begonnen wasquote:
Ten eerste omdat ik piano's echt helemaal het einde vind, en iedereen die goed piano kan spelen daar heb een soort van bewondering voor, denk ik. En ten tweede het aangeeft dat je dan muzikaal bent en dat vind ik ook leuk.quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:48 schreef steekbal het volgende:
Maar waarom vind je dat dan zo leuk ?
En dat is natuurlijk geweldig.quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:08 schreef MLI het volgende:
En wat me ook opgevallen is, is inderdaad dat muzikanten minder grote voetbalfans zijn.
Dat vind ik een mooie. Maar kun je, als iemand speelt, niet in een bepaalde romantische of ontspannen stemming raken ?quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:08 schreef MLI het volgende:
Oeh, muzikanten hebben altijd een streepje voor, mits ze niet een onmogelijke wens hebben om door te breken. Iemand die op zijn 32ste nog als grootste wens heeft om te breken als DJ is gewoon triest. En ondertussen als barman werken.
Iemand die een instrument bespeelt, dat geeft toch wel creativiteit aan en een artistiek talent. En wat me ook opgevallen is, is inderdaad dat muzikanten minder grote voetbalfans zijn. Maar sexy om iemand te zien spelen, nee, dat niet direct. Het is geen uiterlijk vertoon, muziek zegt meer over iemands innerlijk.
Dat ligt eraan he? Als je een een lekker nummertje speelt waarop je lief kan headbangen, nee, dan denk ik het niet. Maar als je haar muzieksmaak juist in weet te schatten, dan kun je het zeker in je voordeel gebruiken. Of probeer het samenquote:Op donderdag 3 januari 2008 15:20 schreef steekbal het volgende:
[..]
Dat vind ik een mooie. Maar kun je, als iemand speelt, niet in een bepaalde romantische of ontspannen stemming raken ?
Dat is mooi onder woorden gebrachtquote:Op donderdag 3 januari 2008 15:45 schreef erodome het volgende:
Piano, prachtig instrument, kan ik erg waarderen, maar goed ik hou ook wel van een goed klassiek stuk op zijn tijd of anders...
Muziek vind ik toch al wat hebben, de juiste muziek speelt niet alleen met geluid, maar ook met emotie, het kan je raken in je ziel.
Als iemand daar wat mee kan kan het meer dan geweldig zijn, ook aantrekkelijk.
Ik ervaar het ook zo. Speel zelf voetbal en krijg nooit het idee dat het vrouwen bijster veel interesseert, ik begin er dan ook nooit meer echt over. Een vriend van me speelt ook piano en komt daar ook gewoon ronduit voor uit en hij heeft voor zover ik weet en merk geen gebrek aan interesse van meisjes.quote:Op donderdag 3 januari 2008 09:06 schreef bleiblei het volgende:
Wat ga je met de conclusie van dit topic doen?.
Voel je je dan "iets" beter?
Het schijnt dat voetbalfanaten weer een minpuntje scoren bij de dames.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:40 schreef dikkedorus het volgende:
Zingende vrouwen, kijk dat is nou weer iets waar ik wat mee kan.
Of muzikale vrouwen ook voor andere mannen zijn aantrekkelijk is weet ik niet, ik vind een muzikale vrouw altijd wel iets leuks hebben.
Zij zingen en ik op de piano, dat is altijd wel romantisch.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:49 schreef steekbal het volgende:
Samen muziek maken is ook geweldig
Dat is kicken inderdaad. Ik ben hier wel eens door een band het podium opgetrokken en in mum van tijd stond iedereen mij aan te gapen met zo'n blik van:"WTF, die bolle kan zingen."quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:37 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik zing trouwens, doet het ook altijd goed. Relaxt muziekje opzetten en een beetje nonchalant meezingen terwijl je voor iemand kookt of zoiets, mensen zijn daar meestal wel van onder de indruk.. Ik gebruik dat wel eens in mijn voordeel. Ik kom wel eens in een karaokebar, ik zing dan sowieso een paar nummers. Als er een leuke man rondloopt, wil ik die wel eens aankijken terwijl ik zing. Het is nog nooit voorgekomen dat iemand niet naar me toekwam in ieder geval.
quote:
Bob houdt van jongens brrr..quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:15 schreef Bob. het volgende:
Ik vind piano spelen op zich niet extra aantrekkelijk, maar ik hou wel van jongens die iets hebben waar ze moeite voor doen en tijd in stoppen, dat ze iets hebben waar ze echt van houden. Of dat nou piano spelen, tekenen of vingerverven is kan me verder niet bar veel schelen.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is kicken inderdaad. Ik ben hier wel eens door een band het podium opgetrokken en in mum van tijd stond iedereen mij aan te gapen met zo'n blik van:"WTF, die bolle kan zingen."
quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:33 schreef MLI het volgende:
[..]
![]()
Tof gevoel is dat hè? Voor mij maakt het eigenlijk niet uit of er 1 man publiek is of 1000 man. Wat wel kut is, je staat op een receptie voor de vertrekkende burgemeester van je hometown en niemand luistert. Maar gelukkig was mijn mama er toen wel bij dus toen heb ik alles gegeven voor haar.
En sexy en aantrekkelijk is hetzelfde? En val jij dus alleen maar op hoe iemand eruit ziet?quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:08 schreef MLI het volgende:
Oeh, muzikanten hebben altijd een streepje voor, mits ze niet een onmogelijke wens hebben om door te breken. Iemand die op zijn 32ste nog als grootste wens heeft om te breken als DJ is gewoon triest. En ondertussen als barman werken.
Iemand die een instrument bespeelt, dat geeft toch wel creativiteit aan en een artistiek talent. En wat me ook opgevallen is, is inderdaad dat muzikanten minder grote voetbalfans zijn. Maar sexy om iemand te zien spelen, nee, dat niet direct. Het is geen uiterlijk vertoon, muziek zegt meer over iemands innerlijk.
En terecht, zeker als je mensen verbaasd kunt doen staan.quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]In mijn stamkroeg was ik ook wel eens aan de beurt en ik merk inderdaad dat mensen het bij mij ook niet verwachten.
Het is wel iets waar ik trots op ben.
Ehm, nee, hoe kom je erbij? Ik val veel eerder op innerlijk eigenlijk.quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:36 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
En sexy en aantrekkelijk is hetzelfde? En val jij dus alleen maar op hoe iemand eruit ziet?
Lekker generaliseren zeg, natuurlijk kun je niet zeggen of 'de vrouw' in het algemeen dat 'aantrekkelijk' vindt.quote:Op donderdag 3 januari 2008 08:59 schreef steekbal het volgende:
Ik speel niet onverdienstelijk piano. Nu is me opgevallen dat vrouwen dit vaak erg leuk vinden. Is het voor vrouwen aantrekkelijk als een man goed piano kan spelen, hebben ze daar misschien bepaald gevoelens bij of vinden ze het gewoon leuk ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |