Moet ik tussen die 2 kiezenquote:Op donderdag 3 januari 2008 04:09 schreef tong80 het volgende:
De eerste zwarte in het witte huis, of de eerste vrouw als president ?
Ik vind het beide mooie kandidaten alleen al door hun achtergrond.
Die heeft 9 miljoen kijkers die haar volgen iddquote:Op donderdag 3 januari 2008 04:16 schreef PrintScreen het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel invloed Oprah heeft.
Jouw sig is een lichtend voorbeeld in dit gevalquote:Op donderdag 3 januari 2008 04:20 schreef AryaMehr het volgende:
Obama. Het is tijd voor iets vernieuwends.
Da's een republikein. Wel een hilarisch filmpje met Chuck Norrisquote:Op donderdag 3 januari 2008 04:22 schreef DrDentz het volgende:
Mike Huckabee, omdat hij gesteund wordt door Chuck Norris.
Ei rest mei keesquote:Op donderdag 3 januari 2008 04:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die heeft 9 miljoen kijkers die haar volgen idd
Wat voor vernieuwends heeft Obama te bieden dan?quote:Op donderdag 3 januari 2008 04:20 schreef AryaMehr het volgende:
Obama. Het is tijd voor iets vernieuwends.
meer kleur in het witte huisquote:Op donderdag 3 januari 2008 08:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wat voor vernieuwends heeft Obama te bieden dan?
Waarom?quote:Op donderdag 3 januari 2008 07:47 schreef Pony-Lover het volgende:
Ik wil een republikein
En die stuurt Chuck naar Afghanistan en Irak, Chuck maakt in zijn eentje wel een eind aan al dat gedonder daarquote:Op donderdag 3 januari 2008 04:22 schreef DrDentz het volgende:
Mike Huckabee, omdat hij gesteund wordt door Chuck Norris.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:16 schreef Little_Meanie het volgende:
wat kan het je nu schelen wie president wordt in een land waar je zelf niet woont?
Ze denken tegenwoordig globaal en dan schijnt 't toch uit te maken welke marjonet daar 4 jaar zit.quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:16 schreef Little_Meanie het volgende:
wat kan het je nu schelen wie president wordt in een land waar je zelf niet woont?
Dat denken ze.quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Misschien omdat het een wereldmacht is?
Noem een land dat kan matchen aan het aantal kernwapens dat de VS heeft en aan de hoeveelheid troepen in het buitenland.quote:
+quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:27 schreef Dementor het volgende:
[..]
Noem een land dat kan matchen aan het aantal kernwapens dat de VS heeft en aan de hoeveelheid troepen in het buitenland.
Dat is bijzaak en levert alleen veel schulden op.quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:27 schreef Dementor het volgende:
[..]
Noem een land dat kan matchen aan het aantal kernwapens dat de VS heeft en aan de hoeveelheid troepen in het buitenland.
Dat is te klef om op in te gaan.quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
+
Noem een ander land waarvan de president zoveel invloed heeft op de koers die de westerse wereld vaart. In zeker zin is de President van de Verenigde Staten ook een beetje 'onze' president te noemen.
De Beatles zullen het met je eens zijn (geweest)quote:
Je mag blij zijn dat ze zich met de rest van de wereld bemoeid hebben.quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:12 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Dat is bijzaak en levert alleen veel schulden op.
Vanuit Europees belang? Die Obama is een crypto-moslim, z'n pa zat bij de Moslimbroederschap.quote:Op donderdag 3 januari 2008 04:09 schreef tong80 het volgende:
De eerste zwarte in het witte huis, of de eerste vrouw als president ?
Ik vind het beide mooie kandidaten alleen al door hun achtergrond.
Ben ik ook voor. Door het extreem-linkse beleid dat de Amerikanen dan voor hun kiezen krijgen zullen ze de eerste 12 jaar nadat ie compleet weg is gestemd na de 1e ambtstermijn genezen zijn van de Democratitis.quote:
Het is wel eens goed om iets anders dan zeikerig rechts en de macht van het wapen te zien jaquote:Op donderdag 3 januari 2008 20:10 schreef Transcendentaal het volgende:
[..]
Ben ik ook voor. Door het extreem-linkse beleid dat de Amerikanen dan voor hun kiezen krijgen zullen ze de eerste 12 jaar nadat ie compleet weg is gestemd na de 1e ambtstermijn genezen zijn van de Democratitis.
Hij doet me dan ook een beetje aan deze man denken:quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:18 schreef Fastmatti het volgende:
De enige reden om op die Edwards te stemmen is dat die echt een kop heeft zoals een president hoort te hebben. Maar voor de rest, gruwel.
Je snapt niet echt hoe het werkt hier he?quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:24 schreef kos5000 het volgende:
Wie vinden jullie de belachelijkste en domste politicus van 2007
en als we pagina 6 hebben bereikt worden de stemmen geteld....... en krijgen jullie te horen wie de slechste politicus is....
zie subforum politiek, topic: de slechste politicus van 2007 (wereldwijd )
Ah, een echte Nederlandse reactie. Ikke, ikke, ikke.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:34 schreef thedude0 het volgende:
Doe mij de neger maar alhoewel het vast wel weer een republikein zal gaan worden waardoor dat schijtland nog verder de stront in zal zakken. Zolang het weinig effect op mij gaat hebben boeit het me in ieder geval weinig.
Als een tang op een varkenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 04:21 schreef popolon het volgende:
[..]
Ah, een echte Nederlandse reactie. Ikke, ikke, ikke.
Die heeft maar 10% gepakt.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 04:53 schreef BaajGuardian het volgende:
Ron paul.
Gaat niet gebeuren, Guiliani en McCain deden niet mee. Verder zegt de uitslag in Iowa geen moer, daarom wordt het door die twee ook niet serieus genomen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
Toch eng dat die Huckabee wint in Iowa.
Je moet er toch niet aan denken dat iemand die zo erg "met de heer is", president wordt..
*ril*
Guiliani niet, McCain wel.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:15 schreef Opzoutvaatje het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, Guiliani en McCain deden niet mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |