Moet ik tussen die 2 kiezenquote:Op donderdag 3 januari 2008 04:09 schreef tong80 het volgende:
De eerste zwarte in het witte huis, of de eerste vrouw als president ?
Ik vind het beide mooie kandidaten alleen al door hun achtergrond.
Die heeft 9 miljoen kijkers die haar volgen iddquote:Op donderdag 3 januari 2008 04:16 schreef PrintScreen het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel invloed Oprah heeft.
Jouw sig is een lichtend voorbeeld in dit gevalquote:Op donderdag 3 januari 2008 04:20 schreef AryaMehr het volgende:
Obama. Het is tijd voor iets vernieuwends.
Da's een republikein. Wel een hilarisch filmpje met Chuck Norrisquote:Op donderdag 3 januari 2008 04:22 schreef DrDentz het volgende:
Mike Huckabee, omdat hij gesteund wordt door Chuck Norris.
Ei rest mei keesquote:Op donderdag 3 januari 2008 04:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die heeft 9 miljoen kijkers die haar volgen idd
Wat voor vernieuwends heeft Obama te bieden dan?quote:Op donderdag 3 januari 2008 04:20 schreef AryaMehr het volgende:
Obama. Het is tijd voor iets vernieuwends.
meer kleur in het witte huisquote:Op donderdag 3 januari 2008 08:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wat voor vernieuwends heeft Obama te bieden dan?
Waarom?quote:Op donderdag 3 januari 2008 07:47 schreef Pony-Lover het volgende:
Ik wil een republikein
En die stuurt Chuck naar Afghanistan en Irak, Chuck maakt in zijn eentje wel een eind aan al dat gedonder daarquote:Op donderdag 3 januari 2008 04:22 schreef DrDentz het volgende:
Mike Huckabee, omdat hij gesteund wordt door Chuck Norris.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:16 schreef Little_Meanie het volgende:
wat kan het je nu schelen wie president wordt in een land waar je zelf niet woont?
Ze denken tegenwoordig globaal en dan schijnt 't toch uit te maken welke marjonet daar 4 jaar zit.quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:16 schreef Little_Meanie het volgende:
wat kan het je nu schelen wie president wordt in een land waar je zelf niet woont?
Dat denken ze.quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Misschien omdat het een wereldmacht is?
Noem een land dat kan matchen aan het aantal kernwapens dat de VS heeft en aan de hoeveelheid troepen in het buitenland.quote:
+quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:27 schreef Dementor het volgende:
[..]
Noem een land dat kan matchen aan het aantal kernwapens dat de VS heeft en aan de hoeveelheid troepen in het buitenland.
Dat is bijzaak en levert alleen veel schulden op.quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:27 schreef Dementor het volgende:
[..]
Noem een land dat kan matchen aan het aantal kernwapens dat de VS heeft en aan de hoeveelheid troepen in het buitenland.
Dat is te klef om op in te gaan.quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
+
Noem een ander land waarvan de president zoveel invloed heeft op de koers die de westerse wereld vaart. In zeker zin is de President van de Verenigde Staten ook een beetje 'onze' president te noemen.
De Beatles zullen het met je eens zijn (geweest)quote:
Je mag blij zijn dat ze zich met de rest van de wereld bemoeid hebben.quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:12 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Dat is bijzaak en levert alleen veel schulden op.
Vanuit Europees belang? Die Obama is een crypto-moslim, z'n pa zat bij de Moslimbroederschap.quote:Op donderdag 3 januari 2008 04:09 schreef tong80 het volgende:
De eerste zwarte in het witte huis, of de eerste vrouw als president ?
Ik vind het beide mooie kandidaten alleen al door hun achtergrond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |