Dat is inderdaad onjuist, het is gewoon gezwam.quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:31 schreef pberends het volgende:
Olieprijs doorbreekt 100 dollar-grens
een mathematisch model gebaseerd op toekomstige verwachtingen in productie en vraag is een CONSPIRACY THEORY!
Soort van misplaatste objectiviteit. We moeten de critici aan het woord laten, omdat dat moet! Hoe onredelijk die ook zijn, het moet! Net als de klimaatontkenners, die moeten ook aan het woord. HET MOET!quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:31 schreef pberends het volgende:
Olieprijs doorbreekt 100 dollar-grens
[..]
Jullie horen het goed jongens, een mathematisch model gebaseerd op toekomstige verwachtingen in productie en vraag is een CONSPIRACY THEORY!
Tja, ik heb 'm niet gepost.
En dat gelooft in godquote:Op woensdag 2 januari 2008 20:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het spijt me, misschien is mijn algemene kennis op dergelijke terreinen zo groot, dat ik er vanuit ga dat ieder redelijk persoon dit weet.
In onze cultuur is het ongepast daar in het openbaar over te beginnen, Mutant.quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:39 schreef Mutant01 het volgende:
Of heeft Apropos last van aambeien?
Ik vond het frappant dat je tegelijkertijd pocht veel kennis te hebben, en in god gelooft.quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:38 schreef Mutant01 het volgende:
Of is mijn algemene kennis te groot, waardoor ik niet in God kan geloven?
Je wil zeggen dat in je ogen gelovigen altijd dom zijn. Je hoeft dat echt niet in mooie bewoordingen te verpakken hoor.quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:40 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Ik vond het frappant dat je tegelijkertijd pocht veel kennis te hebben, en in god gelooft.
Alsof dat niet samen kan gaan.quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:40 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Ik vond het frappant dat je tegelijkertijd pocht veel kennis te hebben, en in god gelooft.
Welke bimbo is dat?quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:41 schreef Zwaardvisch het volgende:
[ afbeelding ]
Zo. En pberends hoeft voor de rest van het jaar niet meer te posten.
Nee hoor, je zus heeft ze allemaal weggeboend.quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:39 schreef Mutant01 het volgende:
Of heeft Apropos last van aambeien?
Mijn zus zit aan de andere kant van deze aardbol.quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:43 schreef Apropos het volgende:
[..]
Nee hoor, je zus heeft ze allemaal weggeboend.
Dat is een weinig verhelderend antwoord.quote:
En she's already married.quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:45 schreef MrX1982 het volgende:
Zus-van-mutant-aan-de-andere-kant-van-de-aardbol.
Straatverbod?quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mijn zus zit aan de andere kant van deze aardbol.
Dat nou ook weer niet. Ze hebben op z'n minst een grote blinde vlek.quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je wil zeggen dat in je ogen gelovigen altijd dom zijn. Je hoeft dat echt niet in mooie bewoordingen te verpakken hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |