Lijkt mij geen probleem meer als ie wat wedstrijden in de championsleague gespeeld heeft.quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:54 schreef Longmen het volgende:
[..]
Je wil zo'n speler ook met wat winst verkopen lijkt me.
Mensen die denken dat de aandelenkoers omhoog gaat als je veel geld hebtquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Lijkt mij geen probleem meer als ie wat wedstrijden in de championsleague gespeeld heeft.
Daarbij.... Ajax heeft geld zat, maar goed voetbal is helaas spaarzaam geworden.
Ik wil weer kunnen genieten van het voetbal, niet van de aandelenkoers.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ---------Suarez-----Huntelaar------ ----------------------------------- ---------------Perez--------------- ----------------------------------- ---------Davids-----Gabri---------- ----------------------------------- --------------Maduro--------------- ----------------------------------- -Emanuelson----------------Ogararu- ----------------------------------- ------Vermaelen-----Heitinga------- ----------------------------------- ------------Stekelenburg----------- ----------------------------------- |
er staat wel een psv poster van Kenneth te koop op marktplaatsquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zou iemand z'n Perez-shirtje weggegooid hebben?
Mij wel iets te gekquote:
Rare opmerkingen van jou altijd, zeg dan gewoon dat dat niet zo werkt ipv stoer doen met je weetjesquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:02 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Mensen die denken dat de aandelenkoers omhoog gaat als je veel geld hebt!!!!
Alsjeblieft niet zeg. Ogararu én Emanuelson zijn beide als vleugelbacks compleet waardeloos. Tevens staan er nu eigenlijk maar 3 aanvallend ingestelde spelers op het veld.quote:
Oh ja... ik was even vergeten dat je VBL alles tot op de letter precies uit moest leggen.... Ooit gehoord van bij wijze van spreken?quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:02 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Mensen die denken dat de aandelenkoers omhoog gaat als je veel geld hebt!!!!
Ik vroeg me ook al meteen af hoelang AZ hem wilt houden, als hij tot de zomer speelt kunnen ze hem wellicht nog voor 20 miljoen verkopen mocht hij buitenproportioneel gaan presteren, maar als hij volgend jaar nog in de eredivisie blijft (waarvoor AZ hem denk ik toch ook wel gekocht heeft) dan is het pure kapitaal vernietiging...quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:08 schreef twi het volgende:
Het boeit niet dat hij niks meer oplevert als hij vertrekt. Het boeit dat we nu Huntelaar hebben en dus geen plek voor Alves tenzij je 4-4-2 speelt.
Daarnaast is Alves volgende maand 27 en kun je mij niet vertellen dat hij niet de ambitie heeft binnen een jaar of anderhalf bij een echte topclub te spelen. Dan kun je beter Huntelaar een miljoen extra geven om ook in 2008/2009 nog te blijven en z'n contract twee jaar te verlengen.
Haal de beurs er dan niet bij want dat slaat nergens op.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Oh ja... ik was even vergeten dat je VBL alles tot op de letter precies uit moest leggen.... Ooit gehoord van bij wijze van spreken?
En daarbij was mijn boodschap toch duidelijk? Veel geld zorgt niet voor beter voetbal, dat doen spelers, maar ja, die moet je dan wel hebben of halen!
Na elke nederlaag krijg je de beurs weer als argument dat het slecht gaat.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Rare opmerkingen van jou altijd, zeg dan gewoon dat dat niet zo werkt ipv stoer doen met je weetjes
Voor AZ zal het ook een stuk prestige zijn. Kijk eens wat wij kunnen kopen. 18 miljoen lijkt me voor een club van het formaat AZ totaal onverantwoord maar goed ik kan niet in de boeken van AZ kijken.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik vroeg me ook al meteen af hoelang AZ hem wilt houden, als hij tot de zomer speelt kunnen ze hem wellicht nog voor 20 miljoen verkopen mocht hij buitenproportioneel gaan presteren, maar als hij volgend jaar nog in de eredivisie blijft (waarvoor AZ hem denk ik toch ook wel gekocht heeft) dan is het pure kapitaal vernietiging...
Alves is geen garantie voor mooi voetbal.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Lijkt mij geen probleem meer als ie wat wedstrijden in de championsleague gespeeld heeft.
Daarbij.... Ajax heeft geld zat, maar goed voetbal is helaas spaarzaam geworden.
Ik wil weer kunnen genieten van het voetbal, niet van de aandelenkoers.
Meneer wijsneus... heeft u de bedoeling van mijn post nu eigenlijk begrepen of bent u mierenneuker van beroep?quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:11 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Haal de beurs er dan niet bij want dat slaat nergens op.
Zeg anders ook maar gelijk dat de spelers niet gemotiveerd zijn omdat er geen rood witte stoeltjes in de ArenA zitten.
quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:37 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Kon geen vrij krijgen en had geen zin in bus-combi.
Ach, suikeroom Scheringa trekt de knip wanneer dat nodig lijktquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:12 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Voor AZ zal het ook een stuk prestige zijn. Kijk eens wat wij kunnen kopen. 18 miljoen lijkt me voor een club van het formaat AZ totaal onverantwoord maar goed ik kan niet in de boeken van AZ kijken.
Alves is goed maar inderdaad geen Romario. 7 keer scoren tegen Heracles is erg knap maar geen garantie voor succes. Daarnaast zal Alves ook merken dat je bij een grotere club minder ruimte krijgt dan bij een subtopper. Tegenstanders stellen zich anders op.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:12 schreef Longmen het volgende:
[..]
Alves is geen garantie voor mooi voetbal.
btw al eens opgevallen dat Alves niet scoort tegen "betere verdedigers"
Wel voor doelpunten....quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:12 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ik (of eigenlijk Hugo Borst) wel, ze hebben een begroting va 28 miljoen en hebben meer dan 45 miljoen uitgegeven aan spelers. Dus ja, bij AZ weet je dat de sponsor garant staat voor tenminste 17 miljoen euro.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:12 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Voor AZ zal het ook een stuk prestige zijn. Kijk eens wat wij kunnen kopen. 18 miljoen lijkt me voor een club van het formaat AZ totaal onverantwoord maar goed ik kan niet in de boeken van AZ kijken.
Wanbeleid destijds al door Koevermans te verkopen, maar goed dit is geen AZ topic.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:12 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat klopt, opzich is het wel geinig om met 9-0 te winnen van heracles maar het worden toch niet meer dan 3 punten die je mee naar huis neemt, plus het feit dat hij toch wel redelijk vaak afwezig is, dit half jaar kwam hij maar 9 keer in actie...quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:12 schreef Longmen het volgende:
[..]
KJH blijft echt nog wel een jaartje als je hem een miljoen extra salaris geeft en een goede trainer aanstelt. Dan ben je 17 miljoen goedkoper uit.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wel voor doelpunten....
Op zich een punt ja, maar die ervaring mist ie ook wel natuurlijk. Toch denk ik wel dat het een goede spits geweest was.
En ik vrees gewoon dat als KJH weggaat we een spitsenprobleem hebben. KJH scoort gewoon veel.
Ik help het je hopen....Maar ik vrees....quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:16 schreef twi het volgende:
[..]
KJH blijft echt nog wel een jaartje als je hem een miljoen extra salaris geeft en een goede trainer aanstelt. Dan ben je 17 miljoen goedkoper uit.
Wilde het net gaan zeggen,. Alves heeft volgens mij nog nooit tegen ons gescoord..quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:12 schreef Longmen het volgende:
[..]
Als we kampioen worden ja.. anders ook niet..quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:16 schreef twi het volgende:
[..]
KJH blijft echt nog wel een jaartje als je hem een miljoen extra salaris geeft en een goede trainer aanstelt. Dan ben je 17 miljoen goedkoper uit.
Hoef je ook niet te hard te zeggen, we krijgen hem gelijk op bezoek na de winterstop.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:17 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Wilde het net gaan zeggen,. Alves heeft volgens mij nog nooit tegen ons gescoord..
Tja dat scenario hebben wij zometeen met Suarez....quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:15 schreef twi het volgende:
[..]
Ik (of eigenlijk Hugo Borst) wel, ze hebben een begroting va 28 miljoen en hebben meer dan 45 miljoen uitgegeven aan spelers. Dus ja, bij AZ weet je dat de sponsor garant staat voor tenminste 17 miljoen euro.
Ik verheug me in elk geval al op de situatie wanneer Alves er over een jaar weer dertig in heeft geschoten en Barcelona zich meldt. De strijd die zich dan gaaf afspelen tussen Scheringa en Alves wil ik niet missen.
Hebben wij die betere verdedigers dan? Volgens mij alleen op papier...quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:17 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Wilde het net gaan zeggen,. Alves heeft volgens mij nog nooit tegen ons gescoord..
Ik moet eerst nog maar zien of hij er inderdaad 30 in zal leggen. Ik hoop echt van harte dat hij jammerlijk zal falen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:15 schreef twi het volgende:
[..]
Ik (of eigenlijk Hugo Borst) wel, ze hebben een begroting va 28 miljoen en hebben meer dan 45 miljoen uitgegeven aan spelers. Dus ja, bij AZ weet je dat de sponsor garant staat voor tenminste 17 miljoen euro.
Ik verheug me in elk geval al op de situatie wanneer Alves er over een jaar weer dertig in heeft geschoten en Barcelona zich meldt. De strijd die zich dan gaaf afspelen tussen Scheringa en Alves wil ik niet missen.
Wij hebben momenteel niet zo'n goede verdediging dus hij scoort nu gegarandeert.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik help het je hopen....Maar ik vrees....
Pff, d'r staat een bank achter hoor. En als die bank er niet (meer/helemaal/voor een deel) staat, dan staat Scheringa er. En DSB is inzake sponsoring een ander soort bank dan ABN-Amro. En als Scheringa wat wil dat gaat het vaak door.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:12 schreef SpotlessMind00 het volgende:
18 miljoen lijkt me voor een club van het formaat AZ totaal onverantwoord
Point madequote:Op woensdag 2 januari 2008 13:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hebben wij die betere verdedigers dan? Volgens mij alleen op papier... [afbeelding]
Alves staat echt nog op 0 tegen ajaxquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hebben wij die betere verdedigers dan? Volgens mij alleen op papier...
Het is exact hetzelfde systeem als het systeem waar we vorig jaar uit bij FC Twente met 1-4 wonnen en uit bij PSV met 1-5, niets mis mee dus! Daarbij is dit systeem juist geknipt voor Urby Emanuelson, met Edgar Davids én Hedwiges Maduro is er voldoende rugdekking en kan hij naar hartelust opkomen. Dennis Rommedahl is de enige échte buitenspeler in de selectie, Leonardo is centraal minstens even goed, waarom dan vasthouden aan 4-3-3?quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:08 schreef Fides het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg. Ogararu én Emanuelson zijn beide als vleugelbacks compleet waardeloos. Tevens staan er nu eigenlijk maar 3 aanvallend ingestelde spelers op het veld.
Alves wel ja, toeval?quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:23 schreef Longmen het volgende:
[..]
Alves staat echt nog op 0 tegen ajax
Ik denk dat je moet switchen tussen 4-3-3 en 4-1-2-1-2quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:23 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Het is exact hetzelfde systeem als het systeem waar we vorig jaar uit bij FC Twente met 1-4 wonnen en uit bij PSV met 1-5, niets mis mee dus! Daarbij is dit systeem juist geknipt voor Urby Emanuelson, met Edgar Davids én Hedwiges Maduro is er voldoende rugdekking en kan hij naar hartelust opkomen. Dennis Rommedahl is de enige échte buitenspeler in de selectie, Leonardo is centraal minstens even goed, waarom dan vasthouden aan 4-3-3?
Zekers. Ik wil bij Ajax eik ook wel een soort Berlusconi.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:14 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ach, suikeroom Scheringa trekt de knip wanneer dat nodig lijkt.
Reken daar maar niet op. Ze zijn officieel 'bank' geworden. DNB verleent dat predikaat niet als het op drijfzand is gebaseerd. Scheringa is een lul maar hij heeft het echt extreem goed gedaan. Hij was politieagent hè...quote:Ik hoop van harte dat de DSB snel failliet is.
1 2 3 4 5 6 7 8 | ------------------------------------------------ Van der Wiel - Heitinga - Vermaelen - Vertonghen ------------------------------------------------ ------- Gabri ------------------ Davids -------- -------------------- Perez --------------------- --- Suarez --------------------------- Luque --- ------------------ Huntelaar ------------------- |
1 2 3 4 5 6 7 8 | ------------------------------------------------ Ogararu -- ???????? -- V. d. Heijden -- Schilder ------------------------------------------------ ---- Maduro ------------------- Emanuelson ----- ------------------- De Jong -------------------- --- Rommedahl --------------------- Leonardo --- -------------------- Urzaiz -------------------- |
Aan de ene kant wel, maar aan de andere kant maakt dat de ziel van Ajax eigenlijk wel compleet kapot, kijk naar AZ in principe hoeft dat team er niks voor te doen en het wordt een titelkandidaat alleen omdat ze met geld kunnen strooien daar, terwijl een ploeg vroeger beter werd door jaarlijks een plekje te stijgen in de ranglijst...quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:26 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Zekers. Ik wil bij Ajax eik ook wel een soort Berlusconi.
[..]
Tja, wat dat betreft heeft hij het goed gedaan...quote:Reken daar maar niet op. Ze zijn officieel 'bank' geworden. DNB verleent dat predikaat niet als het op drijfzand is gebaseerd. Scheringa is een lul maar hij heeft het echt extreem goed gedaan. Hij was politieagent hè...
Leo op rechts en Luque op links, Suarez mag bank zitten imhoquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:31 schreef twi het volgende:
[ code verwijderd ]
Zo dan maar. Simpelweg omdat ook een vleugelspeler als Rommedahl geen enkele fatsoenlijke voorzet geeft vanaf de achterlijn. Die kun je er dan nog in brengen in de 2e helft wanneer Leonardo en Suarez hun tegenstander zoek hebben gespeeld.
1.8 miljoenquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:33 schreef teamlead het volgende:
ik heb het waarschijnlijk even gemist hoor.. maar wat heeft Ajax nu betaald om Perez weer terug te krijgen
Luque kan in plaats van Leonardo. Linkspoot op links, rechtspoot op rechts. Suarez doet het prima met 10 goals terwijl hij niet eens in de spits staat. Natuurlijk kan het niet kwaad om hem eens op de bank te zetten, maar Suarez is het enige lichtpuntje qua dreiging wat Ajax op dit moment heeft.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Leo op rechts en Luque op links, Suarez mag bank zitten imho
Mijn gedachte iddquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:31 schreef twi het volgende:
[ code verwijderd ]
Zo dan maar. Simpelweg omdat ook een vleugelspeler als Rommedahl geen enkele fatsoenlijke voorzet geeft vanaf de achterlijn. Die kun je er dan nog in brengen in de 2e helft wanneer Leonardo en Suarez hun tegenstander zoek hebben gespeeld.
Dat klopt, maar ik zie Luque zo graag spelen en de topper worden die (ik) in hem (zie) schuil(en)tquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:35 schreef twi het volgende:
[..]
Luque kan in plaats van Leonardo. Linkspoot op links, rechtspoot op rechts. Suarez doet het prima met 10 goals terwijl hij niet eens in de spits staat. Natuurlijk kan het niet kwaad om hem eens op de bank te zetten, maar Suarez is het enige lichtpuntje qua dreiging wat Ajax op dit moment heeft.
Is nog nergens officieel bevestigd..quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:33 schreef teamlead het volgende:
ik heb het waarschijnlijk even gemist hoor.. maar wat heeft Ajax nu betaald om Perez weer terug te krijgen [afbeelding]
quote:Volgens het AD en De Telegraaf betaalt Ajax dezelfde transfersom aan PSV voor Kenneth Perez als het afgelopen zomer voor de aanvaller had ontvangen. Dat bedrag zou ongeveer 1,7 miljoen euro bedragen. In het Brabants Dagblad meldt Reker dat de club Perez nu onder andere liet gaan omdat de ontevreden Deen komende zomer voor een contractueel vastgelegd laag bedrag weg kon.
Tja, laten we het er maar op houden dat het in ieder geval spannender wordt met een 4e titelkandidaat!quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:37 schreef SteveBallmer het volgende:
Kom op PK, 'de ziel van AZ'.
AZ heeft nooit een ziel gehad, okay even tijdens de gebroeders Molenaar.
Was prut, werd top, werd weer een heeeeele tijd prut, en sinds een jaar of 5 weer hmmz, top.
Als er al een ziel in AZ zit heeft Scheringa hem weer tot leven gewekt. Verder blijft het een lul hoor, het zal je vader wezen..
Opstelling aangepast (dacht even niet aan Luque), en schaduwelftal toegevoegd. Hebben we in principe twee elftallen die geen slecht figuur slaan. We missen alleen nog een reserve CV.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik zie Luque zo graag spelen en de topper worden die (ik) in hem (zie) schuil(en)t
Ik heb liever dat we niet spannend gewoon met een straatlengte voor kampioen worden.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Tja, laten we het er maar op houden dat het in ieder geval spannender wordt met een 4e titelkandidaat!
Jalalalalalala.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:43 schreef twi het volgende:
Ik heb liever dat we niet spannend gewoon met een straatlengte voor kampioen worden.
Tsja wie nietquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:43 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb liever dat we niet spannend gewoon met een straatlengte voor kampioen worden.
Eerst januari maar eens overleven.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:43 schreef twi het volgende:
[..]
Doe niet zo kinderachtig, je weet toch wat hij bedoelt!quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Rare opmerkingen van jou altijd, zeg dan gewoon dat dat niet zo werkt ipv stoer doen met je weetjes
quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:46 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Doe niet zo kinderachtig, je weet toch wat hij bedoelt!
Davids krijgt het druk genoeg met z'n eigen team regelen denk ikquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:49 schreef Chadi het volgende:
De verdediging moet er nu toch echt gaan staan hoor. We verliezen wedstrijden omdat ze daar knullig te werk gaan. We hebben een ervaren verdediger nodig en ik hoop van harte dat Davids eindelijk mee kan doen zodat hij het middenveld van de tegenstanders kan ontregelen.
En daarom is het gewoon mooi dat Perez terug is en de ziekenboeg 'lijkt' leeg te lopen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:46 schreef kevin6188 het volgende:
Eerst januari maar eens overleven.
Inderdaad dan zijn de kaarten geschud en staan we kansloos 4e.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:46 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Eerst januari maar eens overleven.
da's niet te hopen...quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:52 schreef Longmen het volgende:
[..]
Inderdaad dan zijn de kaarten geschud en staan we kansloos 4e.
Welnee, jullie hebben toch Colinquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:41 schreef twi het volgende:
[..]
Opstelling aangepast (dacht even niet aan Luque), en schaduwelftal toegevoegd. Hebben we in principe twee elftallen die geen slecht figuur slaan. We missen alleen nog een reserve CV.
Je moet ze gewoon thuis latenquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:52 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
En daarom is het gewoon mooi dat Perez terug is en de ziekenboeg 'lijkt' leeg te lopen.
En onderschat het trippie naar Dubai niet hè; lekker ontspannen, een happie en een snappie en geinig met elkaar omgaan. Ik ben daar voor. Harder trainen helpt niet, ze kunnen al voetballen.
Je leest het, in de huidige selectie heb ik weinig vertrouwen.quote:
Harder schoppen kan ze wel helpen denk ik. Als je ziet waarvoor ze die kaarten krijgen.. de terng amateuristisch gewoon. Als je weet dat je hem toch pakt mag je hem wat mij betreft van het veld af schoppen hoor. Zeker niet inhouden.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:52 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
En daarom is het gewoon mooi dat Perez terug is en de ziekenboeg 'lijkt' leeg te lopen.
En onderschat het trippie naar Dubai niet hè; lekker ontspannen, een happie en een snappie en geinig met elkaar omgaan. Ik ben daar voor. Harder trainen helpt niet, ze kunnen al voetballen.
Aanvallende backs renderen alleen als het midenveld ervoor goed genoeg is. EN als ze hun verdedigende taak goed kunnen invullen. Een mooi voorbeeld zijn Maxwell en Trabelsi. Verder moet je centraal iemand hebben die kan corrigeren op snelheid of slimheid. We missen alles van dat bij Ajax.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:59 schreef twi het volgende:
Heitinga is beter als CV dan Van der Wiel. Van der Wiel kan ook prima backen. Het gaat meer om het principe dat aanvallende backs nu eens een keer op moeten donderen uit ons elftal.
Aanvallende backs zijn leuk als je twee bikkels van een centrale verdedigers hebt die nooit inschuiven. Ook Maxwell was verdedigend gewoon echt niet goed te noemen. Trabelsi was dat wel, maar met name door zijn last-minute slidings.quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:05 schreef Chadi het volgende:
Aanvallende backs renderen alleen als het midenveld ervoor goed genoeg is. EN als ze hun verdedigende taak goed kunnen invullen. Een mooi voorbeeld zijn Maxwell en Trabelsi. Verder moet je centraal iemand hebben die kan corrigeren op snelheid of slimheid. We missen alles van dat bij Ajax.
En het allerbelangrijkste voor een verdediger is dat ie meedogenloos is. Spijkerhard !
Plus aanvallend sterk en scorendquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:17 schreef Chadi het volgende:
Maxwell was goed hoor die verloor zelden een 1 tegen 1 situatie . Daar kon je gewoon op van aan dat ie de 1 tegen 1 won.
Daarom speelt ie ook bij Interquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:17 schreef Chadi het volgende:
Maxwell was goed hoor die verloor zelden een 1 tegen 1 situatie . Daar kon je gewoon op van aan dat ie de 1 tegen 1 won.
En het is een bikkel.. geen balletje hoog effe kijken of we op het veld van de Arena kunnen tienenquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:28 schreef Wooldoor het volgende:
Het lijkt trouwens wel normaal dat Urby in de winterstop gewoon vervangen gaat worden door Vertonghen als linksback. Aanvallend mischien niet zo goed als Urby in zijn goede tijden maar die trap van hem en hij heeft echt geweldige slidings.
Uit het PSV topic, zou wel geinig zijn ditquote:@ Morrigun: Ik ga het nog erger voor je maken, want ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Hiddink al 5 gesprekken heeft gehad met Ajax en vanaf de zomer de nieuwe TD van Ajax wordt en 40-50 miljoen ter beschikking krijgt voor spelers.
Mijn bron is Alfsons Groenendijk, voor de goede orde.
Dat zou echt fantastisch zijn. En de gasten van Studio Voetbal hadden dus wel gelijk en het was niet alleen een beetje speculeren.
Hoop wel dat Martin behouden blijft in de organisatie.. Communicatiemanager ofzo..quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Uit het PSV topic, zou wel geinig zijn dit [afbeelding]
Laat hem de verkoop van spelers maar op zich nemen, dat is iets wat hij wel zeer kundig kan!quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:41 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Hoop wel dat Martin behouden blijft in de organisatie.. Communicatiemanager ofzo..
Zou wel mooi zijn. Hoewel een Ball bij PSV ook door Hiddink is gekochtquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Uit het PSV topic, zou wel geinig zijn dit
Wat een gedoe allemaal.quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
quote:Hedwiges Maduro kan zich in de belangstelling van diverse buitenlandse clubs verheugen. De jeugdige middenvelder wil echter nog geen beslissingen over zijn toekomst nemen, zo meldt VI.
"Hedwiges wil eerst weten wat het sportieve perspectief bij Ajax is", vertelt zaakwaarnemer Roger Linsen in het weekblad. "Pas als hij weet wat hij bij Ajax kan verwachten, zal hij een keuze maken. Met de interesse van andere clubs doen we voorlopig niets. Zodra dat wel het geval is, laten we dat Ajax direct weten."
Maduro's verbintenis eindigt komende zomer, maar zal in de winter niet mogen vertrekken bij Ajax. Technisch directeur Martin van Geel liet namelijk weten tussentijds niemand te willen verkopen.
quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Lijkt me onzin, maar zou wel geniaal zijn.quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Lijkt mij ook stug ja, maar wie weetquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:52 schreef S-Two het volgende:
[..]
Lijkt me onzin, maar zou wel geniaal zijn.
PEREZ WELquote:Op woensdag 2 januari 2008 15:07 schreef kevin6188 het volgende:
Geblesseerde Delorge niet mee naar Dubai.
quote:AMSTERDAM - Na wat extra administratieve inspanningen rond de jaarwisseling is het Ajax gelukt om Kenneth Perez aanstaande vrijdag al mee te nemen naar Dubai, waar Ajax een kort trainingskamp belegt en twee wedstrijden speelt.
Telegraaf.nl
quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Misschien dat hij dat zelf niet ziet zitten (?)quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Hiddink als TD? Geef m dan ook meteen het hoofdtrainerschap...
Zeker uit het kakkerlakken topicquote:Op woensdag 2 januari 2008 15:15 schreef Sethje het volgende:
Morgen word Johan Cruijff gepresenteerd als nieuwe assistent-trainer
Interquote:Op woensdag 2 januari 2008 15:22 schreef hello_moto1992 het volgende:
Tegen wie gaat Ajax oefenwedstrijden spelen?
Daar gaat onze kans op de winst.quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:07 schreef kevin6188 het volgende:
Geblesseerde Delorge niet mee naar Dubai.
Inter verloor in de voorbereiding van dit seizoen met 5-1 ofzo van de huidige nummer 9 van de de Eredivisie. Hoop dat wij de 10 kunnen halen juistquote:Op woensdag 2 januari 2008 15:38 schreef Sethje het volgende:
inter milan...hopen dat we het onder de dubbele cijfers kunnen houden
Goede kans dat we nog winnen ook inderdaadquote:Op woensdag 2 januari 2008 15:41 schreef Fides het volgende:
[..]
Inter verloor in de voorbereiding van dit seizoen met 5-1 ofzo van de huidige nummer 9 van de de Eredivisie. Hoop dat wij de 10 kunnen halen juist
quote:Huntelaar niet geschorst tegen AZ
02 januari 2008, 15:21 uur
Klaas-Jan Huntelaar staat op zondag 13 januari waarschijnlijk wel aan de aftrap van Ajax - AZ. Diverse media meldden woensdag dat de spits van Ajax geschorst zou zijn voor de topper, maar waarschijnlijk heeft de KNVB zich vergist. De bond meldde de schorsing op basis van een vijfde gele kaart, maar Huntelaar kreeg dit seizoen pas vier maal geel.
Huntelaar niet geschorst tegen AZ
Huntelaar nam geen kaarten mee van het vorige seizoen en kreeg geel in de wedstrijden tegen AZ uit, NAC thuis, Willem II uit en VVV-Venlo uit. Ajax heeft contact opgenomen met de KNVB om hier uitsluitsel over te krijgen, maar het kantoor van de bond gaat pas op 7 januari weer open.
Ajax mist tegen AZ wel George Ogararu, die bij VVV-Venlo twee maal geel kreeg. Bij AZ zijn Kew Jaliens en Julian Jenner geschorst. De rechtsback van AZ kreeg vorige week thuis tegen Heracles zijn vijfde gele kaart en Jenner liep in dat duel tegen een rode kaart aan.
quote:Nieuw contract voor Siem de Jong
Ajax heeft Siem de Jong een nieuw contract aangeboden. De middenvelder kan een verbintenis van vijf seizoenen tekenen.
Het huidige contract van De Jong loopt in 2010 af, maar Ajax wil de verbintenis nu tot medio 2013 verlengen. De komende tijd zal de 18-jarige speler het aanbod overwegen.
De Jong maakte dit seizoen zijn debuut voor de hoofdmacht van de Amsterdammers. Hij speelde al tien competitieduels en scoorde daarin twee keer.
quote:Klaas-Jan Huntelaar staat op zondag 13 januari waarschijnlijk wel aan de aftrap van Ajax - AZ. Diverse media meldden woensdag dat de spits van Ajax geschorst zou zijn voor de topper, maar waarschijnlijk heeft de KNVB zich vergist. De bond meldde de schorsing op basis van een vijfde gele kaart, maar Huntelaar kreeg dit seizoen pas vier maal geel.
Huntelaar nam geen kaarten mee van het vorige seizoen en kreeg geel in de wedstrijden tegen AZ uit, NAC thuis, Willem II uit en VVV-Venlo uit. Ajax heeft contact opgenomen met de KNVB om hier uitsluitsel over te krijgen, maar het kantoor van de bond gaat pas op 7 januari weer open.
Ajax mist tegen AZ wel George Ogararu, die bij VVV-Venlo twee maal geel kreeg. Bij AZ zijn Kew Jaliens en Julian Jenner geschorst. De rechtsback van AZ kreeg vorige week thuis tegen Heracles zijn vijfde gele kaart en Jenner liep in dat duel tegen een rode kaart aan.
quote:Perez mag spelen tegen Internazionale
02 januari 2008
Kenneth Perez vertrekt vrijdag met de selectie van Ajax naar Dubai. De van PSV overgekomen Deen is speelgerechtigd voor een lucratief internationaal toernooi waaraan de Amsterdamse club deelneemt.
Ajax stuit zaterdag op Internazionale. Bij de landskampioen van Italië staan onder meer de oud-Ajacieden Zlatan Ibrahimovic, Cristian Chivu en Maxwell onder contract. VfB Stuttgart en het Braziliaanse Internacional completeren het deelnemersveld.
Trainer Adrie Koster vertrekt met 25 spelers naar Dubai. De bedoeling is dat de langdurig geblesseerden Edgar Davids en Leonardo tijdens het toernooi voor Ajax in actie komen. Ook Thomas Vermaelen en Gregory van der Wiel maken weer deel uit van de Amsterdamse selectie. Het is onduidelijk of zij al speelminuten krijgen. De nog geblesseerde Laurent Delorge reist niet mee naar Dubai.
Ajax hervat de competitie op zondag 13 januari met een thuiswedstrijd tegen AZ. De club wil voor die tijd in ieder geval nog een verdediger aantrekken.
Dan mogen ze wel eens op gaan schieten.quote:Ajax hervat de competitie op zondag 13 januari met een thuiswedstrijd tegen AZ. De club wil voor die tijd in ieder geval nog een verdediger aantrekken.
Zo erg zal het niet zijn, na de 4-0 ofzo laten ze het wel op zijn beloop gok ikquote:Op woensdag 2 januari 2008 15:38 schreef Sethje het volgende:
Je denkt toch niet dat Inter voluit gaat voor die 100k ?quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:38 schreef Sethje het volgende:
Ben benieuwd.quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:49 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dan mogen ze wel eens op gaan schieten.Zal er toch wel niet komen.
100K?quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:17 schreef Chadi het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat Inter voluit gaat voor die 100k ? [afbeelding]
quote:The winners will take home total prize money of US $1 million with the runners up being awarded US $700,000. The third and fourth place teams will receive US$500,000 and US$300,000 respectively.
Je doet nu net alsof Inter voluit moet tegen dit Ajax...quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:17 schreef Chadi het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat Inter voluit gaat voor die 100k ?
quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je doet nu net alsof Inter voluit moet tegen dit Ajax...
Inter/VVV Venlo... hhmmmzzz.....
Jammer dat de dollar zo laag staat.quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dat zijn dan toch 300.000 makkelijke dollars!
En als we http://www.sochicken.nl/billybilly/?p=12 daar slapen mogen we de loterij winnen willen we nog quiet draaienquote:
quote:De prijs van een overnachting in het meest luxieuze hotel ter wereld loopt uiteen van $820,- tot $15.000,- per nacht. Een meevaller voor de personen die $15.000,- betalen voor een nacht: deze kamers beschikken wel over een privé lift én een privé bioscoop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
Is dit nog ergens op tv te zien? Eurosport ofzo?quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:23 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Inter [ afbeelding ]
5th January 2008:
6 PM Vfb Stuttgart vs Internacional de Port Alegre
9 PM Inter Milan vs Ajax Amsterdam
7th January 2008:
6 PM Third place match
9 PM Final match
Don't know, maar als je het graag wil zien, moet je dit in de gaten houden: http://myp2p.e(...)362&part=sportsquote:Op woensdag 2 januari 2008 16:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Is dit nog ergens op tv te zien? Eurosport ofzo?
Ik heb even een dubai cup topic gemaakt en daar ook al gevraagd of het ergens te zien is.. We wachten af..quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:43 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Don't know, maar als je het graag wil zien, moet je dit in de gaten houden: http://myp2p.e(...)362&part=sports
Gaat best meevallen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:16 schreef Mr-Sander het volgende:
Inter maakt zo erg gehakt van ons, echt. Ik hoop dat ze het onder de 5 tegengoals kunnen houden
Dat deden ze toch ook met AZ?quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:16 schreef Mr-Sander het volgende:
Inter maakt zo erg gehakt van ons, echt. Ik hoop dat ze het onder de 5 tegengoals kunnen houden
Alles is betaald.quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:46 schreef HeatWave het volgende:
En het verblijf zal ook niet gratis zijn.
De tering niet eens een hoer erbij voor dat geldquote:Op woensdag 2 januari 2008 16:43 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En als we http://www.sochicken.nl/billybilly/?p=12 daar slapen mogen we de loterij winnen willen we nog quiet draaien.
[..]
Lucius en Bosvelt, die gaan allebei weer voetballenquote:Op woensdag 2 januari 2008 21:03 schreef BoNi het volgende:
Toch blijft het opmerkelijk dat er weer tientallen voetballers geassocieerd worden met Ajax en dat ze het weer presteren om een transfer te regelen die compleet uit de lucht lijkt te komen vallen...
Ik ben dan ook erg benieuwd of en welke naam/namen er nog meer uit de hoge hoed komt/komen.
Maar wel een goede speler.quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Taiwo is echt niet te halen, neem ik aan.
Zoveel zal FC Waidhofen/Ybbs toch niet voor hem vragen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Taiwo is echt niet te halen, neem ik aan.
Huh?!quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zoveel zal FC Waidhofen/Ybbs toch niet voor hem vragen.
Plus Taiwo is al bekend met het nederlandse voetbal na periodes bij De Graafschap, MVV, Fortuna en AGOVV.
Volgens mij heb jij het over een andere Taiwo.quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
We hebben het toch over de grote held Taiwo?
Hapquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:19 schreef toma het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij het over een andere Taiwo.
Taye Taiwo voetbalt bij Marseille. Jij hebt het over Wasiu Taiwo.
vergistte?quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:21 schreef toma het volgende:
[..]
Geef nou maar toe dat je je vergistte
vooruit danquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
vergistte?
En check de PI maar van die eerste post
NUquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:21 schreef warcraftfreak1993 het volgende:
perez straks bij sportjournaal hoorde ik. half 11 op 3
"Perez eiste een basisplaats. De enige mensen die een vaste plaats hebben zijn de seizoenkaarthouders."quote:
Lekkere Klaas Jan Huntelaar nuchterigheid.quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:07 schreef warcraftfreak1993 het volgende:
Die uitspraak van Ten Cate vond ik wel tof
quote:Ajax heeft Trabelsi op het oog
Ajax heeft in zijn zoektocht naar verdedigende versterkingen het oog laten vallen op Hatem Trabelsi. De oud Ajacied zit op dit moment zonder club.
Nadat de rechtsback deze zomer zijn club Manchester City heeft verlaten is de verdediger reeds op stage geweest bij Anderlecht. Deze besloot echter af te zien van de snelle verdediger.
Trabelsi loopt op dit moment een stage bij het Olympique Marseille. Of Ajax deze stage blijft afwachten of de speler al reeds heeft benadert is onbekend.
quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:34 schreef VoreG het volgende:
Is hij toch te laat voor de veiling!
quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:37 schreef Nashje het volgende:
Net of Van Geel namen gaat noemen op iets zegt tegen zo'n flut radiozender.
Via AN verkregenquote:Op woensdag 2 januari 2008 23:40 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
http://www.voetbal4u.com
Eerste nieuwsbericht in maanden?![]()
Hij deed toen mee tijdens het wk -20 een paar jaar geleden in Nederland. Toen Nederland met 25-24 ofzo verloor van Nigeria na penalites.quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:05 schreef BigKahuna het volgende:
Ik heb Taiwo nog nooit zien spelen, maar op Fifa, PES en FM is ie goed, dus moet ie wel goed zijn
Dat Ajax hem liet gaan was al gek, maar in Eindhoven sporen ze ook niet helemaal.quote:Heel mooi is dat Kenneth in de veertien PSV-wedstrijden de meest effectieve speler was. Hij maakte acht goals en gaf vijf assists.
Hij was ook de verpersoonlijking van de twijfel die er bestond of die Nigerianen ook wel allemaal U20 waren.quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:08 schreef jna het volgende:
[..]
Hij deed toen mee tijdens het wk -20 een paar jaar geleden in Nederland. Toen Nederland met 25-24 ofzo verloor van Nigeria na penalites.
Hij verschijnt vrijdag pas in de media.quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:21 schreef warcraftfreak1993 het volgende:
perez straks bij sportjournaal hoorde ik. half 11 op 3
Alsof van Geel namen gaat zeggen tegen de media...quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:04 schreef denthemen het volgende:
Vandaag heeft Martin van Geel een interview gehad bij Amsterdam FM. Hier werd door de radio omroeper gevraagd of er een mogelijkheid was dat Urby Emanuelson toch zou kunnen vertrekken in deze transferperiode. Daarop antwoorde Martin van Geel "het is alleen mogelijk als we er een goeie vervanger voor terug kunnen halen." Toen vroeg de radio omroeper zijn jullie al met andere namen bezig? Waarop Martin van Geel antwoorde: "we hebben al een gesprek gehad met Taye Taiwo van Olympique Marseille en die had wel oren naar een vertrek richting de Nederlandse hoofdstad". Maar er is nog niks concreet.
De komst van Taye Taiwo kan gemakkelijker gemaakt worden aangezien Olympique Marseille de Argentijnse linksback Krupoviesa van Boca Juniors weet los te weken.
Ajaxshowtime
Schijnt dat ze al voorzichting naar Ajax' vraagprijs voor Kenneth Perez hebben geïnformeerd.quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat Ajax hem liet gaan was al gek, maar in Eindhoven sporen ze ook niet helemaal.
Lijkt me idd sterk dat Taiwo komt, maar ik zou hem liever als LB zien dan Emanuelson.quote:Op donderdag 3 januari 2008 07:49 schreef Longmen het volgende:
[..]
Alsof van Geel namen gaat zeggen tegen de media...
Hij was als 25 jarige de beste speler van het WK-20.quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:55 schreef ub40_bboy het volgende:
Taiwo was bij toen bij het wk onder 20 een van de beste spelers van het toernooi, ik zei toen al dat ajax em moest halen.
Wat is de bedoeling van al die streepjesquote:Op donderdag 3 januari 2008 02:23 schreef patrickt37 het volgende:
De maand van de waarheid:
zo 13/1--------Ajax ----AZ
wo 23/1-------Ajax-----FC Utrecht
wo 30/1-------Ajax-----PSV
zo 3/2----------Ajax-----Feyenoord
za 12/1------Feyenoord-----PSV
do 24/1------Feyenoord ----FC Twente
zo 27/1------Feyenoord ----FC Groningen
wo30/1------Feyenoord ----AZ
zo 3/2 -------Ajax------------Feyenoord
za 12/1-------Feyenoord-----PSV
wo 30/1------Ajax-------------PSV
za 2/2 --------AZ---------------PSV
za 9/2 --------PSV-------------SC Heerenveen
Dan leest het iets makkelijker.quote:Op donderdag 3 januari 2008 09:29 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Wat is de bedoeling van al die streepjes![]()
Maar inderdaad pittig programma!
quote:KNVB bevestigt fout, schorsing teruggedraaid
Telegraaf.nl meldt dat Ajax gelijk heeft gekregen met het protest tegen de uitsluiting van Klaas-Jan Huntelaar. De KNVB heeft donderdag laten weten dat er 'klaarblijkelijk' sprake is van een invoerfout, waardoor de teller in het systeem op vijf stond. Dit moeten er vier zijn.
Misschien wel maar hij kan in ieder geval beter verdedigen dan Emanuelson. Want hoe makkelijk wij nu de hele tijd doelpunten tegen krijgen dankzij Emmanuelson is onvoorstelbaar.quote:Op donderdag 3 januari 2008 09:27 schreef Freak187 het volgende:
[..]
Hij was als 25 jarige de beste speler van het WK-20.
Dat hele Nigeria speelde met jongens die al veel ouder waren.
Laat 'm uit tegen Vitesse maar z'n 5e gele kaart pakkenquote:
Een heel verstandige keuze natuurlijk. Met een Carvalho, Alex en Terry in je team heb je meer kans op spelen dan met een Heitinga, V/d Wiel en Vermaelen in je team.quote:'Ivanovic wijst Ajax definitief af met keuze voor Chelsea'
Datum: 3-jan-2008 09:34
Branislav Ivanovic (foto, links) vliegt deze week naar Londen om een meerjarig contract bij Chelsea te ondertekenen. Volgens Engelse media zijn The Blues een transfervergoeding van 8,9 miljoen pond (twaalf miljoen euro) overeengekomen met Lokomotiv Moskou.
Ivanovic (23) stond eveneens in de belangstelling van Manchester United en Juventus. Ook Ajax werd her en der genoemd als nieuwe werkgever van de talentvolle verdediger.
Chelsea is nog niet uitgewinkeld. Manager Avram Grant zou van eigenaar Roman Abramovich groen licht hebben gekregen om te bieden op aanvallers Nicolas Anelka (Bolton Wanderers) en Dimitar Berbatov (Tottenham Hotspur). (MA)
Ja, vroeg of laat (waarschijnlijk vroeg) pakt 'ie toch wel weer een kaart en dat kun je deze maand eigenlijk niet gebruiken...quote:Op donderdag 3 januari 2008 10:22 schreef PyTh het volgende:
[..]
Laat 'm uit tegen Vitesse maar z'n 5e gele kaart pakken
Misschien pakt ie em tegen AZ expresquote:Op donderdag 3 januari 2008 10:24 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, vroeg of laat (waarschijnlijk vroeg) pakt 'ie toch wel weer een kaart en dat kun je deze maand eigenlijk niet gebruiken...
Lijkt me toch niet meer dan logisch dat hij daar in de laatste minuten een kaart meepakt.quote:Op donderdag 3 januari 2008 10:39 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Misschien pakt ie em tegen AZ expres
Typerend. Spelers zitten liever bij Chelsea op de bank dan dat ze bij Ajax in de basis spelen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 10:24 schreef Nashje het volgende:
[..]
Een heel verstandige keuze natuurlijk. Met een Carvalho, Alex en Terry in je team heb je meer kans op spelen dan met een Heitinga, V/d Wiel en Vermaelen in je team.
Dat is niet typerend, wie zou niet komen als je 3 keer zoveel krijgt betaald?quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:19 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Typerend. Spelers zitten liever bij Chelsea op de bank dan dat ze bij Ajax in de basis spelen.
Voortdurende trend die ik niet snel zie veranderen.
Mij ook niet.. ff lekker zeiken bij de scheids ofzo.. komt goedquote:Op donderdag 3 januari 2008 10:50 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Lijkt me toch niet meer dan logisch dat hij daar in de laatste minuten een kaart meepakt.
Juist wel typerend voor de inhaligheid van jonge talenten. Het lijkt wel of een smak geld ineens gaat voor een carriere.quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:20 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat is niet typerend, wie zou niet komen als je 3 keer zoveel krijgt betaald?
Net of NEC uit wel makkelijk is voor Ajax.quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:21 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Mij ook niet.. ff lekker zeiken bij de scheids ofzo.. komt goed
Misschien maar niemand weet hoe concreet Ajax is geweest.quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:23 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Juist wel typerend voor de inhaligheid van jonge talenten. Het lijkt wel of een smak geld ineens gaat voor een carriere.
Helemaal waar, dat weet alleen van Geel. Alleen hoe ik het te lezen krijg lijkt het echt of al die gasten liever op hun 20e een Bogarde flikken dan een echte voetbalcarriere starten. Jammer.quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:24 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Misschien maar niemand weet hoe concreet Ajax is geweest.
Salary capsquote:Op donderdag 3 januari 2008 11:19 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Typerend. Spelers zitten liever bij Chelsea op de bank dan dat ze bij Ajax in de basis spelen.
Voortdurende trend die ik niet snel zie veranderen.
Lijkt mij dat de zaakwaarnemer van Boulah toch wel weet dat ie een contract bij Chelsea heeft en niet in Sevilla...quote:Volgens zaakwaarnemer Rodger Linse staat Khalid Boularouz niet onwelwillend tegenover een vertrek naar Ajax. De Nederlandse international staat al geruime tijd in de belangstelling van de Amsterdamse club.
Voetbalblad Elf weet inmiddels te melden dat Ajax en Sevilla met elkaar in onderhandeling zijn. Bouhlarouz zou naar verluid niet gelukkig zijn in Spanje en graag weer naar Nederland terug keren. Dit komt mede doordat hij niet veel aan spelen toekomt bij zijn huidige club.
Ajax zal wel een flinke transfersom moeten betalen aangezien Bouhlarouz nog een langdurig contract heeft in Sevilla. Echter zou de Spaanse club een transfer van de Nederlander niet tegenhouden volgens Linse.
Uitzonderingetjes bedenken zijn ze goed in.quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:41 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
In strijd met Europees grondrecht lijkt me?
quote:Zie je wel dat de knvb op hand van die neuzen is!En maar klagen en janken!!!
FEYENOORD, R"dam | 10:39 | 03.01.08
Ik zie het ook niet snel komen, helaas.quote:
Dan ligt dat salary cap nog steeds te hoog voor Ajax.quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet snel komen, helaas.
Maar als het in de VS kan, waarom hier dan niet. Zou wel een hoop "oplossen".
Heerlijkquote:Op donderdag 3 januari 2008 12:02 schreef F1Bas het volgende:
Wel een leuke reactie over de schorsing van Huntelaar die ongedaan is gemaakt:
[..]
Maar iig dichter bij de grens dan nu. Hoe kleiner dat verschil, hoe groter de kans is dat spelers nog een seizoen blijven.quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:04 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dan ligt dat salary cap nog steeds te hoog voor Ajax.
quote:Ajax-verdediger Urby Emanuelson staat in de belangstelling van verschillende clubs uit het buitenland. Tottenham Hotspur en AS Roma zouden tot de geïnteresseerde clubs behoren, terwijl de speler zelf ook niet onwelwillend zou staan tegenover een vertrek. Ajax wil Emanuelson echter niet laten gaan en de speler heeft daar vrede mee.
Zaakwaarnemer Berkleef verklaarde dit tegenover Voetbal International. "Urby heeft te horen gekregen dat Ajax hem onder geen beding wil laten gaan en dat accepteert hij. Urby wil Ajax alleen op een nette manier verlaten. Hij weet dat hij alles aan de club te danken heeft."
quote:Ajax is zeer content met de terugkeer van Kenneth Perez in Amsterdam. Nu blijkt dat ze er niet eens erg diep voor in de buidel hebben moeten tasten. De Amsterdammers betalen 1,7 miljoen euro voor de Deen, zo meldt het Algemeen Dagblad. Dit is opvallend genoeg hetzelfde bedrag als waarvoor hij deze zomer naar Eindhoven verkaste.
Met de 33-jarige aanvallende middenvelder in de gelederen hopen de Godenzonen eindelijk een echte opvolger voor Wesley Sneijder gevonden te hebben. Voormalig trainer van de Ajacieden Henk ten Cate zag het destijds echter niet in hem zitten, wat de weg vrijmaakte voor een transfer naar PSV. Nu is hij dus naar een half jaar alweer terug op het oude nest.
Met tien goals en vijf assists heeft de international een groot aandeel in de huidige koppositie van PSV. In de Arena hoopt hij nu ook weer van grote waarde te kunnen zijn. Hijzelf omschrijft zijn terugkeer als een ‘morele overwinning’.
Het werkt daar wel goed, maar je ziet toch dat clubs er op een of andere manier creatief mee omgaan. Het zijn vaak dezelfde meedingers om de prijzen, zowel in de NHL, NBA, MLB als AFL.quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet snel komen, helaas.
Maar als het in de VS kan, waarom hier dan niet. Zou wel een hoop "oplossen".
Tsja, dit zal hoogstwaarschijnlijk een EU-regel worden, als dat al mogelijk is. Het gaat dus voor een ontzettende verschuivinig zorgen van topvoetballers die allemaal ineens in Rusland en Turkije terecht gaan komen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:12 schreef Suijk het volgende:
Ik ben het helemaal met Daggla eens dat het goed zou zijn. Alleen amerika is 1 land, daar is dat wel te reguleren, hier zit je met heel Europa waar het gelijk getrokken zou moeten worden. Per land is er nog wel iets te regelen (zie Spanje met die buitenlanders buiten de EU enzo) misschien.
Ergens bij Heteren omwisselen?quote:De uitwedstrijd tegen NEC is uitverkocht
Opstapplaats
Alle supporters vertrekken vanaf de alternative opstapplaats. Hier zal worden omgewisseld. Alle supporters die een kaartje hebben gekocht krijgen persoonlijk bericht over deze opstapplaats en de vertrektijden.
Ik kan me nog herinneren dat hij vorig jaar tegen Ajax goed speelde en dat de helft het een schande vond dat ze hem hadden laten gaan.quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:03 schreef Nashje het volgende:
"Sergio Zijler van Twente naar Willem II"
Een zwaluw maakt nog geen zomer.
quote:waar blijven nu de Ajacieden die zeggen dat de KNVB tegen Ajax is ?
quote:tuurlijk ajax weer he je kan merken dat de knvb voor ajax is
quote:Jammer. Stomme neuzen hebben ALTIJD geluk. Ze moeten die Schwalbuarez en Stuntelaar en Heitinga met z'n stomme paardebek (oh, sorry, nu beledig ik het edele dier) en alle anderen lekker doormidden schoppen, zodat ze nooit meer kunnen voetballen. Of tenminste, ZIJ noemen het voetballen. Ik noem het theatraal gejank en geduikel.
quote:is hier dan ook al een vorm van klasse justitie???of vergis ik mij weer zoals gewoonlijk.
quote:mooi dan kan de KNVB nu de zaak gaan starten wat meneertje flikte tegen VVV.Maar dat zal wel weer in die grote amsterdamse doofpot gestopt worden.
quote:dat irritante mannetje had afgelopen zondag eigenlijk ROOD moeten hebben, dan was er pas gerechtigheid gewest en had hij ook niet meer kunnen scoren, dit is competitie vervalsing!!!!!!
quote:ik dacht dat de knvb hem preventief geschorst had vanwege alle smerige overtredingen en ellebogen de laatste tijd die hij met zijn semi-onschuldige gezichtje steeds ongestraft heeft mogen maken. helaas......
quote:Zie je wel dat de knvb op hand van die neuzen is!En maar klagen en janken!!!
quote:en de schorsing nav die elleboog op basis van de tv beelden? Die komt nog?
quote:s de aanklager van de knvb nog bezig met het geval Huntelaar bij vvv?
quote:Huntelaar je bent geschorst omdat je 5 gele kaarten hebt gehad,nee zegt het heilige Ajax hij heeft er maar 4 gehad en onze volgende wedstrijd is een belangrijke dus effe veranderen KNVB want jullie zijn toch niet voor niks supporter van ons en er we moeten toch samenwerken om kampioen te worden,oke zegt de KNVB als jullie dat zeggen dan zal het wel waar zijn want jullie zijn ons Ajax en dat is onze geliefde club,oeps dat mogen we eigenlijk niet zeggen.
quote:4 of 5 kaarten, maakt niet uit meneertje geniep had er al meer moeten hebben. Waarom werd de hand in het gezicht van de VVV speler niet bestraft. ??? Er zijn filmbeelden. Maar ja, als we de commentator moeten geloeven kon de scheids geen geel geven, deze had dan de aanvoerder van 020 eruit moeten sturen. Wat een gelul. Meneertje elleboog en geniep. Hoeft toch niet gespaard te worden.
quote:nog even vergeten, die tuimelaar uit Argentinie blijft die ook onbestraft na zijn handsbal waaruit hij scoorde. Bij het toneel kan ie ook wel, met verongelijkte gezicht na weer zon vrije val.
quote:KNVB heeft aandelen van A***.Het zoveelste bewijs dat de knvb pro A*** is.
quote:dus dan kan hij in de wedstrijd tegen AZ weer lekker met zijn ellebogen werken!nu maar hopen dat camerabeelden wat straffen opleveren.retteketet AZ
quote:Nou, mag broer konijn toch weer zwaaiend en spugend meedoen tegen AZ. De AZ- voetballers kunnen beter een veiligheidsmasker opzetten, want dankzij de motorisch gestoorde Stuntelaar lopen ze kans hun neus te breken.
quote:Nou aangezien die foto hadden ze hem tijdens die schorsing wel even mogen opsluiten in een Centrum of zo, wond het zondag al zo dom lijken, maar helaas, het gaat weer niet door omdat ze KNVB weer een 'fout' maakt waardoor ze hem weer sparen en een hand boven het hoofd houden, vervelend ventje. Heel Ajax heeft trouwens van die irritante verwende 'vedettes
quote:Goh, wat zijn we weer verbaasd dat de KNVB zo goed naar Ajax luistert. Als ze bij de bond nu eens iedereen gelijkwaardig behandelen en ook de TV beelden meenemen dan kunnen ze die Huntelaar meteen voor een wedstrijd of 8 schorsen.
quote:Hij had ook niet 1 wed geschorst moeten worden.Maar een wed of 4 naar aanleiding van de elleboog stoot afgelopen weekend .dus niet zo janken ajakkes want het blijkt maar weer dat de KNVB jullie weer bevooroordeelt.Zoals de laatste 50jaar.
quote:Afgelopen week verdiende hij rood wegens slaan maar kreeg niets omdat hij al geel had en omdat Ajax dan met 10 man verder moest, nu kon hij scoren, erg oneerlijk.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:31 schreef Houniet het volgende:
stukje perez
Wat een triest volk loopt er toch rond op deze aardkloot.quote:
Waarom zet je niet alle wedstrijden van die maand erin? Zo'n overzicht slaat natuurlijk nergens op, omdat het nu lijkt dat psv veruit het zwaarste programma heeft. Terwijl ze tussendoor Excelsior en Sparta nog thuis krijgen en VVV uit.quote:Op donderdag 3 januari 2008 02:23 schreef patrickt37 het volgende:
De maand van de waarheid:
zo 13/1--------Ajax ----AZ
wo 23/1-------Ajax-----FC Utrecht
wo 30/1-------Ajax-----PSV
zo 3/2----------Ajax-----Feyenoord
za 12/1------Feyenoord-----PSV
do 24/1------Feyenoord ----FC Twente
zo 27/1------Feyenoord ----FC Groningen
wo30/1------Feyenoord ----AZ
zo 3/2 -------Ajax------------Feyenoord
za 12/1-------Feyenoord-----PSV
wo 30/1------Ajax-------------PSV
za 2/2 --------AZ---------------PSV
za 9/2 --------PSV-------------SC Heerenveen
Al deze clubs waren lastig voor ons dit seizoenquote:Op donderdag 3 januari 2008 12:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Waarom zet je niet alle wedstrijden van die maand erin? Zo'n overzicht slaat natuurlijk nergens op, omdat het nu lijkt dat psv veruit het zwaarste programma heeft. Terwijl ze tussendoor Excelsior en Sparta nog thuis krijgen en VVV uit.
En bij Ajax lijken mij de uitwedstrijden tegen Nec en Vitesse zwaarder dan de thuiswedstrijd tegen utrecht.
Programma van feyenoord interesseert me niet, want die krijgen de traditionele dip toch nog wel
quote:Huntelaar je bent geschorst omdat je 5 gele kaarten hebt gehad,nee zegt het heilige Ajax hij heeft er maar 4 gehad en onze volgende wedstrijd is een belangrijke dus effe veranderen KNVB want jullie zijn toch niet voor niks supporter van ons en er we moeten toch samenwerken om kampioen te worden,oke zegt de KNVB als jullie dat zeggen dan zal het wel waar zijn want jullie zijn ons Ajax en dat is onze geliefde club,oeps dat mogen we eigenlijk niet zeggen.
quote:Juve heeft weinig geld voor Huntelaar en Van der Vaart
Het bestuur van Juventus heeft trainer Claudio Ranieri (foto) een transferbudget van dertig miljoen euro ter beschikking gesteld. Dat bericht de Italiaanse sportkrant La Gazzetta dello Sport.
Ranieri zal elk dubbeltje moeten omdraaien: in haar streven om aan te haken bij de Italiaanse top heeft Juventus veel spelers op het oog. Volgens La Gazzetta wil Ranieri zich in de winter- of zomerstop versterken met een defensieve middenvelder, spelmaker en aanvaller.
Voor de positie van controleur richt Juve zich op David Albelda (Valencia), Xabi Alonso en Momo Sissoko (beiden Liverpool). Hamburger SV’s Rafael van der Vaart is de gedroomde vormgever, met als alternatieven Frank Lampard (Chelsea) en Diego (Werder Bremen). De namen van Klaas-Jan Huntelaar (Ajax) of Amauri (Palermo) zingen rond als nieuwe aanvalsleider. (MA)
Dit kan alleen maar voetbalzone zijn.quote:
PSV heeft ook het zwaarste programma gezien het feit dat ze de wedstrijden uit het linkerrijtje allemaal uit spelen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Waarom zet je niet alle wedstrijden van die maand erin? Zo'n overzicht slaat natuurlijk nergens op, omdat het nu lijkt dat psv veruit het zwaarste programma heeft. Terwijl ze tussendoor Excelsior en Sparta nog thuis krijgen en VVV uit.
En bij Ajax lijken mij de uitwedstrijden tegen Nec en Vitesse zwaarder dan de thuiswedstrijd tegen utrecht.
Programma van feyenoord interesseert me niet, want die krijgen de traditionele dip toch nog wel
En wij dan? Ik durf bij geen enkele wedstrijd te zeggen dat wij die wel even gaan winnen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:03 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
PSV heeft ook het zwaarste programma gezien het feit dat ze de wedstrijden uit het linkerrijtje allemaal uit spelen.
Joh. Ga nou eens na? Als voetballer ben je nooit zeker van een carriere. Je bent altijd één foute tackle verwijderd van een slepende blessure waardoor je uiteindelijk nog nauwelijks aan de bak komt. Neem Royston Drenthe: iedereen zeikt op die jongen omdat hij voor het grote geld in Madrid heeft gekozen, maar geef hem eens ongelijk? Wat als hij bij Feyenoord was gebleven maar tegen een fikse blessure opliep waar hij niet geheel over heen leek te komen? Wat als hij dan het seizoen er op wordt uitgeleend aan Excelsior maar toch last blijft houden van die knie en dus niet echt vooruitgang boekt? Wat als Excelsior hem dan maar definitief overneemt, maar uiteindelijk wel degradeerd, en ze Royston en z'n praatjes zat raken? Wat als Royston Drenthe dan uiteindelijk bij Dordrecht 90 op de bank zit en zichzelf afvraagt hoe het had kunnen zijn als hij toch maar naar Madrid was gegaan?quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:23 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Juist wel typerend voor de inhaligheid van jonge talenten. Het lijkt wel of een smak geld ineens gaat voor een carriere.
Eensch.. worden allemaal finales op zichquote:Op donderdag 3 januari 2008 13:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
En wij dan? Ik durf bij geen enkele wedstrijd te zeggen dat wij die wel even gaan winnen.
quote:
We worden niet eens gespaard. Het is gewoon een fout van de KNVB. Die nu dus weer recht is gezet.quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:06 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Wat eens kansloze lui zeg met die reacties.. alsof die boeren en de kakkerlakken nooit gespaard worden..
Nee maar ik doelde op de andere reacties met vervolgingen van spelers.. dat die gele kaart fout was is zo duidelijk als het maar zijn kanquote:Op donderdag 3 januari 2008 13:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
We worden niet eens gespaard. Het is gewoon een fout van de KNVB. Die nu dus weer recht is gezet.
http://www.as.com/opinion(...)80102dasdaiopi_6/Tesquote:Sevilla. Pretende a Chretien
Se irá el alemán Hinkel y se busca un lateral diestro. Monchi pretende a Chretien, del Nancy. Tienen ofertas para irse Kerzhakov al Dínamo de Kiev, Maresca al Inter de Milán y Boulahrouz al Ajax. Se pueden ir: Casado (1), Chevantón (4), De Sanctis (3), Hinkel (2) y Javi Navarro (0)
Geldt dat voor elke baan of heb je ook nog principes?quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:06 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik vind het zo makkelijk allemaal, dat zeuren dat spelers voor het geld kiezen. Als ik nu een baan aangeboden krijg waar ik drie keer mijn huidige salaris kan verdienen, dan ben ik ook zo weg.
Joh, anders ga je het 100% letterlijk nemen. Mijn punt is toch duidelijk, of wat? Plaats het eens in het juiste perspectief.quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
Geldt dat voor elke baan of heb je ook nog principes?
Lekker ontopic ookquote:Op donderdag 3 januari 2008 13:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
Geldt dat voor elke baan of heb je ook nog principes?
Wil ik best, maar dan moet jij dat ook doen, want jij gaat met je 'punt' uit van allemaal 'als-en'. Natuurlijk zou je gelijk kunnen hebben, maar dan moet iemand wel heeeeeeeuuuuuuul erg veel pech hebben....quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:19 schreef Blight het volgende:
[..]
Joh, anders ga je het 100% letterlijk nemen. Mijn punt is toch duidelijk, of wat? Plaats het eens in het juiste perspectief..
Omdat voetbalsites tegenwoordig alles van elkaar overnemenquote:Op donderdag 3 januari 2008 13:26 schreef SpotlessMind00 het volgende:
De geruchten over Boulahrouz zijn wel hardnekkig
Frustratiequote:Op donderdag 3 januari 2008 13:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wil ik best, maar dan moet jij dat ook doen, want jij gaat met je 'punt' uit van allemaal 'als-en'. Natuurlijk zou je gelijk kunnen hebben, maar dan moet iemand wel heeeeeeeuuuuuuul erg veel pech hebben....
quote:
Komt pas in de zomer.quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:33 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Frustratie
Is al bekend of Siem bijgetekend heeft?
quote:
Het gaat dan ook niet om het voorbeeld maar om het punt zelf. Zo gek is het helemaal niet dat (jonge) spelers voor het geld kiezen. Ik hoor heel veel mensen roepen dat ze zoiets niet zouden doen, maar als een dergelijke situatie zich bij één van ons aan zou doen kiezen we toch haast allemaal wel voor de euro's.quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wil ik best, maar dan moet jij dat ook doen, want jij gaat met je 'punt' uit van allemaal 'als-en'. Natuurlijk zou je gelijk kunnen hebben, maar dan moet iemand wel heeeeeeeuuuuuuul erg veel pech hebben....
Wat nou gespaard worden. Regel is dat je bij je 5e gele kaart wordt geschorst, Huntelaar heeft er 4. Regels zijn regels. Heeft helemaal geen fuck met gespaard worden te maken.quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:06 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Wat eens kansloze lui zeg met die reacties.. alsof die boeren en de kakkerlakken nooit gespaard worden..
Idd, ik snap die huillies ook nietquote:Op donderdag 3 januari 2008 13:44 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wat nou gespaard worden. Regel is dat je bij je 5e gele kaart wordt geschorst, Huntelaar heeft er 4. Regels zijn regels. Heeft helemaal geen fuck met gespaard worden te maken.
Als je nou ff doorleest dan zie je wat ik ermee bedoelde sjappiequote:Op donderdag 3 januari 2008 13:44 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wat nou gespaard worden. Regel is dat je bij je 5e gele kaart wordt geschorst, Huntelaar heeft er 4. Regels zijn regels. Heeft helemaal geen fuck met gespaard worden te maken. [afbeelding]
quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:09 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Nee maar ik doelde op de andere reacties met vervolgingen van spelers.. dat die gele kaart fout was is zo duidelijk als het maar zijn kan [afbeelding]
Alleen tegen Feyenoord, verder is dit Ajax in staat om van iedereen te verliezen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
En wij dan? Ik durf bij geen enkele wedstrijd te zeggen dat wij die wel even gaan winnen.
Gek is het idd niet, of het slim is, is een 2e. Vermaelen is in die zin slimmer dan Drenthe, maar ja, het valt te bezien wie het hardste lacht van die 2 als ze gestopt zijn.quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:44 schreef Blight het volgende:
[..]
Het gaat dan ook niet om het voorbeeld maar om het punt zelf. Zo gek is het helemaal niet dat (jonge) spelers voor het geld kiezen. Ik hoor heel veel mensen roepen dat ze zoiets niet zouden doen, maar als een dergelijke situatie zich bij één van ons aan zou doen kiezen we toch haast allemaal wel voor de euro's.
Maar goed, dit is verder ook totaal niet relevant, want die Ivanovic is sowieso nooit haalbaar geweest.
quote:Sevilla. Pretende a Chretien
Se irá el alemán Hinkel y se busca un lateral diestro. Monchi pretende a Chretien, del Nancy. Tienen ofertas para irse Kerzhakov al Dínamo de Kiev, Maresca al Inter de Milán y Boulahrouz al Ajax. Se pueden ir: Casado (1), Chevantón (4), De Sanctis (3), Hinkel (2) y Javi Navarro (0)
Hij is nog steeds eigendom van Chelsea, dus een beetje raar dat Ajax onderhandelt met Sevilla. Hoewel ik wel denk dat Ajax Boulahrouz zeker op het lijstje heeft staan.quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:00 schreef Fathom het volgende:
vp heeft wat vertaald
Ajax en Sevilla onderhandelen over de overgang van Klahid Boulahrouz. Dat weet ELF te melden. De mandekker van de Spanjaarden is naar verluidt niet gelukkig bij Sevilla en staat daarom open voor een terugkeer naar Nederland.
Ook zaakwaarnemer Rodger Lindse gelooft dat Boulahrouz een terugkeer naar Nederland ambieert. Hoeveel Ajax voor de huurling van Chelsea moet betalen is nog niet bekend.
Sinds Boulahrouz Hamburger SV verruilde voor Chelsea, in de zomer van 2006, is zijn loopbaan in een neerwaarste spiraal geraakt. Bij zowel Chelsea als Sevilla zit de international meer op de bank dan dat hij in het veld staat.
Klopt. Natuurlijk sta ik achter een beslissing zoals die van Vermaelen, maar ik kan die jongens die het safe besluiten te spelen (zoals Drenthe) ook niet erg kwalijk nemen. We zullen inderdaad zien wie het laatst lacht.quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Gek is het idd niet, of het slim is, is een 2e. Vermaelen is in die zin slimmer dan Drenthe, maar ja, het valt te bezien wie het hardste lacht van die 2 als ze gestopt zijn.
Oh, dat zou kunnen. Geen idee eigenlijk.quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:04 schreef Fathom het volgende:
Was het niet zo dat ze een optie tot koop hebben?
Die geruchten over Boulahrouz doen nu al enkele weken de ronde, dus wie weet hoe lang zal al achter de schermen bezig zijn.quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:08 schreef Blight het volgende:
Misschien is de situatie zo dat Sevilla een eenzijdige optie heeft om het huurcontract tussentijds te beeindigen, en dat Chelsea hem dus sowieso niet tussentijds kan terug roepen? In dat geval zou Ajax inderdaad eerst met Sevilla om de tafel moeten, dan met Chelsea en dan nog eens met Khalid.
Wordt nog een flinke kus in 30 dagen..
Denk dat Martin vast niet stilgezeten heeft voor 1/1quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:09 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die geruchten over Boulahrouz doen nu al enkele weken de ronde, dus wie weet hoe lang zal al achter de schermen bezig zijn.
Het is niet te hopen met 40 miljoen in de knip, al is het mislopen van de CL en uitschakeling in de eerste ronde van de UEFA Cup natuurlijk wel een financiele malaise.quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:11 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Denk dat Martin vast niet stilgezeten heeft voor 1/1
quote:Guus Hiddink: Heeft een huis op één van de grachten gekocht en wil in Amsterdam een toekomst opbouwen voor zijn gezin. Stond volgens velen op het punt bij te tekenen als bondscoach van Rusland. Aan de andere kant heeft Martin van Geel niet het eeuwige Ajax leven en lijkt Guus Hiddink de ideale man voor een klus als deze. Zeker lijkt dat de enige club in Nederland waar Hiddink nog voor wil werken Ajax is.
Khalid Boulahrouz: Wil na zijn vele blessures weer voetballen. Ajax is zeer geïnteresseerd in zijn diensten maar hikt aan tegen de salariseisen van de verdediger. Boulahrouz zelf lijkt een terugkeer naar nederland wel te zien zitten. Naar verluidt heeft ook feyenoord zich in de strijd om Boulahrouz, die een voorkeur heeft voor Ajax, gemengd.
Steven Defour: Hetzelfde verhaal, de komst van Perez verandert niks aan de interesse voor deze jonge Belg van Standard.
Marius Constantin: Nog steeds een belangrijke gegadigde om de leegte die Jaap Stam heeft achtergelaten op te vullen. Goedkoop, hard, goed voetballend, precies wat Ajax zoekt.
Erik Edman: Eén van de mogelijke opvolgers van de vertrekkende Urby Emanuelson. Een echte linkerverdediger met een goeie trap, aanvallende impulsen en Nederlands sprekend.
Nja Martin zal weinig over de uitgaven te zeggen hebbenquote:Op donderdag 3 januari 2008 14:13 schreef PyTh het volgende:
[..]
Het is niet te hopen met 40 miljoen in de knip, al is het mislopen van de CL en uitschakeling in de eerste ronde van de UEFA Cup natuurlijk wel een financiele malaise.
Laten we nu net een coach nodig hebbenquote:Op donderdag 3 januari 2008 14:20 schreef PyTh het volgende:
Hiddink had al een huis in amsterdam toen hij nog bij PSV werkzaam was en volgens mij vind Hiddink op het veld staan nog te leuk om 'alleen' TD te worden bij ajax.
Wellicht een dubbelrol?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |