Op het moment dat hij gepresenteerd is.quote:Op woensdag 2 januari 2008 08:43 schreef Longmen het volgende:
[..]
Wanneer houden die kansloze berichten over Boula eens op?
Laatst was er toch zo´n bericht de wereld in gekomen dat het weer bij hem begon te kriebelen, welkom terug dennis!quote:Op woensdag 2 januari 2008 03:05 schreef Sethje het volgende:
Mijn pa is de holmaat van marco en volgend jaar gaat dennis bergkamp zijn rentree maken bij ajax
Klopt, columnist slaat plank wederom finaal mis. Wat een pannekoek, zeg!quote:Op woensdag 2 januari 2008 09:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=53311
Er werd toch gefloten voor v geel tijdens het afscheid van Perez?
Die Daniel Cabot-Kerkdijk is sowieso een beetje op de anti-Ajax tour, de laatste tijd.quote:Op woensdag 2 januari 2008 09:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klopt, columnist slaat plank wederom finaal mis. Wat een pannekoek, zeg!
Ach, je moet hem sowieso niet serieus nemen, qua voetbalkennis.quote:Op woensdag 2 januari 2008 09:36 schreef Blight het volgende:
[..]
Die Daniel Cabot-Kerkdijk is sowieso een beetje op de anti-Ajax tour, de laatste tijd.
Hoe het met zijn voetbalkennis zit is niet eens relevant in dit geval. Waarmee hij de mist in gaat is dat hij allerlei conclusies verbindt aan zaken die hij onmogelijk zeker kan weten, en die conclusies vervolgens aan de man brengt alsof het op zichzelf staande feiten zijn.quote:Op woensdag 2 januari 2008 09:37 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ach, je moet hem sowieso niet serieus nemen, qua voetbalkennis.
Altijd uiterst vermakelijk die "mijn vriend heeft een broer, en de buurjongen daarvan heeft een schoonvader die materiaalman bij Ajax is" verhalenquote:
Ik vind het abject en infaam.quote:Op woensdag 2 januari 2008 09:57 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Altijd uiterst vermakelijk die "mijn vriend heeft een broer, en de buurjongen daarvan heeft een schoonvader die materiaalman bij Ajax is" verhalen
Die denkt tenminste goed na voordat die beslissingen neemt. Die Drenthe is nu al klaar bij Real.quote:Vermaelen ziet 'Drenthe-scenario' niet zitten
02 januari 2008
Thomas Vermaelen is nog lang niet van plan om Ajax te verlaten. De Belgische verdediger maakt de laatste jaren een goede ontwikkeling door, maar heeft nog altijd het gevoel dat hij veel kan leren bij Ajax. Bovendien wil hij niet de fout maken om te snel naar een internationale topclub te gaan, zoals Royston Drenthe deed.
"Ik ben nog niet klaar bij Ajax. Ik kan nog veel leren", zegt de 22-jarige centrale verdediger op de officiële website van Ajax. "Ik wil nu nog niet de stap maken naar een grotere competitie. Voor Royston Drenthe is het na het jeugd-EK te snel gegaan. Dat zal mij niet overkomen. Ik wil eerst lange tijd op niveau presteren bij Ajax."
Vermaelen heeft nog een contract tot de zomer van 2012 in Amsterdam.
Hou van nuchtere mensenquote:Op woensdag 2 januari 2008 10:41 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Die denkt tenminste goed na voordat die beslissingen neemt. Die Drenthe is nu al klaar bij Real.
quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:03 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik dacht huh, wat heeft dit nou met tv te maken?![]()
quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:03 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik dacht huh, wat heeft dit nou met tv te maken? [afbeelding]
Maar inderdaad; Vermaelen [afbeelding]
Ik zou nog even wachten met Urby tot Edje weer speelt.. dan komt het goed.. Jammer dat het alleen in de weg staat van de superontwikkelingen van Jantje Vertonghen!quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:06 schreef Black-Death het volgende:
[..]
[afbeelding]
Maar wel goed dat Vermaelen dat zegt, hij heeft helemaal gelijk natuurlijk. Hopelijk geeft hij hiermee een signaal naar andere jonge spelers. Behalve naar Emanuelson, die moet zo snel mogelijk weg [afbeelding]
Beide spelers mogen van mij naar Ajax komen, dacht er ook meteen aan nadat ik zag dat ze in de belangstelling stonden van respectievelijk Everton en L'OM. Maar goed, Ajax zal niet doortastend genoeg zijn om deze twee goede transfers voor elkaar te krijgen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:13 schreef w00h00 het volgende:
Zullen we Van Geel dan maar eens helpen met enkele namen om de shortlist eens aan te vullen?![]()
- Daniel van Buyten, belgische centrale verdediger in dienst van Bayern Munchen.
Hij is een verdediger met de nodige ervaring in Engeland, Duitsland en Belgie. Nederlands sprekend en het is iemand met uitstraling en hij is wellicht haalbaar.
Van Buyten is momenteel bankzitter bij Bayern en staat in de belangstelling van Everton.
Prijskaartje: +- 7 miljoen.
- Anthony Van den Borre, ook een belgische verdediger in dienst van Fiorentina.
Kan zowel als verdediger of als middenvelder uit de voeten. Van den Borre staat te boek als een van de grootste talenten van Belgie. Hij is afgelopen seizoen overgekomen van Anderlecht voor 4 miljoen euro. Van den Borre is vooral bankzitter in Florence. Ajax zou op korte termijn moeten handelen aangezien Olympique Marseille vergaande interesse heeft voor deze jonge belg.
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:24 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Beide spelers mogen van mij naar Ajax komen, dacht er ook meteen aan nadat ik zag dat ze in de belangstelling stonden van respectievelijk Everton en L'OM. Maar goed, Ajax zal niet doortastend genoeg zijn om deze twee goede transfers voor elkaar te krijgen.
Heb zojuist onze TD gemaild, ook al denk ik niet dat dit zin heeft.quote:
martinvangeel@live.nl?quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:40 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Heb zojuist onze TD gemaild, ook al denk ik niet dat dit zin heeft.
Van Buyten lijkt me voor Ajax erg lastig haalbaar ja, maar Vandenborre hád gekund. Nu hij zo dicht bij een deal met Olympique Marseille is zie ik het echter niet meer gebeuren.quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:41 schreef twi het volgende:
Niet doortastend genoeg...zulk soort jongens zijn gewoon niet haalbaar. Bij Boulahrouz kan ik me nog iets voorstellen, die heeft nog een binding met Nederland, maar deze twee jongens zullen gewoon liever naar een Everton gaan. En Van Buyten kan natuurlijk naar Olympique, heeft 'ie ook een verleden.
martin@ajax.nlquote:Op woensdag 2 januari 2008 11:41 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
martinvangeel@live.nl?
[afbeelding]
Anthony Vanden Borre kan juist naar L'OM en Daniël van Buyten naar Everton.quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:41 schreef twi het volgende:
Niet doortastend genoeg...zulk soort jongens zijn gewoon niet haalbaar. Bij Boulahrouz kan ik me nog iets voorstellen, die heeft nog een binding met Nederland, maar deze twee jongens zullen gewoon liever naar een Everton gaan. En Van Buyten kan natuurlijk naar Olympique, heeft 'ie ook een verleden.
quote:Afonso Alves maakt voor achttien miljoen euro de overstap naar AZ, meldt VI. De overgang werd twee weken geleden reeds beklonken. Het is echter nog onduidelijk voor welke duur Alves in Alkmaar tekent.
Blij dat hij niet komt.quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:46 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Nou voor diegene die Alves wilde halen..:
[..]
quote:
Zonder meer eenschquote:Op woensdag 2 januari 2008 11:51 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Voor 18 miljoen euro wens ik AZ veel plezier met Alves. Ik ben blij dat Ajax hem niet heeft gekocht voor dat geld.
Verrassend hoorquote:Tom de Mul kan uit zijn lijden verlost worden door Saint-Etienne. De Spaanse krant AS meldt dat de Franse club belangstelling heeft voor de Belg, die bij Sevilla weinig aan spelen toekomt.
De 21-jarige De Mul gaf recent nog aan dat hij in Spanje gehoopt had op meer speelminuten. De oud-Ajacied werd echter aangetrokken voor de toekomst, waardoor de club mogelijk alleen akkoord gaat met een verhuurperiode.
Vraag het me ook af.. heb zo 1 2 3 ook geen idee WIE het zou kunnen zijn.. magoed.. we zullen het wel zienquote:Op woensdag 2 januari 2008 11:55 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat van Geel nog uit de hoed gaat toveren deze transferperiode. Alleen Perez is toch ook wat magertjes...
Betaal jijquote:Op woensdag 2 januari 2008 12:34 schreef Houniet het volgende:
Zaterdag tegen Inter. Gaat er nog iemand naar Dubai [afbeelding]?
Kon geen vrij krijgen en had geen zin in bus-combi.quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:34 schreef Houniet het volgende:
Zaterdag tegen Inter. Gaat er nog iemand naar Dubai?
daar zit ik ookquote:Op woensdag 2 januari 2008 12:39 schreef HeatWave het volgende:
Ik wel, ik slaap hier http://www.burj-al-arab.com/.
Waarom blij? Wie zetten we dan in de spits als KJH weg is?quote:
Leonardo en/of Urzaiz natuurlijkquote:Op woensdag 2 januari 2008 12:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Waarom blij? Wie zetten we dan in de spits als KJH weg is?
Noem maar goedkopere zekere doelpuntenmakers dan....quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:49 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Leonardo en/of Urzaiz natuurlijk
Maar 18 miljoen voor Alves is mij ook te gortig.
Er zijn genoeg andere spitsen...quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Waarom blij? Wie zetten we dan in de spits als KJH weg is?
Het halen van championsleague verdient het al deels terug.quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:50 schreef Longmen het volgende:
[..]
Er zijn genoeg andere spitsen...
Bovendien 18 miljoen verdien je nooit meer terug...
Je wil zo'n speler ook met wat winst verkopen lijkt me.quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het halen van championsleague verdient het al deels terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |