Lieve Chicolate, je bent echt lang en dan is ook 64 niet zoveel hoor! En ik hoor echt heel vaak dat "officiele" weegschalen wat meer aangeven dan de thuisvariant. Het belangrijkste is dat als je in de spiegel kijkt dat je dan tevreden bent toch? En laatst zei je dat je een hele mooie platte buik had, dus denk daar dan gewoon aan en laat je niet van slag brengen door een getalletje!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:36 schreef Chicolate het volgende:
Ik ga zo een zeer onaangename update doen, 3,5 kilo omhoog, zonder ook maar iets fout te doen.![]()
We moesten ons vandaag bij het trainen wegen (aan het eind van de 3,5 uur, ik ben kapot) en ik was 64 kg. Iedereen zei dat de weegschaal klopte met hun thuisgewicht. Ik ben naar huis gegaan, daar was ik nog gewoon 60,5 kg. Mijn weegschaal is dus eigenlijk iets te lief voor me geweest en hier baal ik nu echt van.![]()
Ik zit te denken wat ik hier mee moet, heel gek, maar dat getalletje is zo vertrouwd geworden, en ik voel me nu opeens dik ofzo, omdat ik 64 bij mij altijd wat te vol vond.(en nu snap ik ook waarom ik er altijd dikker uitzie dan mijn gewicht deed vermoeden, het klopte gewoon niet). Maar zometeen de update dus, zowel start- als huidig gewicht gaat omhoog.
Zo vreemd, ik dacht dat ik wel zonder dat getalletje kon. Denk dat het de schrik is ofzo. Probleem nu is: ik zit nu opeens een gewichtsklasse hoger, en ga waarschijnlijk wedstrijden doen. Nu moet ik minstens 2 kg afvallen om weer (veilig) in mn oude klasse te komen. Dus dat moet maar, vanaf morgen gaan we daar mee beginnen. Mijn laatste zak chips (spontaan hele zak leeggegeten van schrik) voorlopig op, blijven sporten en dan lukt het wel.
Lijkt me sterk dat je dit hele jaar niet meer dan een kilo afvaltquote:Op zaterdag 5 januari 2008 08:42 schreef Miss_S het volgende:
ik woog vanmorgen nog steeds 71, dat is wel erg weinig voor mij in het weekend
zou ik dit jaar dan toch echt onder de 70 komen
Vast welquote:Op zaterdag 5 januari 2008 08:42 schreef Miss_S het volgende:
ik woog vanmorgen nog steeds 71, dat is wel erg weinig voor mij in het weekend
zou ik dit jaar dan toch echt onder de 70 komen
We zullen zienquote:Op zaterdag 5 januari 2008 09:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat je dit hele jaar niet meer dan een kilo afvalt.
Heb je ooit weleens ' in de 6' gewogen?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 10:32 schreef Miss_S het volgende:
[..]
We zullen zien, lijkt me wel raar trouwens als mijn gewicht zou beginnen met een 6
Weet nog wel hoe blij ik was toen ik 89 kilo woog.
Ik vind het ook altijd een beetje zonde van het geld om bij uit eten gaan niet écht te genieten, dus ik had hetzelfde gedaan hoorquote:Op zaterdag 5 januari 2008 10:29 schreef Aventura het volgende:
Ben de mist in gegaan gisteren...etentje. Vooraf carpaccio, toen penne met kassaus en noten, bakje salade erbij en thee toe. Ook 2 biertjes erbij gedronken, stom...Maar het was zo gezellig en kon/wilde me niet inhouden, Die avond bij vrienden een glas champagne gehad en een handje vol tijgernootjes. Nou ja, vandaag maar weer rustig aan doen. Ik heb nog niet kunnen sporten deze week. Heb dit weekend ook geen tijd, maar ben zometeen van plan om naar het station te lopen en dat is toch gauw een wandeling van een uur. Mijn zus (die ik niet zo vaak zie en waar ik nu op bezoek ben) zei dat ze heel goed kon zien waar mijn extra 5 kilo zitten, Op mijn buik, rond mijn middel, bovenaan mijn heupen een randje en ook mijn bovenarmen vond ze gegroeid
Je/jullie hebben ook helemaal gelijk.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 01:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Lieve Chicolate, je bent echt lang en dan is ook 64 niet zoveel hoor! En ik hoor echt heel vaak dat "officiele" weegschalen wat meer aangeven dan de thuisvariant. Het belangrijkste is dat als je in de spiegel kijkt dat je dan tevreden bent toch? En laatst zei je dat je een hele mooie platte buik had, dus denk daar dan gewoon aan en laat je niet van slag brengen door een getalletje!![]()
Inderdaad joh. Afvallen doen je niet zozeer voor het getalletje op je weegschaal, maar toch vooral voor hoe je je voelt als je in je bikini over het strand springt. Zoals al gezegd, je had het al over je mooie, platte buik; daar doet het feit dat een officiele weegschaal je gewicht anders registreert dan die van thuis helemaal niks aan af.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 10:49 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Je/jullie hebben ook helemaal gelijk.Het is gewoon een gek gevoel, voelt als een soort bedrog. Voor mijn figuur hoef ik zeker niet meer af te vallen, dat is tenminste 1 ding waar ik blij mee kan zijn
.
Ja, dat is zo. En m'n zus bedoelt dat zeker niet onaardig; ik vroeg zelf aan haar waar die 5 kilo's nou konden zittenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 10:47 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd een beetje zonde van het geld om bij uit eten gaan niet écht te genieten, dus ik had hetzelfde gedaan hoor
En niet erg aardig van je zus
Ik ben die zusquote:Op zaterdag 5 januari 2008 10:47 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd een beetje zonde van het geld om bij uit eten gaan niet écht te genieten, dus ik had hetzelfde gedaan hoor
En niet erg aardig van je zus
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 11:25 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik ben die zus![]()
En ik ben nóg zwaarder dus ik kan het wel zeggen
Wist ik ook niet idd.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 11:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat wist ik helemaal niet, ik ga even jullie fobo's checken
Ik zag het ook niet direct, maar de geboortedata waren hetzelfdequote:Op zaterdag 5 januari 2008 11:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, dat zie ik dan weer niet. Nog even kijken
.
En in Aventura's fotoboek staat een babyfoto van hun samenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 11:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zag het ook niet direct, maar de geboortedata waren hetzelfde
Da's niet zo lastig. Aan het begin van de week was ik een opgeblazen, vochtvasthoudend, geobstipeerd feestdagenpropje. Wat ik kwijt ben bestaat voor maar een klein deel uit vet, denk ik zo.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 12:06 schreef conleche het volgende:
En Minilotje: begrijp ik nu goed dat je in nog geen week ruim 3 kilo bent afgevallen
Toen ik een jaar of 8 was volgens mij.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 10:34 schreef Aventura het volgende:
[..]
Heb je ooit weleens ' in de 6' gewogen?
Ik zou zelf graag de '5' weer zien, maar da's wel 10 jaar geleden. Toen woog ik constant 58,5.
Tijdens studietijd ong. 63. En nu dan 70.
Ik ben nooit echt dun geweestquote:Op zaterdag 5 januari 2008 12:53 schreef Viking84 het volgende:
Toen je 8 jaar was al? Jeetje.
Toen was ik nog een ribbenkastje. Ik woog tot m'n 13e 45 kg, daarna volgde een enorme groeispurt (zowel in de lengte als in de breedte
) en daarna heb ik tot ongeveer mijn 17e in de 60 gewogen.
Maar gelukkig is dat verleden tijdquote:Op zaterdag 5 januari 2008 12:57 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik ben nooit echt dun geweest
Op mijn 13e woog ik bijna 100 kilo.
Ja, en ik ben nog steeds redelijk jong.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 12:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar gelukkig is dat verleden tijd.
wouw, dan vind ik t echt super knap van je dat je nu zoveel kwijt bent én nog steeds afvalt! (want dat wordt volgens mij steeds moeilijker)quote:Op zaterdag 5 januari 2008 12:57 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik ben nooit echt dun geweest
Op mijn 13e woog ik bijna 100 kilo.
Dankjewel, en het wordt inderdaad steeds moeilijker. Maar vind het nog niet vervelend worden gelukkigquote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:06 schreef Bagel het volgende:
[..]
wouw, dan vind ik t echt super knap van je dat je nu zoveel kwijt bent én nog steeds afvalt! (want dat wordt volgens mij steeds moeilijker)
Ik zat op mn 15e rond de 73 kilo, daarna in n week of 6 tijd naar de 56 gegaan (heb flink gepuberd en dus ook flink fout gelijnd) en dat zat er natuurlijk na een paar maanden ook weer allemaal aan![]()
Heb net leuke post gehad, heb vanaf februari gitaarles(wou t vorig jaar al doen, maar toen was ik te laat met aanmelden) heb er erg veel zin in, heb eigenlijk sowieso al n hele tijd niet meer gespeeld, dus ik ga straks maar vast een beetje voor-oefenen.
het leren voor de her gaat niet echt super, maar dat was vast al duidelijk aangezien ik hier al n paar keer langs ben geweest
Hoe tellen jullie trouwens al die caloriën? er zal vast wel ergens op internet een lijstje staan, maar kan het zo 1 2 3 niet vinden... (ben nu ook wel benieuwd wat ik allemaal binnenkrijg per dag)
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 12:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En in Aventura's fotoboek staat een babyfoto van hun samen.
Ik tel momenteel mijn kcal omdat ik het gevoel had dat ik veel te weinig at (geen hongergevoel) en ik daarvoor domweg te veel sport.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:22 schreef loveli het volgende:
Ik voel me niet zo heel erg thuis in een topic waar zoveel over calorien gepraat wordt, ik ben eigenlijk in het "slank"-topic gaan posten met het idee dat mensen hier elkaar een beetje aanmoedigen meer te bewegen en niet al te veel ongezonde dingen te eten.
Ja, die gebruik ik ook en ik geloof dat ik de helft van alle producten heb toegevoegdquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:22 schreef minilotje het volgende:
*gaap* Lui en rustig eetdagje vandaag.
Gelunched met versgebakken volkorenbrood en een beetje pesto, en drie kleine appels gegeten.
Straks maak ik een gekruide, marrokaanse schotel met courgette, tomaat, paprika, met een ei erin dat stolt in de oven. Erbij zelfgemaakte knoflooktortilla's.
Heel gezond, dus als toetje een banaantje met wat pure chocolade uit de oven.![]()
En ik drink wederom alleen water.
Zelfs zonder te tellen (want daar doe ik eigenlijk niet aan) schat ik in dat dat in totaal maar weinig calorieën zullen zijn, maar ik beweeg vandaag ook helemaal niet.
Wat het tellen van die calorieën betreft, Miss_S, de site die jij aanraadt is best handig, maar mist vrij veel producten. Als je zin hebt kun je eens op http://valtaf.nl kijken, de calorieënteller die bij hun eetdagboek hoort is echt enorm uitgebreid.
Burritojojojo. Burritojeejeejeeh, Burritoholidadidee, toch? Viking?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:35 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb geen zwaktes.
Ssstquote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Burritojojojo. Burritojeejeejeeh, Burritoholidadidee, toch? Viking?
Mijn zwaktes zijn te ontelbaar om op te noemen!
Ik ga maar weer eens m'n sportschoenen opzoeken......
Ik denk dat je dat niet echt kan zeggen en moet kijken hoe jouw lichaam reageert, bij iedereen is dat anders.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:54 schreef grizegrijn het volgende:
Nog 1 vraagje
Stel dat je een kilo per week afvalt en dat gewichtsverlies is ongeveer stabiel, moet je dan 1000 kcal per dag bij eten (7000 per week voor een kilo vet) om een stabiel gewicht te krijgen of is dat te veel omdat er bijvoorbeeld ook 900 gram spieren afgebroken werden en maar 100 gram vet, en dat 100 kcal dan al genoeg is?
En nee ik ga het niet eerst uitproberen om af te vallen en dan proberen te stabiliseren
Is het meestal wel iets er tussenin, en hangt het er van af hoeveel vet je kwijtgeraakt bent? Of is dat echt compleet willekeurigquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:58 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat niet echt kan zeggen en moet kijken hoe jouw lichaam reageert, bij iedereen is dat anders.
Nu begrijp ik waarom ik drie keer naar je fotoboek heb gekeken, ik herkende 'Aventura' maar kon dat niet plaatsen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 11:25 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik ben die zus![]()
En ik ben nóg zwaarder dus ik kan het wel zeggen
Dat heeft ook wel weer iets hequote:Op zondag 6 januari 2008 11:26 schreef mordradead het volgende:
Dan is het juist nog leuker! Lekker elkaar oprapen en opvangen
Verhip, daar zeg je me wat. Kaasjes. Ik zie ze niet als een zwakte, maar ze zijn het wel. Ik kan zonder moeite zonder enige vorm van snack en snoep (behalve als de Sint in het land is), maar kaasjes!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:38 schreef Aventura het volgende:
Mijn zwakte is etentjes, zoals hierboven al beschreven houd ik me niet in. Ik bestel lekker alles wat ik wil. Andere zwakte is chips, ik eet zo een hele zak leeg. Of lekkere kaasjes, mmm.
ehh gewoon hardloopkleren, gekocht bij run2Day of Perry etc.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:41 schreef conleche het volgende:
[..]
@ Computergirl: Jij hebt zo te horen professionele hardloopkleren aan, maar meen je nu als je zegt dat als je het de 1e 5 minuten steenkoud hebt, dat dat dan goed is? Lijkt mjj dat dat blessures in de hand kan werken, of niet? Ik doe gewoon m'n rits een stukje open als ik het te warm krijg, of m'n muts af. Ik loop ± 11 km/u, dat is idd niet supersnel, maar toch ook geen sukkeldrafje?
Hoor haar!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:52 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik vond het ook een niet erg aardige opmerking maarja
Omdat het echt koud is misschien?quote:Op zondag 6 januari 2008 12:10 schreef computergirl het volgende:
[..]
ehh gewoon hardloopkleren, gekocht bij run2Day of Perry etc.
Blessures hebben niets te maken met het eventjes koud hebben, je kan je spieren goed opwarmen zonder dat je in een snow-outfit gaat lopen. een trui lijkt me echt super warm!
Oh en 11 km/u is inderdaad niet langzaam, dus waarom je dan niet kapot zweet als je zo dik gekleed bent?
Ik zweet waarschijnlijk niet zo snel. Als ik thuiskom ben ik niet helemaal kurkdroog, maar een beetje zweten vind ik wel lekker en ik háát kou!quote:Op zondag 6 januari 2008 12:10 schreef computergirl het volgende:
[..]
ehh gewoon hardloopkleren, gekocht bij run2Day of Perry etc.
Blessures hebben niets te maken met het eventjes koud hebben, je kan je spieren goed opwarmen zonder dat je in een snow-outfit gaat lopen. een trui lijkt me echt super warm!
Oh en 11 km/u is inderdaad niet langzaam, dus waarom je dan niet kapot zweet als je zo dik gekleed bent?
zweet jij dan sowieso niet snel?quote:Op zondag 6 januari 2008 12:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Omdat het echt koud is misschien?.
Als het koud is, zweet ik niet snel. Ik voel wel altijd even onder m'n trui of de holte in m'n onderrug nat is. Dat is voor mij een indicatie dat ik goed bezig ben
.
Dat is zeker mooiquote:Op zondag 6 januari 2008 18:26 schreef conleche het volgende:
Ik ben weer aan het afvallenVanochtend was ik 64, heb nog even niet geupdate, want ik ben ook nog ongesteld geworden en dat scheelt bij mij altijd wel een kilo, dus ik ben benieuwd wat de weegschaal over een paar dagen zegt. Het zou mooi zijn als ik op 1 februari 62,9 zou wegen; dan ben ik precies 10 kilo in 1 jaar afgevallen. Dat móet te doen zijn!!
Nee, valt mee op zich. Ik heb wel snel zweetvoeten, bleh.quote:Op zondag 6 januari 2008 14:27 schreef Miss_S het volgende:
[..]
zweet jij dan sowieso niet snel?
ik zweet wel snel al heb ik het ijskoud (in de schuur is het nu ook echt koud)
'quote:Op zondag 6 januari 2008 18:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, valt mee op zich. Ik heb wel snel zweetvoeten, bleh.
Ik denk dat Renske hem wel snaptquote:Op zondag 6 januari 2008 20:52 schreef Heavenlyblue het volgende:
Die knipoog zal wel 'grapje' betekenen. Neem ik maar aan.
Erg knap! Ik denk echt dat langzaam afvallen de beste manier is. Of ben je niet netjes gespreid over het jaar alles kwijtgeraakt? Ik heb deze reeks niet 't hele jaar gevolgd...quote:Op zondag 6 januari 2008 18:26 schreef conleche het volgende:
Ik ben weer aan het afvallenVanochtend was ik 64, heb nog even niet geupdate, want ik ben ook nog ongesteld geworden en dat scheelt bij mij altijd wel een kilo, dus ik ben benieuwd wat de weegschaal over een paar dagen zegt. Het zou mooi zijn als ik op 1 februari 62,9 zou wegen; dan ben ik precies 10 kilo in 1 jaar afgevallen. Dat móet te doen zijn!!
Dankquote:Op zondag 6 januari 2008 21:00 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Erg knap! Ik denk echt dat langzaam afvallen de beste manier is. Of ben je niet netjes gespreid over het jaar alles kwijtgeraakt? Ik heb deze reeks niet 't hele jaar gevolgd...
Ik zal maar troost putten uit jouw verhaal, want sinds de zomer is het bij mij ook niet erg opgeschoten.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:18 schreef conleche het volgende:
[..]
DankHet is wel vrij geleidelijk gegaan, maar in het begin wel veel sneller: ik heb het even opgezocht bij dieetweb en half juni zat ik al op 66,5 dus daarna is het wel heel langzaam gegaan
Net voor de kerst was ik even onder de 64 en dat zit er nu weer aan te komen. Ben wel echt veel gaan sporten ook, dus ik heb ook wel wat vet omgezet in spieren denk ik en dat weegt ook wat zwaarder.....
Ik zag je laatst op een foto en ik vond dat je echt enorm was afgevallen, goed hoor!!!quote:Op zondag 6 januari 2008 23:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik kom normaal wat aan in de winter en val makkelijker af van januari t/m juni! Misschien gaat dat wel voor heel veel mensen opMinder feestdagen, minder verleidingen, minder lekkere dingetjes in de supermarkten zal vast wel meehelpen
Maar het is in ieder geval goed nieuws, dan hoop ik nog een half jaartje af te vallen en dan kijken of ik het stabiel kan houden
quote:
Die foto heb ik helaas gemist, kan me alleen een geniale foto met fokshirt herinneren ... ben eigenlijk wel nieuwsgierig.quote:Op zondag 6 januari 2008 23:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zag je laatst op een foto en ik vond dat je echt enorm was afgevallen, goed hoor!!!
Waarom nu nog niet updaten?quote:Op maandag 7 januari 2008 09:11 schreef Viking84 het volgende:
Zo, nog 1 kilo en ik zit weer op m'n gewicht van voor december(76 kg, that is, dan ga ik ook weer even updaten).
Ik weet wel toen ik BMI van 27 had en hier kwam dat ik bang was dat ik weer zou aankomenquote:Op maandag 7 januari 2008 09:58 schreef omearos het volgende:
90% van mijn gewichtsverlies vorig jaar was ook in de eerste 6 maanden. Daarna veel geschommeld en pas sinds een paar weken val ik weer af (ondanks de feestdagen) Hopelijk lukt het me dit jaar weer om voor de zomer ongeveer 10kg af te vallen, dan mag ik ook hier gaan postennog 5,2kg voor een BMI van 27
Ik hoef niet wegquote:Op maandag 7 januari 2008 10:01 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik weet wel toen ik BMI van 27 had en hier kwam dat ik bang was dat ik weer zou aankomenen weer weg moest
maar gelukkig niet gebeurt en bijna een gezond BMI nu
Ik ben ook benieuwd hoe het straks met me gaat, de vorige keer dat ik het deed was ik nog een beetje ziek en toen ging les 1 zelfs nietquote:Op maandag 7 januari 2008 10:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik hoef niet weg. Ben benieuwd hoe lang het duurt voor ik weer op 75,5 zit. Ben niet ziekjes meer (alleen verkouden, maar dat ben ik al sinds kerst), dus ik ga vanmiddag weer hardlopen
. Ben benieuwd hoe het gaat
.
Ik weet wel toen ik vlechtjes had dat toch wel snel een paar kilo woog (tenminste afgerond op mijn weegschaal)quote:Op maandag 7 januari 2008 10:28 schreef minilotje het volgende:
Ik heb al veel goeds gehoord over die Evy! Niet dat ik ooit zou gaan hardlopen, maar blijkbaar zijn een hoop mensen blij met haar lessen! Succes in elk geval, Miss_S.
Over lichaamsbeweging gesproken; ik moet mijn hoepels maar weer eens onder het stof vandaan halen.
Vragen jullie je trouwens wel eens af hoeveel je haar bijdraagt aan je gewicht? Ik heb behoorlijk dik haar tot ruim onder mijn middel, en voor mijn gevoel weegt het best aardig wat.
Wat eten jullie vandaag? Ik heb ontbeten met rozijnen, druiven, volle yoghurt en een beetje oude brokkelkaas op roggebrood.
Lunchen, daar komt het niet van, maar vanavond maak ik een grote pan romige risotto met kip, knolselderij, broccoli, uien en veel knoflook en boter. Als nagerecht [i]lemon posset[/]; een antiek Brits toetje van slagroom en citroen.
Beetje calorierijk (wel tweeduidend vandaag!), maar morgen moet ik buitenshuis werken en ben ik laat thuis, dus moet ik iets *makkelijks* eten (bah!), dus vandaag compenseer ik alvast met zalig en bewerkelijk eten.
Zaten er dan kraaltjes onderaan die vlechtjes? Anders lijkt mij een paar kilo wat veel! Ik heb ook lang dik haar. (hoewel wel in laagjes geknipt) en ik heb niet het gevoel dat het veel weegt. Behalve als het nat is dan.quote:Op maandag 7 januari 2008 10:46 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik weet wel toen ik vlechtjes had dat toch wel snel een paar kilo woog (tenminste afgerond op mijn weegschaal)
Net les 1 gelopen en ging wel goed, alleen heb ik mijn hakken kapot gelopenhad van die korte sokjes aand
Nee maar er zat wel heel veel nephaar inquote:Op maandag 7 januari 2008 11:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Zaten er dan kraaltjes onderaan die vlechtjes? Anders lijkt mij een paar kilo wat veel! Ik heb ook lang dik haar. (hoewel wel in laagjes geknipt) en ik heb niet het gevoel dat het veel weegt. Behalve als het nat is dan.
Ik heb gister gegeten:
2 boterhammen met filet americain en 1 met cherrytomaat en ui. Dat was tussen 11 en 17h00
1 wodka handje chips
glaasje jus d'orange
Stoommaaltijd van de AH (ik had de hele dag gewerkt; geen zin meer om te koken, bovendien was ik alleen)
2 kleine bolletjes citroensorbetijs
Koffie met bolletje luchtig koekje
3 kleine stukjes franse kaas met 1 cracker (wasa original crisp, die vind ik erg lekker)
Ik heb het niet ingevoerd, maar ik schat zo'n 1500 cal.
Ik heb net ontbeten met een eierkoek. (brood was op) Ik denk dat meneer Conleche die heeft gekocht, want ik zelf zou dat niet zo snel doen, maar eigenlijk vond ik het lang niet viesHet was een groot ding van 150 cal. maar het vult goed!
Ja was ook dom van mezelfquote:Op maandag 7 januari 2008 11:13 schreef freecell het volgende:
Oi, korte sokjes heb ik ook 1 keer gedaan, nooit meer. Kost je inderdaad je hakken en enkels.
Ach, ik eet ook heel veel filet americain, totdat ik het weer even zat ben en dan stap ik vanzelf wel weer over op iets anders.....quote:Op maandag 7 januari 2008 11:14 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nee maar er zat wel heel veel nephaar in
Ik heb echt al heel lang geen eierkoek meer op, heb vandaag maar weer eens voor de verandering ontbeten met griekse yoghurt met honing
Moet echt weer meer gaan varieren
Zo gaat het meestal ook bij mijquote:Op maandag 7 januari 2008 11:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Ach, ik eet ook heel veel filet americain, totdat ik het weer even zat ben en dan stap ik vanzelf wel weer over op iets anders.....
Ja dat is wel zo! En ik eet ook best gevarieerd, alleen die filet américain komt de hele tijd terugquote:Op maandag 7 januari 2008 11:19 schreef minilotje het volgende:
Variatie is ook nog 'es reuze gezond!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |