Ik wacht er nog steeds opquote:Op zaterdag 6 december 2008 22:26 schreef Ticootje het volgende:
het cb van maneki komt zelfs borstvoeding geven :p
Ik snap wat je bedoelt hesria... op een gegeven moment ga je echt denkne... waarom bij ons niet en bij andere wel... hier is het ook nog steeds ruk en als je pech hebt mega-ruk...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:24 schreef hestria het volgende:
pfff, mag ik even komen klagen? ik word het nu echt zat, we hebben nu letterlijk alles geprobeert en meneer slaapt nog steeds niet door. vanavond weer hij heeft 2 porties avond eten op, en om 23:00 een fles, en na 1,5 uur is meneer gewoon wakker en aan het huilen, heb alles gecontroleerd, toch maar een fles aangeboden die heeft hij voor 2/3 op maar is nu al ruim een uur aan het huilen. Ik weet het gewoon niet meer, niks lijkt te helpen, we hebben al zijn fles langzaam afgebouwt, hem in bed genomen, er naast gaan zitten, op de arm in slaap laten vallen, water geven, laten huilen, niks werkt..... Hij komt tegenwoordig gewoon om 23:00 om 3:00 en dan weer om 5:30. Wat doen wij mis? waarom kan onze baby niet doorslapen??
we zijn inmiddels 2 x bij het CB geweestquote:Op zondag 4 januari 2009 19:34 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb al eens eerder gezegd dat je best om hulp kon vragen bij het CB, maar dat wilde je zelf toch niet?
ze slaapt al met:quote:Op maandag 5 januari 2009 10:46 schreef Stiemie het volgende:
Linde wordt ook wakker hoor als het te koud is in haar kamertjeMisschien een extra dekentje of dikkere slaapzak/flanellen pyama erbij?
14 graden? Dan vind ik het ook niet gek dat ze wakker wordtquote:Op maandag 5 januari 2009 10:14 schreef tinny het volgende:
Alhoewel ik de laatste dgn ook een beetje aan het experimenteren ben met temperaturen van de babykamer. En dat heeft wel een beetje effect lijkt het (alhoewel 2 dgn ook toeval kunnen zijn)
Ik heb eens een digitaal thermometertje gepakt en dat in de babykamer gezet (voor het weekend al)
We zien dat de temperatuur zich stabiliseert overdag tot zo'n 17,5 grdn (kleine verwarming op die b-kamer vol open)
Normaal gesproken gaat snachts de CV uit en kan het wel eens afkoelen tot 14,0/14,5 grdn in haar kamertje.
Als reaktie daarop afgelopen 2 dgn de CV maar eens aan laten staan in de nacht waardoor de temperatuur constant 17,0/17,5 blijft... Wat ons opviel is dat ze nog wel wakker wordt in de nacht (1,2 of 3 x) maar ze slaapt nu s'ochtends al wel 2 dgn "langer" uit (voorheen 6:00u nu 6:30/7:00 u) .
Ik weet nog niet of dit toeval is maar de verwarming blijft deze week eventjes s'avonds aan om te kijken...
to be continued
Heerlijk!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:41 schreef gebruikersnaam het volgende:
Goedemorgen allemaal lekker geslapen vannacht
Ik sliep als baby al in de kinderwagen in de garagequote:Op maandag 5 januari 2009 09:31 schreef Troel het volgende:
Ik weet dat onze vorige buren hun kind een keer 's nachts in het campingbedje in de bijkeuken hebben gezet omdat het kind zo hysterisch bleef huilen dat het bij de buren ook te horen was. Daarna was het over
Wanneer zou ze het ooit goed doen?quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:21 schreef tinny het volgende:
mhhh hier hebben we nu 3 nachten de verwarming aan laten staan... waardoor de kamer niet onder de 17,0 grdn komt ... die 3 nachten waren wel vrij rustig (1-2 keer wakkker en na het terugstoppen van de speen sliep ze weer door...) . Wel is ze nu weer vroeg wakker (06:00u) maar goed dat mag ook wel als ze er om 19:30 uur in gaat....
nee dat klopt ...maar goed dit is nu ook pas sinds 3 dgn... de 7 maanden daarvoor waren natuurlijk wel anders... (vandaar dat ik het nog niet kan geloven)quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:48 schreef Ticootje het volgende:
slapen van 19.30 tot 6 uur!!! Jeetje jij hebt echt niets te klagen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |