quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:06 schreef methodmich het volgende:
http://www.aswh.nl/index.php?iframe=news.php&nid=1587
Ik heb er al zin in.
zit je bij de selectie dan?quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:06 schreef methodmich het volgende:
http://www.aswh.nl/index.php?iframe=news.php&nid=1587
Ik heb er al zin in.
Ik ga mee om ter plaatse verslag te doen voor de site. Dus ik ben begeleidingsstaf.quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:29 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zit je bij de selectie dan?
pfffff met Wi-Fi dus cocktails drinken naast het zwembad. En daar betalen de mindere elftallen dus contributie voor..quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:31 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik ga mee om ter plaatse verslag te doen voor de site. Dus ik ben begeleidingsstaf.
Dan moeten ze maar beter hun best doen, spelen ze ook in het eerste.quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:37 schreef MaxPower het volgende:
[..]
pfffff met Wi-Fi dus cocktails drinken naast het zwembad. En daar betalen de mindere elftallen dus contributie voor..
vergeet niet de middenstand van het halve dorp, gok ikquote:Op donderdag 3 januari 2008 17:37 schreef MaxPower het volgende:
[..]
pfffff met Wi-Fi dus cocktails drinken naast het zwembad. En daar betalen de mindere elftallen dus contributie voor..
omg gevoelstemperatuur van onder de -10quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Volgens mij is Mich niet zo op de hoogte van Wi-Fi's.
Ik heb me net in m'n hardloopkledij gestoken, even lekker voor een drie kwartier de kou in.
vanavond staat er een voetbaltraining op mijn programma....bbbrrrrrrrrrquote:Op donderdag 3 januari 2008 18:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omg gevoelstemperatuur van onder de -10nou veel plezier
Werk er nu pas 2 dagen mee en moet zeggen: De mogelijkheden zijn enorm. Zal nog flink wat aanloop problemen opleveren om alles exact nmaar wens te krijgen, maar dan heb je ook wat.quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:29 schreef Bjoro het volgende:
[..]
sterkte daarmee.....werken wij ook mee...
Heb ook een paar dikke Denon componenten staan, eigenlijk komt er al bijna 20 jaar niks anders dan Denon bij mij het huis in.quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:29 schreef pascalheister het volgende:
thuis
zaterdag mijn nieuwe speeltje ophalen
Denon AVR 3808![]()
[ afbeelding ]
heb je toch nog ergens smaak voorquote:Op donderdag 3 januari 2008 19:27 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Heb ook een paar dikke Denon componenten staan, eigenlijk komt er al bijna 20 jaar niks anders dan Denon bij mij het huis in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |