en terechtquote:Op donderdag 3 januari 2008 13:24 schreef rubbereend het volgende:oi
* rubbereend is heel trots op de VBL users. Ik krijg van alle kanten van Fok! allemaal leuke reacties over ons jubileum stuk
sterkte daarmee.....werken wij ook mee...quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:24 schreef DIGGER het volgende:
Lekker, werken met gesloten telefoonlijnen. Maar wel ff wennen, totaal nieuw software pakket (Navision voor de ICT'ers).
bekend pakket, maar wij gebruiken het nietquote:Op donderdag 3 januari 2008 12:24 schreef DIGGER het volgende:
Lekker, werken met gesloten telefoonlijnen. Maar wel ff wennen, totaal nieuw software pakket (Navision voor de ICT'ers).
quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:24 schreef rubbereend het volgende:oi
* rubbereend is heel trots op de VBL users. Ik krijg van alle kanten van Fok! allemaal leuke reacties over ons jubileum stuk
je moet bij Sien daarvoor wezenquote:Op donderdag 3 januari 2008 13:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gooi er toch eens warme melk in man
Wat moet je nou met warme melk?quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sien bloes wil een zeer lauwe bak koffie met azijn erin. Dan heeft ze verkeerde koffiequote:Op donderdag 3 januari 2008 14:39 schreef Bluezz het volgende:
Hiotjes, konijnebek
Griotje?
@Bjoor, feli met je nieuwe baan, wat SCHnel geregeld
@Barman, warme melk om de koffie verkeerd te maken ja
Tis ook heel erg leuk geworden, zelfs voor mijquote:Op donderdag 3 januari 2008 13:24 schreef rubbereend het volgende:oi
Koffie met melkquote:Op donderdag 3 januari 2008 13:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
inderdaad, zonde van de melkquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |