die hadden we ook met Rommedahlquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:06 schreef peaceman het volgende:
Ik lees dat jullie het ook niet bepaald eens zijn over Perez.
Persoonlijk begrijp ik niet dat PSV hem laat gaan. Doelpunten en assists gegarandeerd.
Tip: leer eens zelf eens normaal reageren voordat je anderen ervan beschuldigt niet inhoudelijk te posten, dan word je een stuk serieuzer genomen. Lees je eigen posts eens terug, misschien dat je dan snapt wat ik bedoel.quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:27 schreef ErikT het volgende:
[..]
Goed zo, weer een inhoudelijke post.
zo 28-1 Roda JC PSV 2 - 0quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:56 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
De resultaten in uitwedstrijden kunnen ze maar beter achterwege laten, daarin zullen we ergens onderaan geëindigd zijn.
Dembele lijkt me een meer logische optie indien fit.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:42 schreef Chadi het volgende:
[..]
Alves is gewoon een goede spits en die gaat AZ punten opleveren zolang hij niet de vedette gaat uithangen en de sfeer gaat verzieken. Verder moet je dan natuurlijk pelle of Arie er naast gaan zetten
En toen zei ik al dat het een klein wonder was dat we met zoveel fouten in de verdediging zo weinig tegen kregen en dat de tijd dat wel recht zou trekken. Dat klopt aardig lijkt me zo.quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er is maanden geleden al gezegd dat we verdedigers genoeg hebben en onder Koeman kregen we met dit materiaal ook gewoon nauwelijks tegendoelpunten.
Er is inderdaad ENORM veel dat het huidige elftal nog moet lerenquote:Op woensdag 2 januari 2008 12:52 schreef okee6 het volgende:
[..]
Ik zie ook geen noodzaak daartoe. Iedereen ziet dat het huidig elftal nog veel kan leren.
Die deed het in zijn laatste periode dan ook heel goed bij PSV, als we die toen in de winterstop hadden laten vertrekken naar Ajax zou dat ook stom geweest zijn.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die hadden we ook met Rommedahlzo zijn er nog 10 voetballes die doelpunten en assist garanderen.
Er komt een betere trainer aan, plus dat twee uitdagende ploegen zich al hebben versterkt. PSV gaat lerenquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er is inderdaad ENORM veel dat het huidige elftal nog moet leren
ik was er vergeten bij te zetten dat de clubleiding dat vooral vondquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En toen zei ik al dat het een klein wonder was dat we met zoveel fouten in de verdediging zo weinig tegen kregen en dat de tijd dat wel recht zou trekken. Dat klopt aardig lijkt me zo.![]()
Was jij niet tegen het beoordelen van voetballers op cijfers alleen, dat zou dan namelijk ook gelden voor hoe vaak je verdediging gepasseerd wordt.
Ze zoeken een echte nummer 10, ik geloof dat ze in Eindhoven nog wel een talent voor op die positie hebben rondlopen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:05 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Heerenveen haalt gewoon weer een goedkoop toptalent uit scandinavie die ze over 3 jaar weer voor 10 miljoen verkopen.
quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze zoeken een echte nummer 10, ik geloof dat ze in Eindhoven nog wel een talent voor op die positie hebben rondlopen.
Het zou me dus niks verbazen als we straks Bakkal aan Heerenveen verkopen.
Kan Ajax 'm volgend jaar voor 10 miljoen overnemen omdat Perez niet voldoetquote:
Az loopt 11 punten achter op psv, en gezien de hoeveelheid kansen Az in een wedstrijd krijgt ben ik bang dat ze straks met Alves gewoon mee gaan doen om het kampioenschap. Als het vertrouwen eenmaal terug is bij Az kan het daar ook ineens erg goed gaan lopen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:07 schreef Tallie1982 het volgende:
Dat iedereen denkt dat AZ zoveel beter wordt als ze Alves halen. AZ gaat echt niet kampioen worden met Alves. Ze kunnen op dit moment gewoon niet voetballen
Hiddink, doe ons dit niet aan!quote:@ Morrigun: Ik ga het nog erger voor je maken, want ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Hiddink al 5 gesprekken heeft gehad met Ajax en vanaf de zomer de nieuwe TD van Ajax wordt en 40-50 miljoen ter beschikking krijgt voor spelers.
Mijn bron is Alfsons Groenendijk, voor de goede orde.
Dat zou echt fantastisch zijn. En de gasten van Studio Voetbal hadden dus wel gelijk en het was niet alleen een beetje speculeren.
Die verdediger had er inderdaad allang moeten zijnquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik was er vergeten bij te zetten dat de clubleiding dat vooral vondik heb al vanaf het begin van de competitie geroepen dat er een ervaren verdediger bij moest
Of de Koef. Want die zit toch maar op de bank.quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze zoeken een echte nummer 10, ik geloof dat ze in Eindhoven nog wel een talent voor op die positie hebben rondlopen.
Het zou me dus niks verbazen als we straks Bakkal aan Heerenveen verkopen.
Dit is echt te erg voor woorden als dit waar zou zijnquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:09 schreef Morrigun99 het volgende:
Van een ander forum, waar ik me beklaagde over het vertrek van Perez en de eventuele gang van Hiddink naar Ajax:
[..]
Hiddink, doe ons dit niet aan!
Perez is er wel de persoon naar om de boel te verzieken als hij zijn zin niet krijgt. Ik denk dus niet dat er veel anders op zat. Ik kan er juist daarom al niet mee zitten. Goede voetballer, maar bij ieder interview merkte je alweer dat iets hem niet zinde. Dat werd door journalisten natuurlijk ook uitgebuit door er telkens schaamteloos naar te gissen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:06 schreef peaceman het volgende:
Persoonlijk begrijp ik niet dat PSV hem laat gaan. Doelpunten en assists gegarandeerd.
Volgens mij wist Perez al veel langer dat hij terug zou gaan naar Ajax, omdat hij zo rustig bleef tijdens die interviews.quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:39 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Perez is er wel de persoon naar om de boel te verzieken als hij zijn zin niet krijgt. Ik denk dus niet dat er veel anders op zat. Ik kan er juist daarom al niet mee zitten. Goede voetballer, maar bij ieder interview merkte je alweer dat iets hem niet zinde. Dat werd door journalisten natuurlijk ook uitgebuit door er telkens schaamteloos naar te gissen.
Het zou me een beetje tegenvallen van hem, niet zozeer dat hij naar Ajax gaat maar hij heeft toch nog gewoon een contract met de Russen en het lijkt me niet dat zijn karwei daar al af is.quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:13 schreef Zwansen het volgende:
Tja, Hiddink houdt wel van uitdagingen...
Ja, wat zou jij doen als je kon kiezen tussen een club die je met open armen ontvangt en je een gigantisch budget geeft om mee te werken en een club waar je altijd alles voor gedaan heeft maar waar je niet gepruimd wordt door de Raad van Commissarissen die je het liefst buiten de deur houden?quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:04 schreef rubbereend het volgende:
ik zou er echt grondig van balen als Hiddink voor Ajax aan de gang gaat. Des te belangrijker dus dat de PSV leiding hem bij de club betrekt en zn kennis op één of andere manier gebruikt.
Stevens zat net bij 'De wereld draait door'. Volgens Borst werd Ajax kampioen waarop van Nieuwkerk de vraag stelde: denk jij dat ook? Volgens Stevens was de transfermarkt nog open tot 31 januari.quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:23 schreef WooZ het volgende:
en stevens heeft dus invloed gehad op de transfer van perez![]()
ja daar heb ik 't ook vanquote:Op woensdag 2 januari 2008 20:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Stevens zat net bij 'De wereld draait door'. Volgens Borst werd Ajax kampioen waarop van Nieuwkerk de vraag stelde: denk jij dat ook? Volgens Stevens was de transfermarkt nog open tot 31 januari.
Dus wie weet..
Huh, jij was toch Feyenoorder???quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:56 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
De resultaten in uitwedstrijden kunnen ze maar beter achterwege laten, daarin zullen we ergens onderaan geëindigd zijn.
vooralsnog is er nog steeds niet getekendquote:Op woensdag 2 januari 2008 23:25 schreef the_legend_killer het volgende:
Over het Hiddink bericht
Hiddink slaagt ook niet overal
En hij zit nog tot 2010 in Rusland
Ik snap heel goed wat je bedoelt. Maar de toon van mijn reactie op jou was niet enkel gebaseerd op die specifieke post van jou. Je bent altijd enorm negatief over het bestuur van PSV, iets wat ik onterecht vind.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tip: leer eens zelf eens normaal reageren voordat je anderen ervan beschuldigt niet inhoudelijk te posten, dan word je een stuk serieuzer genomen. Lees je eigen posts eens terug, misschien dat je dan snapt wat ik bedoel.
Het zou me wel verbazen. Hiddink heeft zijn baan toch voor het uitzoeken. Waarom dan Ajax? Van de andere kant, lekker dicht bij huis.quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:04 schreef rubbereend het volgende:
ik zou er echt grondig van balen als Hiddink voor Ajax aan de gang gaat. Des te belangrijker dus dat de PSV leiding hem bij de club betrekt en zn kennis op één of andere manier gebruikt.
Ja mondelinge overeenkomst, maar het is nog niet officieel, dus Hiddink kan zeker bij ajax aan de slag na het EK als hij dat besluit te doen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:25 schreef the_legend_killer het volgende:
Over het Hiddink bericht
Hiddink slaagt ook niet overal
En hij zit nog tot 2010 in Rusland
Alleen jammer dat we niet goed presteren Stan!quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:02 schreef DennieXL het volgende:
Net op Nederland 1 of 3 een interview met Stan Valckx over de transfer van Pérez.
Hij vertelde min of meer hetzelfde als in het persbericht stond.
De interviewer vroeg aan hem waarom hij Pérez nou juist aan Ajax een directe concurrent verkocht.
Toen antwoorde hij iets á la we moeten eerst naar ons zelf kijken, als wij goed presteren dan hoeven we niet naar onze concurrent te kijken.
Waarom niet? Het is nog steeds de meest succesvolle club aller tijden in Nederland, ze hebben de hoogste begroting en vanwege hun grote achterland en grote populariteit in de rest van het land waarschijnlijk ook de meeste potentie. Hiddink is er precies de man voor die zoiets graag uit wil werken. Hij doet feitelijk momenteel hetzelfde in Rusland.quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:15 schreef ErikT het volgende:
[..]
Het zou me wel verbazen. Hiddink heeft zijn baan toch voor het uitzoeken. Waarom dan Ajax? Van de andere kant, lekker dicht bij huis.
Voetbalcentraal.nlquote:Op donderdag 3 januari 2008 11:14 schreef patrickt37 het volgende:
'PSV gaat Sergio Almiron huren van Juventus'
Gepubliceerd op 03-01-08 om 11:03 door Johan Kroon
Diverse bronnen weten ons te melden dat PSV vermoedelijk Sergio Bernardo Almiron (foto) gaat huren. De middenvelder van Juventus wil graag verhuurd worden aan een andere club om zo meer aan spelen toe te komen.
Naast PSV zou ook Olympiakos Pireaus geďnteresseerd zijn in Almiron. De Argentijn vertrekt echter liever naar Eindhoven omdat hij daar meer aan spelen zou toekomen. PSV wil Almiron graag voor een half jaar huren van Juventus.
De 27-jarige Almiron is sinds afgelopen zomer actief voor Juventus. Daarvoor kwam hij uit voor achtereenvolgens Newell's Old Boys, Udinese, Verona en Empoli.
Nog niet misschien.quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:25 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Huh, jij was toch Feyenoorder???
De succesvolste club aller tijden..maar de afgelopen 10 jaar toch niet meer. Of ben jij altijd van het oude koeien uit de sloot halenquote:Op donderdag 3 januari 2008 10:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waarom niet? Het is nog steeds de meest succesvolle club aller tijden in Nederland, ze hebben de hoogste begroting en vanwege hun grote achterland en grote populariteit in de rest van het land waarschijnlijk ook de meeste potentie. Hiddink is er precies de man voor die zoiets graag uit wil werken. Hij doet feitelijk momenteel hetzelfde in Rusland.
quote:PSV denkt het vertrek van Kenneth Perez op te vangen door Balázs Dzsudzsák (20) nu al naar Nederland te halen. De Eindhovenaren willen daar een deel van de 1,8 miljoen euro die Ajax voor Perez betaalt, aanwenden. De Hongaarse linksbenige aanvaller tekende onlangs al een vijfjarig contract, dat komende zomer ingaat. „We zijn met Debrecen in gesprek om Balázs deze maand aan de selectie toe te voegen”, zegt technisch manager Stan Valckx, die hoopvol is gestemd.
„Uiterlijk zaterdag denk ik uitsluitsel te hebben, maar het ziet er goed uit. De competitie in Hongarije is al afgelopen, dus eigenlijk is er geen belemmering. De speler zelf wil ook graag.” Volgens meesterscout Piet de Visser wordt PSV er met Dzsudzsák in plaats van Perez niet slechter van. ,,Balázs is een echte linkerflankspeler, Kenneth kwam veel meer naar binnen. Het spel van Ibrahim Afellay, Timmy Simons en vooral Danko Lazovic zal nu beter tot zijn recht komen, denk ik.”
Had al zon gevoel dat ik het al eerder heb gelezen dat ze hem eerder wilden terughalen. Nog voordat Perez wegwas.quote:BTW: Kwam die Hongaar niet al in de winterstop?
Hmmm 1 van de argumenten om Perez weer te laten was toch de doorstroming van het eigen talent? Dat die meer zouden spelen? En dan gaan ze misschien een buitenlander halen voor het middenveld?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |