abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 2 januari 2008 @ 13:47:46 #101
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55721890
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 13:06 schreef peaceman het volgende:
Ik lees dat jullie het ook niet bepaald eens zijn over Perez.
Persoonlijk begrijp ik niet dat PSV hem laat gaan. Doelpunten en assists gegarandeerd.
die hadden we ook met Rommedahl zo zijn er nog 10 voetballes die doelpunten en assist garanderen.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_55721942
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 12:27 schreef ErikT het volgende:

[..]

Goed zo, weer een inhoudelijke post.
Tip: leer eens zelf eens normaal reageren voordat je anderen ervan beschuldigt niet inhoudelijk te posten, dan word je een stuk serieuzer genomen. Lees je eigen posts eens terug, misschien dat je dan snapt wat ik bedoel.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_55721945
Ik vind het niet heel erg dat Perez gaat, alleen snap ik het niet dat ze hem terug laten gaan naar Ajax. Zeker als de transfersom 1,8 miljoen is, dan doen ze toch echt iets verkeerd in mijn ogen
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_55721958
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 12:56 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

De resultaten in uitwedstrijden kunnen ze maar beter achterwege laten, daarin zullen we ergens onderaan geëindigd zijn.
zo 28-1 Roda JC PSV 2 - 0
zo 11-2 Sparta Rotterdam PSV 1 - 1
za 17-2 Heracles Almelo PSV 0 - 2
zo 11-3 Excelsior PSV 0 - 0
za 31-3 NAC Breda PSV 1 - 1
za 7-4 NEC PSV 2 - 1
zo 22-4 FC Utrecht PSV 1 - 1
zo 19-8 Heracles Almelo PSV 0 - 2
za 1-9 FC Twente PSV 0 - 0
za 29-9 NAC Breda PSV 1 - 1
zo 28-10 Sparta Rotterdam PSV 1 - 4
za 3-11 SC Heerenveen PSV 2 - 1
za 24-11 Excelsior PSV 1 - 4
za 1-12 De Graafschap PSV 0 - 1
wo 26-12 FC Groningen PSV 2 - 1

15 gespeeld, 5 gewonnen, 6 gelijk, 4 verloren.

21 punten.
  woensdag 2 januari 2008 @ 13:52:19 #105
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_55721991
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 13:42 schreef Chadi het volgende:

[..]

Alves is gewoon een goede spits en die gaat AZ punten opleveren zolang hij niet de vedette gaat uithangen en de sfeer gaat verzieken. Verder moet je dan natuurlijk pelle of Arie er naast gaan zetten
Dembele lijkt me een meer logische optie indien fit.
Deadly Duo; Afonso en Moussa

Nu weer ontopic aub; PSV!

In 1 maand tijd uitwedstrijden tegen achtervolgens feyenoord, ajax en az....
Na deze reeks zal het wel duidelijk zijn hoe de kaarten geschud zijn denk ik.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_55722003
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 12:38 schreef rubbereend het volgende:

[..]

er is maanden geleden al gezegd dat we verdedigers genoeg hebben en onder Koeman kregen we met dit materiaal ook gewoon nauwelijks tegendoelpunten.
En toen zei ik al dat het een klein wonder was dat we met zoveel fouten in de verdediging zo weinig tegen kregen en dat de tijd dat wel recht zou trekken. Dat klopt aardig lijkt me zo.

Was jij niet tegen het beoordelen van voetballers op cijfers alleen, dat zou dan namelijk ook gelden voor hoe vaak je verdediging gepasseerd wordt .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_55722024
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 12:52 schreef okee6 het volgende:

[..]

Ik zie ook geen noodzaak daartoe. Iedereen ziet dat het huidig elftal nog veel kan leren.
Er is inderdaad ENORM veel dat het huidige elftal nog moet leren
pi_55722118
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 13:47 schreef rubbereend het volgende:

[..]

die hadden we ook met Rommedahl zo zijn er nog 10 voetballes die doelpunten en assist garanderen.
Die deed het in zijn laatste periode dan ook heel goed bij PSV, als we die toen in de winterstop hadden laten vertrekken naar Ajax zou dat ook stom geweest zijn.
pi_55722188
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 13:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Er is inderdaad ENORM veel dat het huidige elftal nog moet leren
Er komt een betere trainer aan, plus dat twee uitdagende ploegen zich al hebben versterkt. PSV gaat leren
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 2 januari 2008 @ 14:03:50 #110
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55722265
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 13:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

En toen zei ik al dat het een klein wonder was dat we met zoveel fouten in de verdediging zo weinig tegen kregen en dat de tijd dat wel recht zou trekken. Dat klopt aardig lijkt me zo.

Was jij niet tegen het beoordelen van voetballers op cijfers alleen, dat zou dan namelijk ook gelden voor hoe vaak je verdediging gepasseerd wordt .
ik was er vergeten bij te zetten dat de clubleiding dat vooral vond ik heb al vanaf het begin van de competitie geroepen dat er een ervaren verdediger bij moest
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_55722299
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 13:05 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

Heerenveen haalt gewoon weer een goedkoop toptalent uit scandinavie die ze over 3 jaar weer voor 10 miljoen verkopen.
Ze zoeken een echte nummer 10, ik geloof dat ze in Eindhoven nog wel een talent voor op die positie hebben rondlopen.

Het zou me dus niks verbazen als we straks Bakkal aan Heerenveen verkopen .
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 2 januari 2008 @ 14:05:57 #112
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55722318
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ze zoeken een echte nummer 10, ik geloof dat ze in Eindhoven nog wel een talent voor op die positie hebben rondlopen.

DeLuna vindt me dik ;(
pi_55722368
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:05 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Kan Ajax 'm volgend jaar voor 10 miljoen overnemen omdat Perez niet voldoet .
pi_55722381
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 13:07 schreef Tallie1982 het volgende:
Dat iedereen denkt dat AZ zoveel beter wordt als ze Alves halen. AZ gaat echt niet kampioen worden met Alves. Ze kunnen op dit moment gewoon niet voetballen
Az loopt 11 punten achter op psv, en gezien de hoeveelheid kansen Az in een wedstrijd krijgt ben ik bang dat ze straks met Alves gewoon mee gaan doen om het kampioenschap. Als het vertrouwen eenmaal terug is bij Az kan het daar ook ineens erg goed gaan lopen.
pi_55722412
Van een ander forum, waar ik me beklaagde over het vertrek van Perez en de eventuele gang van Hiddink naar Ajax:
quote:
@ Morrigun: Ik ga het nog erger voor je maken, want ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Hiddink al 5 gesprekken heeft gehad met Ajax en vanaf de zomer de nieuwe TD van Ajax wordt en 40-50 miljoen ter beschikking krijgt voor spelers.

Mijn bron is Alfsons Groenendijk, voor de goede orde.

Dat zou echt fantastisch zijn. En de gasten van Studio Voetbal hadden dus wel gelijk en het was niet alleen een beetje speculeren.
Hiddink, doe ons dit niet aan!
pi_55722430
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:03 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ik was er vergeten bij te zetten dat de clubleiding dat vooral vond ik heb al vanaf het begin van de competitie geroepen dat er een ervaren verdediger bij moest
Die verdediger had er inderdaad allang moeten zijn

Het verlies van Cocu en Alex 'intern' oplossen was geen goed idee
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_55722436
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Of de Koef. Want die zit toch maar op de bank.

pi_55722828
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:09 schreef Morrigun99 het volgende:
Van een ander forum, waar ik me beklaagde over het vertrek van Perez en de eventuele gang van Hiddink naar Ajax:
[..]

Hiddink, doe ons dit niet aan!
Dit is echt te erg voor woorden als dit waar zou zijn
Patat Friet
pi_55723080
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 13:06 schreef peaceman het volgende:
Persoonlijk begrijp ik niet dat PSV hem laat gaan. Doelpunten en assists gegarandeerd.
Perez is er wel de persoon naar om de boel te verzieken als hij zijn zin niet krijgt. Ik denk dus niet dat er veel anders op zat. Ik kan er juist daarom al niet mee zitten. Goede voetballer, maar bij ieder interview merkte je alweer dat iets hem niet zinde. Dat werd door journalisten natuurlijk ook uitgebuit door er telkens schaamteloos naar te gissen.

edit: oh, we waren alweer een pagina verder...

Betrouwbare bronnen om een forum geloof ik doorgaans niet. Maar zou inderdaad een behoorlijke domper zijn als Hiddink bij Ajax aan de slag gaat
We sure are cute for two ugly people.
pi_55723190
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:39 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Perez is er wel de persoon naar om de boel te verzieken als hij zijn zin niet krijgt. Ik denk dus niet dat er veel anders op zat. Ik kan er juist daarom al niet mee zitten. Goede voetballer, maar bij ieder interview merkte je alweer dat iets hem niet zinde. Dat werd door journalisten natuurlijk ook uitgebuit door er telkens schaamteloos naar te gissen.
Volgens mij wist Perez al veel langer dat hij terug zou gaan naar Ajax, omdat hij zo rustig bleef tijdens die interviews.
  woensdag 2 januari 2008 @ 15:13:42 #121
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_55723906
Tja, Hiddink houdt wel van uitdagingen...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 2 januari 2008 @ 16:04:43 #122
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55725127
ik zou er echt grondig van balen als Hiddink voor Ajax aan de gang gaat. Des te belangrijker dus dat de PSV leiding hem bij de club betrekt en zn kennis op één of andere manier gebruikt.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_55725371
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 15:13 schreef Zwansen het volgende:
Tja, Hiddink houdt wel van uitdagingen...
Het zou me een beetje tegenvallen van hem, niet zozeer dat hij naar Ajax gaat maar hij heeft toch nog gewoon een contract met de Russen en het lijkt me niet dat zijn karwei daar al af is.
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 16:04 schreef rubbereend het volgende:
ik zou er echt grondig van balen als Hiddink voor Ajax aan de gang gaat. Des te belangrijker dus dat de PSV leiding hem bij de club betrekt en zn kennis op één of andere manier gebruikt.
Ja, wat zou jij doen als je kon kiezen tussen een club die je met open armen ontvangt en je een gigantisch budget geeft om mee te werken en een club waar je altijd alles voor gedaan heeft maar waar je niet gepruimd wordt door de Raad van Commissarissen die je het liefst buiten de deur houden?

Ik wist het wel, met zo'n keus zat ik ook meteen in Amsterdam.

[ Bericht 45% gewijzigd door Grrrrrrrr op 02-01-2008 16:21:58 ]
pi_55726159
Ik denk dat het meer hobby wordt voor die man. Hij woont in de buurt en hij is meer dan welcom in amsterdam en de man om Cruijf eindelijk buiten de deur te houden. Die lult een hoop en doet niks.
pi_55729849
en stevens heeft dus invloed gehad op de transfer van perez
pi_55730131
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 20:23 schreef WooZ het volgende:
en stevens heeft dus invloed gehad op de transfer van perez
Stevens zat net bij 'De wereld draait door'. Volgens Borst werd Ajax kampioen waarop van Nieuwkerk de vraag stelde: denk jij dat ook? Volgens Stevens was de transfermarkt nog open tot 31 januari.

Dus wie weet..
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_55730334
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 20:35 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Stevens zat net bij 'De wereld draait door'. Volgens Borst werd Ajax kampioen waarop van Nieuwkerk de vraag stelde: denk jij dat ook? Volgens Stevens was de transfermarkt nog open tot 31 januari.

Dus wie weet..
ja daar heb ik 't ook van
  woensdag 2 januari 2008 @ 21:27:22 #128
11102 knep
Mountainfreak
pi_55731422
Bleh wat een gedoe .
pi_55732367
Stevens = koning.
pi_55732895

De beste zet sinds jaren, en zeker omdat er nu duidelijkheid is hoe en wat.. geen geniepig half half gedoe van Reker. Nou nog een elftal waar ie uberhaupt mee KAN presteren en dan heb ik er alle vertrouwen in!
pi_55733872
Net op Nederland 1 of 3 een interview met Stan Valckx over de transfer van Pérez.
Hij vertelde min of meer hetzelfde als in het persbericht stond.
De interviewer vroeg aan hem waarom hij Pérez nou juist aan Ajax een directe concurrent verkocht.
Toen antwoorde hij iets á la we moeten eerst naar ons zelf kijken, als wij goed presteren dan hoeven we niet naar onze concurrent te kijken.
pi_55734529
Over het Hiddink bericht

Hiddink slaagt ook niet overal

En hij zit nog tot 2010 in Rusland
  woensdag 2 januari 2008 @ 23:25:42 #133
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_55734543
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 12:56 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

De resultaten in uitwedstrijden kunnen ze maar beter achterwege laten, daarin zullen we ergens onderaan geëindigd zijn.
Huh, jij was toch Feyenoorder???
><(({°>
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 2 januari 2008 @ 23:56:24 #135
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55735272
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 23:25 schreef the_legend_killer het volgende:
Over het Hiddink bericht

vooralsnog is er nog steeds niet getekend
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 3 januari 2008 @ 00:09:30 #136
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_55735535
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 13:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Tip: leer eens zelf eens normaal reageren voordat je anderen ervan beschuldigt niet inhoudelijk te posten, dan word je een stuk serieuzer genomen. Lees je eigen posts eens terug, misschien dat je dan snapt wat ik bedoel.
Ik snap heel goed wat je bedoelt. Maar de toon van mijn reactie op jou was niet enkel gebaseerd op die specifieke post van jou. Je bent altijd enorm negatief over het bestuur van PSV, iets wat ik onterecht vind.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  donderdag 3 januari 2008 @ 00:15:26 #137
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_55735649
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 16:04 schreef rubbereend het volgende:
Het zou me wel verbazen. Hiddink heeft zijn baan toch voor het uitzoeken. Waarom dan Ajax? Van de andere kant, lekker dicht bij huis.
Maar zoveel zorgen maak ik me er niet om. Wie zegt dat Hiddink als TD net zo goed is als als trainer. Bovendien zit er bij Ajax zoveel mis, die moeten nog wel 5 jaar navelstaren voordat ze het weer op de rails hebben.
pi_55735852
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 23:25 schreef the_legend_killer het volgende:
Over het Hiddink bericht

Ja mondelinge overeenkomst, maar het is nog niet officieel, dus Hiddink kan zeker bij ajax aan de slag na het EK als hij dat besluit te doen.
  donderdag 3 januari 2008 @ 01:36:57 #139
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_55737225
Mooi optreden van Stevens bij DWDD
pi_55740180
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 23:02 schreef DennieXL het volgende:
Net op Nederland 1 of 3 een interview met Stan Valckx over de transfer van Pérez.
Hij vertelde min of meer hetzelfde als in het persbericht stond.
De interviewer vroeg aan hem waarom hij Pérez nou juist aan Ajax een directe concurrent verkocht.
Toen antwoorde hij iets á la we moeten eerst naar ons zelf kijken, als wij goed presteren dan hoeven we niet naar onze concurrent te kijken.
Alleen jammer dat we niet goed presteren Stan!
pi_55740252
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 00:15 schreef ErikT het volgende:

[..]

Het zou me wel verbazen. Hiddink heeft zijn baan toch voor het uitzoeken. Waarom dan Ajax? Van de andere kant, lekker dicht bij huis.
Waarom niet? Het is nog steeds de meest succesvolle club aller tijden in Nederland, ze hebben de hoogste begroting en vanwege hun grote achterland en grote populariteit in de rest van het land waarschijnlijk ook de meeste potentie. Hiddink is er precies de man voor die zoiets graag uit wil werken. Hij doet feitelijk momenteel hetzelfde in Rusland.
pi_55741438
'PSV gaat Sergio Almiron huren van Juventus'
Gepubliceerd op 03-01-08 om 11:03 door Johan Kroon

Diverse bronnen weten ons te melden dat PSV vermoedelijk Sergio Bernardo Almiron (foto) gaat huren. De middenvelder van Juventus wil graag verhuurd worden aan een andere club om zo meer aan spelen toe te komen.

Naast PSV zou ook Olympiakos Pireaus geïnteresseerd zijn in Almiron. De Argentijn vertrekt echter liever naar Eindhoven omdat hij daar meer aan spelen zou toekomen. PSV wil Almiron graag voor een half jaar huren van Juventus.

De 27-jarige Almiron is sinds afgelopen zomer actief voor Juventus. Daarvoor kwam hij uit voor achtereenvolgens Newell's Old Boys, Udinese, Verona en Empoli.
  donderdag 3 januari 2008 @ 11:36:24 #143
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_55741860
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 11:14 schreef patrickt37 het volgende:
'PSV gaat Sergio Almiron huren van Juventus'
Gepubliceerd op 03-01-08 om 11:03 door Johan Kroon

Diverse bronnen weten ons te melden dat PSV vermoedelijk Sergio Bernardo Almiron (foto) gaat huren. De middenvelder van Juventus wil graag verhuurd worden aan een andere club om zo meer aan spelen toe te komen.

Naast PSV zou ook Olympiakos Pireaus geïnteresseerd zijn in Almiron. De Argentijn vertrekt echter liever naar Eindhoven omdat hij daar meer aan spelen zou toekomen. PSV wil Almiron graag voor een half jaar huren van Juventus.

De 27-jarige Almiron is sinds afgelopen zomer actief voor Juventus. Daarvoor kwam hij uit voor achtereenvolgens Newell's Old Boys, Udinese, Verona en Empoli.
Voetbalcentraal.nl
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_55742102
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 23:25 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

Huh, jij was toch Feyenoorder???
Nog niet misschien.
  donderdag 3 januari 2008 @ 12:07:58 #145
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_55742497
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 10:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Waarom niet? Het is nog steeds de meest succesvolle club aller tijden in Nederland, ze hebben de hoogste begroting en vanwege hun grote achterland en grote populariteit in de rest van het land waarschijnlijk ook de meeste potentie. Hiddink is er precies de man voor die zoiets graag uit wil werken. Hij doet feitelijk momenteel hetzelfde in Rusland.
De succesvolste club aller tijden..maar de afgelopen 10 jaar toch niet meer. Of ben jij altijd van het oude koeien uit de sloot halen Nieuwe tijden zijn aangebroken
pi_55743666
quote:
PSV denkt het vertrek van Kenneth Perez op te vangen door Balázs Dzsudzsák (20) nu al naar Nederland te halen. De Eindhovenaren willen daar een deel van de 1,8 miljoen euro die Ajax voor Perez betaalt, aanwenden. De Hongaarse linksbenige aanvaller tekende onlangs al een vijfjarig contract, dat komende zomer ingaat. „We zijn met Debrecen in gesprek om Balázs deze maand aan de selectie toe te voegen”, zegt technisch manager Stan Valckx, die hoopvol is gestemd.

„Uiterlijk zaterdag denk ik uitsluitsel te hebben, maar het ziet er goed uit. De competitie in Hongarije is al afgelopen, dus eigenlijk is er geen belemmering. De speler zelf wil ook graag.” Volgens meesterscout Piet de Visser wordt PSV er met Dzsudzsák in plaats van Perez niet slechter van. ,,Balázs is een echte linkerflankspeler, Kenneth kwam veel meer naar binnen. Het spel van Ibrahim Afellay, Timmy Simons en vooral Danko Lazovic zal nu beter tot zijn recht komen, denk ik.”
pi_55743736
De competitie in Hongarije is afgelopen, wanneer begint die weer dan? Toch niet pas in de zomer weer.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_55743829
quote:
BTW: Kwam die Hongaar niet al in de winterstop?
Had al zon gevoel dat ik het al eerder heb gelezen dat ze hem eerder wilden terughalen. Nog voordat Perez wegwas.

Heb een goed gevoel bij deze transfer, volgens mij wordt het een topper
Patat Friet
pi_55743902
-------- Koef ------- Lazovic
-------------------------------
--------------- Aissati
Dzsudzsak ------------- Afellay
--------------- Simons
-- Rajkovic ---------------- Alcides
------- Salcido --- Marcellis
---------------- Gomes

?

Alcides doet het wel goed de laatste tijd.
  donderdag 3 januari 2008 @ 13:13:20 #150
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_55743947
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 13:00 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]
Hmmm 1 van de argumenten om Perez weer te laten was toch de doorstroming van het eigen talent? Dat die meer zouden spelen? En dan gaan ze misschien een buitenlander halen voor het middenveld?
pi_55744013
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 12:07 schreef leolinedance het volgende:

[..]

De succesvolste club aller tijden..maar de afgelopen 10 jaar toch niet meer. Of ben jij altijd van het oude koeien uit de sloot halen Nieuwe tijden zijn aangebroken
Ajax heeft nog steeds de meest uitgebreide erelijst, helaas. Maar we zijn flink ingelopen wat landstitels betreft.

Maar daar zit voor een man als Hiddink de uitdaging, de enorme potentie die Ajax heeft omzetten in resultaten.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 3 januari 2008 @ 13:59:35 #152
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55744899
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 13:13 schreef peaceman het volgende:

[..]

Hmmm 1 van de argumenten om Perez weer te laten was toch de doorstroming van het eigen talent? Dat die meer zouden spelen? En dan gaan ze misschien een buitenlander halen voor het middenveld?
verschil is dat Perez vooral op de plek wil spelen waar Afellay of Aissati speelt of dat hij vanaf links steeds naar binnen trekt en de ruimte voor de jonkies dichtloopt......

als ik het goed begrijp is Dzsudzsak veel meer iemand die de ruimte op links in duikt. Dan kan Lazovic voortaan ook weer voor de goal blijven ipv lekker op links te gaan lopen en zich vast te lopen met zn acties. Ik vind dat Lazovic in het centrum veel gevaarlijker is. Slaan we dus 2 vliegen in één klap
DeLuna vindt me dik ;(
pi_55745192
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 13:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ajax heeft nog steeds de meest uitgebreide erelijst, helaas. Maar we zijn flink ingelopen wat landstitels betreft.

Maar daar zit voor een man als Hiddink de uitdaging, de enorme potentie die Ajax heeft omzetten in resultaten.
Hiddink gaat echt niet komen
pi_55745364
bên bờ hồ Hoàn Kiếm giữa lòng Thủ Đô Hà Nội, là nơi lưu trú lý tưởng cho du khách mọi miền đất nước và khách Quốc tế về công tác, tham quan du lịch Hà Nội

en als ik terugben, heeft psv punten laten liggen tegen 020 feyenoord az en met moeite de punten gepakt tegen excelsior en sparta in eigen huis en vvv uit

Houdoe hè
pi_55745733
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 13:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
-------- Koef ------- Lazovic
--------------- Aissati
Dzsudzsak ------------- Afellay
--------------- Simons
-- Rajkovic ---------------- Alcides
------- Salcido --- Marcellis
---------------- Gomes

?

Alcides doet het wel goed de laatste tijd.
Kan Rajkovic een beetje linksback spelen dan
pi_55745925
Tegen CSKA ging dat perfect. Tegen Roda...mwah
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  donderdag 3 januari 2008 @ 15:39:30 #157
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_55747172
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 14:20 schreef WooZ het volgende:
bên bờ hồ Hoàn Kiếm giữa lòng Thủ Đô Hà Nội, là nơi lưu trú lý tưởng cho du khách mọi miền đất nước và khách Quốc tế về công tác, tham quan du lịch Hà Nội

en als ik terugben, heeft psv punten laten liggen tegen 020 feyenoord az en met moeite de punten gepakt tegen excelsior en sparta in eigen huis en vvv uit

Houdoe hè
heb je nou al je seizoenskaart opgezegd ?
pi_55747541
quote:
Hongaar Balázs Dzsudzsák maandag al in Eindhoven
03 januari 2008 15:45

Balázs Dzsudzsák.

PSV heeft overeenstemming bereikt met Debreceni VSC over de directe overgang van de Hongaarse international Balázs Dzsudzsák naar PSV. In eerste instantie zou de 21-jarige aanvallende middenvelder pas in de zomer naar PSV komen, maar door het vertrek van Kenneth Perez is zijn overgang versneld.

Linkshalf/linksbuiten
De net 21-jarige Dzsudzsák is geboren in Nyirlugos op 23 december 1986, is 1.79 meter groot en staat te boek als een veelzijdige speler die zowel linkshalf als linksbuiten kan spelen. Hij is ook linksbenig en heeft een goede (vrije) trap in de benen. Debreceni VSC werd de laatste drie seizoenen op rij kampioen en won drie Hongaarse Supercups. Als Dzsudzsák zich maandag in Eindhoven meldt voor de eerste training ondertekent hij een contract voor vier-en-een-half-seizoen. “Balázs Dzsudzsák is een talentvolle jongen en een goede aankoop voor de toekomst”, zei Stan Valckx nog in oktober toen de Hongaar bij PSV te gast was.

© PSV NV
pi_55747732
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 15:39 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

heb je nou al je seizoenskaart opgezegd ?
Ik heb em aa'n m'n zusje gegeven, telt dat ook?

hopelijk zit ik vrij snel nadat ik terugkom voor een half jaartje in Canada, hoef ik me ff niet te ergeren aan dat wanbeleid

Ik vind het nog steeds een gruwelijke kutstreek, los van het feit dat je hem weg doet of niet, je doet dat al helemaal niet voor HETZELFDE BEDRAG aan de CONCURRENT

Ik heb nog wel een kaartje over voor de UEFA Cup op Oost, dus als je eens Europees voetbal mee wilt maken, dan kom de 13/2 maar naar eindhoven, potje bier op stratum en dan hopsakee het stadion in

En nu ben ik echt weg
  donderdag 3 januari 2008 @ 16:05:28 #160
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_55747816
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 15:54 schreef DennieXL het volgende:

[..]
Niet te hopen voor jullie dat het de nieuwe Beasley of Robert is
pi_55748155
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 16:05 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Niet te hopen voor jullie dat het de nieuwe Beasley of Robert is
Wat is er mis met Beasley
Beasley
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 3 januari 2008 @ 16:20:37 #162
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55748202
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 16:01 schreef WooZ het volgende:

[..]

Ik heb em aa'n m'n zusje gegeven, telt dat ook?

hopelijk zit ik vrij snel nadat ik terugkom voor een half jaartje in Canada, hoef ik me ff niet te ergeren aan dat wanbeleid

Ik vind het nog steeds een gruwelijke kutstreek, los van het feit dat je hem weg doet of niet, je doet dat al helemaal niet voor HETZELFDE BEDRAG aan de CONCURRENT
had Ajax hem dan ook niet aan ons moeten verkopen?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_55748342
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 15:54 schreef DennieXL het volgende:

[..]

Goed nieuws lijkt me
pi_55748382
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 14:13 schreef Tallie1982 het volgende:

[..]

Hiddink gaat echt niet komen
Waarom niet volgens jou? Het lijkt mij namelijk echt een klus die hem op het lijf geschreven is. Verder is hij al aardig op leeftijd dus een klus dicht bij huis is niet onaannemelijk. En de RvC van PSV pruimt hem niet dus in Eindhoven kan hij niet terecht.
pi_55748438
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 16:25 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Goed nieuws lijkt me
Mwoh, hij wordt als 21-jarige neergezet als "jongen voor de toekomst", dat doet bij mij nou niet bepaald hooggespannen verwachtingen oproepen. Het zal wel net als met Reis gaan....
pi_55749035
Maar waarom dan toch tussentijds gehaald, enkel voor de breedte?
That's all folks!
pi_55749070
Reis is pas 18. Lijkt me niks mis met deze transfer. Beter dan dat je het niet probeert iig.
PSV kan nu eenmaal niet uit de supertalenten vijver vissen en moet gewoon ook een klein beetje gokken met zulke spelers. Ze kosten iig geen miljoenen dus laat maar komen.

Ik snap overigens niet waarom Hiddink naar Amsterdam zou gaan. Hij is nog in goede conditie en de miljoenen liggen voor het oprapen in Rusland, niks bindt hem volgens mij aan Nederland. Verder zal de RvC denk ik ook wel zien dat ze een fout hebben gemaakt destijds maar goed.
Money won is twice as sweet as money earned.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 3 januari 2008 @ 16:58:21 #168
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55749178
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 16:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Mwoh, hij wordt als 21-jarige neergezet als "jongen voor de toekomst", dat doet bij mij nou niet bepaald hooggespannen verwachtingen oproepen. Het zal wel net als met Reis gaan....
Reis is als 18 jarige gehaald voor de toekomst
DeLuna vindt me dik ;(
pi_55749259
quote:

[..]

Ja dat valt me ook een beetje tegen, de meeste jongens die voor de toekomst gehaald worden bij psv floppen

Ik dacht dat het een speler was die er direct zou staan.....
Patat Friet
pi_55749937
Dat spreekt ook lekker veel vertrouwen in Aissati en Bakkal om die Hongaar er nu al bij te halen
pi_55750085
PSV deze transferperiode nu al +2
pi_55750116
Heerlijk om te lezen, al die reacties van niet-wetenden. En de relativerende van rubbereend

Dus wat hebben we nu geleerd:
Reis is 18
PSV's strategie is gebaseerd op groei van de jeugd en kwaliteitshandhaving in de (goedkopere) breedte
Dzsudzsák speelt op de flank

Je zou zowaar kunnen stellen dat er enige lijn in het beleid komt, en dat zonder tegelijk miljoenen euro's over de balk te smijten -zoals meer gebruikelijk. Een goede zaak!
pi_55750243
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 16:54 schreef neilpad het volgende:
Reis is pas 18. Lijkt me niks mis met deze transfer. Beter dan dat je het niet probeert iig.
PSV kan nu eenmaal niet uit de supertalenten vijver vissen en moet gewoon ook een klein beetje gokken met zulke spelers. Ze kosten iig geen miljoenen dus laat maar komen.
Als het niks wordt is het weggegooid geld, dus proberen om te proberen zou ik zeker niet doen. Reis zal ondertussen 19 zijn toch, of zit ik er naast? Punt is, hij werd ook gehaald als een jongen voor de toekomst maar heeft nog nauwelijks een minuut gespeeld. Alleen in het begin van de competitie, terwijl de technische staf vorig jaar bijkans superlatieven tekort kwam om hem te prijzen.

Als "voor de toekomst" betekent dat je in de praktijk niet goed genoeg bent voor het eerste dan zie ik nog geen enkele reden om te gaan juichen over deze transfer.
quote:
Ik snap overigens niet waarom Hiddink naar Amsterdam zou gaan. Hij is nog in goede conditie en de miljoenen liggen voor het oprapen in Rusland, niks bindt hem volgens mij aan Nederland. Verder zal de RvC denk ik ook wel zien dat ze een fout hebben gemaakt destijds maar goed.
Leeftijd, hij is de 60 al voorbij he, op een gegeven moment wil je ook wel eens wat meer gaan genieten van je leven, je vrouw, kinderen, kleinkinderen zolang je dat nog goed kan. Dat gaat makkelijker als je bij Ajax TD bent dan dat je in Rusland weken van 80 uur maakt. Voor het geld hoeft Guus het sowieso niet meer te doen na 2 jaar Rusland en dan laat ik nog maar even buiten beschouwing wat hij de rest van zijn carriere verdient heeft. En van een club die veel potentie heeft maar tegenvallende resultaten heeft de laatste jaren weer iets maken is precies zo'n uitdaging die mensen als Hiddink graag zien, vooral als er een zak geld beschikbaar is.

Ik kan me dus prima voorstellen dat Hiddink een baan in Amsterdam aan zou nemen. Ik zeg niet dat hij het doet maar onlogisch zou het niet zijn.

Wat onze RvC betreft, daar hangen volgens mij nog wel de nodige mannetjes rond die Hiddink niet moeten. Dat soort mensen is nou ook niet bepaald het soort dat van zichzelf fouten toegeeft. Veel grote ego's en haantjesgedrag, dat was heel duidelijk te zien destijds. Af en toe dacht ik echt dat Timmer en co wilden bewijzen dat ze een grotere pik hadden dan Hiddink en v. Raaij .
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 16:58 schreef rubbereend het volgende:

Reis is als 18 jarige gehaald voor de toekomst
Zie mijn punt boven.

Overigens denk ik dat de kans groot is dat je het niet gaat halen als je op je 18e te boek staat als groot talent maar vervolgens toch geen speelminuten krijgt in het eerste. Dan klopt er meestal iets niet.
pi_55751146
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 17:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Als het niks wordt is het weggegooid geld, dus proberen om te proberen zou ik zeker niet doen. Reis zal ondertussen 19 zijn toch, of zit ik er naast? Punt is, hij werd ook gehaald als een jongen voor de toekomst maar heeft nog nauwelijks een minuut gespeeld. Alleen in het begin van de competitie, terwijl de technische staf vorig jaar bijkans superlatieven tekort kwam om hem te prijzen.

Als "voor de toekomst" betekent dat je in de praktijk niet goed genoeg bent voor het eerste dan zie ik nog geen enkele reden om te gaan juichen over deze transfer.
[..]

Leeftijd, hij is de 60 al voorbij he, op een gegeven moment wil je ook wel eens wat meer gaan genieten van je leven, je vrouw, kinderen, kleinkinderen zolang je dat nog goed kan. Dat gaat makkelijker als je bij Ajax TD bent dan dat je in Rusland weken van 80 uur maakt. Voor het geld hoeft Guus het sowieso niet meer te doen na 2 jaar Rusland en dan laat ik nog maar even buiten beschouwing wat hij de rest van zijn carriere verdient heeft. En van een club die veel potentie heeft maar tegenvallende resultaten heeft de laatste jaren weer iets maken is precies zo'n uitdaging die mensen als Hiddink graag zien, vooral als er een zak geld beschikbaar is.

Ik kan me dus prima voorstellen dat Hiddink een baan in Amsterdam aan zou nemen. Ik zeg niet dat hij het doet maar onlogisch zou het niet zijn.

Wat onze RvC betreft, daar hangen volgens mij nog wel de nodige mannetjes rond die Hiddink niet moeten. Dat soort mensen is nou ook niet bepaald het soort dat van zichzelf fouten toegeeft. Veel grote ego's en haantjesgedrag, dat was heel duidelijk te zien destijds. Af en toe dacht ik echt dat Timmer en co wilden bewijzen dat ze een grotere pik hadden dan Hiddink en v. Raaij .
[..]

Zie mijn punt boven.

Overigens denk ik dat de kans groot is dat je het niet gaat halen als je op je 18e te boek staat als groot talent maar vervolgens toch geen speelminuten krijgt in het eerste. Dan klopt er meestal iets niet.
Wat ik probeer te zeggen is dat je gewoon nooit weet of een aankoop goed uitpakt. Topclubs kopen alleen maar gevestigde spelers en supertalenten die haast niet meer kunnen floppen. PSV kan dat gewoon niet.
Ik hoop iig dat er nog een routinier komt zoals Valckx aangaf, hoewel jij hier wel niet in zal geloven , maar ik ben van mening dat het met het huidige middenveld ook moet lukken. Heel het elftal draait gewoon een slecht seizoen, de aanvallende kwaliteit is er wel om iig op binnenlands niveau te presteren. Alleen de verdediging is gewoon veel te mager bezet. Ik hoop op een fatsoenlijke verdediger.

Wat betreft Reis snap ik niet dat ze hem niet verhuurd hadden aan VVV ofzo. Aan het begin was daar toch interesse voor Zeefuik en Reis? Nu moet de trainer de hele tijd Lazovic, Koevermans en Farfan tevreden houden en snap ik wel dat hij amper aan spelen toe komt. Overigens is hij volgens psvjeugd.nl deze zomer 18 geworden. Wanneer is iemand mislukt? Op z'n 19e ... ik weet het niet.

Als Hiddink de 60 voorbij is kan hij ook net zo goed stoppen in plaats van een hongerloontje ontvangen als TD bij Ajax, aangezien hij idd allang binnen is.
Money won is twice as sweet as money earned.
  donderdag 3 januari 2008 @ 18:33:00 #175
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_55751301
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 17:33 schreef Wooldoor het volgende:
Dat spreekt ook lekker veel vertrouwen in Aissati en Bakkal om die Hongaar er nu al bij te halen
Wat een onzin. Aissati en Bakkal spelen niet vanaf links.
En daarnaast, een selectie bestaat niet uit 11 spelers. Behalve bij Feyenoord

Volgens mij is dit een ontzettend goede aankoop.
  donderdag 3 januari 2008 @ 18:35:23 #176
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_55751358
quote:

[..]

Dat vindt Piet de Visser niet:
quote:
Volgens meesterscout Piet de Visser wordt PSV er met Dzsudzsák in plaats van Perez niet slechter van. ,,Balázs is een echte linkerflankspeler, Kenneth kwam veel meer naar binnen. Het spel van Ibrahim Afellay, Timmy Simons en vooral Danko Lazovic zal nu beter tot zijn recht komen, denk ik.”
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 3 januari 2008 @ 18:46:37 #177
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55751630
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 17:33 schreef Wooldoor het volgende:
ja want die beiden spelen zo veel op links
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 3 januari 2008 @ 18:49:52 #178
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55751702
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 17:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

[..]
Reis wordt op 6 juni 19, dus bijna..?

De tenchische staf heeft aan het begin van het seizoen duidelijk gezegd dat van Reis niet verwacht moet worden dat hij er meteen zal staan. (Toevallig dat ik gisteren nog de sportweek daarover las)

Daarbij is hij transfervrij gekomen naar mijn weten.
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 3 januari 2008 @ 18:52:46 #179
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_55751766
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 17:41 schreef okee6 het volgende:
Heerlijk om te lezen, al die reacties van niet-wetenden. En de relativerende van rubbereend

Dus wat hebben we nu geleerd:
Reis is 18
PSV's strategie is gebaseerd op groei van de jeugd en kwaliteitshandhaving in de (goedkopere) breedte
Dzsudzsák speelt op de flank

Je zou zowaar kunnen stellen dat er enige lijn in het beleid komt, en dat zonder tegelijk miljoenen euro's over de balk te smijten -zoals meer gebruikelijk. Een goede zaak!
Weet zo'n denigrerende post. Ik twijfel nog steeds of je niet gewoon een Jood bent.
  donderdag 3 januari 2008 @ 19:21:30 #180
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_55752487
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 18:52 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Weet zo'n denigrerende post. Ik twijfel nog steeds of je niet gewoon een Jood bent.
Pas op hè. Okee6 is wel de enige met kennis over alle complotten in de voetbalwereld, tot in de hoogste regionen van de UEFA.
  donderdag 3 januari 2008 @ 20:06:01 #181
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_55753466
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 13:59 schreef rubbereend het volgende:

[..]

verschil is dat Perez vooral op de plek wil spelen waar Afellay of Aissati speelt of dat hij vanaf links steeds naar binnen trekt en de ruimte voor de jonkies dichtloopt......

als ik het goed begrijp is Dzsudzsak veel meer iemand die de ruimte op links in duikt. Dan kan Lazovic voortaan ook weer voor de goal blijven ipv lekker op links te gaan lopen en zich vast te lopen met zn acties. Ik vind dat Lazovic in het centrum veel gevaarlijker is. Slaan we dus 2 vliegen in één klap
Als je het zo uitlegt, klinkt het idd logisch.
pi_55753570
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 18:46 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ja want die beiden spelen zo veel op links
Laatste wedstrijden dat Aissati speelde stond hij toch echt linkshalf. Op welke positie zou hij anders moeten spelen als Affelay en Simons al centraal spelen.
pi_55753632
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 18:52 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Als je wat wil stellen, moet je wel zorgen dat je iets weet. Bijvoorbeeld eerst of ik toevallig het Islamitisch geloof aanhang, want dan is het 'meest onwaarschijnlijk' dat ik Jood ben.
pi_55753798
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 18:49 schreef rubbereend het volgende:

[..]

De tenchische staf heeft aan het begin van het seizoen duidelijk gezegd dat van Reis niet verwacht moet worden dat hij er meteen zal staan. (Toevallig dat ik gisteren nog de sportweek daarover las)

Daarbij is hij transfervrij gekomen naar mijn weten.
Zag hem voor het eerst spelen tegen VVV, waar PSV met nog meer reserves 'evenals Ajax' gelijkspeelde voor dit seizoen. Vond Grrrrrrrr toen ook al niets. Misschien dat het vanwege z'n balkunstjes is, maar anders is het gewoon weer zo'n talent dat weinig speeltijd had gehad, als zo'n dertiger op retour weer de voorrang had gekregen. Logisch dat Grrrrrrrr weinig in hem zag, maar wie weet!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 3 januari 2008 @ 20:40:36 #185
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55754281
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 20:11 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

Laatste wedstrijden dat Aissati speelde stond hij toch echt linkshalf. Op welke positie zou hij anders moeten spelen als Affelay en Simons al centraal spelen.
in principe is de plek van Afellay (leer die naam eens goed joh ) ook de beste plek van Aissati . Aissati komt op links ook helemaal niet tot zn recht.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_55756405
sterke punt van Lazovic is juist dat ie in de 16 komt als ie er al staat zal het een makkie zijn om hem te verdedigen. Dus die ruimte op de flanken moet je niet dicht gaan lopen voor hem want daar begint meestal zijn actie.
  donderdag 3 januari 2008 @ 22:01:09 #187
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_55756502
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 20:11 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

Dat was dus omdat we geen linkshalf/linksvoor hebben. Hadden bedoel ik.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 3 januari 2008 @ 22:04:57 #188
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55756632
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 21:58 schreef Chadi het volgende:
sterke punt van Lazovic is juist dat ie in de 16 komt als ie er al staat zal het een makkie zijn om hem te verdedigen. Dus die ruimte op de flanken moet je niet dicht gaan lopen voor hem want daar begint meestal zijn actie.
probleem is dat hij tegenwoordig de bal vaak ophaald aan de linkerkant, prachtig, komt er ook nog een voorzet........ ja maar Farfan is aan de andere kan precies dezelfde speler dan moet je altijd met Koevermans spelen in 4-3-3
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 3 januari 2008 @ 22:33:35 #189
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55757402
Heeft de KNVB niet toevallig bij Da Costa ook een invoerfout gemaakt?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_55757472
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 22:04 schreef rubbereend het volgende:

[..]

probleem is dat hij tegenwoordig de bal vaak ophaald aan de linkerkant, prachtig, komt er ook nog een voorzet........ ja maar Farfan is aan de andere kan precies dezelfde speler dan moet je altijd met Koevermans spelen in 4-3-3
Het sterkste van die twee is dat ze juist voor die centrale mensen achterin niet te dekken zijn. verder is de back altijd op zoek naar een van die twee waardoor daar ook ruimte ontstaat. voor een middenvelder die erin kan lopen.
pi_55757508
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 22:33 schreef rubbereend het volgende:
Heeft de KNVB niet toevallig bij Da Costa ook een invoerfout gemaakt?

Zou me niks verbazen
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 3 januari 2008 @ 22:38:52 #192
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55757542
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 22:36 schreef Chadi het volgende:

[..]

Het sterkste van die twee is dat ze juist voor die centrale mensen achterin niet te dekken zijn. verder is de back altijd op zoek naar een van die twee waardoor daar ook ruimte ontstaat. voor een middenvelder die erin kan lopen.
alleen Lazovic geeft zelden een bal af
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 3 januari 2008 @ 22:44:12 #193
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_55757676
van psv.netwerk:
quote:
De laatste 10 jaar (1997-1998 t/m 2006-2007)
Landstitels: PSV 6 vs. ajax 3
Europees: PSV halve finale CL vs. ajax kwartfinale CL

De laatste 20 jaar (1987-1988 t/m 2006-2007)
Landstitels: PSV 11 vs. ajax 7
Europees: PSV 1x winst CL vs. ajax 1x winst CL

De laatste 30 jaar (1977-1978 t/m 2006-2007)
Landstitels: PSV 14 vs. ajax 12
Europees: PSV 1x winst CL vs. ajax 1x winst CL

De laatste 40 jaar (1967-1968 t/m 2006-2007)
Landstitels: PSV 16 vs. ajax 17
Europees: PSV 1x winst CL vs. ajax 4x winst CL
al 30 jaar de beste club van nederland
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
pi_55757692
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 22:38 schreef rubbereend het volgende:

[..]

alleen Lazovic geeft zelden een bal af
Daar hebben we er ook 1 van in de Arena
  donderdag 3 januari 2008 @ 23:47:35 #195
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_55759560
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 22:44 schreef djnospinzone het volgende:
van psv.netwerk:
[..]

Die wereldtitel van ajax laten we voor de zekerheid maar achterwege
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 4 januari 2008 @ 00:03:03 #196
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55760010
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 22:44 schreef djnospinzone het volgende:
van psv.netwerk:
[..]

en als je 25 jaar neemt ofzo valt het weer anders uit of 17, dat vind ik altijd van die makkelijke dingen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_55760491
Doedelzak
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_55763501
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 18:49 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Ik zeg toch, "of zit ik er naast? ".
quote:
Zoek nog maar eens op wat er eind vorig seizoen over hem geroepen werd. Toen zou je bijna geloven dat het de nieuwe Ronaldo was. . Mij lijkt het vooralsnog een gevalletje "Vonlanthen" (jaja, we gaan steeds verder terug in de tijd ).
pi_55763514
dat denk ik ook
  vrijdag 4 januari 2008 @ 07:07:43 #200
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_55763601
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 06:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik zeg toch, "of zit ik er naast? ".
[..]

Zoek nog maar eens op wat er eind vorig seizoen over hem geroepen werd. Toen zou je bijna geloven dat het de nieuwe Ronaldo was. . Mij lijkt het vooralsnog een gevalletje "Vonlanthen" (jaja, we gaan steeds verder terug in de tijd ).
nog verder....een Marcello 'tje of Claudio 'tje
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')