Inderdaad.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:30 schreef ErikT het volgende:
[..]Deze is echt lachwekkend. Ik zeg dat het zou kunnen dat ik er naast zit. Ik relativeer mijn mening. Oioioi, wat een drama!
[..]
Zie definitie van concurrent!quote:Dat zou toch kunnen met een verschil van 13 punten? Is Ajax dan een concurrent? Nee.
[..]
quote:Hieruit blijkt dat je niet kan lezen:
x.AZ
y.Ajax
z.Feyenoord
of:
x.Feyenoord
y.Ajax
z.AZ
of:
x.AZ
y.Feyenoord
z.Ajax
Met PSV erboven, ertussen, of eronder.
Jij zegt dat AZ en Feyenoord hoger gaan eindigen dan Ajax. Waarom heb je in 2 van de 3 rijtjes Ajax op de 2e plek?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:42 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ja laten we het hier weer over gaan hebben. Nog één keertje voor jou: de discussie gaat over de concurrenten van PSV. Niet over PSV. Ik denk dat, PSV buiten beschouwing latend, AZ en/of Feyenoord hoger gaan eindigen dan Ajax.
con·cur·rent1 (de ~ (m.), ~en)quote:En weer mis.
1. Feyenoord, AZ of PSV
2. Feyenoord, AZ, Ajax of PSV
3. Feyenoord, AZ, Ajax of PSV
En de 2e en 3e plaats zijn niet boeiend in de Eredivisie, dus zie ik Ajax niet als concurrent. Moeilijk he, begrijpend lezen?
[..]
Nou nog?
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
con·cur·rent1 (de ~ (m.), ~en)
1 iem. die met iem. anders naar hetzelfde doel streeft
Iemand kan zelf wel vinden dat hij een concurrent is (Ajax vindt ongetwijfeld dat ze voor de titel gaan), maar dan kan iemand anders die iemand nog wel niet als concurrent beschouwen.quote:Oftewel om je gelijk te halen moet je de definitie van concurrent aanpassen!
Dat ben ik wél met je eens, we moeten het bestuur wel iets meer krediet geven. Als ze 10 goede zetten maken en daarna 1 slechte wordt er weer een jaar gepraat over die slechte zet. Dat is natuurlijk niet fair.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:31 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik post die om Grrrrrrr in staat te stellen inhoudelijk op me te reageren met zijn eeuwige gezeik op het bestuur van PSV.
Dan moet je het misschien allemaal nog maar eens goed lezen.quote:
Wat ben je eigenlijk met me oneens? Dat Perez laten gaan geen goede zet is, toch? Dat begrijp ik wel. Maar ik denk dus dat het gezien de omstandigheden het beste was om te doen. Hoe jammer het misschien ook is. (Ik denk ook dat ik het minder jammer vind dan jij.)quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:39 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat ben ik wél met je eens, we moeten het bestuur wel iets meer krediet geven. Als ze 10 goede zetten maken en daarna 1 slechte wordt er weer een jaar gepraat over die slechte zet. Dat is natuurlijk niet fair.
Ja, dat zijn we niet eens. Perez maakt doelpunten en geeft assists. Nu gaat hij dat bij Ajax, wat natuurlijk wél een concurrent is, doen.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:41 schreef ErikT het volgende:
[..]
Wat ben je eigenlijk met me oneens? Dat Perez laten gaan geen goede zet is, toch? Dat begrijp ik wel. Maar ik denk dus dat het gezien de omstandigheden het beste was om te doen. Hoe jammer het misschien ook is. (Ik denk ook dat ik het minder jammer vind dan jij.)
Hmm reker kan je ook achterstevoor lezenquote:
Omdat hij Salcido, Simons, Afellay, Aissati en Gomes hun contracten heeft verlengt?quote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:48 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja, dat zijn we niet eens. Perez maakt doelpunten en geeft assists. Nu gaat hij dat bij Ajax, wat natuurlijk wél een concurrent is, doen.
Oh men ik baalde al toen hij naar jullie kwam want die man is gewoon goud waard op het veld.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:48 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja, dat zijn we niet eens. Perez maakt doelpunten en geeft assists. Nu gaat hij dat bij Ajax, wat natuurlijk wél een concurrent is, doen.
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
Jij zegt dat AZ en Feyenoord hoger gaan eindigen dan Ajax. Waarom heb je in 2 van de 3 rijtjes Ajax op de 2e plek?
Je zou eens moeten weten hoe het komtquote:
Toch nog een medestanderquote:dat Perez weg is
ik hoop alleen dat ze Ajax hetzelfde hebben geflikt in de onderhandelingen als Ajax toen PSV Perez haalde
Perez heeft is veel wedstrijden nauwelijks iets toegevoegd aan het spel behalve een paar acties. Verder zijn spelers als Bakkal veel dynamischer, daarbij komt dat hij een tikkende tijdbom isquote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:12 schreef ErikT het volgende:
[..]
Je zou eens moeten weten hoe het komt
[..]
Toch nog een medestander
Dus die doelpunten en assists zijn al snel vergeten?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Perez heeft is veel wedstrijden nauwelijks iets toegevoegd aan het spel behalve een paar acties.
er is nergens gezegd dat die doelpunten anders niet gemaakt waren? Andere spelers creeren ook. Ik vind dat Perez in veel wedstrijden zelfs het spel van PSV negatief beinvloed. Dan denk ik dat anderen daar meer toe kunnen voegen.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dus die doelpunten en assists zijn al snel vergeten?
Dat is bijna hetzelfde zeggen als dat Koevermans nog niets heeft toegevoegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |