abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55820757
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 16:54 schreef DennieXL het volgende:
Ik denk dat een versterking achterin toch geen kwaad kan.
Ik denk dat het absolute noodzaak is. Maar zoals ik al zei, over een maandje zullen we wel eens evalueren .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_55821539
quote:
‘Kenneth Perez is inzetbaar tegen PSV’

PSV-trainer Sef Vergoossen verklaart zondag op PSV.tv dat de vertrokken Kenneth Perez (foto, links) gewoon tegen zijn oude ploeg in actie kan komen. Volgens de oefenmeester hebben Ajax en PSV geen afspraken gemaakt over het niet uitmogen komen van Perez tegen de regerend landskampioen.

Vergoossen: ‘Dat mag officieel ook niet. Ik vind ook dat je je over dit soort dingen niet al te druk moet maken. Je moet gewoon zorgen dat je beter dan je tegenstander bent. Dan heb je de meeste kans om te winnen.’

Ajax en PSV treffen elkaar woensdag 30 januari in Amsterdam. (JvE)
Beetje raar aangezien de wedstrijd eigenlijk al paar weken geleden was ?
quote:
PSV gaat toch naar buitenland

EINDHOVEN - Voor PSV geen trainingskamp in Doebai met oefenduels tegen topclubs als Internazionale en VfB Stuttgart. Nee, de landskampioen reist komende week af naar België en bereidt zich daar voor op de tweede seizoenshelft.

PSV begint onder het bewind van nieuwe trainer Sef Vergoossen maandag in Eindhoven aan de eerste training van 2008. Met vervolgens een driedaags trainingskamp in België en op dinsdag een oefenduel tegen Fortuna Sittard hoopt Vergoossen de selectie 'op scherp' te zetten voor de topper van zaterdag tegen Feyenoord.
  zondag 6 januari 2008 @ 13:42:26 #278
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_55821732
wat ik vooral erg vind is dat er kennelijk tegen Gomes wordt gelogen over versterkingen..., of de media moet er weer een aparte draai aan hebben gegeven. Ach ja, we hebben nog 3 weken, en wie weet wordt onze nieuwe hongaar (die hopelijk wat meer speelminuten krijgt als Feher) wel DE revelatie
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
  zondag 6 januari 2008 @ 14:02:50 #279
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_55822224
quote:
Op zondag 6 januari 2008 13:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik denk dat het absolute noodzaak is. Maar zoals ik al zei, over een maandje zullen we wel eens evalueren .
Zullen we het anders aan het einde van het seizoen evalueren?
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  zondag 6 januari 2008 @ 14:21:27 #280
202065 McLovin
I am McLovin.
pi_55822633
quote:
Op zondag 6 januari 2008 14:02 schreef ErikT het volgende:

[..]

Nee
Have YOU actually ever met anyone named McLovin?
  zondag 6 januari 2008 @ 14:56:43 #281
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_55823418
quote:
Op zondag 6 januari 2008 14:21 schreef McLovin het volgende:

[..]

Nee
Stomme ik. Ik denken dat alleen de eindstand van belang is
pi_55823580
quote:
Op zondag 6 januari 2008 14:02 schreef ErikT het volgende:

[..]

Tussentijdse evaluties zijn niet nuttig?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zondag 6 januari 2008 @ 15:14:40 #283
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_55823737
quote:
Op zondag 6 januari 2008 14:56 schreef ErikT het volgende:

[..]

Stomme ik. Ik denken dat alleen de eindstand van belang is
quote:
Op zondag 6 januari 2008 15:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat dus. Jij bent echt niet de slimste thuis he
  zondag 6 januari 2008 @ 15:22:17 #284
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_55823914
quote:
Op zondag 6 januari 2008 15:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik vind een maand wel heel kort. We krijgen een nieuwe trainer! Ik vind een half seizoen eigenlijk nog te kort.
  zondag 6 januari 2008 @ 15:23:04 #285
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_55823932
quote:
Op zondag 6 januari 2008 15:14 schreef leolinedance het volgende:

[..]

[..]

Dat dus. Jij bent echt niet de slimste thuis he
Iemand met een andere mening is niet per definitie dom.
  zondag 6 januari 2008 @ 15:25:11 #286
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_55823985
quote:
Op zondag 6 januari 2008 15:23 schreef ErikT het volgende:

[..]

Iemand met een andere mening is niet per definitie dom.
Ik zie je wel vaker heel erg eigenwijs reageren in het PSV topic. Als verschillende mensen constant een andere mening hebben moet je ook eens bij jezelf te raden gaan vind ik.
  zondag 6 januari 2008 @ 15:31:50 #287
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_55824125
quote:
Op zondag 6 januari 2008 15:25 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik zie je wel vaker heel erg eigenwijs reageren in het PSV topic. Als verschillende mensen constant een andere mening hebben moet je ook eens bij jezelf te raden gaan vind ik.
Ja en? Dat ik vaak niet dezelfde mening heb als de meerderheid zegt helemaal niks over mijn intelligentie. Het betekent alleen maar dat ik andere afwegingen maak.

Vreemde instelling trouwens. Als jij het vaak oneens bent aangaande een bepaald onderwerp met je vrienden, dan pas je alleen daarom (en niet om de argumenten) je mening aan? Slappe knieën noem ik dat.
  zondag 6 januari 2008 @ 15:33:00 #288
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_55824147
quote:
Op zondag 6 januari 2008 15:31 schreef ErikT het volgende:

[..]

Ja en? Dat ik vaak niet dezelfde mening heb als de meerderheid zegt helemaal niks over mijn intelligentie. Het betekent alleen maar dat ik andere afwegingen maak.

Vreemde instelling trouwens. Als jij het vaak oneens bent aangaande een bepaald onderwerp met je vrienden, dan pas je alleen daarom (en niet om de argumenten) je mening aan? Slappe knieën noem ik dat.
Of dwarsigheid/rebels.
  zondag 6 januari 2008 @ 15:35:44 #289
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_55824224
quote:
Op zondag 6 januari 2008 15:33 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Of dwarsigheid/rebels.
Zo kan je heet ook interpreteren.

Uiteindelijk komen alle meningsverschillen hier voort uit een verschil in vertrouwen in de club PSV. PSV heeft de afgelopen jaren een ontzettend goede indruk op mij gemaakt. Dat ze bij PSV wel eens een rare sprong (lijken te?) maken doet daar niks aan af. Veel users hier hangen dan meteen in de gordijnen en vinden bv dat het bestuur moet oprotten of dat Jan Reker kut is of iets dergelijks. Ik ben wat voorzichtiger, omdat het verleden leert dat PSV zijn zaakjes op orde heeft. Ik ga pas gillen als ik echt geslagen wordt. En dan waarschijnlijk niet hier.

En o ja: ik vind het dus vervelend als er op PSV gezeken wordt, omdat dit naar mijn mening prematuur of onterecht is. Ook al zijn het PSV-ers die het doen.
PSV heeft ons de afgelopen jaren heel veel gegeven. Mooie wedstrijden in de CL, kampioenschappen. Een beetje liefde terug mag dus ook wel in iets mindere tijden.
En we zijn nog altijd PSV, de beste club van Nederland.
  zondag 6 januari 2008 @ 15:41:18 #290
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_55824399
quote:
Op zondag 6 januari 2008 15:35 schreef ErikT het volgende:

[..]

Zo kan je heet ook interpreteren.

Uiteindelijk komen alle meningsverschillen hier voort uit een verschil in vertrouwen in de club PSV. PSV heeft de afgelopen jaren een ontzettend goede indruk op mij gemaakt. Dat ze bij PSV wel eens een rare sprong (lijken te?) maken doet daar niks aan af. Veel users hier hangen dan meteen in de gordijnen en vinden bv dat het bestuur moet oprotten of dat Jan Reker kut is of iets dergelijks. Ik ben wat voorzichtiger, omdat het verleden leert dat PSV zijn zaakjes op orde heeft. Ik ga pas gillen als ik echt geslagen wordt. En dan waarschijnlijk niet hier.

En o ja: ik vind het dus vervelend als er op PSV gezeken wordt, omdat dit naar mijn mening prematuur of onterecht is. Ook al zijn het PSV-ers die het doen.
PSV heeft ons de afgelopen jaren heel veel gegeven. Mooie wedstrijden in de CL, kampioenschappen. Een beetje liefde terug mag dus ook wel in iets mindere tijden.
En we zijn nog altijd PSV, de beste club van Nederland.
Deze grote lijn ben ik met je eens. Wat meer vertrouwen mag wel, wat ik eerder ook al eens schreef. Maar om nu te zeggen dat alles wat het bestuur doet góed is gaat ook te ver. Positieve dingen worden nu eenmaal minder goed onthouden als de negatieve. Als Perez aan het eind van het jaar topscoorder is wordt daar over geklaagd, maar als we volgend jaar kampioen worden zal niemand het meer hebben over de contractverlenging van Gomes, Salcido, Afellay, Aissati en Simons.
  zondag 6 januari 2008 @ 15:50:25 #291
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_55824618
quote:
Op zondag 6 januari 2008 15:41 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Deze grote lijn ben ik met je eens. Wat meer vertrouwen mag wel, wat ik eerder ook al eens schreef. Maar om nu te zeggen dat alles wat het bestuur doet góed is gaat ook te ver. Positieve dingen worden nu eenmaal minder goed onthouden als de negatieve. Als Perez aan het eind van het jaar topscoorder is wordt daar over geklaagd, maar als we volgend jaar kampioen worden zal niemand het meer hebben over de contractverlenging van Gomes, Salcido, Afellay, Aissati en Simons.
Ik ben het ook niet eens met alles wat het bestuur doet en zegt. Hier een voorbeeldje uit dit topic:
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 12:41 schreef ErikT het volgende:
Okee, daar zit wel wat in. Maar t is toch vreemd om eerst je best te doen iemand te halen, en als het dan niet lukt, zeggen dat hij niet nodig is.
pi_55824699
quote:
Op zondag 6 januari 2008 15:41 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Het gaat natuurlijk om een afweging. Wil je een duur noodverband, zonder titelgarantie? Of wil je ruim baan geven aan groei op zowel middenveld als verdediging, zonder titelgarantie?

Daarbij is Stevens pas komende zomer in staat om de juiste keuzes te maken, alleen op dat moment. Het lijkt vreemd om dan nu met weinig geld te investeren. Eerst maar eens zien welke jongelingen niet door de mand vallen.
  zondag 6 januari 2008 @ 16:00:31 #293
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_55824883
quote:
Op zondag 6 januari 2008 15:53 schreef okee6 het volgende:

[..]

Het gaat natuurlijk om een afweging. Wil je een duur noodverband, zonder titelgarantie? Of wil je ruim baan geven aan groei op zowel middenveld als verdediging, zonder titelgarantie?

Daarbij is Stevens pas komende zomer in staat om de juiste keuzes te maken, alleen op dat moment. Het lijkt vreemd om dan nu met weinig geld te investeren. Eerst maar eens zien welke jongelingen niet door de mand vallen.
Van welke jongelingen verwacht jij dat ze door de mand vallen? Bijvoorbeeld Aissati, Bakkal, Marcellis, Zeefuik, Jonathan, Fagner? Ik zie eigenlijk in al deze spelers wel potentie
pi_55824964
quote:
Op zondag 6 januari 2008 15:22 schreef ErikT het volgende:

[..]

Ik vind een maand wel heel kort. We krijgen een nieuwe trainer! Ik vind een half seizoen eigenlijk nog te kort.
De nieuwe trainer is na een half seizoen al weer weg hoor .

Maar waarom ik een maand kies: in die maand krijgen we AZ, Ajax en Feyenoord voor onze kiezen. Typisch wedstrijden om te kijken waar je staat.
pi_55825135
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:00 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Van welke jongelingen verwacht jij dat ze door de mand vallen? Bijvoorbeeld Aissati, Bakkal, Marcellis, Zeefuik, Jonathan, Fagner? Ik zie eigenlijk in al deze spelers wel potentie
Het is bijvoorbeeld aan Da Costa en Afellay om te laten zien dat zij komend seizoen definitief een plek in de basis verdienen. Afellay lijkt dit seizoen al wat harder, van Da Costa moet dat nog blijken. Aissati moet nog steeds zijn kans grijpen, Marcellis wordt steeds beter. Op de spitspositie ligt het veel lastiger, eigenlijk moet je die jongens uitlenen tot ze genoeg eredivisie-ervaring hebben. Meestal kiezen ze er dan voor om niet weer voor een basisplaats bij PSV te vechten, maar gaan ze elders spelen met een zekere plaats. Zeefuik zal het wel niet redden. Jonathan en Fagner heb ik nog te weinig zien spelen om over te oordelen.
pi_55825193
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Maar waarom ik een maand kies: in die maand krijgen we AZ, Ajax en Feyenoord voor onze kiezen. Typisch wedstrijden om te kijken waar je staat.
Typisch ja. PSV zou met Perez tegen Ajax voetballen en tegen een AZ zonder Alves. Op dit moment weten we nog niet hoe dat bij die wedstrijden zal gaan zijn. Zeker is wel dat als een betaald voetbalorganisatie op basis van dergelijke evaluatie zou moeten draaien, je geen boekjaar zou durven presenteren.
  zondag 6 januari 2008 @ 16:26:49 #297
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_55825488
edit: fokfoutje: dubbel
  zondag 6 januari 2008 @ 16:27:21 #298
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_55825504
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ok, daar heb je me. Maar dan nog, kan je volgens mij beter in de zomer aan het begin van een nieuw tijdperk gaan investeren.
quote:
Ja dat snap ik. Maar ik ben niet zo geïnteresseerd in waar we staan. Ik ben benieuwd naar wat dit team kan over een jaar of anderhalf.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 6 januari 2008 @ 16:49:30 #299
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55826044
nieuwe staat klaar
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 6 januari 2008 @ 16:56:43 #300
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55826210
ik open hem wel
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')