McDonalds, das hier om de hoekquote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:20 schreef deepart het volgende:
Zoiets kan je verwachten met een tent die gelijk staat aan de MCDonalds
Waar woon je dan? McKaatsheuvel?quote:
AIDS zeg ik jequote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:22 schreef Gizmo112 het volgende:
Sontweg, daar lopen de kippetjes toch na een uur of elf 's avonds vrij rond ?
Roemeense heroinekippetjes zonder tanden wel te verstaan.
Smakelijk eten doe je niet bij een fastfoodketenquote:
ok, lekkerquote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:24 schreef Gizmo112 het volgende:
[..]
Nee, daar zit nu sinds een week of 2 (??) ook een KFC.
Als ik nu weg ga, ben ik misschien wel voor 20 uur voorzien van een bucket kip (het is 5 minuten rijden)quote:
Het is allang achterhaald dat de KFC, Mac, en Burger King geen fastfood ketens zijn.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:17 schreef detulp050 het volgende:
Het is nieuwjaarsdag en je hebt to-taal geen zin om te koken. Er zit sinds kort een KFC in Groningen (Sontweg) en ik hou wel van kip. Dus de auto in, op naar de KFC en in de rij. Op zich al best een lange rij voor de KFC-drive, maar dat is vast een goed teken. Wel jammer van al die sjonnie-auto's, maar goed.
[ afbeelding ]
Sta ik maar liefst 30 (!!!) minuten in de drive voordat ik bij het bestelpraatpaaltje ben. Ik was al vrij zat van de hele situatie, maar ik had wel honger, dus toch maar wat besteld. Je kunt toch niet uit de rij
Besteld, gewacht, de struikjes bekeken, nog wat vuurwerk gezien, radio geluisterd, motor uit. Motor aan, op naar het eerste (en tevens laatste) raampje. Inmiddels in totaal 50 (!!!) minuten vanaf het moment dat ik de auto in de drive heb gemanoeuvreerd.
Eenmaal bij het raampje gezien waarom het allemaal zo langzaam ging en besloten dat ze de kip maar mogen fryen waar de zon niet schijnt. Totaal verbouwereerde jongen -die waarschijnlijk de hele avond al gezeik van klanten naar zijn hoofd krijgt- mompelt iets over 'ik begrijp het', 'sorry' en 'morgen is het beter'. Daarna maar snel naar huis gegaan en een pizza bestelt. Ik ga toch godverdomme geen 50 minuten wachten bij een fastfoodketen en er nog 28 euro voor betalenDaar kan ik in Groningen ook gewoon voor eten in een leuk eetcafé en ik hoef er geen 50 minuten op te wachten ook.
Korte samenvatting van de klacht: KFC is te duur en het duurt te lang voordat je door de drive bent.
"We know what to do with chicken, but we have no clue about speedy service"
Pizza
Beetje veel idd.quote:
Eigenlijk vrij kansloos idd.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:55 schreef detulp050 het volgende:
14 euro per persoon aan kip en Franse Frietjes
in mijn oudelullenmodus toch meer dan 60 gulden met zijn tweetjes
Supermarktpizza'squote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:00 schreef detulp050 het volgende:
Gelukkig waren de pizza's maar 16 euro samenén de bezorger was er binnen de 40 minuten
Dus natuurlijk betaald met een briefje van 20 en gezegt "laat de rest maar zitten". Anders heb je de eerst volgende keer een dikke fluim op je pizzaquote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:00 schreef detulp050 het volgende:
Gelukkig waren de pizza's maar 16 euro samenén de bezorger was er binnen de 40 minuten
Een Bucket van 8,75quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:12 schreef beertenderrr het volgende:
wat heb je wel niet besteld voor die 28 euro?
En voor je vrouw?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:16 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Een Bucket van 8,75
Twee wraps (die leken me niet groot, maar misschien zijn ze wel groot)
Een Zinger tower burger
Een Filet tower burger
en twee frietjes
Nou geloof me, die dingen vullen voor geen meter...quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:22 schreef detulp050 het volgende:Dat is voor ons samen natuurlijk
Die wraps zijn vast behoorlijk groot, want ze waren iets van 3 euro per stuk.
Een biefstuk kost ook 35 euro en is zo klein als een knikker.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:22 schreef detulp050 het volgende:Dat is voor ons samen natuurlijk
Die wraps zijn vast behoorlijk groot, want ze waren iets van 3 euro per stuk.
Wellicht kun je met Pasen naar een meubelboulevard gaan, misschien dat daar dan niemand aan denkt en je niet in een rij hoeft te staan.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:17 schreef detulp050 het volgende:
Het is nieuwjaarsdag en je hebt to-taal geen zin om te koken. [...]
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:07 schreef HEvaRe het volgende:
[..]
Wellicht kun je met Pasen naar een meubelboulevard gaan, misschien dat daar dan niemand aan denkt en je niet in een rij hoeft te staan.
Vind je het gek?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:23 schreef Skaai het volgende:
Ik heb 14 jaar geleden voor het eerst en voor het laatst bij de KFC gegeten. In Amerika welteverstaan. Het was zo ranzig, het lag achter een smoezelige ranzige vette vitrine. Ik ben genezen van KFC.. Volgende keer weer Sizzlers
.
Je bent toch ook geen koe?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:47 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Hier in Hengelo hebben ze elke keer wel weer iets nietOf iets van kip is op, maar meestal de mais
Daar zijn ze wel snel. En heb je voor een eurootje of 7 een Big Mac menu supersizedquote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:20 schreef deepart het volgende:
Zoiets kan je verwachten met een tent die gelijk staat aan de MCDonalds
Ga dan ook naar de Subway! Dat duurt ook lang, maar daar loopt de helft van de rij de zaak uit vanwege het lange wachten.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:17 schreef detulp050 het volgende:
Korte samenvatting van de klacht: KFC is te duur en het duurt te lang voordat je door de drive bent.
"We know what to do with chicken, but we have no clue about speedy service"
Sommige mensen lezen de OP en jij reageert zonder dat te doen. Er waren slechts 7 a 8 auto's voor mij, oftewel, niet drukker dan een doordeweekse avond bij de Mac. Het gaat erom dat ze niet op een normale snelheid de bestellingen kunnen leverenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:07 schreef HEvaRe het volgende:
[..]
Wellicht kun je met Pasen naar een meubelboulevard gaan, misschien dat daar dan niemand aan denkt en je niet in een rij hoeft te staan.
De Subway in de Brugstraat is altijd vrij snelquote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:07 schreef The_Verve het volgende:
Ga dan ook naar de Subway! Dat duurt ook lang, maar daar loopt de helft van de rij de zaak uit vanwege het lange wachten.
Kon ik maar de zaak uitlopen bij de KFC-drivequote:Maar nee, jij moest zonodig de KFC proberen. Niet dat ik dat deze week niet ook ga doen...
Dan was je toch naar binnen gelopen? Auto op de handrem en naar binnen gaanquote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:49 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Als ik nu weg ga, ben ik misschien wel voor 20 uur voorzien van een bucket kip (het is 5 minuten rijden)
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:11 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Sommige mensen lezen de OP en jij reageert zonder dat te doen. Er waren slechts 7 a 8 auto's voor mij, oftewel, niet drukker dan een doordeweekse avond bij de Mac. Het gaat erom dat ze niet op een normale snelheid de bestellingen kunnen leveren
Dit was je enige informatie over het aantal auto's en de drukte.quote:Op zich al best een lange rij voor de KFC-drive, maar dat is vast een goed teken.
Heeeerlijk vreten. Opzich is het tamelijk fastfood, maar wel gezonde fastfood. lekkere sla, lekker beleg, lekker vleesch zelf broodje geheel bepalen enzoquote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:04 schreef __Saviour__ het volgende:
wat is er zo bijzonder aan dat subway wat hier ook genoemd wordt?
Hehe, waar de Subway zit is idd Brugstraat. En de Hasret zit in de Astraatquote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:26 schreef detulp050 het volgende:
Ik ging wel eens naar Hasret in de Brugstraat, maar sinds het een andere eigenaar is ben ik er nooit meer geweest.
Moet je naar de Subway in Meppel komen. Hier staat nooit een rij. Hoe ze het hoofd boven water houden weet ik niet, ben allang blij dat ze er nog zitten.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:14 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Heeeerlijk vreten. Opzich is het tamelijk fastfood, maar wel gezonde fastfood. lekkere sla, lekker beleg, lekker vleesch zelf broodje geheel bepalen enzo. Tis gewoon echt lekker
Gewoon eens proberen, ja het is duur, maar het is het ook waard![]()
Oh, en het wachten duurt lang.![]()
Klopt. De AH daar is Brugstraat.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:27 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Hehe, waar de Subway zit is idd Brugstraat. En de Hasret zit in de Astraat.
Ik dacht dat de hele straat t/m A-kerk de Astraat was. Maar/m die ene brug is t dus Astraat, en tussen A-kerk en brug in, is het de Brugstraat..
meppel is me te ver weg. Als ik naar een Subway ga, ga ik naar Drachten of Groningen, (beide ong 25km).quote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:27 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Moet je naar de Subway in Meppel komen. Hier staat nooit een rij. Hoe ze het hoofd boven water houden weet ik niet, ben allang blij dat ze er nog zitten.
Daar staan altijd van die vieze zwervers, en die kutstudenten van Albertus Magnusquote:
Goeie buurt waar je woont.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:33 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
meppel is me te ver weg. Als ik naar een Subway ga, ga ik naar Drachten of Groningen, (beide ong 25km).
Sarcastisch of letterlijk?quote:
Duh, want aan kip zelf zit niet zoveel smaak. Hierom moeten er superveel kruiden op enzo. Eigenlijk is kip gewoon een saai stukje vlees, die je spannend kan maken met kruiden en paneermiddel en andere zooi..quote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:41 schreef Agiath het volgende:
KFC
Chicken? Het enige wat ik proef is paneermiddel
Ik weet waar het isquote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:41 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Sarcastisch of letterlijk?(Woon nog wel aan de goede kant van de grens, Groningen dus.. Friesland
)
Naja die afslag ga ik er gewoonlijk inderdaad af, maar ik woon niet in Boerakkerquote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik weet waar het isToevallig keek ik vandaag op de borden bij Afslag Boerakker. Groningen en Drachten liggen daar ongeveer evenver van elkaar vandaan
Oh. Ik was vandaag nog bij mijn oma in Grootegastquote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:57 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Naja die afslag ga ik er gewoonlijk inderdaad af, maar ik woon niet in Boerakkerhoor. Ik woon in Grootegast
.
Daar kom ik nooit (De Noord dus)quote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh. Ik was vandaag nog bij mijn oma in Grootegast
Synthesist heeft tv gekeken en per ongeluk een comedyserie gezienquote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:54 schreef Synthesist het volgende:
KFC, da's toch die keet die altijd helemaal vol zit met negers![]()
Truequote:Op woensdag 2 januari 2008 00:01 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Daar kom ik nooit (De Noord dus)Ben sowieso weinig in t dorp, wonen eigenlijk alleen hardcore paupers. Stelletje sukkels met zaagsel in hun kop
.
Potverdikkie, ik dacht het nochthans zeker te wetenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:02 schreef HEvaRe het volgende:
Anderen weten wat ze in hun openingspost schrijven
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:17 schreef detulp050 het volgende:
Het is nieuwjaarsdag en je hebt to-taal geen zin om te koken. Er zit sinds kort een KFC in Groningen (Sontweg) en ik hou wel van kip. Dus de auto in, op naar de KFC en in de rij. Op zich al best een lange rij voor de KFC-drive, maar dat is vast een goed teken. Wel jammer van al die sjonnie-auto's, maar goed.
Hasret vind ik zelf brrrrrr... al ligt het er aan wie achter de counter staatquote:Op woensdag 2 januari 2008 09:40 schreef JAY-T het volgende:
KFC ben ik nog niet geweest, binnenort maar is heengaan, laatste keer is al dik een jaar geledenAl heb ik ook liever de Subway, zit bij mij om de hoek, en die broodjes zijn gewoon
![]()
Hasret aan de A-Straat is trouwens nog steeds erg goed, broodje Ürgüp
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, daar ga ik ook weleens heen, die naast de Halfords, best goed ook.quote:Op woensdag 2 januari 2008 09:52 schreef Chandler het volgende:
[..]
Hasret vind ik zelf brrrrrr... al ligt het er aan wie achter de counter staatdoe mij maar dat zaakje in de ebbinge naast halfords of peper/poelestraat (beide zelfde eigenaar)
Nog nooit bij de KFC geweest, wel bij de Mc en de BK.quote:Op woensdag 2 januari 2008 09:52 schreef Chandler het volgende:KFC zuigt hier gewoon in Groningen, ben er 1x geweest maar ga nu in't vervolg gewoon weer naar MCd aangezien ik daar voller van wordt qua eten en minder leeg qua portomonee
Paar dagen geleden, McDonalds centrum, Heerestraat. Kwam er zo'n buitenlandse klant. Kon dat meisje achter de kassa niet eens Engels.quote:Op woensdag 2 januari 2008 10:49 schreef Barachem het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, daar ga ik ook weleens heen, die naast de Halfords, best goed ook.
[..]
Nog nooit bij de KFC geweest, wel bij de Mc en de BK.
En degeen die zei dat die fastfood ketens zuigen, ik denk dat dat geldt voor Nederland, want te Japan was de Mc snel en lekker, ondanks alle drukte.
Hier zetten ze gewoon elke pauper maar in die zich aanmeldt, elders is het gemiddelde niveau van de mensen vast hoger of zo.
Dat is eigenlijk best wel ernstig want wie kan er in deze tijden nou geen Engels? Al is het maar een paar woorden om je verstaanbaar te maken. Wat een sukkel zeg.quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:07 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Paar dagen geleden, McDonalds centrum, Heerestraat. Kwam er zo'n buitenlandse klant. Kon dat meisje achter de kassa niet eens Engels.
beschrijving:
Neuspiercing, piercing in het oor (binnenstuk van oorschelp), stonede blik uit dr ogen en ik denk hooguit 18jaar..
Sowieso, in Groningen moet je je verstaanbaar kunnen maken in het Engels en Duits.quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk best wel ernstig want wie kan er in deze tijden nou geen Engels? Al is het maar een paar woorden om je verstaanbaar te maken. Wat een sukkel zeg.
Fastfood betekent ook helemaal niet dat je je eten snel krijgt, maar dat je er geen uren blijft zitten, zoals in een restaurant.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:52 schreef McKillem het volgende:
[..]
Het is allang achterhaald dat de KFC, Mac, en Burger King geen fastfood ketens zijn.
De laatste keer dat ik daadwerkelijk snel mijn voer had in zo'n keet is toch wel een jaar of 3 terug.
Zit die KFC in het pand van de MC of is de MC overgenomen?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:24 schreef Gizmo112 het volgende:
[..]
Nee, daar zit nu sinds een week of 2 (??) ook een KFC.
Zit de KFC dan in dat oude ding van Ikea?quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:57 schreef Bullet-tooth het volgende:
MC zit ernaast.
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:07 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Ga dan ook naar de Subway! Dat duurt ook lang, maar daar loopt de helft van de rij de zaak uit vanwege het lange wachten.
Maar nee, jij moest zonodig de KFC proberen. Niet dat ik dat deze week niet ook ga doen...
jepquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:00 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Zit de KFC dan in dat oude ding van Ikea?
Aangezien aan de andere kant van de MC de Opelgarage is..
Als het leeg is en je bent meteen aan de beurt zal het 5 minuutjes zijn. Als je een rij van 6 personen hebt duurt het wel lang omdat iedereen zijn eigen broodje samenstelt. Maar ik vind het het wachten zeker waard.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:11 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Duurt dat lang, de subway? Ik heb het idee dat die lui zowat failliet zijn omdat áls ik een keer langs zo'n zaak loop, er niemand in zit!
leuke vergelijking, dork. sowieso ben jij inderdaad een kneus die op een feestdag tijdens goed weer eens zegt 'hey pap, zullen we naar een pretpark gaan?'quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:15 schreef Maikuuul het volgende:
50 minuten in de rij staan en dan nog niks bestellen
Koning die je bent, maar uiteraard totale n00bstylz.
Ik ga toch ook niet naar Six Flags Holland wat nu Walibi World heet en daarvoor Walibi locatie in het bos dat best moeilijk te vinden is, (geen id meer hoe het daarvoor heette ) en dan 1.5 uur in de rij staan bij Goliath om vervolgens in te stappen, en dan weer uit te stappen met de smoes "Ja nu ga ik ook niet meer, die 1.5 uur was me toch echt te lang" en dan denken dat je daar iets mee opschiet
Dan ben je helemaal geen kneus.quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:17 schreef MahirBurekovic het volgende:
[..]
leuke vergelijking, dork. sowieso ben jij inderdaad een kneus die op een feestdag tijdens goed weer eens zegt 'hey pap, zullen we naar een pretpark gaan?'
Je zou zo bij de KFC Groningen aan de bak kunnen denk ik, je past prima in het teamquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:15 schreef Maikuuul het volgende:
50 minuten in de rij staan en dan nog niks bestellen
Koning die je bent, maar uiteraard totale n00bstylz.
Ik ga toch ook niet naar Six Flags Holland wat nu Walibi World heet en daarvoor Walibi locatie in het bos dat best moeilijk te vinden is, (geen id meer hoe het daarvoor heette ) en dan 1.5 uur in de rij staan bij Goliath om vervolgens in te stappen, en dan weer uit te stappen met de smoes "Ja nu ga ik ook niet meer, die 1.5 uur was me toch echt te lang" en dan denken dat je daar iets mee opschiet
Tis maar goed dat je de opmerking over de gloeiende plaat maakt ...quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:56 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Je zou zo bij de KFC Groningen aan de bak kunnen denk ik, je past prima in het team
Ten eerste heb je in de rij bij de Goliath al betaald, ten tweede kun je uit de rij stappen en ten derde kun je aan de hoeveelheid mensen zien hoe lang het gaat duren
Als de service van een bedrijf mij niet aanstaat dan koop ik er niets. Dat is mijn punt en dat punt heb ik gemaakt. Ik verwacht echt niet dat de manager in huilen is uitgebarsten ofzo, maar mijn geld krijgen ze niet. Druppel op een gloeiende plaat mijn actie, maar het is wel mijn druppel
't gaat meer om t principe hè? Dat ie ZIJN geld er niet aan gaat uitgeven. Als ie eerder weg had kunnen rijden had ie dat gedaan, maar hij zat vast in die rij.quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:58 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Tis maar goed dat je de opmerking over de gloeiende plaat maakt ...
Want denk je nou echt dat die gast achter de balie dat wat boeit als jij wegrijd ?
Hij krijgt zijn loon toch wel dus wtf zou het hem iets boeien, jij bent gewoon iemand die wegrijd
quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:27 schreef MahirBurekovic het volgende:
't gaat meer om t principe hè? Dat ie ZIJN geld er niet aan gaat uitgeven. Als ie eerder weg had kunnen rijden had ie dat gedaan, maar hij zat vast in die rij.
Dan is de gemiddelde mens in Meppel waarschijnlijk erg stug (wat de boer niet kent, vreet ie niet)quote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:27 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Moet je naar de Subway in Meppel komen. Hier staat nooit een rij. Hoe ze het hoofd boven water houden weet ik niet, ben allang blij dat ze er nog zitten.
Wat een stereotypes daar in de Mac zeg.quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:51 schreef Barachem het volgende:
Daarvoor was ik met een andere kameraad bij dezelfde Mac, ging verder alles goed, maar we konden van dichtbij bekijken hoe een marokkaan en een neger bijna ruzie kregen omdat de marokkaan het niet leuk vond dat de neger naar de marokkaan zijn zusje gekeken had.
Ik was bijna zover om eens weer heel hard te schreeuwen "KAPPE MET DIE ZOOI!!!", maar het liep niet op ruzie uit omdat beide toch te bang waren en het Mac personeel er zich mee ging bemoeien.quote:Op donderdag 3 januari 2008 08:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat een stereotypes daar in de Mac zeg.De neger die met een bucket chicken nuggets naar jonge meisjes kijkt De marokkaan die vooraan de rij staat (voorgedrongen?) en ruzie maakt met iedereen die naar zijn zusje kijkt De Nederlander die van een afstandje toekijkt, maar geen poot uitsteekt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |