McDonalds, das hier om de hoekquote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:20 schreef deepart het volgende:
Zoiets kan je verwachten met een tent die gelijk staat aan de MCDonalds
Waar woon je dan? McKaatsheuvel?quote:
AIDS zeg ik jequote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:22 schreef Gizmo112 het volgende:
Sontweg, daar lopen de kippetjes toch na een uur of elf 's avonds vrij rond ?
Roemeense heroinekippetjes zonder tanden wel te verstaan.
Smakelijk eten doe je niet bij een fastfoodketenquote:
ok, lekkerquote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:24 schreef Gizmo112 het volgende:
[..]
Nee, daar zit nu sinds een week of 2 (??) ook een KFC.
Als ik nu weg ga, ben ik misschien wel voor 20 uur voorzien van een bucket kip (het is 5 minuten rijden)quote:
Het is allang achterhaald dat de KFC, Mac, en Burger King geen fastfood ketens zijn.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:17 schreef detulp050 het volgende:
Het is nieuwjaarsdag en je hebt to-taal geen zin om te koken. Er zit sinds kort een KFC in Groningen (Sontweg) en ik hou wel van kip. Dus de auto in, op naar de KFC en in de rij. Op zich al best een lange rij voor de KFC-drive, maar dat is vast een goed teken. Wel jammer van al die sjonnie-auto's, maar goed.
[ afbeelding ]
Sta ik maar liefst 30 (!!!) minuten in de drive voordat ik bij het bestelpraatpaaltje ben. Ik was al vrij zat van de hele situatie, maar ik had wel honger, dus toch maar wat besteld. Je kunt toch niet uit de rij
Besteld, gewacht, de struikjes bekeken, nog wat vuurwerk gezien, radio geluisterd, motor uit. Motor aan, op naar het eerste (en tevens laatste) raampje. Inmiddels in totaal 50 (!!!) minuten vanaf het moment dat ik de auto in de drive heb gemanoeuvreerd.
Eenmaal bij het raampje gezien waarom het allemaal zo langzaam ging en besloten dat ze de kip maar mogen fryen waar de zon niet schijnt. Totaal verbouwereerde jongen -die waarschijnlijk de hele avond al gezeik van klanten naar zijn hoofd krijgt- mompelt iets over 'ik begrijp het', 'sorry' en 'morgen is het beter'. Daarna maar snel naar huis gegaan en een pizza bestelt. Ik ga toch godverdomme geen 50 minuten wachten bij een fastfoodketen en er nog 28 euro voor betalenDaar kan ik in Groningen ook gewoon voor eten in een leuk eetcafé en ik hoef er geen 50 minuten op te wachten ook.
Korte samenvatting van de klacht: KFC is te duur en het duurt te lang voordat je door de drive bent.
"We know what to do with chicken, but we have no clue about speedy service"
Pizza
Beetje veel idd.quote:
Eigenlijk vrij kansloos idd.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:55 schreef detulp050 het volgende:
14 euro per persoon aan kip en Franse Frietjes
in mijn oudelullenmodus toch meer dan 60 gulden met zijn tweetjes
Supermarktpizza'squote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:00 schreef detulp050 het volgende:
Gelukkig waren de pizza's maar 16 euro samenén de bezorger was er binnen de 40 minuten
Dus natuurlijk betaald met een briefje van 20 en gezegt "laat de rest maar zitten". Anders heb je de eerst volgende keer een dikke fluim op je pizzaquote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:00 schreef detulp050 het volgende:
Gelukkig waren de pizza's maar 16 euro samenén de bezorger was er binnen de 40 minuten
Een Bucket van 8,75quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:12 schreef beertenderrr het volgende:
wat heb je wel niet besteld voor die 28 euro?
En voor je vrouw?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:16 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Een Bucket van 8,75
Twee wraps (die leken me niet groot, maar misschien zijn ze wel groot)
Een Zinger tower burger
Een Filet tower burger
en twee frietjes
Nou geloof me, die dingen vullen voor geen meter...quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:22 schreef detulp050 het volgende:Dat is voor ons samen natuurlijk
Die wraps zijn vast behoorlijk groot, want ze waren iets van 3 euro per stuk.
Een biefstuk kost ook 35 euro en is zo klein als een knikker.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:22 schreef detulp050 het volgende:Dat is voor ons samen natuurlijk
Die wraps zijn vast behoorlijk groot, want ze waren iets van 3 euro per stuk.
Wellicht kun je met Pasen naar een meubelboulevard gaan, misschien dat daar dan niemand aan denkt en je niet in een rij hoeft te staan.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:17 schreef detulp050 het volgende:
Het is nieuwjaarsdag en je hebt to-taal geen zin om te koken. [...]
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:07 schreef HEvaRe het volgende:
[..]
Wellicht kun je met Pasen naar een meubelboulevard gaan, misschien dat daar dan niemand aan denkt en je niet in een rij hoeft te staan.
Vind je het gek?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:23 schreef Skaai het volgende:
Ik heb 14 jaar geleden voor het eerst en voor het laatst bij de KFC gegeten. In Amerika welteverstaan. Het was zo ranzig, het lag achter een smoezelige ranzige vette vitrine. Ik ben genezen van KFC.. Volgende keer weer Sizzlers
.
Je bent toch ook geen koe?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:47 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Hier in Hengelo hebben ze elke keer wel weer iets nietOf iets van kip is op, maar meestal de mais
Daar zijn ze wel snel. En heb je voor een eurootje of 7 een Big Mac menu supersizedquote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:20 schreef deepart het volgende:
Zoiets kan je verwachten met een tent die gelijk staat aan de MCDonalds
Ga dan ook naar de Subway! Dat duurt ook lang, maar daar loopt de helft van de rij de zaak uit vanwege het lange wachten.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:17 schreef detulp050 het volgende:
Korte samenvatting van de klacht: KFC is te duur en het duurt te lang voordat je door de drive bent.
"We know what to do with chicken, but we have no clue about speedy service"
Sommige mensen lezen de OP en jij reageert zonder dat te doen. Er waren slechts 7 a 8 auto's voor mij, oftewel, niet drukker dan een doordeweekse avond bij de Mac. Het gaat erom dat ze niet op een normale snelheid de bestellingen kunnen leverenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:07 schreef HEvaRe het volgende:
[..]
Wellicht kun je met Pasen naar een meubelboulevard gaan, misschien dat daar dan niemand aan denkt en je niet in een rij hoeft te staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |