Was dat in het Noors of het Nederlands. In het Noors ben ik wel benieuwd naar de vertalingquote:Op maandag 21 januari 2008 18:23 schreef Fogel het volgende:
Kinderen (in dit geval mijn zoon) zijn "leuk" want ze kunnen je in verlegenheid brengen door bijvoorbeeld in de supermarkt het volgende te zeggen terwijl je wacht totdat de broodsnijmachine vrij komt: "pappa, kijk, die mevrouw * ) heeft grote tieten"...![]()
Hij had wel gelijk overigens.
* ) Die brood staat te snijden
Laatbloeierquote:
In het Noors, mijn kinderen weigeren Nederlands tegen me te praten...quote:Op maandag 21 januari 2008 22:35 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Was dat in het Noors of het Nederlands. In het Noors ben ik wel benieuwd naar de vertaling
Omdat iedereen wel kan bedenken dat je daar waarschijnlijk best zo'n ding kunt huren.quote:Op maandag 21 januari 2008 23:03 schreef DutchTrain het volgende:
En waarom heeft er nog niemand opgemerkt in dit topic dat er geen weg is naar IJsland om met je camper overheen te rijden
Ja, bij hem in de buurt!!quote:Op maandag 21 januari 2008 23:14 schreef k_man het volgende:
Omdat iedereen wel kan bedenken dat je daar waarschijnlijk best zo'n ding kunt huren.
quote:Op maandag 21 januari 2008 16:23 schreef Matje-1989 het volgende:
Ik heb al even gekeken naar de huur van een camper, en dat weegt ook aardig in de kosten..
Vond het zelf dus al aardig duur, maargoed. Het mooiste zou zijn wanneer ik iemand in
de buurt had die een camper aan me wil verhuren/kwijtwil voor een paar weken.
Eerste van het jaar?quote:
Daar komen ze bij IJmuiden wel achterquote:Op maandag 21 januari 2008 23:03 schreef DutchTrain het volgende:
En waarom heeft er nog niemand opgemerkt in dit topic dat er geen weg is naar IJsland om met je camper overheen te rijden
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:35 schreef UIO_AMS het volgende:
De onderzoeken van maandag waren fysiek zwaar, maar de neurologe (lekker ding trouwens) was tevreden. Binnenkort een EMG-onderzoek dat meer licht op de zaak moet werpen. Eventueel gevolgd door een spierpunctie. Elektrische stootjes door m'n lichaam en een stukje spierweefsel laten wegsnijden. Tof.
Naja dan moetie maar gewoon mee, jammer voor ze schoolquote:Op woensdag 23 januari 2008 01:47 schreef flipsen het volgende:
Je moet een boete betalen (indeplaats-stelling) en wellicht de vlucht in z'n geheel opnieuw. Als die vriend geen geldige reden heeft (voor de eventuele annuleringsverzekering), betaal je dus 2x voor de vlucht! Jullie zijn de lievelingen van reisorganisaties en luchtvaartmaatschappijen
na een snelle search. geen fuel surcharge en wel de rest oid dusquote:I've seen the same on an OSL-AMS-NCE award. In the end the taxes charged were about 50% of taxes quoted.
I believe it is the website that has some trouble taking out the non-tax-tax-categories. In theory the only things you are to pay for an award flight are the taxes which KLM/AF collect on behalf of the airport authorities etc.
I can confirm that on my (paper) award ticket (11 April 2005) I only have RN, UB and VV surcharges. Total of about GBP 32 for an LHR-AMS-LHR C award ticket. Revenue tickets also incur a GBP 18 fuel surcharge, though I think the fuel surcharge was probably slightly lower (but definitively not 0) in April.
Dat is het verneukeratieve aan die 'gratis' tickets. Ik heb voldoende miles voor bijv. een retourtje Londen, maar dan betaal ik bij KLM nog steeds meer aan tax dan bij Easyjet voor het hele ticket.quote:Op donderdag 24 januari 2008 17:44 schreef Jaguarized het volgende:
Even een praktische vraag he. Als je bij de KLM via Web@wards een ticket boekt voor laten we zeggen 10.000 miles voor een retour, betaal je dan alsnog de tax of komen er verder geen kosten meer bij? Ik gok op het eerste overigens.
Dat is tegenwoordig alleen nog maar bij Ryanairquote:Op donderdag 24 januari 2008 19:38 schreef Fogel het volgende:
"vroeger" kreeg je nog echt de hele vlucht gratis, incl tax, etc. Jammer dat het niet meer zo is.
Echt helemaal gratis, of kostte het stiekum toch 2 cent?quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:03 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig alleen nog maar bij Ryanair
*gratis naar Malta vliegen gaat
Ik zie aan de foto dat het leven je daar zwaar valt. Vreselijk voor je. Eet je wel genoeg fruit?quote:Op maandag 28 januari 2008 19:40 schreef Vogue het volgende:
Hmm hij zou het toch moeten doen ...Maarja. Dan moet je de link maar even copy pasten. Ik ga weer verder met mijn rotwerk. Bah, ben mijn reis naar Barbados aan het plannen. Vervelend.
Je bent de eerste die naar de TT vraagt. De 10.000 staat voor het aantal TRV topics dat er is op het forum... en dat gaat dit jaar zeer waarschijnlijk de 10.000 halenquote:Op maandag 28 januari 2008 20:10 schreef Vogue het volgende:
Maarreh... even over de TT. Op naar de 10.000, is dat niet ietwat positief ingeschat? Dit topic gaat altijd een beetje traaaaaaaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |