(H)ik want bijna jarigquote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:00 schreef Douwe het volgende:
[ afbeelding ]
Tijd voor feest. Wie regelt het bier?
Alleen voor mensen die kunnen spellenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:05 schreef Douwe het volgende:
Ik stem voor. Wanneer? DT betaald, toch?
Had ik hier nog niet geschreven dat een bezoek aan Disneyland cultureler verantwoord is dan een bezoek aan de binnenstad van Praag. Bovendien is het bier er 10x zo duur als in de rest van het land.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:59 schreef Fogel het volgende:
Een TRV verantwoorde meet in Praag doen om het te vieren? Zowel bier als cultuur in voldoende mate aanwezig
Ik ben in 1998 en 1999 in Praag geweest en was daar met iemand die er zo'n 4 jaar woonde. De tourist traps zoveel mogelijk vermeden dus (maar heb uiteraard wel het 'standaardrondje' gedaan).quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:16 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Had ik hier nog niet geschreven dat een bezoek aan Disneyland cultureler verantwoord is dan een bezoek aan de binnenstad van Praag. Bovendien is het bier er 10x zo duur als in de rest van het land.
Maar de aanbieding van Skyeurope is nog wel verlengd tot morgen, dus je hebt nog wel voor 56 euro een retourtje op het moment.
Dan dus een TRV bier-meet in Plzen, de geboorteplaats van het bierquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ben in 1998 en 1999 in Praag geweest en was daar met iemand die er zo'n 4 jaar woonde. De tourist traps zoveel mogelijk vermeden dus (maar heb uiteraard wel het 'standaardrondje' gedaan).
Maaruh, Disney world ben ik wellicht volgende maand bij in de buurt, dus da's ook een optie wat mij betreft.
En: SkyEurope heeft geen route vanaf hier.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:20 schreef Fogel het volgende:
Ik ben in 1998 en 1999 in Praag geweest en was daar met iemand die er zo'n 4 jaar woonde. De tourist traps zoveel mogelijk vermeden dus (maar heb uiteraard wel het 'standaardrondje' gedaan).
Maaruh, Disney world ben ik wellicht volgende maand bij in de buurt, dus da's ook een optie wat mij betreft.
En: SkyEurope heeft geen route vanaf hier.
Zoiets probeerde ze ook met mij in Brussel... een 3 gangen menu met prijzen geven en vervolgens op bij het afrekenen proberen me te laten betalen voor alles afzonderlijk wat een euro of 10 meer was. Mooi niet aan meegewerkt.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:38 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ben ook in die tijd in Praag geweest en later ook nog, maar herkende het nu niet meer terug.
Dacht er vorig jaar in een zijstraatje bij een plaatselijk café'tje even te lunchen. Volgens de aanbieding buiten op het bord een dagmenu van 5 euro... bestel je dat, blijkt dat ze ook vrolijk 5 euro rekenen voor de groente en 5 euro voor de aardappelen en 6 euro voor een klein biertje
Maar goed, dat was dan ook de enige keer dat ik me echt afgezet voelde op mijn reizen vorig jaar.
Brno is leuker
Maar ik moet dus nog naar Bratislava
Ik kwam uit de richting van České Budějovice, en ging richting Karlovy Vary... misschien heb ik net de verkeerde kanten van de stad gezien? Ik vond het centrum er eigenlijk wel leuk uitzienquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:40 schreef Fogel het volgende:
De hoeren zijn die lichtgekleedde dames die naast de weg staan en eruit zien alsof ze niet op de bus staan te wachten. Als je het jammer vind dat je ze gemist hebt, moet je de volgende keer maar in de schemering/donker erheen rijden en je ziet meer hoeren dan bomen langs die weg... en er staan niet echt weinig bomen...
Toaal geen idee meer hoe we zijn gereden, vanaf de grens waarschijnlijk gewoon de borden naar Praag gevolgd.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:44 schreef Douwe het volgende:
[..]
Ik kwam uit de richting van České Budějovice, en ging richting Karlovy Vary... misschien heb ik net de verkeerde kanten van de stad gezien? Ik vond het centrum er eigenlijk wel leuk uitzien
Interessantquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:43 schreef Fogel het volgende:
Als je naar Valletta gaat, neem je dan ook even een kijkje hoe het hier vordert?
Danny Wallace, mijn held. Samen met Dave Gorman natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:18 schreef DutchTrain het volgende:
Om nog even door te gaan over de ministaten... http://www.citizensrequired.com was het BBC programma daarover. De DVD schijnt nu ook eindelijk uit te zijn na twee jaar
Staat op m'n lijstje voor aankopen in London...
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:51 schreef k_man het volgende:
(Die ik bij nader inzien niet geopend blijk te hebben, maar goed.)
Het bijzondere cadeau was van NS / Prorail die mij een rechtstreekse trein van Amsterdam Bijlmer naar Rotterdam Centraal aanboden, zonder tussenstop in 42 minuten. (een omgeleide BeNeLuxtrein, die een extra stop maakte)quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:58 schreef Fogel het volgende:
Hoe was de verjaardag?
GAVE topic-reeks!!quote:Op maandag 21 januari 2008 15:11 schreef UIO_AMS het volgende:
Hé k_man, je reeks is zelfs op geenstijl te bewonderen: http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1171891.html#comments
Herkenbaar... ik bracht ooit mijn moeder in verlegenheid met 'zó hey, die heeft een dikke kont!'! Vanaf dat moment mocht ik thuisblijven als mn moeder boodschappen deedquote:Op maandag 21 januari 2008 18:23 schreef Fogel het volgende:
Kinderen (in dit geval mijn zoon) zijn "leuk" want ze kunnen je in verlegenheid brengen door bijvoorbeeld in de supermarkt het volgende te zeggen terwijl je wacht totdat de broodsnijmachine vrij komt: "pappa, kijk, die mevrouw * ) heeft grote tieten"...![]()
Hij had wel gelijk overigens.
* ) Die brood staat te snijden
Maar jij was toen 15 ofzo?quote:Op maandag 21 januari 2008 21:34 schreef Douwe het volgende:
[..]
Herkenbaar... ik bracht ooit mijn moeder in verlegenheid met 'zó hey, die heeft een dikke kont!'! Vanaf dat moment mocht ik thuisblijven als mn moeder boodschappen deed![]()
Nee nog geen keuze gemaakt uit het enorme aanbod hippe hotels. Eerst maar eens gaan kijken in welk gebied ik eigenlijk wil zitten. Het zal waarschijnlijk Sliema of StJulians worden, ik verwacht niet dat het er erg druk is met dronken Engelsen in februari.quote:Op maandag 21 januari 2008 21:23 schreef Fogel het volgende:
Maar je hebt uiteindelijk wel wat gevonden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |