Ja, verzekering is niet het probleem.quote:Op maandag 21 januari 2008 11:00 schreef steve2003 het volgende:
Zoek uit wat je precies wilt, en met wie. Daarna op zoek naar goedkope tickets, dan op zoek naar camper(s) en een route uitstippelen. Geld hangt helemaal af van je eigen budget en wat je precies wil gaan doen, maar ik zou gewoon het geld wat je in nederland uitgeeft aan eten en drinken keer 2 doen, en dan 25 euro pp aan activietein virijhouden per dag. Dan heb je het wel ruim denk ik!
Anueringsverzekeringen moet je zelf bepalen of je het wil of niet neemt (heb je stervende familie, een eigen bedrijf, etc. zou ik het wel doen). Reizverzekering zit vaak als in je pakket, eerst ff checken dus voordat je dat afsluit.
Ik zou niet snel Spanje willen afdoen. Het binnenland heeft best veel te bieden: Salamanca, de Cantabrische kust met de Picos de Europa, Granada, Sevilla, etc.quote:Op zondag 20 januari 2008 23:00 schreef Matje-1989 het volgende:
Ikzelf zit er al een jaar of wat aan te denken om naar het buitenland
te gaan, backpacken is niet het goede woord. Maar gewoon een rondreis
te maken door bijvoorbeeld Ysland of Noorwegen. Een land dat dus veel te bieden
heeft en anders is dan alle Europese landen als Italië of Spanje etc.
Maar hoe kan je dit het beste regelen? Hoeveel geld moet je ongeveer hebben
voor een rondreis?Ik heb er zelf namelijk geen idee van. Ik wil dus niet met een
busreis of zoiets, maar bijvoorbeeld met een camper/jeep met vrienden
op pad. Ik ben benieuwd naar jullie tips en andere dingen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |