ja die teringlijer woont ongeveer tegenover me..quote:Op maandag 31 december 2007 20:33 schreef Sapstengel het volgende:
Woon je tegenover hem dan? Of ben je stiekem ff langs gegaan om te checken.
My thoughts exactlyquote:Op maandag 31 december 2007 20:33 schreef Sapstengel het volgende:
Woon je tegenover hem dan? Of ben je stiekem ff langs gegaan om te checken [afbeelding] .
zal je wel meer meemaken in je leven en andersom ook, that's lifequote:Op maandag 31 december 2007 20:31 schreef Denimdude het volgende:
Ik voel me zo down, mijn exvriendin waar ik tot afgelopen kerst nog een relatie meehad is net het huis binnegegaan van een gast wie ze leuk vind. De lichten van zijn slaapkamer branden en hij heeft zijn gordijnen voor de ramen getrokken.. waarschijnlijk liggen ze nu te neuken..
Wat the fuck moet ik doen.. wat een kut oud & nieuw..
en ex-vriendin is de plaatselijke hoer?quote:Op maandag 31 december 2007 20:34 schreef Denimdude het volgende:
[..]
ja die teringlijer woont ongeveer tegenover me..
quote:Op maandag 31 december 2007 20:34 schreef MouzurX het volgende:
[..]
en ex-vriendin is de plaatselijke hoer?
Aan je reactie te zien blijkbaar wel.quote:Op maandag 31 december 2007 20:36 schreef MouzurX het volgende:
wheeeeeheeeheel veel mensen hebben seks op dit moment of op een ander tijdstip van de dag en ik niet, ik ben nog maagd WHEEEEEEEEEEHEEEEE
![]()
zo zit ik toch ook niet?![]()
huilie
Zoals ik in de FB al aangaf, kan jij niet iets anders gaan doen? Balhaar groeien ofzo?quote:Op maandag 31 december 2007 20:36 schreef MouzurX het volgende:
wheeeeeheeeheel veel mensen hebben seks op dit moment of op een ander tijdstip van de dag en ik niet, ik ben nog maagd WHEEEEEEEEEEHEEEEE
![]()
zo zit ik toch ook niet?![]()
huilie
Nee, maar ondertussen weet heel fucking Fok dat je een fucking maagd bent en ik word er schijtziek van.quote:Op maandag 31 december 2007 20:36 schreef MouzurX het volgende:
wheeeeeheee [afbeelding] heel veel mensen hebben seks op dit moment of op een ander tijdstip van de dag en ik niet, ik ben nog maagd WHEEEEEEEEEEHEEEEE [afbeelding]
zo zit ik toch ook niet? [afbeelding]
huilie [afbeelding]
Oplossing.quote:Op maandag 31 december 2007 20:36 schreef PeuLManS het volgende:
Vuurwerk naar binnen gooien lamlul, dit laat je toch niet zomaar gebeuren 1! 1;! !!! !::O! 11
hahahahahahahahquote:Op maandag 31 december 2007 20:36 schreef PeuLManS het volgende:
[..]
Aan je reactie te zien blijkbaar wel.
je was op fok radio mouzurquote:Op maandag 31 december 2007 20:41 schreef MouzurX het volgende:
trouwens ik heb vast gelijk in mijn eerste post want na minder dan een week al met een ander liggen vunzen ??
quote:Op maandag 31 december 2007 20:41 schreef Denimdude het volgende:
ik wil dood..
ja yvonne vond dat jij kuttopics had.. 1 op de 5 die de moeite waard waren ofzoquote:
21,quote:Op maandag 31 december 2007 20:42 schreef MUUS het volgende:
Hoe oud is ze, TS?
Stop, vergeet en ga door !quote:Op maandag 31 december 2007 20:43 schreef Denimdude het volgende:
[..]
21,
ik heb 5 jaar relatie met haar gehad.
Ah, dus vanaf haar 16e had ze een relatie met jou. Ze heeft dus nog niet zoveel ervaring en zal dus ietwat onzeker zijn.quote:Op maandag 31 december 2007 20:43 schreef Denimdude het volgende:
[..]
21,
Boehoequote:Op maandag 31 december 2007 20:44 schreef Denimdude het volgende:
ik had een ring (2000 euro) gekocht met kerst, toen heeft ze me gedumpt..
2000euroquote:Op maandag 31 december 2007 20:44 schreef Denimdude het volgende:
Scherp.quote:Op maandag 31 december 2007 20:45 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ah, dus vanaf haar 16e had ze een relatie met jou. Ze heeft dus nog niet zoveel ervaring en zal dus ietwat onzeker zijn.
Dan is ze nu dus NIET aan het neuken, want het slaapkamerlicht brandt nog..
hoezo neuken mensen op 31 december met het licht uit ofzo?quote:Op maandag 31 december 2007 20:45 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ah, dus vanaf haar 16e had ze een relatie met jou. Ze heeft dus nog niet zoveel ervaring en zal dus ietwat onzeker zijn.
Dan is ze nu dus NIET aan het neuken, want het slaapkamerlicht brandt nog..
Auchh..quote:Op maandag 31 december 2007 20:44 schreef Denimdude het volgende:
quote:Op maandag 31 december 2007 20:44 schreef Denimdude het volgende:
Whahahaquote:Op maandag 31 december 2007 20:47 schreef Denimdude het volgende:
ze heeft die ring ook niet teruggegeven..
Open er een topic over.quote:Op maandag 31 december 2007 20:47 schreef Denimdude het volgende:
ze heeft die ring ook niet teruggegeven..
Nee pop, onzekere meisjes neuken nooit met het licht aan.quote:Op maandag 31 december 2007 20:46 schreef Denimdude het volgende:
[..]
hoezo neuken mensen op 31 december met het licht uit ofzo?
Ring aannemen van 2000 euro en dan dumpen.quote:Op maandag 31 december 2007 20:34 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dat, en wat SeLang zei.quote:Op maandag 31 december 2007 20:49 schreef Stofje het volgende:
Wat een kutreacties overwegend. Lijkt me best pijnlijk. Kjik zeker niet teveel naar dat slaapkamerraam, ga biertjes drinken en probeer het uit je koop te zetten. Bijna onmogelijk, ik weet, maar pijnig jezelf niet.
nee wel een broertje van 16 maar ik ben hetero.quote:Op maandag 31 december 2007 20:50 schreef SeLang het volgende:
Heeft ze een zusje dat nog maagd is?
Mensen die over dingen praten waar ze geen verstand van hebbenquote:Op maandag 31 december 2007 20:41 schreef MouzurX het volgende:
[..]
ga gewoon een ander neuken .. big deal
Gewoon jouw ring terug eisen, verpatsen, en wat leuks mee doen.quote:
Jij wel zekerquote:Op maandag 31 december 2007 20:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mensen die over dingen praten waar ze geen verstand van hebben![]()
Gezien zijn postgedrag blijft dat ook nog heeeeeeeeel lang zo.quote:Op maandag 31 december 2007 20:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, maar ondertussen weet heel fucking Fok dat je een fucking maagd bent en ik word er schijtziek van.
TIEFT OP
Post die tape anders maar vast.quote:Op maandag 31 december 2007 21:01 schreef Denimdude het volgende:
ik heb nog wel een sextape.. als ik die ring niet terug krijg ga ik het op internet gooien..
Mits lekker wijf, dan wel even een topicje openen in KPD.quote:Op maandag 31 december 2007 21:01 schreef Denimdude het volgende:
ik heb nog wel een sextape.. als ik die ring niet terug krijg ga ik het op internet gooien..
Gewoon een ander wijf zoeken met dezelfde naamquote:Op maandag 31 december 2007 21:07 schreef Denimdude het volgende:
nee ik wil haar eigenlijk terug, want ik heb van de zomer haar naam op mijn hele onderarm laten tatoeeren..
Dat moet ik zienquote:Op maandag 31 december 2007 21:04 schreef SeLang het volgende:
[..]
Post die tape anders maar vast.
Je kunt hem altijd weer van internet afhalen.
Amputeren een optie?quote:Op maandag 31 december 2007 21:07 schreef Denimdude het volgende:
nee ik wil haar eigenlijk terug, want ik heb van de zomer haar naam op mijn hele onderarm laten tatoeeren..
ze heet Shaghayegh (Perzisch)quote:Op maandag 31 december 2007 21:09 schreef SeLang het volgende:
[..]
Gewoon een ander wijf zoeken met dezelfde naam
quote:Op maandag 31 december 2007 21:17 schreef Denimdude het volgende:
[..]
ze heet Shaghayegh (Perzisch)
vind maar een andere chick die zo heet..
Emigreren naar Perzenlandquote:Op maandag 31 december 2007 21:17 schreef Denimdude het volgende:
[..]
ze heet Shaghayegh (Perzisch)
vind maar een andere chick die zo heet..
ja toch en dan genuked worden door Amerika.. bovendien lopen die chicks daar allemaal in boerkas.quote:Op maandag 31 december 2007 21:21 schreef mrbomb het volgende:
[..]
Emigreren naar Perzenland. Zo moeilijk is dat toch niet?
Inderdaad, pak de fles en maak er gewoon een gezellige avond van, zonder er verder nog aan te denken.quote:Op maandag 31 december 2007 20:32 schreef henkway het volgende:
dronken worden
Met je reet naarboven dan heb je kans dat je door een Amerikaanse nuke genaaid word.quote:Op maandag 31 december 2007 21:23 schreef Denimdude het volgende:
[..]
ja toch en dan genuked worden door Amerika.. bovendien lopen die chicks daar allemaal in boerkas.
Die boerkasquote:Op maandag 31 december 2007 21:23 schreef Denimdude het volgende:
[..]
ja toch en dan genuked worden door Amerika.. bovendien lopen die chicks daar allemaal in boerkas.
ik ben vroeger alcoholist geweest, al 1 jaar afgekickt..quote:Op maandag 31 december 2007 21:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Inderdaad, pak de fles en maak er gewoon een gezellige avond van, zonder er verder nog aan te denken.
Ik heb hier nog een strop liggen, 2e Hands, voor een eurotje of tien kun je hem kopen.quote:Op maandag 31 december 2007 20:41 schreef Denimdude het volgende:
ik wil dood..
Inderdaad.quote:Op maandag 31 december 2007 20:48 schreef SeLang het volgende:
Het beste kun je nu gaan plannen welke wijven je allemaal anaal gaat uitwonen in 2008
Wat is er kanker aan hem dan?quote:Op maandag 31 december 2007 21:34 schreef GuyFawkes het volgende:
Denimdude is kankerkansloos. ENZ.
Na dat geloofde ik hem ook niet meer. Slotje als je het mij vraagt...quote:Op maandag 31 december 2007 21:49 schreef Tinkepink het volgende:
't Topic begon sterk. Helaas bleef het daarbij. Wat is de volgende ontwikkeling? Jullie zouden over een paar maanden gaan trouwen en de trouwkaartjes waren al de deur uit? Die tatoo, die deed het 'm.
quote:Op maandag 31 december 2007 20:40 schreef Charizma het volgende:
Mischien zijn ze wel samen haar kamer aan het stofzuigen ? je moet niet te voorbadig je conclusies trekken...
Dom zeer dom.quote:Op maandag 31 december 2007 20:44 schreef Denimdude het volgende:
Hoi, ik ben razzberryquote:Op maandag 31 december 2007 22:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Die is ook snel over je heen.Blijft kut, zeker rond deze tijd. Beste is altijd nog zelf weer nieuwe mensen (vrouwen) te ontmoeten en hopelijk weer verliefd worden.
Ouch.. dan is het extra pijnlijk. Sterktequote:Op maandag 31 december 2007 20:43 schreef Denimdude het volgende:
[..]
21,
Toch raar dat je dit dan post.quote:Op maandag 31 december 2007 12:53 schreef Denimdude het volgende:
ik zoek een accomodatie voor overnachting met een sauna en bubbelbad, beiden voor alleen met zijn tweetjes, mijn vriendin en ikzelf.. wat kunnen jullie me aanraden?
ik wilde graag zo een arrangement naar de zwaluwhoeve, maar ik heb van anderen vernomen dat je de sauna met andere gasten deelt..
quote:Op maandag 31 december 2007 22:43 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Hoi, ik ben razzberrymijn mede bes
meestal willen mensen mij zo snel mogelijk vergeten na een bezoek aan een FoBo.quote:Op maandag 31 december 2007 22:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ook hallo. Ik ken jou nog wel van mijn fotoboek.
Rot op.quote:Op maandag 31 december 2007 22:49 schreef MouzurX het volgende:
ik weet het niet meer hoor .. lult ts nou gewoon uit zijn nek of?
5 jaar relatie
vriend heeft het ineens uitgemaakt nadat hij haar een ring van 2000 euro gaf
hij heeft tatoe van haar naam
hij heeft een sekstape ..
vriendin neukt al een week na de relatie met de buurjongen van TS.
dus of je lult uit je nek of je vertelt er een paar dingen niet bij of je was verblind van liefde terwijl je vriendin dit niet was..
edit: en dit er ook nog bij: "ik zoek een accomodatie voor overnachting met een sauna en bubbelbad, beiden voor alleen met zijn tweetjes, mijn vriendin en ikzelf.. wat kunnen jullie me aanraden?
ik wilde graag zo een arrangement naar de zwaluwhoeve, maar ik heb van anderen vernomen dat je de sauna met andere gasten deelt.."
Sorry dat ik dit nogal ongeloofwaardige verhaal niet geloof .... meer info nodig dan hoor...quote:
goed plan..quote:Op maandag 31 december 2007 23:39 schreef Denimdude het volgende:
ik ga die gast denk ik terugpakken door zijn kleine zusje te neuken.. hoe oud moet een meisje voor sex minimaal zijn, want ik wil niet beschuldigd worden van pedofilie ofzo..
11.quote:Op maandag 31 december 2007 23:39 schreef Denimdude het volgende:
ik ga die gast denk ik terugpakken door zijn kleine zusje te neuken.. hoe oud moet een meisje voor sex minimaal zijn, want ik wil niet beschuldigd worden van pedofilie ofzo..
Ging niet om het verhaal.quote:Op maandag 31 december 2007 23:35 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Sorry dat ik dit nogal ongeloofwaardige verhaal niet geloof .... meer info nodig dan hoor...
Ok.quote:
quote:Op maandag 31 december 2007 23:39 schreef Denimdude het volgende:
Ze heeft nu wel een zusje dus?quote:Op maandag 31 december 2007 20:53 schreef Denimdude het volgende:
[..]
nee wel een broertje van 16 maar ik ben hetero.
Die neukert heeft een broertje, niet dat wijf.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
[..]
Ze heeft nu wel een zusje dus?
toentertijdquote:Op dinsdag 1 januari 2008 04:47 schreef ClioSporT het volgende:
Je had je nu gewoon kunnen doodlachen als je haar toendertijd had besmet met aids.![]()
Ohquote:Op dinsdag 1 januari 2008 03:55 schreef PeuLManS het volgende:
[..]
Die neukert heeft een broertje, niet dat wijf.
Alert blijven
quote:Op maandag 31 december 2007 20:34 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Kutopmerking van mequote:
so true... maar lach me desondanks wel kapot hierquote:Op maandag 31 december 2007 21:49 schreef Tinkepink het volgende:
't Topic begon sterk. Helaas bleef het daarbij. Wat is de volgende ontwikkeling? Jullie zouden over een paar maanden gaan trouwen en de trouwkaartjes waren al de deur uit? Die tatoo, die deed het 'm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |